μα δεν ειπαμε οτι κρυβεται κατι απο πισω.
ενας υποψηφιος ομως αγοραστης που εχει ενα μπατζετ 220-250 ευρω,θα το σκεφτει πολυ να τα δωσει με τοσα προβληματα που εχουν καταστρεψει το μηχανακι.
οποτε το ξανα-σκεφτεται οταν εχει πεσει 50-70 ευρω χαμηλοτερα.
Αν δεν κάνω λάθος έχει το ίδιο hardware με το μοντέλο του 2017.μα σαν hardware ειναι πολυ future proof το μοντελο του 2019.
στο dv τα οποια προβληματα υπαρχουν,ειναι θεμα software.
το hdmi 2.1,ειναι ουσιαστικα αχρηστο για ενα media player,τουλαχιστον με τα σημερινα δεδομενα.
hotfixes και περνω την ευθυνη εαν στραβωσει κατι?Μπορεί κάποιος να συγκεντρώσει τα προβλήματα?
Δεν έχουν διορθωθεί τα οποία σοβαρά με τα hot fixes?
μαλλον δεν εχεις δουλεψει αλλα hiend μηχανακια για να καταλαβεις τι σημαινει σωστη υποστηριξη firmware.Θεωρώ υπερβολική τη φράση "τόσα προβλήματα που έχουν καταστρέψει το μηχανάκι"... Όσο κι αν η ομολογουμένως σοβαρή αστοχία του εν λόγω update έχει επηρεάσει μεγάλο αριθμό χρηστών (και πάλι όμως όχι το σύνολό τους), το Shield δεν παύει να έχει έναν τεράστιο αριθμό υποστηρικτών και μια εξίσου μεγάλη πελατειακή βάση - νέα και παλιά. Αλίμονο αν η Nvidia - ήτοι σοβαρή εταιρεία - υπέπιπτε σε τέτοιες μαρκετινίστικες κινήσεις μόνο και μόνο για την "αρπαχτή".
Όπως αναφέρει ο @vadergr, οι προσφορές είναι συχνές. Άλλη μια προσφορά είναι και η συγκεκριμένη.
μαλλον δεν εχεις δουλεψει αλλα hiend μηχανακια για να καταλαβεις τι σημαινει σωστη υποστηριξη firmware.
εκτος και εαν θεωρεις σωστη υποστηριξη,τα fixes που σου πεταει μετα την μαλακια που εκανε,για να τα περασεις με δικη σου ευθυνη.
γιατι εμενα το "εκανα την μαλακια χωρις να τσεκαρω σωστα το upgrade,αλλα μετα σου δινω hot fixes χωρις ομως να ξερω που θα καταληξει το μηχανακι σου",
μονο για σοβαρη εταιρια δεν μου κανει..
κανενα προβλημα.κουβεντα κανουμε.Δημήτρη, με όλο το θάρρος, παραμένεις υπερβολικός.
Ποιος ορίζει το Nvidia Shield ως "hiend μηχανάκι"; Οι κάτοχοι πχ πολυκάναλων Arcam που έχουν ένα σωρό προβλήματα (hardware τε και software), άλυτα επί σειρά μηνών, και έχουν πληρώσει περιουσίες για την απόκτηση των μηχανημάτων τι να πουν δηλαδή; Αλλά και ως τέτοιο να λογίζεται, ποιος ορίζει ότι έτσι οφείλεται "σωστή υποστήριξη firmware"; Απεναντίας, θα έλεγα πως οι hiend εταιρείες, ως τύποις μικρές σε μέγεθος, με περιορισμένους τεχνικούς πόρους σε software ή/και πρόσβαση σε πραγματικά μεγάλη βάση χρηστών, είναι σαφώς χειρότερες σε υποστήριξη. Εξαιρείται η Trinnov και - ενδεχομένως - η Mark Levinson.
Αν, τέλος, εννοείς ως "hiend μηχανάκια" άλλες προτάσεις media player όπως πχ Zidoo κλπ, θα πω πως α) δεν έχουν τις πιστοποιήσεις που έχει αποκτήσει (hint: πληρώσει αδρά) η Nvidia ώστε αυτά που κάνει, να τα κάνει σωστά και επίσημα, β) δεν κάνουν τόσα όσα κάνει το Shield και γ) δεν είναι απίθανο σε κάποιο update να γίνει και εκεί μπάχαλο.
Για να μην παρεξηγούμαι, σαφώς θεωρώ αστοχία (το έγραψα και στην προηγούμενη δημοσίευσή μου) το update και όλα τα προβλήματα που έφερε. Σαφώς θεωρώ πως καθυστερεί να επιλύσει το σύνολο των θεμάτων. Η ένστασή μου έγκειται στο ότι κάποιοι θεωρείτε την πρόσκαιρη πτώση τιμής συνέπεια αυτής της αστοχίας, κάτι που σίγουρα δεν ισχύει.
αυτα τα hotfixes δεν καταλαβαινω...Είσαι πολύ αυστηρός βρε Δημήτρη.
Τα τελευταία 7 χρόνια γράφονται τα καλύτερα για τα shield.
Ηα αντίδραση τους με τα hot fixes ήταν άμεση.
Θα έχουν και τον λόγο τους που περιμένουν για την επίσημη αναβάθμιση.
Μια από τα ίδια και το περιμένω τις επόμενες μέρες...Κρίμα που το αγόρασα με προσφορά στα 188 (μαζί με τα μεταφορικά), θα το ξαναγοράζατε 1000% τώρα και φθηνότερα.