Ελπίζω να έχετε μεταφέρει και στην εταιρία τα προβλήματα που υπάρχουν και ελπίζω να δώσουν κάποιες λύσεις γιατί το τι θα κάνουν και το ποτε δεν έχει αναφερθεί.
Κάλεσα λοιπόν κι εγώ στο τεχνικό τμήμα όπως αναφέρει κάποιος φίλος παραπάνω...
Τους είπα τα παράπονα μου και τους ανέφερα και την αθλιότητα των διαφημίσεων.
Ο υπάλληλος εκεί έκανε κάποιες ενέργειες κάτι που ητνα εμφανές μόνο στην επανεκκίνηση της εικόνας/εφαρμογής...
Παράλληλα με ρώτησε τι ακριβώς πρόβλημα έχω και του είπα επί της ουσίας ότι δεν έχω καν HD...
Με διαβεβαίωσε ότι από μεριάς τους HD στέλνουν (τι να πει και αυτός...).
Του ανέφερα ότι υπάρχουν σε ομάδες πάρα πολλές αναφορές σχετικά με την ποιότητα και χωρίς περαιτέρω αναφορές σε σελίδες κλπ του ανέφερα το εδώ μήνυμα... μου είπε ότι και αυτός έκανε τις ίδιες ενέργειες και παράλληλα μου είπε ότι από μεριάς τους δεν έχουν εικόνα καταγραφής παραπόνων για την ποιότητα από άλλους.
Επανελαβα ότι υπάρχει τεράστια δυσαρέσκεια και είπα ότι συγκριτικά με τον ανταγωνιστή είναι πολύ κατώτερη η εικόνα τους κάτι που και λογικά δεν σχολίασε.
Ασφαλώς μου είπε ότι ο ίδιος και μέσω μποξ και μέσω εφαρμογής στην σμαρτ τβ μια χαρά HD βλεπει ...
Επιπλέον μου αναφέρθηκε πωε μπορώ είτε ξα πάω σε κατάστημα το μποξ για αλλαγή ( λες και με το προηγούμενο δεν είχα εξίσου κακή εικόνα) αλλά και να κλείσω ραντεβού με τεχνικό "δωρεάν" που αν δεν βρει πρόβλημα στο μποξ ( όχι στο ερθενετ ή το hdmi του μποξ δεν θα είναι δωρεάν αλλά 30 ευρώ το ραντεβού...
Του είπα πως έστω και αν είναι στο hdmi αφορά τη νόβα μιας και είναι αυτό που μου έδωσε, δεν απάντησε τίποτα... καμία απάντηση επίσης δεν έλαβα στο πως μπορεί να φταίει κάτι άλλο πέραν της νόβα (ρουτερ, τβ, καλώδια κ σύνδεση όπως μου είπε) όταν οτε, νετφλοξ, απλ τβ παίζουν μέχρι και 4κ...
Καμία απάντηση δεν έλαβα επίσης στο ότι μέσω δορυφόρου είχα καλύτερη εικόνα πάρα μόνο την υπόθεση ότι φταίει το μποξ οπότε δεν έχω να φοβάμαι κάποια χρέωση σε ενδεχόμενο ραντεβού...
Παρεμπιπτόντως έχω 200αρα γραμμή κάτι το οποίο γνώριζαν ( είτε από παλαιότερη δήλωση μου ? Είτε επειδή στστημικα το βλέπουν?)και τέλος, στα πιο ωραία νέα μάθαμε ότι εντός 6αμηνου η αγαπημένη νόβα θα χει και 4κ κανάλι μιας και πετάει ήδη το HD της θα πω εγώ....
Ασφαλώς δεν φταίει σε κάτι ο υπάλληλος αλλά είναι χυδαίο να σου λέει η εταιρία που επί της ουσίας φταίει σου στέλνω τεχνικό που αν δε "δει" πρόβλημα θα σε χρεώσω και από πάνω...
Καταγράφηκε και παράπονο γισ τιε διαφημίσεις...
Ο μόνος τρόπος είναι μαζικά να καταγράφουν παράπονα ( αν ήδη δεν έχει γίνει) καιβτο θέμα κάπως να γίνει γνωστό....