Talk of the day. The Mofi - gate

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,365
Χαιρετώ την ομήγυρη.
Εχω καιρό να γράψω χωρίς να σημαίνει αυτό ότι έπαψα να ασχολούμαι με τη μουσική. Το αντίθετο, απλά ασχολούμαι όχι πλέον με την "παθητική" ακρόαση της μουσικής, αλλά με την ας πούμε "ενεργητική" Πλην όμως εξακολουθώ να ακούω και να αγοράζω βινύλιο (μόνο πλέον).
Το θέμα του νήματος είναι κάτι που με απασχολεί από τότε που έχω δει διάφορα πράγματα στο νετ και με προβλημάτισαν όπως προβληματίζουν αρκετό κόσμο.
(σ.σ. 1. ας μη ληφθεί ώς flame starter για analog vs digital
σ.σ. 2. δεν ξέρω για την δική μου συμμετοχή, για την ώρα ας πούμε οτι δίνω μια πάσα
σ.σ. 3. το βάζω στη μουσική διότι θεωρώ ότι είναι θέμα που καθαρά αφορά μουσικόφιλους αν και σαφώς έχει τις τεχνικές προεκτάσεις του - οι διαχειριστές έχουν την ελευθερία να το μετακινήσουν ανάλογα)

Λοιπόν εν ολίγοις εδώ και καιρό με δεδομένη :
α. την κυκλοφορία πολλών δίσκων με την ταμπέλα all analog, ή 1 step analog
β. την κυκλοφορία πολλών δίσκων σε περιορισμένους αριθμούς από 1500 έως 2500 έως πχ 40000 !!! (MJ Thriller)
γ. το γεγονός της καταστροφής των master tapes της universal
δ. της αναβίωσης του vinyl craze

κυκλοφόρησε η φήμη ότι η μεγάλη MoFi τουλάχιστον από το 2015 και μετά δεν κυκλοφορεί αμιγώς αναλογικούς δίσκους (αν και πουθενά δεν κάνει σαφή αναφορά περι ψηφιακού σταδίου) και εν ολίγοις ανακατεύει την τράπουλα με dsd τεχνικές.
Πρόσφατα ο Mike Esposito από το the 'in' groove (αλλά και παλιότερα ο Fremer ή ο Michael 45 ή ο Mazlov) έκανε ένα βίντεο που ευθέως αμφισβήτησε το all analog της mofi και μάλιστα πήγε ακόμα παραπέρα, ταξίδεψε στο εργοστάσιό της και υποτίθεται "ανέκρινε" τους τεχνικούς της. Το συμπέρασμα βέβαια ήταν ότι ως μη εκπαιδευμένος δημοσιογράφος στο χώρο και απλά ως βινυλιάκιας, δεν "στρίμωξε" τους τεχνικούς που γενικά τον απέφυγαν σαν χέλια στις ας πούμε δύσκολες ερωτήσεις, πετώντας την μπάλα στην εξέδρα κάθε φορά που η ερώτηση ήταν "ο τάδε δίσκος κόπηκε αναλογικά ή όχι"
Μετά έγινε το μπαμ στο νετ. Στο forum του Steve Hoffman έχουμε φτάσει στις 270 σελίδες ! και κάθε πικραμένος ανεβάζει στο κανάλι του την γνώμη του.
Προσωπικά έχω την άποψη ότι πολλές εταιρείες που κάνουν τέτοιες παραγωγές δεν μπορούν να ΜΗΝ χρησιμοποιούν στην αλυσίδα κάποιο βήμα ψηφιακό διότι απλά δεν γίνεται.
Δεν γίνεται διότι καμία εταιρεία δεν θα δώσει το master του thriller για να το ξεσκίσει οποιαδήποτε μεγάλη η μικρή εταιρεία βινυλίων για να βγάλουν πόσες μήτρες χρειάζονται για 40000 αντίτυπα που θα πουληθούν κοντά στα 200 δολ. Δεν γίνεται για πολλούς λόγους.
Πλην όμως κανείς δεν βγαίνει έξω να πει τι ακριβώς κάνει ή τι ΔΕΝ κάνει. Και ο κόσμος δίνει τα 100άρια ή 200άρια χωρίς να ξέρει τι έχει ψωνίσει.
Αφήνω λοιπόν μια αρχή για συζήτηση, έτσι για να δω μερικές απόψεις από την Ελλάδα, αλλά και να δώ πόσοι ακόμα ασχολούνται με το άθλημα και τους νοιάζει κι όλας αν τους κοροϊδεύει κανείς.

Μερικά λινκς

 
  • Like
Reactions: hunter

Γιώργος Κουν.

Supreme Member
19 June 2006
8,028
Αιγάλεω
Ελα ρε Chief,
Καιρούς και ζαμάνια!
Προσωπικά, απο την εποχή που ξεκίνησα την τελευταία επίθεση στο μέτωπο του βινυλίου, με ενδιαφέρει πάρα πολύ τι είναι αυτό που αγοράζω. Όσο διαβάζεις μαθαίνεις και όσο ψάχνεις, ανακαλύπτεις.
Το φόρουμ του Steve Hoffman είναι μια αρκετά αξιόπιστη πηγή πληροφοριών, υπό την έννοια ότι συμμετέχει και ο ο ίδιος σε αρκετά νήματα και συμπληρώνει ή διορθώνει σε αρκετές περιπτώσεις τα πράγματα.
Απ'ότι θυμάμαι, σε δυό- τρείς τοποθετήσεις του, δεν έγραφε και τα καλύτερα λόγια για τις παραγωγές της Mo Fi, πράγμα που μου είχε κάνει εντύπωση για τον φόρα - παρτίδα χαρακτήρα της θέσης του, απέναντι σε έναν "ανταγωνιστή".
Εχω περιορισμένη προσωπική εμπειρία απο κυκλοφορίες της συγκεκριμένης εταιρίας και πιθανολογώ πως ήταν και πρό του 2015 αυτές που άκουσα. Οπότε...

Γενικότερα τώρα, τα τελευταία χρόνια, αυτό που ψάχνω σε ένα δίσκο (που αφορά την κλασική εποχή του ροκ και της jazz προ 1983) κατα προτεραιότητα είναι: Αμερικάνικη ή Γερμανική προέλευση (ας όψεται το Brexit με τα τελωνεία), κατάσταση απο exellent και πάνω και φυσικά η τιμή. Οπότε εξ ορισμού ενα full analog αντίτυπο.
Όταν τέτοιο δεν υπάρχει διαθέσιμο, αρχίζω την έρευνα στο διαδίκτυο, που μπορεί να κρατήσει και καιρό μέχρι να κάνω τους αναγκαίους ... συμβιβασμούς.


Προσωπικά έχω την άποψη ότι πολλές εταιρείες που κάνουν τέτοιες παραγωγές δεν μπορούν να ΜΗΝ χρησιμοποιούν στην αλυσίδα κάποιο βήμα ψηφιακό διότι απλά δεν γίνεται.
Δεν γίνεται διότι καμία εταιρεία δεν θα δώσει το master του thriller για να το ξεσκίσει οποιαδήποτε μεγάλη η μικρή εταιρεία βινυλίων για να βγάλουν πόσες μήτρες χρειάζονται για 40000 αντίτυπα που θα πουληθούν κοντά στα 200 δολ. Δεν γίνεται για πολλούς λόγους.
Ένας απο τους συμβιβασμούς... Αλλά εις γνώση μου, όταν δεν γίνεται αλλιώς. Και δε μιλάω για εξωφρενικές τιμές, τις έχω αποκλείσει.
Πόσοι όμως είναι αυτοί -κυρίως απο του νεόκοπους- που έχουν τις τεχνικές γνώσεις για να ξέρουν, πως η πλειοψηφία των επανεκδόσεων - σε κάποια φάση της τουλάχιστον- εμπεριέχουν στην αλυσίδα κάποιο βήμα ψηφιακό;
Για τις εταιρίες δεν το συζητάμε: Εφόσον δεν τις συμφέρει σε καμμιά περίπτωση να χαλάσουν το μύθο του "αναλογικού ήχου", καταφεύγουν σε μισές αλήθειες και ασάφειες.

Πλην όμως κανείς δεν βγαίνει έξω να πει τι ακριβώς κάνει ή τι ΔΕΝ κάνει. Και ο κόσμος δίνει τα 100άρια ή 200άρια χωρίς να ξέρει τι έχει ψωνίσει.

Και αν μιλάμε για 30-40 ευρώ στην ευχή να πάει, το " τρώς" το ψεμματάκι λίγο πιο βολικά.
* "Έργο είναι ρε μ.. , τι θέλεις να σου δείξει;"
Αν μιλάμε για τα ποσά που λές, τα πράγματα όφειλαν να είναι εντελώς ξεκάθαρα για το τί πληρώνεις.

Τώρα, για το ψηφιακό κομμάτι της αλυσίδας, πόσο evil είναι θεωρητικά και το πως "ακούγεται" πρακτικά, νομίζω είναι επέκταση του παρόντος και το συζητάμε παρακάτω.

* Ρήση παλιού φίλου προς υπεράσπιση της ταινίας , όταν πιτσιρικάδες βλέπαμε στα θερινά σινεμά της γειτονιάς μας κάτι ταινίες της συμφοράς και σε κάποιες σκηνές οι υπόλοιποι κράζαμε "ω, ρε ψέμμααααααααα... :D
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,365
Ένας απο τους συμβιβασμούς... Αλλά εις γνώση μου, όταν δεν γίνεται αλλιώς. Και δε μιλάω για εξωφρενικές τιμές, τις έχω αποκλείσει.
γίνεται.
Όλοι οι μεγάλοι βινυλιάκηδες του πλανήτη σχεδόν καθημερινά παρακαλάνε την sony (και emi)
Πάρτε τις ορίτζιναλ ταινίες των beatles, τις μόνο, πάν'τε τις όπου θέλετε και αν δεν επιτρέπετε τιποτε άλλο, κάντε μιά (μιά) πρώτης γενιάς κόπια και κόψτε μετά λάκερ.
Θα είναι καλύτερο από ο,τιδήποτε άλλο κυκλοφοράει
 
  • Like
Reactions: geovar

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,365
το δεύτερο και πιό τεκμηριωμένο βίντεο του Fremer για το θέμα
Λέει πολλές αλήθειες (και το πρώτο ενδιαφέρον είναι0

 

Γιώργος Κουν.

Supreme Member
19 June 2006
8,028
Αιγάλεω
γίνεται.
Όλοι οι μεγάλοι βινυλιάκηδες του πλανήτη σχεδόν καθημερινά παρακαλάνε την sony (και emi)
Πάρτε τις ορίτζιναλ ταινίες των beatles, τις μόνο, πάν'τε τις όπου θέλετε και αν δεν επιτρέπετε τιποτε άλλο, κάντε μιά (μιά) πρώτης γενιάς κόπια και κόψτε μετά λάκερ.
Θα είναι καλύτερο από ο,τιδήποτε άλλο κυκλοφοράει
A, χαίρω πολύ!
:)
Το "όταν δεν γίνεται αλλιώς" πήγαινε στο "ό,τι μας σερβίρουν, παίρνουμε", όχι ότι δεν υπάρχουν σε πολλές περιπτώσεις τεχνικές λύσεις υπέρτερες των τρεχουσών.
Ξέρεις, έχω συζητήσει με αρκετούς "ομοιοπαθείς" και καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως οι εταιρίες δεν ενδιαφέρονται πραγματικά. Όλες οι αποφάσεις -εκτιμήσεις τους για το βινύλιο, αποδείχτηκαν λανθασμένες.
Μέσα σε αυτές, και η τακτική άρπα- κόλα "επαν-εκδόσεων", όταν είδαν την αγορά των μεταχειρισμένων δίσκων να ανθεί επι σειρά ετών.
Δες στον αντίποδα τι έγινε, όταν ένας "μερακλής" του χώρου θες, ένας έξυπνος manager θες όπως ο Don Was ανέλαβε την Blue Note. Θα μου πείς άλλα τα μεγέθη των εταιριών. Ναι αλλά με το που δεις στα σχετικά βιντεάκια να στέκεται μπροστά στα masters στο αρχείο της εταιρίας "ψαρώνεις". Κάνοντας αξιολόγηση ήχου -προϊόντος με το Νότη επι σειρά ετών, λέγαμε πως επιτρέπει η Blue Note να επανα-κυκλοφορούν "τέτοιοι" δίσκοι υπο το όνομά της.
Ο άνθρωπος έφερε τον μάγο - master του remaster- Kevin Gray και έβγαλε ασυνήθιστα προσιτό προϊόν (στην αρχή τουλάχιστον) με εξαιρετική συσκευασία και ήχο που "σκοτώνει", όπου τα μάστερ το επιτρέπουν, με την Kλασική Σειρά και την Tone Poet
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,365
μα δεν πειράζει κάπου να κάνουν και dsd και dxd, αρκεί να το λένε.

και ο ίδιος ο Fremer λέει κάπου ότι υπάρχουν επανεκδόσεις που σίγουρα είναι dsd αλλά παίζουν εξαιρετικά.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,822
γίνεται.
Όλοι οι μεγάλοι βινυλιάκηδες του πλανήτη σχεδόν καθημερινά παρακαλάνε την sony (και emi)
Πάρτε τις ορίτζιναλ ταινίες των beatles, τις μόνο, πάν'τε τις όπου θέλετε και αν δεν επιτρέπετε τιποτε άλλο, κάντε μιά (μιά) πρώτης γενιάς κόπια και κόψτε μετά λάκερ.
Θα είναι καλύτερο από ο,τιδήποτε άλλο κυκλοφοράει
Αν δινουν το original master tape οι κατοχοι , σε οποιον θελει ,τοτε δεν θα μεινει master tape της προκοπης. Αντιγραφο του master tape σημαινει οτι το original θα παιζει καθε φορα που μια εταιρεια αποφασισει να κυκλοφορησει το περιεχομενο. Κατα τη γνωμη μου αυτο θα ηταν χειροτερο στην προσπαθεια διατηρησης της ποιοτητας αλλα και προστασιας του original master tape , για πιθανες μελλοντικες αναγκες.
 
Last edited:

quevedo

AVClub Addicted Member
4 May 2010
1,919
επαρχια
Το πρόβλημα είναι οι υψηλές τιμές. Η mo-fi όπως αναφέρει στις επανεκδόσεις της (one step pressing) σχετικά με την παραγωγή των δίσκων αυτών είναι κατοχυρωμένη νομικά.
Ο καταναλωτής όμως βιώνει ένα παραπλανητικό marketing ενδεδυμένο με "αναλογική υπεροχή" με το αζημίωτο βέβαια, πληρώνοντας αδρά για κάτι που δεν υφίσταται.
Επίσης δημιουργεί κλίμα αθέμιτου ανταγωνισμού απέναντι άλλες εταιρίες όπως π.χ. οι Analogue Productions, Speakers Corner, Music Matters.
 
  • Like
Reactions: superfly

opsim

Moderator
Staff member
11 May 2008
15,834
Αθήνα
Αν δινουν το original master tape οι κατοχοι , σε οποιον θελει ,τοτε δεν θα μεινει master tape της προκοπης. Αντιγραφο του master tape σημαινει οτι το original θα παιζει καθε φορα που μια εταιρεια αποφασισει να κυκλοφορησει το περιεχομενο. Κατα τη γνωμη μου αυτο θα ηταν χειροτερο στην προσπαθεια διατηρησης της ποιοτητας αλλα και προστασιας του original master tape , για πιθανες μελλοντικες αναγκες.

Δεν γίνεται να χρησιμοποιηθεί το πρώτο αντίγραφο του master tape ως "μητρα" για επόμενο αντίγραφο το οποίο και αυτό με την σειρά του θα παίξει τον ίδιο ρόλο για επόμενες αντιγραφές; Μήπως θα υπάρχει πτώση ποιότητας από κάθε "γενιά" στην επόμενη;
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,822
Το θεμα των τιμων θα το δουν στην πορεια. Προσωπικα δεν υπαρχει περιπτωση να πληρωσω 150 ευρω για ενα mofi. Οπως ειπε ο Γιωργος, δεν παιρνεις τρεις τεσερις Blue Note ???
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,822
Δεν γίνεται να χρησιμοποιηθεί το πρώτο αντίγραφο του master tape ως "μητρα" για επόμενο αντίγραφο το οποίο και αυτό με την σειρά του θα παίξει τον ίδιο ρόλο για επόμενες αντιγραφές; Μήπως θα υπάρχει πτώση ποιότητας από κάθε "γενιά" στην επόμενη;
Αυτο νομιζω μας λενε οτι γινοταν (και δεν μιλω για τη mofi). Προσωπικα, πιστευω οτι το original master tape δεν το χρησιμοποιησε κανεις . Πιστευω (χωρις βεβαια να ειμαι και ειδικος) οτι στην καλυτερη περιπτωση , αντιγραφα πρωτης γενιας επαιρναν ολοι .
 

opsim

Moderator
Staff member
11 May 2008
15,834
Αθήνα
Αυτο νομιζω μας λενε οτι γινοταν (και δεν μιλω για τη mofi). Προσωπικα, πιστευω οτι το original master tape δεν το χρησιμοποιησε κανεις . Πιστευω (χωρις βεβαια να ειμαι και ειδικος) οτι στην καλυτερη περιπτωση , αντιγραφα πρωτης γενιας επαιρναν ολοι .

Και αυτά είναι υποδεέστερα του πρωτοτύπου ή όχι;
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,822
Φανταζομαι ναι, αλλα κατα ποσο , δεν γνωριζω.
Αυτο δεν ειναι προβλημα πιστευω. Προβλημα ειναι για μενα η επεμβαση που καποιος θα κανει , και πως θα επηρεασει το τελικο αποτελεσμα στο δισκο.
Δηλαδη, αν σου δωσει λιγα μπασα η πριμα περισοτερα , αυτο δεν σημαινει οτι "βελτιωνει" τον ηχο ....................
 
Last edited:

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,822
Γι αυτο ο Γιωργος ειπε " Ο άνθρωπος έφερε τον μάγο - master του remaster- Kevin Gray και έβγαλε ασυνήθιστα προσιτό προϊόν (στην αρχή τουλάχιστον) με εξαιρετική συσκευασία και ήχο που "σκοτώνει", όπου τα μάστερ το επιτρέπουν, με την Kλασική Σειρά και την Tone Poet ".
Η Blue Note περασε απο "κακες εποχες" με καποια ψηφιακα remasters. Τη διαφορα στις νεες εκδοσεις με τον Kevin Gray , ειναι εμφανης η "ευθυνη" του ανθρωπινου παραγοντα . Ο ανθρωπος, το ιδιο υλικο ειχε στη διαθεση του και εβγαλε το αποτελεσμα που εβγαλε τωρα.
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,886
Μεσευρώπη
Αυτο νομιζω μας λενε οτι γινοταν (και δεν μιλω για τη mofi). Προσωπικα, πιστευω οτι το original master tape δεν το χρησιμοποιησε κανεις . Πιστευω (χωρις βεβαια να ειμαι και ειδικος) οτι στην καλυτερη περιπτωση , αντιγραφα πρωτης γενιας επαιρναν ολοι .
Κατά δήλωση του Tony Hawkins, mastering engineer της DECCA, η DECCA ήταν η μόνη εταιρεία που χρησιμοποίησε τα original master tape για μάστερινγκ (στη δεκαετία του 60 και 70 εννοείται). Η RCA, Mercury, EMI, χρησιμοποιούσαν αντίγραφα 1ης γενιάς. Τη δεκαετία του '90 η Classic Records απέκτησε με κάποιο μυστήριο τρόπο πρόσβαση στα Original Master Tapes της RCA για τις περίφημες επανεκδόσεις της, παραμένει όμως η εξαίρεση.
 
  • Like
Reactions: AUDIOLYTIC

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,822
Κατά δήλωση του Tony Hawkins, mastering engineer της DECCA, η DECCA ήταν η μόνη εταιρεία που χρησιμοποίησε τα original master tape για μάστερινγκ (στη δεκαετία του 60 και 70 εννοείται). Η RCA, Mercury, EMI, χρησιμοποιούσαν αντίγραφα 1ης γενιάς. Τη δεκαετία του '90 η Classic Records απέκτησε με κάποιο μυστήριο τρόπο πρόσβαση στα Original Master Tapes της RCA για τις περίφημες επανεκδόσεις της, παραμένει όμως η εξαίρεση.
Σε υλικο δικης τους παραγωγης ,ναι πιθανοτατα να τα χρησιμοποιησαν. Εννοουσα για εταιρειες που δεν ηταν δικες τους παραγωγες.
Για προσβαση καποιων στα original master recordings παραγωγων που δεν ηταν δικες τους δεν ξερω. Απλα, δεν πιστευω πολυ στο "στειλτε μας τα original master tapes " να κανουμε τη δουλεια μας και σας τα στελνουμε πισω. Για να γινει , αν γινει αυτο, προφανως υπαρχουν συμφωνιες, χρεωσεις, προστασια του υλικου και δεν ξερω εγω τι αλλο. Γι αυτο λεω - παλι υποθετικα - οτι θεωρω "αδυνατη" τη χρηση του original master tape. Aν αυτο δινοταν σε οποιον ηθελε να κανει δισκους , τα original master tapes , κυριως παλιων παραγωγων ,μεχρι σημερα θα ειχαν υποστει ανεπανορθωτες ζημιες και φθορες. Οι κατοχοι τους, πιστευω τα φυλανε σαν κορη οφθαλμου στα αρχεια τους. Δεν αποκλειω δε και την πιθανοτητα οντως η ψηφιοποιηση του "source" να γινεται καιρο/χρονια τωρα απο διαφορους και απλα να μην το ξερουμε. Αλλωστε, πως να το ξερουμε αν δεν μας το πουνε ;
 
Last edited:

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,886
Μεσευρώπη
Σε υλικο δικης τους παραγωγης ,ναι πιθανοτατα να τα χρησιμοποιησαν. Εννοουσα για εταιρειες που δεν ηταν δικες τους παραγωγες.
Για προσβαση καποιων στα original master recordings παραγωγων που δεν ηταν δικες τους δεν ξερω. Απλα, δεν πιστευω πολυ στο "στειλτε μας τα original master tapes " να κανουμε τη δουλεια μας και σας τα στελνουμε πισω. Για να γινει , αν γινει αυτο, προφανως υπαρχουν συμφωνιες, χρεωσεις, προστασια του υλικου και δεν ξερω εγω τι αλλο. Γι αυτο λεω - παλι υποθετικα - οτι θεωρω "αδυνατη" τη χρηση του original master tape. Aν αυτο δινοταν σε οποιον ηθελε να κανει δισκους , τα original master tapes , κυριως παλιων παραγωγων ,μεχρι σημερα θα ειχαν υποστει ανεπανορθωτες ζημιες και φθορες. Οι κατοχοι τους, πιστευω τα φυλανε σαν κορη οφθαλμου στα αρχεια τους. Δεν αποκλειω δε και την πιθανοτητα οντως η ψηφιοποιηση του "source" να γινεται καιρο/χρονια τωρα απο διαφορους και απλα να μην το ξερουμε. Αλλωστε, πως να το ξερουμε αν δεν μας το πουνε ;
Για την Classic Records υπάρχουν τεκμήρια ότι χρησιμοποίησε τα Original Master Tapes, υπάρχει ρεπορτάζ σε ένα γερμανικό περιοδικό που επισκέφτηκε τα γραφέια της εταιρείας, ο δημοσιογράφος πήρε συνέντευξη απο τον Bernie Grundmann και έβγαλε φωτογραφία του OMT της Sheherazade (της γνωστής, του Reiner, ξέρεις εσύ).
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,365
Αν δινουν το original master tape οι κατοχοι , σε οποιον θελει ,τοτε δεν θα μεινει master tape της προκοπης. Αντιγραφο του master tape σημαινει οτι το original θα παιζει καθε φορα που μια εταιρεια αποφασισει να κυκλοφορησει το περιεχομενο. Κατα τη γνωμη μου αυτο θα ηταν χειροτερο στην προσπαθεια διατηρησης της ποιοτητας αλλα και προστασιας του original master tape , για πιθανες μελλοντικες αναγκες.
το νόημα του "πάρτε και πάντε τις όπου θέλετε" είναι "ελάτε εκεί θα πουμε εμείς για μιά και μόνο φορά, εμείς θα αποφασίσουμε"
αλλά πλέον θα υπάρχει μιας β γενιάς ταινία
 
  • Like
Reactions: AUDIOLYTIC

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,365
ο Fremer είπε στο βίντεο ότι αρχικά υπήρχε η δήλωση ότι ο Grundman θα έκανε το master αλλά την αποσύρανε