Sony A80J - Απαράδεκτη αντιμετώπιση

Lobo10

Supreme Member
23 May 2012
3,893
η astra είναι για να ασχολείται με επισκευές.
αφού η συσκευή του φίλου δεν επισκευάζεται, τότε αλλαγή με νέα.
την αλλαγή θα την κάνει η sony.. η astra που θα βρει καινούργια συσκευή;;
κοροϊδεύουν κατάμουτρα!
Αυτό ακριβώς εννοώ. Ότι το after sales support τους είναι από τα lidl.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,231
Αγιοι Αναργυροι
Αυτό ακριβώς εννοώ. Ότι το after sales support τους είναι από τα lidl.
θα έλεγα ότι τα lidl είναι καλύτερα!
φίλος αγόρασε το "Dual" πικάπ τους και έχανε στροφές όταν το adj κλείδωνε στις 33,3σαλ
έπαιζε κανονικά όταν το ανέβαζε λίγο..
ξέρεις τι του είπαν και έκαναν;;
του έδωσαν νέο σφραγισμένο και δεν ήθελαν το ελαττωματικό πίσω!
βρέθηκε με 2 "Dual" στα καλά καθούμενα!!
θα μου πεις, ..ίδιο κόστος έχει το "Dual" με την sony του φίλου;;
όχι, αλλά για κοίτα πως "ξηγήθηκε" το lidl............
 
  • Like
Reactions: sosimple and Lobo10

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Δυστυχώς η τηλεόραση είναι ρυθμισμένη με σωστο τρόπο, αντίστοιχα είχα ρυθμισει και την παλιά, απλά είναι υπέρμετρη φωτεινή και σπάει τα χρώματα, ότι κ να κάνω.

Έχοντας και την πρωτερη εμπειρία, σίγουρα υπάρχει ελάττωμα.
Οι τηλεοράσεις είναι η μέρα με την νύχτα μεταξύ τους. Η προηγούμενη, και digea να έβλεπες, παθαινες σοκ με τον upscaler της. Το λέω αυτό προερχόμενος και από plasma.

Στο δε ποιοτικό υλικό, εριχνε σαγόνια.

Αυτη....Μαύρο χαλι δυστυχώς. Σε ολα.
Και η sony με ταλαιπωρεί και με εξαπατά εθελοτυφλωντας. Δυστυχώς. Κανένας σεβασμός στον καταναλωτή τους.
 
  • Like
Reactions: Paris2018

xavito

Moderator
Staff member
29 October 2008
8,991
Καλησπέρα.

Αγόρασα τον Μάρτιο του 22 την Α80J, και η συμβιωση ήταν καταπληκτική, ως το τέλος Αυγούστου που εμφανισε μια μικρή καθετη γραμμη.

Μίλησα με την sony, μου ανέφεραν αντικατάσταση με ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ, to service τους ηρθε κ μου έφερε refurbished.

Δεν το έκανα ζήτημα κ παρέλαβα, ομως διαπίστωσα διαφορα εξωτερικά ζητηματα (κρυσταλλο οθόνης μη ομαλό, καπάκι hdmi λαθος κουμπωμένο, σημάδια στο σασί, ταλαιπωρημενα αυτοκόλλητα), αλλά το χειρότερο είναι ότι σιγα σιγα παρατήρησα ότι τα near black κυρίως χρώματα σπάνε (μου φαίνεται κ παράλογα φωτεινο το πάνελ συνολικα) ακομη και σε υλικό ps5 ή κ σε 4κ imax. Σε χαμηλότερες αναλύσεις είναι δράμα! Δεν το κάνει σε κάθε υλικό, παρόλα αυτά ισχύει σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Οπότε ξεκινήσαμε έναν μαραθώνιο, με την sony να ισχυρίζεται μετα από επιτοπιο έλεγχο οτι είναι εντός προδιαγραφών, διαφώνησα, ήρθαν κσι την παρέλαβαν να την συγκρίνουν με μια ίδια, είπαν το ιδιο, πηγα κ εγω εκει να γίνει σύγκριση, συγκριση δεν έγινε ακριβώς γιατί δεν μπορούσαν να δουν το υλικό που είχα γραψει στην άλλη τβ, δεν είχαν βαλει κεραίες, δεν είχαν πρόσβαση στο bravia core στην άλλη tv που εχει 4κ imax περιεχομενο(!!!!!) και αφού είδαμε 2 λεπτα μέσω στριμ κοσμοτε, μίλαγαν για τον θόρυβο των καναλιών κ οχι για το σπάσιμο στα χρώματα, αγνοησαν το δικο μου υλικό, πάλι δεν το δέχθηκαν, έμεινα 8 μέρες χωρίς τηλεόραση, κ έκτοτε με αγνοούν καθώς δεν μπορώ να μιλήσω με κανέναν υπεύθυνο τηλεφωνικά και αγνοούν τα mail μου...

Είμαι σε απόγνωση, έχω χάσει τον ύπνο μου και νοιώθω εξαπατημένος.
Ούτε λόγος βέβαια για τα εξωτερικά ζητηματα ή για την σαφη και ηχογραφημένη αναφορά για αντικατάσταση με καινούργια.

Ενδεικτικά κάποιες φωτογραφίες.

Ποια είναι η γνώμη σας?

Ευχαριστώ πολύ.


Nova
View attachment 205375
4k imax
View attachment 205376

Digea
View attachment 205377

Cosmote
View attachment 205378
Τέτοια εικόνα έχω στην Sony 55A8 ,στο τηλεοπτικό όταν η ρύθμιση εικόνας είναι στο Ζωηρή(ρύθμιση Καταστήματος) με το ρυθμιστικό Καθαρότητας("Sharpness") στο 75 και πάνω και την βλέπω στο μισό μέτρο.
Κάτι δεν πάει καλά με τις ρυθμίσεις ή με τις φωτογραφίες (πχ. πολύ συμπίεση).
Μήπως είναι σε λειτουργία επίδειξης και γυρνάει μετά από 5 λεπτά στο Ζωηρή;

Αν μπορείς ανέβασε μερικές φωτογραφίες από τις ρυθμίσεις εικόνας που έχεις.
 
  • Like
Reactions: Paris2018

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Εχω ρυθμιση custom , χρωμα expert 1, peak medium, φίλτρα στο off, brightness 40, color 50, black level 50, κλπ.

Είναι ρυθμισμένη με βάση τις υποδείξεις του HDTVtest, rtings , αλλά κ αυτά που γράφουμε στο τοπικ μας εδω.

Γενικά απεχθάνομαι τα vivid.

Το πρόβλημα δυστυχώς το εχει η τηλεόραση.
 

xavito

Moderator
Staff member
29 October 2008
8,991
Εχω ρυθμιση custom , χρωμα expert 1, peak medium, φίλτρα στο off, brightness 40, color 50, black level 50, κλπ.

Είναι ρυθμισμένη με βάση τις υποδείξεις του HDTVtest, rtings , αλλά κ αυτά που γράφουμε στο τοπικ μας εδω.

Γενικά απεχθάνομαι τα vivid.

Το πρόβλημα δυστυχώς το εχει η τηλεόραση.
Στις φωτογραφίες που ανέβασες από το μισό μέτρο φαίνεται μια εικόνα σκληρή με παστέλ χρώματα και πολύ κόκο,συμπίεση.Δεν φαίνεται εικόνα με ρύθμιση στο Χρήστη. Αν θες ανέβασε μερικές φωτογραφίες από τις ρυθμίσεις εικόνας που έχεις.

Επίσης μπορείς να μπεις στο service menu και να δεις ώρες λειτουργίας.

Από κατάσταση αναμονής γρήγορα πατάς

info,5,volume -,power

κάτω αριστερά είναι οι ώρες λειτουργίας.
 

leonkoum

Supreme Member
20 December 2008
4,892
Σαν να βλεπω πανελ RGB-8bit...και εγω θα ελεγα για λαθος ρυθμισεις
ΑΛΛΑ......

Αφου εισαι σιγουρος για τις ρυθμισεις και μια και εσυ εχεις την tv μπροστα σου & εχεις εμπειρια απο την προηγουμενη tv δεν μπορουμε να πουμε τπτ αλλο περαν της ελλατωματικης τηλεορασης....

(καλου καλου δεν κανεις ενα γερο reset/εργοστασιακες ρυθμισεις κανα δυο φορες βγαλτην και απο ρευμα για κανα λεπτο και να ξαναπερασεις τα modes σου απο την αρχη??)
 
  • Like
Reactions: xavito

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Εχει γίνει factory reset. Η τηλεόραση έχει πάει κ εχει έρθει στο service (όπου μου έκαναν παρατήρηση ότι ήταν πολύ κίτρινη επειδή είχα custom k expert1, κ ότι αυτό είναι το πρόβλημα (!!!!!!!!), τόση σχέση με το αντικείμενο!!).

Όταν βλέπετε αυτό το χάλι (σπάσιμο στα χρωματα), στην ροή της εικόνας, τα pixel χορεύουν! Σαν να παρακολουθούμε βίντεο του youtube 240p

20221122_093257.jpg

20221122_093328.jpg

20221122_093509.jpg
 
  • Sad
Reactions: Lobo10
17 June 2006
23,839
Αθήνα
Αυτα τα τεραστια κομμάτια πιξελς θυμίζουν το γνωστό macroblocking φαινόμενο που όντως το παρατηρούσαμε σε εποχές με πολύ χάλια υλικό avi κλπ.
Αν δεν σου κάνει κόπο θα σου έλεγα να ανεβάσεις κάνα βιντεάκι με καλό υλικο 1080 (από δικό σου αρχείο όχι από live streaming) σε κάνα wetransfer/dropbox κλπ όσο πιο προσεγμενο γίνεται (με σταθερή κάμερα σε τρίποδο) να δούμε live πως δείχνει.

Το φόρουμ το παρακολουθούν και οι εταιρείες να ξέρεις.
 
  • Like
Reactions: vlad66 and Dim-sat

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Λοιπόν, εβαλα το blu ray του Τζόκερ και το da Vinci code σε 4κ upscale από το bravia core me pure stream που το είχα δει στην παλιά.

Στο bluray του Τζόκερ (εχει 2 μέσα, δεν έβαλα το 4κ hdr αλλά το απλο), όλη η ταινία είναι σαν να την βλέπεις όπως πιάναμε παλαιά το new channel, ΜΕ ΧΙΟΝΙΑ!! Τα pixels χορεύουν κανονικα, όπως άλλωστε με εχει συνηθίσει η καταπληκτική τηλεόραση που προσπαθούν να μου πουν ότι είναι ΕΝΤΟΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΤΟΥΣ!

20221123_012134.jpg

20221123_012844.jpg

Ομοίως και στο DaVinci.
Ταινίες που έχω δει κ στην παλιά!

20221123_011003.jpg

20221123_011102.jpg

Θεωρώ πως σας κάλυψα..
Επειδή και εγώ υποθέτω ότι μας παρακολουθούν, και ασφαλως γνωρίζουν την υπόθεση, ελπίζω να επαναθεωρησουν κάποια πράγματα....
 

wasteland

New member
26 September 2022
46
Αδιανόητη η συμπεριφορά της sony.
Eίναι πασιφανές πως η τν που έδωσαν στον Dim-sat είναι γτπ καβάλα.
Και είναι διπλά απαράδεκτο, όταν σε μεγάλα καταστήματα το μερίδιο πλέον αγοράς των sony tv είναι μετά βίας 10%.
Κοινώς, διώχνουν και τους λίγους fans της εταιρίας.
Υγ: έχω την 55' α80j και με τις οδηγίες/ρυθμίσεις από hdtv και λοιπούς, η εικόνα είναι συγκλονιστική.-
 

tarantules

Senior Member
15 August 2007
302
Είχα ξεδιαλέξει μετά από καιρό ψαξίματος κάποιες premium τηλεοράσεις , ανάμεσα σε αυτές και της Sony.Ύστερα από αυτά που διαβάζω εδώ μέσα , τις ξέγραψα χωρίς 2η σκέψη.Κρίμα για την αντιμετώπιση αυτή αν και έχω την εντύπωση οτι δεν τρέχει κάστανο γι'αυτούς.Έχουν μάλον την εντύπωση οτι τρυγάμε από λεφτόδεντρα και τους τα δίνουμε.
 

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Δυστυχώς η αντιμετώπιση είναι ΑΠΟΚΑΡΔΙΩΤΙΚΗ.

Επικοινωνισα εγω με το κατάστημα σήμερα και έλαβα την ενημέρωση ότι είναι σε διαδικασία επανεξέτασης το ζήτημα από την εταιρία.

Η στενοχώρια μου δεν περιγράφεται. Αυτά προς το παρών.
 
  • Like
Reactions: Paris2018

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,761
ΑΘΗΝΑ
καταρχην ψυχραιμια..
καταλαβαινω απολυτα την κατασταση,αλλα πρεπει να δεις απο εδω και περα τι μπορεις να κανεις.
εγω θα ξεκινουσα απο την αρχη και θα ζητουσα εξηγησεις..
πρωτα απ`ολα γιατι μου εστειλαν ως αντικαταστατρια της προβληματικης,μια τηλεοραση μεταχειρισμενη σε αθλια κατασταση.
φυσικα εκανες λαθος που την δεxτηκες,αλλα αυτο εγινε και δεν αλλαζει,οποτε παμε παρακατω.
πρεπει ομως να εχεις και αποδεικτικα στοιχεια οτι σου εφεραν μεταχειρισμενη τηλεοραση χρεπι,για να μην αρχισουν και σου μιλανε ..κινεζικα...
επισης-εαν καταλαβα καλα-μιλαμε για μια τηλεοραση εντος της εργοστασιακης εγγυησης,συν της 5ετιας..
δηλαδη μια Premium τηλεοραση,μεσα στην 2ετη εγγυηση της συν την 5ετια,χαλασε και εχω ξεμεινει με ενα χρεπι,το οποιο εχω ακριβοπληρωσει..
σορι αδερφε,αλλα θα τους παω τρενο μεχρι να παρω αυτο που πρεπει.
προχωρας ψυχραιμα και οτι βοηθεια χρειαστει,εδω ειμαστε και οπως και οσο μπορουμε θα βοηθησουμε...

πες μας εαν θελεις καταστημα αγορας.
λογικο να βγαζει την ουρα του απ`εξω μεχρι ενος σημειου,
αλλα ενα καταστημα που θελει να εχει και τον τιτλο του "σοβαρου και αξιοπιστου" βοηθαει τον πελατη μεχρι τελικης πτωσεως..
 
Last edited:

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Σε ευχαριστώ πολύ.

Κατ αρχήν, ασφαλως και έσφαλα που δεχθηκα την μεταχειρισμένη, βέβαια εδω να τονίσω πως προσπάθησαν να μου την περάσουν για καινούργια την ωρα της παράδοσης, και στην ουσία το παραδεχθηκαν αργότερα. Εγω το κατάλαβα όταν είδα ότι η κουτα μεσα, δεν ήταν συσκευασμένη όπως πρέπει.

Από εκεί και πέρα.
Το κατάστημα όπως ανέφερα, είναι το sony center, το οποίο τωρα καταβάλλει την προσπάθεια για να εξυπηρετηθω. Στην σημερινη επικοινωνία, παρότι φαίνονται αισιόδοξοι, τόνισαν εκ νέου ότι δεν είναι στο χέρι τους κ δεν υπόσχονται, κ εγω τονισα εκ νέου ότι εφόσον η sony με αγνοεί, απευθύνομαι σαν καταναλωτής σε αυτούς και στην σύμβαση που έχουμε.

Τωρα, ήδη είμαστε στους 2 μήνες διενεξης!!!

Ψυχοφθορο, αποκαρδιωρικο, μου έχει καταστρέψει όλη την εμπειρία.

Εννοείται ότι δεν θα σταματήσω ΠΟΤΕ.
Εχω δίκιο, το γνωρίζω, και θα το διεκδικήσω.
Δεν περίμενα ποτέ αυτή την αντιμετώπιση από μια τέτοιου μεγέθους εταιρία.

Από την άλλη πλευρά, εάν εχει γίνει κάτι θετικό σε όλη αυτή την μαυρίλα, είναι ότι μου θύμισε εκ νέου την δύναμη και την υποστήριξη που μπορεί κάποιος να λαβει από την κοινότητα μας. Και μέσα σε όλα αυτά, και μόνο που το μοιράστηκα ολο αυτο μαζί σας με βοήθησε κ εμένα (και την οικογένειά μου, που ασχολείται τοσο καιρό με αυτη την μιζέρια).
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,761
ΑΘΗΝΑ
δωσε τους να καταλαβουν οτι το θεμα εχει παρει μεγαλη εκταση και συζητιεται και στο συγκεκριμενο φορουμ..
γνωριζουν παρα πολυ καλα,το ποσο μπορει να επηρεασει μια περιπτωση σαν την δικη σου,
την κοινη γνωμη και φυσικα την μελλοντικη αγορα ενος προιοντος απο την την εταιρια τους..
καλα κουραγια.
 

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Υπάρχει μια εξέλιξη.

Θα έρθουν στον χώρο μου την Τρίτη, δυο εκπρόσωποι της Sony μαζί με έναν εκπρόσωπο απο το service να κάνουν έλεγχο της τηλεόρασης.

Θέλω να πιστεύω ότι θα υπάρχει μια ειλικρινής διαθεση από την πλευρά τους.
 

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Ο ΠΛΉΡΗΣ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ!

Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ!

Ήρθαν οι "κύριοι να με πείσουν ότι σε κάθε υλικό που τους έδειχνα, είναι σκηνοθετική επιλογή ο θόρυβος, εστιάστε στο πρόσωπο και όχι στον θόρυβο κλπ.

ΉΡΘΑΝ ΝΑ ΜΕ ΕΜΠΑΙΞΟΥΝ.

ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,648
Θα προτεινα να προσπαθησεις να ηρεμησεις (ξερω ότι δεν ειναι ευκολο) και να κανονισεις με κάποιον φίλο / φιλους από το forum να ερθει να τη δείτε παρέα για να υπάρχει μία καλύτερη εικόνα του τι μπορεί να φταίει :)
 
  • Like
Reactions: Paris2018