Επειδη ειμαι κοντα στην 55CX6, διαβασα διαφορα νηματα και ειδα οτι προτεινετε την 5ετη εγγυηση των καταστηματων , λογω του "ρισκου" με το burn in. Αυτο σημαινει οτι η LG το δεχεται και αντικαθιστα την τηλεοραση ή οτι το αναλαμβανει το καταστημα. Εννοω αναγνωριζεται ως βλαβη το burn in ή θα σου λενε οτι ειναι υπαιτιοτητα του χρηστη και θα τρεχεις μετα να βρεις το δικιο σου?
Τίποτα από όλα αυτά. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος σε ότι αφορά την εγγύηση του Media Markt αν και αναφέρεται ως Plus Garantie δε πρόκειται παρά για ένα κλασικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο με την Allianz.
Στη περίπτωση του burn in πηγαίνεις τη TV στο Media Markt που επαληθεύει το πρόβλημα και επειδή ανήκει στη κατηγορία των ΜΗ επισκευάσιμων ζημιών γίνονται οι απαραίτητες ενέργειες από πλευράς του καταστήματος και η Allianz σε αποζημιώνει οικονομικά, καθώς -εύλογα- μετά από 3 ή 4 χρόνια η συγκεκριμένη TV μπορεί να μην υπάρχει.
Ο τρόπος που αυτό γίνεται είναι:
- Τους πρώτους 24 μήνες το 100% της αξίας της TV
- Από 25 -36 μήνες το 80% της αξίας της
- Από 37 έως 48 μήνες το 75% της αξίας της
- Από 49 έως 60 μήνες το 70% της αξίας της
Οποιαδήποτε άλλη επισκευάσιμη ζημιά γίνεται δωρεάν κατά τη διάρκεια των πρώτων 5 ετών όσες φορές και αν αυτές συμβούν και προβλέπεται και αντικατάσταση τηλεχειριστηρίου αν αυτό χαλάσει.