- 16 February 2012
- 2,146
ΝαιΟλες τις τελευταίες εννοείς;
Όταν λες τελευταίες αναβαθμίσεις εννοείς και την προσθήκη του carousel?
ΝαιΟλες τις τελευταίες εννοείς;
Όταν λες τελευταίες αναβαθμίσεις εννοείς και την προσθήκη του carousel?
Στα δικά μου αυτιά πριν απο χρόνια η ζυγαριά εγερνε στο Litz για το μονοκλονο ξεκαθαρα στο πολύκλονο για λιγο.το ασήμι στην καλωδίωση του βραχίονα έχει μια δόση "λαμπρότητας", αλλά δεν μπορώ να πω ότι είναι κακό αυτό.
ο χαλκός ίσως είναι πιο "γλυκόηχος" αλλά δίνει την εντύπωση ότι στερείται ανάλυσης.
είχα ασήμι στο δικό μου και μάλιστα μονόκλωνο.. μετά έβαλα χαλκό Litz με μεταξωτή κάλτσα για δοκιμή και ακόμα δεν ξέρω ποιό μου αρέσει περισσότερο.
ίσως ξαναβάλω ασήμι, αλλά πολύκλωνο αυτή την φορά.
Ρωτάω επειδή ενδιαφέρομαι να το προμηθευτώ έστω με Circus,και η διαδικασία τοποθέτησης δεν υπάρχει πουθενά.
Θα μπορούσες να μεταφέρεις κάποιες εντυπώσεις του κατόχου για την αναβάθμιση carousel?
Carousel είναι το νέο σύστημα bearing της Linn , κοστίζει 1100 ευρώ και 'παρουσιάστηκε' σαν αναβάθμιση μετά απ' τον ανελέητο ανταγωνισμό μικρών εταιρειών που ειδικεύονται στην αναβάθμιση ή βελτίωση του Linn Sondek.
γιατί.. μήπως είναι τυχαίο το Lenco;;;;;;;;;;Τελικά, όσο πιο πολύ διαβάζω για το Linn LP12, τόσο περισσότερο εκτιμώ το Lenco μου...
Να απαντήσω στα ερωτήματα σου με όλη την ειλικρίνεια που διαθέτω.Θα μπορούσες να μεταφέρεις κάποιες εντυπώσεις του κατόχου για την αναβάθμιση carousel?
Έχω ακούσει όλες σχεδόν και από άλλες εταιρείες, νόμιζα ότι δεν το έφερε ακόμα κάποιος Ελλάδα ,ούτε ο νέος αντιπρόσωπος (Ορφέας),ούτε ο παλιός...και με τρώει το πώς παίζει..
Κοστίζει λίγο παραπάνω απο χιλιάρικο και δύσκολη η απόφαση για αγορά χωρίς ακρόαση..
Έξω το έχουν πάρει πολύ γνωστοί μου πάντως ,αλλά με την καραντίνα ..δεν βγήκα.
Είσαι σίγουρος ότι έχει το καρουζέλ ;
Ναι εκτός ..συγκεκριμένα σε μια χώρα όπου πουλήθηκαν πάμπολα LP 12 και έτυχε να γνωρίσω κάποιους dealer,(βραβευμένους απ την Linn κιόλας) να επισκεφτώ τους προσωπικούς τους χώρους ,να με συστήσουν σε άλλα μέλη με αναβαθμίσεις από άλλες μικρές εταιρείες ,κάποια άτομα βέβαια τα έχασα λόγω του γκρίζου που περνάμε όλοι και λόγω του ότι δεν βγήκα απ την χώρα το 2020 μετά τον Φεβρουάριο.Να απαντήσω στα ερωτήματα σου με όλη την ειλικρίνεια που διαθέτω.
Αν το πικάπ ήταν ιδιοκτησία του αδελφού μου πχ, θα το έλυνα για να διαπιστώσω την ορθότητα της απάντησης, είναι όμως ενός συνεργάτη- συνακροατή με πολλές ιδιαιτερότητες στο χαρακτήρα. Αν έγραφε εδώ θα ήταν banned στην πρώτη εβδομάδα για να έχουμε μια γενική ιδέα.
Για να επιστρέψουμε στο θέμα μας, ο άνθρωπος άλλαξε όλο του το σύστημα κατά τη διάρκεια της αναβάθμισης άρα δεν μπορεί να έχει εικόνα πριν και μετά.
Τέλος θεωρώ αδύνατο να δεχτεί ακροάσεις- συγκρίσεις στο χώρο του όπως και το να βγεί κάποιο από τα μηχανήματα του έξω, άρα αδιέξοδο.
Όταν γράφεις έξω εννοείς εκτός Αττικής εκτός Ελλάδος?
Ρωτάω γιατί η ακρόαση αναβαθμισμένων linn είναι από τα αγαπημένα μου σπόρ
Θέλω να πιστεύω πως όχι. Έχει όμως το πλεονέκτημα ότι δεν υπάρχουν πολλές επιλογές για αναβάθμιση. Ο Jean Nantais που έχει φτιάξει και το πλινθ προσφέρει διαφορες αναβαθμίσεις πλέον ακόμη και μοτέρ και πλατώ, αλλά δε φτάνουν αυτές τις παρανοΪκές τιμές. Για παράδειμα το νέο ρουλεμάν που έβαλα πριν πολλά χρόνια κόστισε κάπου 200 ευρώ αν θυμαμαι καλά. Οι οπαδοί της Linn νομίζω ότι έχουν ξεφύγει πλεον με την αναβαθμίτιδα και απο αυτά που διαβαζω μου φαίνεται εντελώς παρανοϊκό ότι υπάρχουν δεκάδες επιλογες για να αναβαθμίσεις οποιοδήποτε κομμάτι ενός συγκεκριμενου πλατώ. Τελικά, τι απομένει απο τον περίφημο ήχο της Linn και του LP12;γιατί.. μήπως είναι τυχαίο το Lenco;;;;;;;;;;
Για κάποιους κολλημένους απομένει η ικανοποίηση του..μηχανάκια.Θέλω να πιστεύω πως όχι. Έχει όμως το πλεονέκτημα ότι δεν υπάρχουν πολλές επιλογές για αναβάθμιση. Ο Jean Nantais που έχει φτιάξει και το πλινθ προσφέρει διαφορες αναβαθμίσεις πλέον ακόμη και μοτέρ και πλατώ, αλλά δε φτάνουν αυτές τις παρανοΪκές τιμές. Για παράδειμα το νέο ρουλεμάν που έβαλα πριν πολλά χρόνια κόστισε κάπου 200 ευρώ αν θυμαμαι καλά. Οι οπαδοί της Linn νομίζω ότι έχουν ξεφύγει πλεον με την αναβαθμίτιδα και απο αυτά που διαβαζω μου φαίνεται εντελώς παρανοϊκό ότι υπάρχουν δεκάδες επιλογες για να αναβαθμίσεις οποιοδήποτε κομμάτι ενός συγκεκριμενου πλατώ. Τελικά, τι απομένει απο τον περίφημο ήχο της Linn και του LP12;
Είναι οι αναβαθμίσεις όμως και η όντως ...εξωφρενική τιμή τους, όπως και αυτή του ίδιου του πλατό που έχουν κρατήσει το LP12 στο προσκήνιο μισό αιώνα τώρα, την ίδια ώρα που ισότιμοι ανταγωνιστές του χάνονταν... Το ότι πλέον η super έκδοσή του κοστολογείται κοντά στα 20 χιλιάρικα, για ένα πικαπ έδρασης πλατό 3 ελατηρίων μπορεί να φαντάζει εξωπραγματικό, να δεις όμως που θα συνεχίσει να έχει τους οπαδούς του και να πουλά... Εξάλλου όπως επισημαίνει και ο westsound "...Για κάποιους κολλημένους απομένει η ικανοποίηση του..μηχανάκια...". Τα idler πικαπ είναι ένα άλλο αυτόνομο και άκρως ενδιαφέρον - ειδικά για την μουσικότητά τους - κεφάλαιο όπου επίσης οι τιμές έχουν πάρει ανεξέλεγκτα την ...ανιούσα... Ωστόσο οφείλω να ομολογήσω ότι ο καλύτερος συνδυασμός πλατό - βραχίονα που έχω ποτέ ακούσει αφορά σε αναβάθμιση ενός Garrard 301. Φυσικά υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής από κάποιον των εξαιρετικών γιαπωνέζικων πικαπ της δεκαετίας του '70 σταθερής αγοραστικής και μουσικής αξίας, με κάποια να αποτελούν πραγματικά ...αριστουργήματα...Οι οπαδοί της Linn νομίζω ότι έχουν ξεφύγει πλεον με την αναβαθμίτιδα και απο αυτά που διαβαζω μου φαίνεται εντελώς παρανοϊκό ότι υπάρχουν δεκάδες επιλογες για να αναβαθμίσεις οποιοδήποτε κομμάτι ενός συγκεκριμενου πλατώ. Τελικά, τι απομένει απο τον περίφημο ήχο της Linn και του LP12;