Έκτωρ Κατσίκης
AVClub Addicted Member
Από τις τοποθετήσεις στο thread αυτό επιβεβαιώνεται ότι το χάσμα ανάμεσα σε αυτούς που διαβάζουν Ε.Φ. και σε αυτούς που βλέπουν Ε.Φ. είναι σχεδόν αγεφύρωτο.
Για την ακρίβεια, κατάφερε να κλείσει σε ελάχιστες περιπτώσεις Το 2001 του Κιούμπρικ και το expanse είναι 2 παραδείγματα που μου έρχονται στο μυαλό.
Είναι σαν την αντιπαράθεση ανάμεσα στους μουσικόφιλους και τους μηχανάκηδες. Εκτιμούν εντελώς διαφορετικά πράγματα και σπάνια μπορούν να συμφωνήσουν.
Και επαναλαμβάνω, το πρόβλημα δεν είναι η μη πιστή τήρηση της ιστορίας από τους σεναριογράφους.
Το πρόβλημα είναι η απόλυτη ανατροπή της κεντρικής ιδέας που βασίστηκε το βιβλίο σχεδόν από την αρχή.
Της θεωρίας του Χάρι Σέλντον και της εφαρμογής της χωρίς να υπάρχουν πρωταγωνιστές με ιδιαίτερες δυνάμεις.
Είναι, για να βρω κάποιο ανάλογο για μια φορά ακόμη, σαν να δούμε στο Dune να εμφανίζεται το warp engine. Αμέσως ο Αράκις γίνεται ένας άσημος πλανήτης.
Για την ακρίβεια, κατάφερε να κλείσει σε ελάχιστες περιπτώσεις Το 2001 του Κιούμπρικ και το expanse είναι 2 παραδείγματα που μου έρχονται στο μυαλό.
Είναι σαν την αντιπαράθεση ανάμεσα στους μουσικόφιλους και τους μηχανάκηδες. Εκτιμούν εντελώς διαφορετικά πράγματα και σπάνια μπορούν να συμφωνήσουν.
Και επαναλαμβάνω, το πρόβλημα δεν είναι η μη πιστή τήρηση της ιστορίας από τους σεναριογράφους.
Το πρόβλημα είναι η απόλυτη ανατροπή της κεντρικής ιδέας που βασίστηκε το βιβλίο σχεδόν από την αρχή.
Της θεωρίας του Χάρι Σέλντον και της εφαρμογής της χωρίς να υπάρχουν πρωταγωνιστές με ιδιαίτερες δυνάμεις.
Είναι, για να βρω κάποιο ανάλογο για μια φορά ακόμη, σαν να δούμε στο Dune να εμφανίζεται το warp engine. Αμέσως ο Αράκις γίνεται ένας άσημος πλανήτης.