sgatz

AVClub Enthusiast
26 May 2010
800
Αθήνα Ελλάς
Καλησπέρα..Έχει βρεθεί τρόπος να ακυρωθεί η συνδρομή;Προσπαθώ συνέχεια αλλά δεν ακυρώνετε,τι γίνεται;;Τόσο άχρηστοι είναι;;;
Ένα μήνα μου πήρε εμένα....

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Totti10

Established Member
26 February 2015
294
Ένα μήνα μου πήρε εμένα....

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και πως το έκανες τελικά;;;Προσπαθουσες κάθε μέρα έχει που τελικά έγινε;;;
 

Totti10

Established Member
26 February 2015
294
Εστειλα ενα μειλ οτι δεν μπορω να ακυρωσω τη συνδρομη μου,δεν με αφηνει το συστημα και μου απαντησαν τωρα οτι δεν θα γινει χρεωση,οτι μου δινουν 3 μηνες δωρο και μετα θα μεταβει στο Αντ1+ free…Τι παπαριες ειναι αυτες;;Με το ζορι δηλαδη να κρατησουμε το Αντ1+ δηλαδη;;;
Πες μας ρε φιλε πως εκανες τη διακοπη να ξερουμε
 

sgatz

AVClub Enthusiast
26 May 2010
800
Αθήνα Ελλάς
Ένα μήνα καθημερινά είχα ανταλλαγή μαιλ και τηλέφωνα που με έπαιρναν για το λόγο που θέλω να ακυρώσω και να μου πουν ότι έπρεπε νωρίτερα να το έχω κάνει.
Αφού απάντησα ότι έκανα ακύρωση του λογαριασμού αμέσως και φαίνεται αυτό ξαναρχίσαμε τα μαιλ...
Στο τέλος έστειλα το τελευταίο προς αυτούς και προς αρμόδιες αρχές ότι απαιτώ αμέσως και εγγράφως την διακοπή καθώς σε άλλη περίπτωση θα εξαντλήσω κάθε νόμιμο δικαίωμα μου. Επίσης τόνισα ιδιαίτερα το απαράδεκτο γεγονός της ανυπαρξίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, πράγμα πρωτοφανές για πλατφόρμα.
Εννοείται ότι είχα κρατήσει αντίγραφα από κάθε αίτημα μου και όλα τα έκανα εγγράφως μέσω μαιλ άσχετα με τις κλήσεις για να έχω αποδείξεις για τα λεγόμενα μου.
Οπότε έλαβα το παρακάτω για να μην μου λέει κανείς ότι γράφω ψέματα

Για του λόγου το αληθές λοιπόν...

Καλησπέρα,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι, έχουμε κάνει όλες τις απαραίτητες διεργασίες ώστε να προβούμε σε ακύρωση του λογαριασμού σου, και πλέον είναι ΑΝΤ1+ Free. Επίσης, θα θέλαμε να σου γνωστοποιήσουμε ότι δε θα υπάρξει επόμενη προσπάθεια χρέωσης.

Για οποιαδήποτε άλλη απορία ή διευκρίνιση, παραμένουμε στη διάθεσή σου.
Φιλικά,
Ομάδα εξυπηρέτησης ΑΝΤ1+
 
Last edited:

Totti10

Established Member
26 February 2015
294
Ένα μήνα καθημερινά είχα ανταλλαγή μαιλ και τηλέφωνα που με έπαιρναν για το λόγο που θέλω να ακυρώσω και να μου πουν ότι έπρεπε νωρίτερα να το έχω κάνει.
Αφού απάντησα ότι έκανα ακύρωση του λογαριασμού αμέσως και φαίνεται αυτό ξαναρχίσαμε τα μαιλ...
Στο τέλος έστειλα το τελευταίο προς αυτούς και προς αρμόδιες αρχές ότι απαιτώ αμέσως και εγγράφως την διακοπή καθώς σε άλλη περίπτωση θα εξαντλήσω κάθε νόμιμο δικαίωμα μου. Επίσης τόνισα ιδιαίτερα το απαράδεκτο γεγονός της ανυπαρξίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, πράγμα πρωτοφανές για πλατφόρμα.
Εννοείται ότι είχα κρατήσει αντίγραφα από κάθε αίτημα μου και όλα τα έκανα εγγράφως μέσω μαιλ άσχετα με τις κλήσεις για να έχω αποδείξεις για τα λεγόμενα μου.
Οπότε έλαβα το παρακάτω για να μην μου λέει κανείς ότι γράφω ψέματα

Για του λόγου το αληθές λοιπόν...

Καλησπέρα,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι, έχουμε κάνει όλες τις απαραίτητες διεργασίες ώστε να προβούμε σε ακύρωση του λογαριασμού σου, και πλέον είναι ΑΝΤ1+ Free. Επίσης, θα θέλαμε να σου γνωστοποιήσουμε ότι δε θα υπάρξει επόμενη προσπάθεια χρέωσης.

Για οποιαδήποτε άλλη απορία ή διευκρίνιση, παραμένουμε στη διάθεσή σου.
Φιλικά,
Ομάδα εξυπηρέτησης ΑΝΤ1+
Ναι μια τετοια λαλακιαβμου εστειλαν και εμενα φιλε μου,οτιβδεν θα χρεωθω και ειμαι στο ant1 + free
Οτι ναναι πραγματικα
Αυτο παλι που δεν μπορεις να μιλησεις στο τηλεφωνο μαζι τους;;;Τι να πω
 

sgatz

AVClub Enthusiast
26 May 2010
800
Αθήνα Ελλάς
Ναι μια τετοια λαλακιαβμου εστειλαν και εμενα φιλε μου,οτιβδεν θα χρεωθω και ειμαι στο ant1 + free
Οτι ναναι πραγματικα
Αυτο παλι που δεν μπορεις να μιλησεις στο τηλεφωνο μαζι τους;;;Τι να πω
Από τη στιγμή που έχεις γραπτά ότι γυρίζει ο λογαριασμός σε free δεν θα έχεις θέμα. Και εγώ ήθελα να μείνω στο free για ειδήσεις σειρές κλπ.
Προφανώς το δώρο τους είπα ότι δεν το θέλω, άλλωστε μόνο για το Μουντιάλ το είχα βάλει.
Αν υπήρχε όπως σε Netflix κλπ μια δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας όλα θα είχαν λυθεί. Ο υπάλληλος τους οφείλω να τονίσω ότι ήταν ιδιαίτερα εξυπηρετικός αλλά τίποτα από όσα είπαμε δεν έγινε πράξη. Μόνο γραπτά!
Δυστυχώς διαχειρίζονται ακόμη και τα μαιλ με πολύ αργό τρόπο και έφτασαν στο σημείο να τους βρίζουμε όταν και εφόσον αποφασίσουν να μας καλέσουν.
Έπρεπε η νομοθεσία να τους υποχρεώνει να έχουν τηλ.εξυπηρετηση αλλά τι ψάχνουμε τώρα....

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

george62

New member
28 December 2013
84
Και επίσημα πλέον...
 
  • Haha
Reactions: billpeppas

pepis

AVClub Addicted Member
11 December 2010
1,499
Αν δεν φτιάξει την εικόνα, θα βλέπουμε κινούμενα τετραγωνάκια...