προφανως ειναι λεπτοτερα απο οσο πρεπει γιατι τα ντηζελ θελουν περισσοτερα αμπερ
οι τετρακυλινδροι βενζινης φτανουν το πολυ 300Α (συνηθως τα μισα), στιγμιαιο ρευμα εκκινησης. οι μικροτεροι ντηζελ ξεκινουν απο 300Α
θεμα συμπιεσης των πιστονιων του κινητηρα.
αν σκεφτουμε οτι μια ηλεκτροκολληση με 16 αρι καλωδιο μπορει να δουλευει συνεχως, στα 200Α τοτε και στιγμιαια μπορει μαλλον στα 300. ακομα καλυτερα το 25αρι βεβαια
αλλά το καλυτερο εναι , να δουμε τι διατομη εχουν τα καλωδια του ιδιου του αυτοκινητου μας που φευγουν απο την μπαταρια μας και πανε στον κινητηρα μας.
δυστυχως σπανια αναφερεται τι διαμετρο εχουν τα καλωδια εκκινησης του εμποριου .
προκειμενου να κρατησουν χαμηλα το κοστος οι κατασκευαστες βαζουν οσο γινεται πιο λεπτα.
αλλά παντα μπορει ο καθε ενας να φτιαξει τα δικα του αγοραζοντας καλωδια ηλεκτροκολλησης και 4 δαγκανες γειωσης μικρες (για κροκοδειλακια)