Nova EON TV / EON+

Etherovamon

Established Member
13 December 2021
287
Γενικά ήταν προβληματική η διαδικασία αυτή στην αρχή
Στείλε τα box στο σπίτι η άσε τον κόσμο να τα παραλάβει από τα καταστήματα
Όποιος δεν ξέρει να το συνδέσει, ας πλήρωνε πρόσθετη υπηρεσία εγκατάστασης
Μη διαφημίζεις δωρεάν εγκατάσταση και ενώ έχω κλείσει ραντεβού και τον περιμένω να έρθει,είναι στον δρόμο
Μου λέει ξέρετε ότι ειναι να πληρωθώ 50 ευρώ;
Όχι,γιαυτο όπως είσαι γύρνα πίσω
 

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
Δλδ αμα χαλασει ο 3001 δεν μπορεις να ενεργοποιησεις ιδιο δεκτη αν εχεις στην κατοχη σου,οποτε οποιος θελει να κρατησει το δορυφορικο για να μην εχει καθυστερηση σε live αθλητικα γεγονοτα αγοραζει τον νεο δορυφορικο δεκτη με €10 οπως ειπε ο aimar και για να δει on demand περιεχομενο ταινιες/σειρες δεν μπορει γιατι προς το παρον ειναι κλειδωμενη η lan!Οποτε τι κανει?
Παραδειγμα εγω δεν μπορω να κατεβασω την εφαρμογη σε tv lg του 2016 γιατι δεν υπαρχει η εφαρμογη της eon.
Αναγκαστικα αγοραζω και το boxaki eon που ειναι μεσω internet για να βλεπω το on demand περιεχομενο?
Και θα πληρωσω δλδ επειδη εχει η nova κλειδωμενη την lan στους δορυφορικους €10 τον νεο δορυφορικο+€50 το boxaki+€50 τελος υποβαθμισης υπηρεσιας επειδη αν δεν κανω λαθος εχει χαμηλοτερο παγιο?!
αν ισχυσει αυτο πουγραψες(πραγμα που αμφιβαλλω) θαχουμε δραματα και αποχωρησεις
κυριως στα αναγραφομενα απο τον aimar αναφερομαι
 

left1983

New member
14 June 2015
79
αν ισχυσει αυτο πουγραψες(πραγμα που αμφιβαλλω) θαχουμε δραματα και αποχωρησεις
κυριως στα αναγραφομενα απο τον aimar αναφερομαι
Καταρχην kataras να σου πω οτι συμφωνω σε ολα σου τα post και εχουμε τις ιδιες αποψεις παμε παρακατω.
Μολις μιλησα με το τεχνικο τμημα και μου ειπαν οτι:
1)δεκτες παλιοι οπως 831/3001 δεν δινουν ξανα και ουτε αν εχεις στην κατοχη σου απο παλια θα μπορεις να τον δηλωσεις οπως γινοταν παλια ωστε να δουλεψει.
2)η θυρα lan στον νεο δορυφορικο δεκτη ειναι απενεργοποιημενη (δεν ηξερε να μου πει ΑΝ στο μελλον θα ενεργοποιηθει,μπορει και ποτε μου ειπε!).
Μου προτεινε την λυση με εφαρμογη eon απο την τηλεοραση της λεω ειναι του 2016 και δεν υπαρχει στο LG STORE.
Μου προτεινε την λυση να στειλω την εικονα απο φορητη συσκευη στην τηλεοραση,σε αυτην την περιπτωση ουτε η τηλεοραση το υποστηριζει,ουτε το κινητο μου και το tablet.
Μου προτεινε την λυση απο υ/η broswer και να στειλω την εικονα στην τηλεοραση.Της λεω ομως δεν πρεπει να σβηνω τα cookies ποτε γιατι μετα θα θεωρει δευτερη συσκευη και πρεπει να περιμενω 30 μερες!Και αν τα σβησω καταλαθος?Στον οτε της λεω δεν γινεται αυτο!Παιρνεις τηλ και στο αλλαζουν.Απαντηση καμμια.
Δλδ της λεω με αναγκαζεται να δωσω το ποσο (αν ισχυει) των €160?!€10 τον νεο δορυφορικο+€50 το boxaki+€50 τελος υποβαθμισης υπηρεσιας?Μου λεει δεν ξερω τιμες να σας συνδεσω με το εμπορικο τμημα της λεω δεν θελω.Δεν θα χρεωθω κιολας επειδη εμας τους δορυφορικους μας ριχνουν!Δλδ ειμαι συνδρομητης χωρις διακοπη απο εποχη filmnet και δεν υπολογιζουν κανεναν!
Επισης της λεω ο νεος δορυφορικος δεκτης δεν εχει θυρα usb να βαλω τον εξωτερικο σκληρο και να εχω εγγραφη/pause/for/rew.
Στο τελος της ειπα να το καταγραψει σαν παραπονο και να το προωθηση αν υπαρχει αναλογο τμημα.
Αυτα τα λιγα.
 

Etherovamon

Established Member
13 December 2021
287
Μόλις με πήρε τηλέφωνο το τεχνικό τμήμα της Nova για μια παρατήρηση που είχα στείλει για δυο κανάλια
Αρχίσαμε στραβά με τον τεχνικό,άρχιζε να το παίζει τρελίτσα και ότι εμείς δεν βλέπουμε πρόβλημα και ότι φταίει το stream που μας στέλνει το κανάλι και καταλήγει…..δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι
Πέφτει εκεί ένα γρήγορο κράξιμο και φτάνουμε με την ευκαιρία και στο WiFi
Και εμείς επιλέγουμε να μην το ανοίγουμε για τους δικούς μας λόγους σαν εταιρεία…..αλλά άμα θέλετε να πληρώσετε να έρθει ο τεχνικός πολύ ευχαρίστως
Εκεί άρχισε ο δεύτερος γύρος, όπου ρώτησα γιατί δεν γίνεται γενικά τότε και πρέπει να έρθει τεχνικός και πήρα πάλι απάντηση ότι ειναι απόφαση της εταιρείας και έχει τους λόγους της
Επισημαίνοντας ότι αυτό αρχίζει να δυσφημεί την υπηρεσία και πως καλό θα ήταν να το δούνε λίγο γιατί ο κόσμος θα αρχίσει να μειώνεται (και το λέω σαν υπέρμαχος της υπηρεσίας)
Μου λεει αυτο ειναι πρόβλημα της εταιρείας
Την άποψη μου σαν πελάτη για τα προβλήματα δεν τη λαμβάνετε υπόψιν δηλαδή;
Φυσικά αλλά η εταιρεία έχει αυτή τη πολιτική
Εκεί του εξήγησα δυο τρία πραγματάκια για το πως φέρονται στους πελάτες και οτι η υπηρεσία έχει και ανταγωνιστές και καλό θα ήταν να χρησιμοποιούν τα feedback
Άρχισε τα ίδια βέβαια για τη πολιτική
Ε κάπου εκεί λέω γεια και το κλείνουμε γιατί θα πήγαινε αλλού η κουβέντα
 

Etherovamon

Established Member
13 December 2021
287
Καταρχην kataras να σου πω οτι συμφωνω σε ολα σου τα post και εχουμε τις ιδιες αποψεις παμε παρακατω.
Μολις μιλησα με το τεχνικο τμημα και μου ειπαν οτι:
1)δεκτες παλιοι οπως 831/3001 δεν δινουν ξανα και ουτε αν εχεις στην κατοχη σου απο παλια θα μπορεις να τον δηλωσεις οπως γινοταν παλια ωστε να δουλεψει.
2)η θυρα lan στον νεο δορυφορικο δεκτη ειναι απενεργοποιημενη (δεν ηξερε να μου πει ΑΝ στο μελλον θα ενεργοποιηθει,μπορει και ποτε μου ειπε!).
Μου προτεινε την λυση με εφαρμογη eon απο την τηλεοραση της λεω ειναι του 2016 και δεν υπαρχει στο LG STORE.
Μου προτεινε την λυση να στειλω την εικονα απο φορητη συσκευη στην τηλεοραση,σε αυτην την περιπτωση ουτε η τηλεοραση το υποστηριζει,ουτε το κινητο μου και το tablet.
Μου προτεινε την λυση απο υ/η broswer και να στειλω την εικονα στην τηλεοραση.Της λεω ομως δεν πρεπει να σβηνω τα cookies ποτε γιατι μετα θα θεωρει δευτερη συσκευη και πρεπει να περιμενω 30 μερες!Και αν τα σβησω καταλαθος?Στον οτε της λεω δεν γινεται αυτο!Παιρνεις τηλ και στο αλλαζουν.Απαντηση καμμια.
Δλδ της λεω με αναγκαζεται να δωσω το ποσο (αν ισχυει) των €160?!€10 τον νεο δορυφορικο+€50 το boxaki+€50 τελος υποβαθμισης υπηρεσιας?Μου λεει δεν ξερω τιμες να σας συνδεσω με το εμπορικο τμημα της λεω δεν θελω.Δεν θα χρεωθω κιολας επειδη εμας τους δορυφορικους μας ριχνουν!Δλδ ειμαι συνδρομητης χωρις διακοπη απο εποχη filmnet και δεν υπολογιζουν κανεναν!
Επισης της λεω ο νεος δορυφορικος δεκτης δεν εχει θυρα usb να βαλω τον εξωτερικο σκληρο και να εχω εγγραφη/pause/for/rew.
Στο τελος της ειπα να το καταγραψει σαν παραπονο και να το προωθηση αν υπαρχει αναλογο τμημα.
Αυτα τα λιγα.
Αφού δε σου είπαν να πάρεις καινούργια τηλεόραση, πάλι καλά να λες

ΥΓ. Στείλε παράπονο επίσημα από το my account.Μετά από δυο τρεις μέρες θα σε πάρουν
 

left1983

New member
14 June 2015
79
Καταρχην kataras να σου πω οτι συμφωνω σε ολα σου τα post και εχουμε τις ιδιες αποψεις παμε παρακατω.
Μολις μιλησα με το τεχνικο τμημα και μου ειπαν οτι:
1)δεκτες παλιοι οπως 831/3001 δεν δινουν ξανα και ουτε αν εχεις στην κατοχη σου απο παλια θα μπορεις να τον δηλωσεις οπως γινοταν παλια ωστε να δουλεψει.
2)η θυρα lan στον νεο δορυφορικο δεκτη ειναι απενεργοποιημενη (δεν ηξερε να μου πει ΑΝ στο μελλον θα ενεργοποιηθει,μπορει και ποτε μου ειπε!).
Μου προτεινε την λυση με εφαρμογη eon απο την τηλεοραση της λεω ειναι του 2016 και δεν υπαρχει στο LG STORE.
Μου προτεινε την λυση να στειλω την εικονα απο φορητη συσκευη στην τηλεοραση,σε αυτην την περιπτωση ουτε η τηλεοραση το υποστηριζει,ουτε το κινητο μου και το tablet.
Μου προτεινε την λυση απο υ/η broswer και να στειλω την εικονα στην τηλεοραση.Της λεω ομως δεν πρεπει να σβηνω τα cookies ποτε γιατι μετα θα θεωρει δευτερη συσκευη και πρεπει να περιμενω 30 μερες!Και αν τα σβησω καταλαθος?Στον οτε της λεω δεν γινεται αυτο!Παιρνεις τηλ και στο αλλαζουν.Απαντηση καμμια.
Δλδ της λεω με αναγκαζεται να δωσω το ποσο (αν ισχυει) των €110?!€10 τον νεο δορυφορικο+€50 το boxaki+€50 τελος υποβαθμισης υπηρεσιας?Μου λεει δεν ξερω τιμες να σας συνδεσω με το εμπορικο τμημα της λεω δεν θελω.Δεν θα χρεωθω κιολας επειδη εμας τους δορυφορικους μας ριχνουν!Δλδ ειμαι συνδρομητης χωρις διακοπη απο εποχη filmnet και δεν υπολογιζουν κανεναν!
Επισης της λεω ο νεος δορυφορικος δεκτης δεν εχει θυρα usb να βαλω τον εξωτερικο σκληρο και να εχω εγγραφη/pause/for/rew.
Στο τελος της ειπα να το καταγραψει σαν παραπονο και να το προωθηση αν υπαρχει αναλογο τμημα.
Αυτα τα λιγα.
 
  • Like
Reactions: humidream

left1983

New member
14 June 2015
79
Αφού δε σου είπαν να πάρεις καινούργια τηλεόραση, πάλι καλά να λες

ΥΓ. Στείλε παράπονο επίσημα από το my account.Μετά από δυο τρεις μέρες θα σε πάρουν
χαχαχαχ το περιμενα και αυτο να το ακουσω!
 

sdragon28

AVClub Enthusiast
31 July 2018
1,027
Μόλις με πήρε τηλέφωνο το τεχνικό τμήμα της Nova για μια παρατήρηση που είχα στείλει για δυο κανάλια
Αρχίσαμε στραβά με τον τεχνικό,άρχιζε να το παίζει τρελίτσα και ότι εμείς δεν βλέπουμε πρόβλημα και ότι φταίει το stream που μας στέλνει το κανάλι και καταλήγει…..δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι
Πέφτει εκεί ένα γρήγορο κράξιμο και φτάνουμε με την ευκαιρία και στο WiFi
Και εμείς επιλέγουμε να μην το ανοίγουμε για τους δικούς μας λόγους σαν εταιρεία…..αλλά άμα θέλετε να πληρώσετε να έρθει ο τεχνικός πολύ ευχαρίστως
Εκεί άρχισε ο δεύτερος γύρος, όπου ρώτησα γιατί δεν γίνεται γενικά τότε και πρέπει να έρθει τεχνικός και πήρα πάλι απάντηση ότι ειναι απόφαση της εταιρείας και έχει τους λόγους της
Επισημαίνοντας ότι αυτό αρχίζει να δυσφημεί την υπηρεσία και πως καλό θα ήταν να το δούνε λίγο γιατί ο κόσμος θα αρχίσει να μειώνεται (και το λέω σαν υπέρμαχος της υπηρεσίας)
Μου λεει αυτο ειναι πρόβλημα της εταιρείας
Την άποψη μου σαν πελάτη για τα προβλήματα δεν τη λαμβάνετε υπόψιν δηλαδή;
Φυσικά αλλά η εταιρεία έχει αυτή τη πολιτική
Εκεί του εξήγησα δυο τρία πραγματάκια για το πως φέρονται στους πελάτες και οτι η υπηρεσία έχει και ανταγωνιστές και καλό θα ήταν να χρησιμοποιούν τα feedback
Άρχισε τα ίδια βέβαια για τη πολιτική
Ε κάπου εκεί λέω γεια και το κλείνουμε γιατί θα πήγαινε αλλού η κουβέντα
Αυτή τη στιγμή η nova έχει και το μαχαίρι και το πεπόνι. Είναι επίσης μια πολυεθνική εταιρία με σαφή προσανατολισμό την αύξηση εσόδων με κάθε τρόπο. Το θέμα είναι αν αλλάξει πολιτική αν δε της βγουν τα νούμερα στους συνδρομητές. Μακάρι αλλά με την έλευση του αγγλικού πρωταθλήματος όλοι θα τρέξουν να βάλουν eon. Όποτε προσωπικά δεν περιμένω καμία μεγάλη βελτίωση στην αντιμετώπιση τους.
 

Etherovamon

Established Member
13 December 2021
287
Αυτή τη στιγμή η nova έχει και το μαχαίρι και το πεπόνι. Είναι επίσης μια πολυεθνική εταιρία με σαφή προσανατολισμό την αύξηση εσόδων με κάθε τρόπο. Το θέμα είναι αν αλλάξει πολιτική αν δε της βγουν τα νούμερα στους συνδρομητές. Μακάρι αλλά με την έλευση του αγγλικού πρωταθλήματος όλοι θα τρέξουν να βάλουν eon. Όποτε προσωπικά δεν περιμένω καμία μεγάλη βελτίωση στην αντιμετώπιση τους.
Η θα αλλάξει τα κορμιά που της ξέμειναν από την forthnet και ευθύνονται για αυτές τις πολιτικές
Η την βλέπω να κρατάει βαριά τετραετία στην Ελλάδα και να μείνουμε με OTE-VODA, ειδικά αν αρχίσει τα ίδια στη σταθερή-κινητή
Εκεί δεν κρατάει ούτε μαχαίρι ούτε πεπόνι
Και τη Wind που πήρανε, άμα δεν φτιάξουνε τα σοβαρά προβλήματα της κινητής,ποιος θα πάει;
Για την ασυνεννοησία θα τη προτιμήσουν;
Όσο για το premier league, νά´ναι καλά τα «μποξακια» των 10 ευρώ
 

humidream

Established Member
13 November 2009
288
online εκανα την αιτηση εγω μεσω email, αλλα μου την εσπασαν που αργησαν κανα 4αρι μερες να στειλουν το box και
εφτασε στα ελτα κουριερ παραμονη χριστ/νων το πρωι και οι τελευταιοι στο τσακ δεν προλαβαν ( ; ) να το στειλουν,
οποτε και πηγα και το πηρα απο εκει γιατι ηθελα να φυγω την επομενη βδομαδα
Ποιο μοντέλο σου έστειλσν;
ΕΟΝ τηλεόραση +1 μήνας δώρο;
 

Kirikosgeorgas

AVClub Enthusiast
9 March 2019
967
Δεν είναι prime αγώνας το ΠΑΟ ΤΣΣΚΑ στην Ευρωλίγκα ώστε να μεταδίδεται από το Novasports Prime;🤷‍♂️🤷‍♂️
 

left1983

New member
14 June 2015
79
ποιοτητα εικονας στο novasport 1 απο δορυφορο χαλια!αυτο δεν ειναι καν hd!ειδικα στα μακρινα πλανα ειναι θολη και σαν καμμενα τα χρωματα!δεν ξερω αν το παιρνουν ετσι η' οχι.