Ερωτεύτηκα: Sonus Faber Lumina III

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,109
Αγιοι Αναργυροι
σήμερα είχα την τύχη να βρεθώ επιτέλους με τον Νίκο (Nikos6699) στο σπίτι του και αυτό που θα αφορούσε το νήμα είναι τα ...sonus faber (venere 2,5)
προηγούμενο μοντέλο από αυτά που ερωτεύτηκες Ιάσωνα;;
γιατί άφησες τέτοια ηχειάρα;;;
 
Σιγά μην τα άφησα, πειράματα κάνω. 🙃

Έχω αρχίσει στο πίσω μέρος του μυαλού μου να σκέφτομαι τα Sonetto II που, αν και βάσης, κατεβαίνουν χαμηλά, και διαβάζω ότι είναι πιο ‘κλασσικά’ Sonus Faber, αγαπάνε ορχήστρα κλπ… Στην ίδια τιμή με τα Lumina III αλλά μια σειρά πάνω.

EF6ADFB4-69A2-4A63-913F-5A8A13E4F4A7.png
 
  • Like
Reactions: Kostas P. K.

Nikos6699

Established Member
12 May 2013
283
Αθήνα
σήμερα είχα την τύχη να βρεθώ επιτέλους με τον Νίκο (Nikos6699) στο σπίτι του και αυτό που θα αφορούσε το νήμα είναι τα ...sonus faber (venere 2,5)
προηγούμενο μοντέλο από αυτά που ερωτεύτηκες Ιάσωνα;;
γιατί άφησες τέτοια ηχειάρα;;;

Δεν μπορώ να μην ευχαριστήσω και δημόσια τον Βλαδίμηρο για την τιμή που μου έκανε και τη χαρά που μου έδωσε σήμερα. Τελικά, το πιο σημαντικό που μας προσφέρουν τα χόμπι και τα ενδιαφέροντά μας είναι η γνωριμία μας με καινούριους ανθρώπους, είτε ιντερνετικά, αφού πια σε αυτή την εποχή ζούμε, είτε και με τον παλιό καλό παραδοσιακό φυσικό τρόπο :)

Όσον αφορά το θέμα του θρεντ, εγώ είμαι πολύ newbie για να συνεισφέρω στην κουβέντα, κι απλά σας παρακολουθώ και σας διαβάζω, αλλά, έχοντας και το ακαταλόγιστο του newbie, θα το πω: Φίλε Maestro, αφού τα ερωτεύτηκες, βαθιά μέσα σου έχει λήξει το θέμα :)
 
Δεν μπορώ να μην ευχαριστήσω και δημόσια τον Βλαδίμηρο για την τιμή που μου έκανε και τη χαρά που μου έδωσε σήμερα. Τελικά, το πιο σημαντικό που μας προσφέρουν τα χόμπι και τα ενδιαφέροντά μας είναι η γνωριμία μας με καινούριους ανθρώπους, είτε ιντερνετικά, αφού πια σε αυτή την εποχή ζούμε, είτε και με τον παλιό καλό παραδοσιακό φυσικό τρόπο :)

Όσον αφορά το θέμα του θρεντ, εγώ είμαι πολύ newbie για να συνεισφέρω στην κουβέντα, κι απλά σας παρακολουθώ και σας διαβάζω, αλλά, έχοντας και το ακαταλόγιστο του newbie, θα το πω: Φίλε Maestro, αφού τα ερωτεύτηκες, βαθιά μέσα σου έχει λήξει το θέμα :)

Φίλε Νίκο, στον δικάναλο είμαι απολύτως νουμπάς, και ερωτεύομαι εύκολα. Τα SF Lumina III ήταν το πρώτο σοβαρό ηχείο που άκουσα εδώ και χρόνια, λογικό ήταν να σκιρτήσω. Τα KEF τα πήρα να τα δω αφενός γιατί μπορούσα (επιστροφές γαρ), αφετέρου επειδή ήθελα να δω αν μπορώ να καλύψω τις ανάγκες μου με κάτι πιο απλό.

Μέσα σ’αυτόν τον ένα περίπου μήνα που ασχολούμαι με το σπορ έχω αλλάξει 100 φορές το τι θέλω από τον ήχο μου, και ψάχνομαι. Τελικά μάλλον το να διαλέξεις ηχεία + ενισχυτή είναι αντίστοιχο του να διαλέξεις σπίτι.
 

Nikos6699

Established Member
12 May 2013
283
Αθήνα
Φίλε Νίκο, στον δικάναλο είμαι απολύτως νουμπάς, και ερωτεύομαι εύκολα. Τα SF Lumina III ήταν το πρώτο σοβαρό ηχείο που άκουσα εδώ και χρόνια, λογικό ήταν να σκιρτήσω. Τα KEF τα πήρα να τα δω αφενός γιατί μπορούσα (επιστροφές γαρ), αφετέρου επειδή ήθελα να δω αν μπορώ να καλύψω τις ανάγκες μου με κάτι πιο απλό.

Μέσα σ’αυτόν τον ένα περίπου μήνα που ασχολούμαι με το σπορ έχω αλλάξει 100 φορές το τι θέλω από τον ήχο μου, και ψάχνομαι. Τελικά μάλλον το να διαλέξεις ηχεία + ενισχυτή είναι αντίστοιχο του να διαλέξεις σπίτι.

Αυτό ξαναπές το! :) Γενάρη άνοιξα το δικό μου θρεντ ζητώντας βοήθεια στην αγορά ηχείων (και ήδη ψαχνόμουν και διάβαζα μόνος από δεν ξέρω κι εγώ πότε), τώρα τον Ιούλιο εδέησα να τα πάρω!
 
Σε περίπτωση που επιστρέψουμε στον "έρωτα"... τι λέτε μεταξύ NAD 388 (με φορεμένο πάνω του το BluOS2i board) και Cambridge Evo 75, αμφότεροι στα ~$2200? Σε σχέση πάντα με κάποιο από τα Lumina III-V ή Sonetto II.

Θυμίζω πως οι ανάγκες είναι να κάνει το ηχείο να βγάλει ό,τι έχει να βγάλει (όχι σε ένταση αλλά σε μουσική), και να σηκώνει και streaming, αφού αυτή θα είναι η χρήση του κατά 95%.
 

todkos

Established Member
14 December 2007
190
Σε περίπτωση που επιστρέψουμε στον "έρωτα"... τι λέτε μεταξύ NAD 388 (με φορεμένο πάνω του το BluOS2i board) και Cambridge Evo 75, αμφότεροι στα ~$2200? Σε σχέση πάντα με κάποιο από τα Lumina III-V ή Sonetto II.

Θυμίζω πως οι ανάγκες είναι να κάνει το ηχείο να βγάλει ό,τι έχει να βγάλει (όχι σε ένταση αλλά σε μουσική), και να σηκώνει και streaming, αφού αυτή θα είναι η χρήση του κατά 95%.
Και θα ψάχνεις να τα φέρεις στον χώρο σου με τυχαίο equalisation των καλωδίων όπως οι παλιοί χαλιεντάδες ;
Κοίτα λίγο αυτό .
 
Και θα ψάχνεις να τα φέρεις στον χώρο σου με τυχαίο equalisation των καλωδίων όπως οι παλιοί χαλιεντάδες ;
Κοίτα λίγο αυτό .

Ενδιαφέρον, αλλά δεν είναι πολλά τα λεφτά για μια εταιρία σαν την minidsp; Αν το Dirac είναι όντως λυτρωτικό (που οι απόψεις διίστανται), μήπως έχει περισσότερο νόημα σε κάτι σαν τον NAD 658;
 

todkos

Established Member
14 December 2007
190
Ενδιαφέρον, αλλά δεν είναι πολλά τα λεφτά για μια εταιρία σαν την minidsp; Αν το Dirac είναι όντως λυτρωτικό (που οι απόψεις διίστανται), μήπως έχει περισσότερο νόημα σε κάτι σαν τον NAD 658;
Ότι και να πάρεις ,όσα και να δώσεις για εσένα που έχεις απαιτήσεις και για την μουσική που ακούς , σε ηχεία ,καλώδια και ενισχυτές θα κάνεις μια τρύπα στο νερό.
Πρωτεραιότητα είναι ό χώρος. Αυτός παίζει μουσική , τα ηχεία απλά τον διεγείρουν.
( εκτός στην περίπτωση απολύτως nearfield ακρόασης)
Ελαφρύ treatment μπορεί να γίνει ακόμη και σε σαλόνι σπιτιού.
Μένει το room correction που εν έτη 2021 είναι εκ του ουκ ανευ
Μην πέσεις στην παγίδα των παλιακών χαλιεντάδων, κρίμα είναι στο τέλος να κυνηγάς την ουρά σου.
Δεν σου κάνει η minidsp ;
Θες το κορυφαίο και το απόλυτο;
Δες εδώ
(πολλά τα λεφτά όμως )
 
  • Haha
Reactions: Maestro

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,775
Αθήνα
Μια χαρά είναι το BluOS σε δυνατότητες streaming, θα έχεις και το Dirac για καμιά διορθωσούλα και αν δεν το καταφέρει και σου χαλάσει το ενσωματωμένο ψυχοακουστικό μοντέλο που έχει προβλέψει ο κατασκευαστής για το ηχείο, έχεις πάντα τη δυνατότητα να το βγάλεις off.

Από μένα είναι ναι.
 
Μια χαρά είναι το BluOS σε δυνατότητες streaming, θα έχεις και το Dirac για καμιά διορθωσούλα και αν δεν το καταφέρει και σου χαλάσει το ενσωματωμένο ψυχοακουστικό μοντέλο που έχει προβλέψει ο κατασκευαστής για το ηχείο, έχεις πάντα τη δυνατότητα να το βγάλεις off.

Από μένα είναι ναι.
Και τελικός μετά στα ψυχολογικά όρια τριψήφιας τιμής;
 
Ότι και να πάρεις ,όσα και να δώσεις για εσένα που έχεις απαιτήσεις και για την μουσική που ακούς , σε ηχεία ,καλώδια και ενισχυτές θα κάνεις μια τρύπα στο νερό.
Πρωτεραιότητα είναι ό χώρος. Αυτός παίζει μουσική , τα ηχεία απλά τον διεγείρουν.
( εκτός στην περίπτωση απολύτως nearfield ακρόασης)
Ελαφρύ treatment μπορεί να γίνει ακόμη και σε σαλόνι σπιτιού.
Μένει το room correction που εν έτη 2021 είναι εκ του ουκ ανευ
Μην πέσεις στην παγίδα των παλιακών χαλιεντάδων, κρίμα είναι στο τέλος να κυνηγάς την ουρά σου.
Δεν σου κάνει η minidsp ;
Θες το κορυφαίο και το απόλυτο;
Δες εδώ
(πολλά τα λεφτά όμως )
Θα με τρελάνετε εσείς εδώ. Αν είχα 10 χιλιάρικα για ήχο, και μάλιστα μόνο για προενισχυτή, έκλεινα καλύτερα season ticket στο Chicago Symphony Center, μαζί με same-day αεροπορικά κάθε βδομάδα. :ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: n_olympios

todkos

Established Member
14 December 2007
190
Θα με τρελάνετε εσείς εδώ. Αν είχα 10 χιλιάρικα για ήχο, και μάλιστα μόνο για προενισχυτή, έκλεινα καλύτερα season ticket στο Chicago Symphony Center, μαζί με same-day αεροπορικά κάθε βδομάδα. :ROFLMAO:
Δεν κατάλαβες το πνεύμα του γραπτού και μάλλον δικό μου το λάθος.
Υπάρχουν τα vfm υπάρχουν και τα hi end ,αιχμές της σύγχρονης τεχνολογίας.
Για αυτό σου έβαλα το minidsp.
Ότι και να αποφασίσεις μακάρι να βρεις την ηχητική νιρβάνα σου.
Σε ένα εκπαιδευμένο αυτί όμως η κατάληξη πάντα είναι η ίδια και θα τα βρεις στο τέλος.
Το ζητούμενο όμως είναι να χάσεις όσο το δυνατόν λιγότερο χρήματα στην πορεία
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,775
Αθήνα
Και τελικός μετά στα ψυχολογικά όρια τριψήφιας τιμής;

Κάπως έτσι. Και με την παραδοχή ότι στο Dirac για να έχεις διαχείριση δεύτερου sub πρέπει να σκάσεις πολλά σε μηχάνημα που να το έχει.
Στον NAD που βλέπεις επίσης, για να πάρεις την πιο πλήρη έκδοση που θα σου επιτρέψει να παίξεις και πιο πάνω από τα 500Hz θα πρέπει να αγοράσεις και μια άδεια κάπου 99 ευρώ (ή ντάλαρζ δεν θυμάμαι).

Α ναι. Δεν υπάρχει καλωδιοκατασκευαστής που να μην δίνει καλώδια για δοκιμή. Κράτα το μυαλό ανοιχτό και έχε το και αυτό στις επιλογές. Σου εξήγησα και πιο πριν για το ενσωματωμένο ψυχοακουστικό μοντέλο στο οποίο επεμβαίνεις αναπόφευκτα με την ηλεκτρονική διόρθωση.
Επίσης μια ακόμη παραδοχή που θα πρέπει να κάνεις με τα ηλεκτρονικά EQ είναι ότι μειώνουν το διαθέσιμο headroom. Όλα κόβουν. Εγώ χάνω περίπου 7dB ας πούμε στο Audyssey που είναι μόνο σε πολυκάναλα για την ώρα, αλλά είναι ενδεικτικό του τι συμβαίνει.
 
  • Like
Reactions: Maestro
Ωραίος ο 150 αλλά του λείπει το room correction. Που και θαύματα να μην κάνει, από τα λίγα που έζησα με τα LS50 μάλλον χρειάζεται, όλο και κάτι θα ισιώνει.

Κοινώς, ένα λογικό minimum configuration θα ήταν Lumina ΙΙΙ ή V, NAD 658, Emotiva XPA2Gen3, και... τη βαλίτσα στο χέρι. :eek:

Μάλλον θα συνεχίσω ν'ακουω με τα AirPods Pro για κάνα χρόνο ακόμα.

 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,109
Αγιοι Αναργυροι
Jason, ρώτα αν υπάρχει ακόμα ο harman kardon HK990 και αν όχι, ποιός είναι ο αντικαταστάτης;
διάβαζα χτες παλιό τεύχος του high fidelity (2011) με ομαδικό τεστ ενισχυτών και μου έκανε μεγάλη εντύπωση.
με μικρόφωνο ισοστάθμισης, τερατάκι ισχύος με τα πρώτα βατ σε τάξη Α και μικρές παραχωρήσεις στον ήχο.
τότε εδώ είχε 1500€.
σε αυτά τα λεφτά υπάρχουν πολλές προτάσεις -πάντα υπήρχαν, εμένα μου άρεσε πολύ και η απόδοση του Yamaha A-S1100 παρέα με τα venere 2,5 του Nikos6699.
ο χώρος του Νίκου είναι πολύ μεγάλος, αλλά και με πολλά φυσικά πλεονεκτήματα στον ηχητικό τομέα. -"γεμάτες" δισκοθήκες πίσω από τα ηχεία, έπιπλα, βιβλιοθήκη απέναντι σε μεγάλη απόσταση, διάφορα τέτοια..
δεν έχει ανάγκη ούτε ένα τετραγωνικό εκατοστό σε πάνελ, δεν θέλει την παραμικρή μπασοπαγίδα πουθενά.
τα λέω αυτά για να καταλάβεις πόσο σχετικά είναι όλα όταν γράφουμε για εμπειρίες από μηχανήματα που έχει ακούσει ο καθένας..
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,775
Αθήνα
Βλαδίμηρε, δεν έχει σχέση το αυτόματο καλιμπράρισμα του HK990 ή π.χ. αν μιλούσαμε για σημερινό αντίστοιχο μοντέλο τέτοιου τύπου του R-N803D, με τα eq όπως το Dirac που συζητάμε εδώ. Εκείνα είναι συστήματα με κάποια αυτόματη διαδικασία και χωρίς παρέμβαση μετά, σαφώς πολύ basic και καθόλου αποτελεσματικά.

Για τον Emotiva τον τελικό δεν είμαι και πολύ σίγουρος. Άσε που παίζει και η πιθανότητα να χρειαστεί να έχεις ανάποδα τη φάση στα ηχεία για να παίξει λόγω ανάποδων XLR. Προς PA μεριά αγναντεύει η συνταγή με αυτόν.
Δεν κοιτάς κανένα ADCOM καλύτερα;
 
  • Like
Reactions: n_olympios

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,109
Αγιοι Αναργυροι
Βλαδίμηρε, δεν έχει σχέση το αυτόματο καλιμπράρισμα του HK990 ή π.χ. αν μιλούσαμε για σημερινό αντίστοιχο μοντέλο τέτοιου τύπου του R-N803D, με τα eq όπως το Dirac που συζητάμε εδώ. Εκείνα είναι συστήματα με κάποια αυτόματη διαδικασία και χωρίς παρέμβαση μετά, σαφώς πολύ basic και καθόλου αποτελεσματικά.

Για τον Emotiva τον τελικό δεν είμαι και πολύ σίγουρος. Άσε που παίζει και η πιθανότητα να χρειαστεί να έχεις ανάποδα τη φάση στα ηχεία για να παίξει λόγω ανάποδων XLR. Προς PA μεριά αγναντεύει η συνταγή με αυτόν.
Δεν κοιτάς κανένα ADCOM καλύτερα;
η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω τα νέα συστήματα ισοστάθμισης κ ιδέα δεν έχω τι είναι το Dirac..
από παλιά όταν έβλεπα ισοσταθμιστή, έκοβα λάσπη... 😂
για ADCOM ήθελα να μιλήσω αλλά "κώλωσα".
έχω σε μεγάλη υπόληψη το θηρίο 5802 μιας και τον είχα για λίγες μέρες κάποτε στο σπίτι μου, αλλά ξέρω ότι γενικά η ADCOM δεν θεωρείται εδώ στην κοινότητα ως η πιο audiophile εταιρία ήχου.
αν και μεγάλης ισχύος τελικός ο 5802, εντούτοις είναι εντελώς αθόρυβος ακόμα και αν κολλήσεις το αφτί σε μεγάφωνο.

@Maestro
η γνώμη μου για τις xlr συνδέσεις είναι ότι είναι χρήσιμες μόνο σε μεγάλα μήκη καλωδίων .
σε μικρά μήκη το κανονικό xlr δεν θα δώσει καλύτερη ποιότητα ήχου, παρά μόνο μεγαλύτερη ένταση και αυτό σε κανονικό σπίτι μόνο προβλήματα δημιουργεί.