Aτυχήματα αεροσκαφών, τρένων, ΜΜΜ

Status
Not open for further replies.

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,851
Athens
εγω αυτο πoυ δεν καταλαβαινω ειναι πως δεχθηκαν οι Ιταλοι να παρουν μονο το εργο της κυκλοφοριας των τρενων τους χωρις την αναλογη υποστηριξη απο τους σταθμους.

μου μοιαζει τρελλο. Λες και δεχθηκαν να στελνουν καραβια στον ωκεανο χωρις gps
προφανώς με τον κλασικό ελληνικό τρόπο (τους υποσχεθήκαμε πως... σύντομα θα λειτουργεί το σύστημα τηλεματικής" :D
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,575
Εκεί ψηλά.....
Το αυτόματο σύστημα (ETCS) χαρακτηρίζεται ως SIL4, η ανώτερη βαθμίδα των Safety Integrity Level, δηλαδή η πιθανότητα επικίνδυνης αστοχίας είναι 1 στις 100 εκατομμύρια ανά ώρα. Ο ανθρώπινος παράγοντας αντίστοιχα είναι 1 στις 10 χιλιάδες



Αν αυτες οι πιθανοτητες ειναι οντως ετσι ηταν απλα θεμα χρονου να συμβει καποια στιγμη.
 

AFam

AVClub Fanatic
11 September 2006
26,961
Οι Ιταλοί είναι χειρότερα λαμόγια απο εμάς, σε αυτή την περίπτωση φταίνε όλα τα κεφάλια, οι εργαζόμενοι έβγαζαν συνέχεια ανακοινώσεις αλλά τους έγραφαν και τους έστελναν εξώδικα...
 
  • Like
Reactions: superfly

pc.nek

AVClub Addicted Member
18 May 2021
1,525
Οι Ιταλοί είναι χειρότερα λαμόγια απο εμάς, σε αυτή την περίπτωση φταίνε όλα τα κεφάλια, οι εργαζόμενοι έβγαζαν συνέχεια ανακοινώσεις αλλά τους έγραφαν και τους έστελναν εξώδικα...
έχω στεναχωρηθεί υπερβολικά με αυτή την τραγωδία... εύχομαι αν υπάρχει θεός να τιμωρήσει αυτούς που φταίνε για όλες τις ζωές που χάθηκαν άδικα...
2023-03-01 train.png
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,575
Εκεί ψηλά.....
Κατά πληροφορίες, ο σταθμάρχης φέρεται να υποστήριξε στους αστυνομικούς ότι έδωσε εντολή για αλλαγή τροχιάς αλλά αυτή δεν υλοποιήθηκε από το σύστημα.

Όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές αν ο σταθμάρχης είχε αντιληφθεί ότι το επιβατικό τρένο κινείτο στην ίδια γραμμή με το εμπορευματικό θα είχε δώσει εντολή και στα δύο να ακινητοποιηθούν πριν να προσεγγίσουν το ένα το άλλο δεδομένου ότι η σύγκρουση έγινε περίπου 25 χλμ. από τον σιδηροδρομικό σταθμό Λάρισας και το σημείο της αλλαγής τροχιάς.

Σε κάθε περίπτωση από τον ΟΣΕ έχει ζητηθεί και αναμένεται η απομαγνητοφώνηση πιθανής συνομιλίας μεταξύ σταθμάρχη και μηχανοδηγών.

 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,369
Ανακοινώσεις έχουν βγάλει όλοι κατά καιρούς ,αναρωτιέμαι όμως αν είναι η ώρα για καταλογισμό ευθυνών η αν υπάρχει έστω όρια στην ανθρωπιά !!!
53E8EE3D-5849-45A9-9419-FAC5D62428D2.jpeg
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,531
Μεταμορφωση
Στο 2023, δεν μπορώ να κατανοήσω το ανθρώπινο λάθος, όταν θα όφειλαν οι υπεύθυνοι να έχουν λειτουργικό και εγκατεστημένο κάποιο στοιχειώδες σύστημα ελέγχου και διαχείρισης των τρένων και της διαδρομής τους.

Το ανθρώπινο λάθος είναι θέμα χρόνου να συμβεί.
Με αυτά που διαβάζω, και πολύ άργησε.

Λάθος έκαναν όσοι όφειλαν να είχαν εγκαταστήσει ασφαλιστικές δικλείδες και δεν το έκαναν.
 
Last edited:

pc.nek

AVClub Addicted Member
18 May 2021
1,525
Με αυτά που διαβάζω, και πολύ άργησε.
δεν νοιάζονται για τους ανθρώπους, μόνο για τα λεφτά νοιάζονται.... αλλά τα σάβανα δεν έχουν τσέπες...
 

gpapjohn

AVClub Enthusiast
27 May 2022
743
Ιωάννινα
Δε γνωρίζω τίποτε από τρένα και σιδηροδρομικά δίκτυα ξέρω όμως ότι στην περιοχή αναπτύσονται υψηλές ταχύτητες, αναλογίζομαι τη σφοδρότητα της σύγκρουσης και μου πιάνεται η ανάσα...

δεν είναι ορθό, ούτε και ηθικό, όλη η ευθύνη να αναλογεί σε έναν άνθρωπο.

Αλίμονο στις μανάδες στους πατεράδες και στα αδέρφια που τους έλαχε αυτή η τραγωδία.
 

chrisssb

Μέλος Σωματείου
26 August 2008
29,790
Kingdom of Rain
«Είναι διαχρονικό το έγκλημα με τα σιδηροδρομικά έργα» ανέφερε ο γραμματέας της ΓΣΕΕ και πρόσθεσε «να θυμίσω από το 1975 αγωνίζεται η χώρα μας να φτάσει ένα δίκτυο υψηλών ταχυτήτων, μέχρι δηλαδή 200χλμ, όταν σε άλλες χώρες παλεύουν για 500. Με μια διπλή γραμμή, άξονα ΠΑΘΕ, όπου δεν έχει ολοκληρωθεί εδώ και χρόνια, ενώ τα σύγχρονα συστήματα GPS δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμα, δεν λειτουργούν». Μάλιστα όπως αποκάλυψε «κάποια έχουν αγοραστεί πολύ πριν, από το 2000».

Ο γραμματέας της ΓΣΕΕ επιπλέον ανέφερε: «Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι έχουμε τη μοναδική σιδηροδρομική εταιρεία μεταφορών ιδιωτικοποιημένη, τη μοναδική σιδηροδρομική εταιρεία επισκευών ιδιωτικοποιημένη, και ότι ο ΟΣΕ δεν έχει τα χρήματα που απαιτούνται για να συντηρεί το δίκτυό του. Δεν είναι σημερινό φαινόμενο, είναι διαχρονικό και η ευθύνη όλων των κυβερνήσεων ήταν αυτή».

Επιπλέον, υπογράμμισε ότι «τα χρήματα τα οποία έχουν δαπανηθεί είναι παρά πολλά. Για παράδειγμα, στη Γαλλία έχουν δαπανηθεί 5 δισ. ενώ εδώ πάνω από 15 δισεκατομμύρια έχουν ξοδευτεί και δεν έχουμε σιδηρόδρομο».


 
  • Like
Reactions: billpeppas

Αντωνης Β

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,527
χθες διάβαζα για ChatGPT και Artificial intelligence (AI) και σήμερα για ένα ατύχημα με δεκάδες νεκρούς και τραυματίες ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΓΥΡΙΣΕ ΕΝΑ ΚΛΕΙΔΙ.

αυτό και αν είναι τραγικό...!!!
 
17 June 2006
23,823
Αθήνα
Δεν μου κάνει καμία εντύπωση. Δεν είναι τυχαία η λέξη ελλαδιστάν.
Δυστυχώς όπως σε ΟΛΑ τα πράγματα, πρέπει να θυσιαστούν κάποιοι για να ξεκινήσουν να γίνονται κάποια πράγματα.

Εννοείται σαν χώρα δεν έχουμε καμία μα καμία σχέση με την κουλτούρα που λέγεται τρένο σε αντίθεση με όλη την Ε.Ε.
 
  • Like
Reactions: billpeppas

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,849
Μεσευρώπη
Αν δεν γνωρίζετε, καλό είναι να μην γράφετε ανακριβιες.
Νίκο μου, πολύ ευχαρίστως να διαβάσουμε τις απόψεις σου επί του θέματος, μια και είσαι μέσα στα πράγματα είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτες. Αν πάλι από τη θέση σου δε μπορείς να εκφραστείς δημόσια, και αυτό είναι κατανοητό.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,575
Εκεί ψηλά.....


Δελτίο Τύπου15 Φεβρουαρίου 2023 Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφασίζει να παραπέμψει την ΕΛΛΑΔΑ στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης λόγω μη συμμόρφωσης με τους κανόνες για τις σιδηροδρομικές μεταφορές

Σήμερα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να παραπέμψει την Ελλάδα στο Δικαστήριο επειδή δεν εκπλήρωσε τις υποχρεώσεις που υπέχει δυνάμει της οδηγίας για τη δημιουργία ενιαίου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου (2012/34/ΕΕ).

Η οδηγία διευκρινίζει ότι τα κράτη μέλη έπρεπε να εξασφαλίσουν τη σύναψη συμβατικής συμφωνίας μεταξύ της εθνικής αρμόδιας αρχής και του διαχειριστή σιδηροδρομικής υποδομής το αργότερο έως τις 16 Ιουνίου 2015 και τη δημοσίευσή της εντός ενός μηνός.

Η σύναψη και δημοσίευση της εν λόγω συμφωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη διαφάνεια των επικείμενων έργων στο δίκτυο σιδηροδρομικής υποδομής. Η συμφωνία αυτή θα πρέπει να περιέχει ουσιαστικές διατάξεις, όπως αναφορικά με το ύψος των κονδυλίων που διατίθενται για τις υπηρεσίες υποδομής, καθώς και στόχους επιδόσεων προσανατολισμένους στους χρήστες (για παράδειγμα, ταχύτητα γραμμής, ικανοποίηση πελατών ή προστασία του περιβάλλοντος).

Παρά τις ανταλλαγές επιστολών μεταξύ της Επιτροπής και της Ελλάδας, οι εθνικές αρχές εξακολουθούν να μην έχουν υπογράψει και δημοσιεύσει τη συμβατική συμφωνία με τον ελληνικό οργανισμό διαχείρισης της σιδηροδρομικής υποδομής, τον ΟΣΕ.

Η Επιτροπή κίνησε διαδικασία επί παραβάσει κατά της Ελλάδας τον Δεκέμβριο του 2020 και απέστειλε αιτιολογημένη γνώμη τον Δεκέμβριο του 2021. Δεδομένου ότι η Ελλάδα εξακολουθεί να παραβιάζει την οδηγία, η Επιτροπή αποφάσισε τώρα να παραπέμψει την υπόθεση στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
 
  • Like
Reactions: mikemtb

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,849
Μεσευρώπη
Κατά πληροφορίες, ο σταθμάρχης φέρεται να υποστήριξε στους αστυνομικούς ότι έδωσε εντολή για αλλαγή τροχιάς αλλά αυτή δεν υλοποιήθηκε από το σύστημα.
Τώρα εμένα γιατί το μυαλό μου πάει σε γνωστή κοινωνική ομάδα που λεηλατεί συστηματικά και ατιμωρητί όλες τις δημόσιες υποδομές; Σκεφτείτε δηλαδή ο σταθμάρχης να έδωσε την εντολή αλλά αυτή να μην εκτελέστηκε γιατί κάποιος έκλεψε ένα μέτρο καλώδιο;
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,575
Εκεί ψηλά.....
Η θανατικη ποινη θα επρεπε να επανερχεται για περιπτωσεις εθνικης καταστροφης (προκληση πυρκαγιων ηθελημενα, προκληση μαζικων θανατων κλπ_

Απλα
 
  • Like
Reactions: billpeppas

ika

Supreme Member
20 September 2010
4,905
Αθήνα
Δυστυχώς, το πάθημα από το Μάτι δεν έγινε μάθημα και φυσικά επαναλήφθηκε κάτι με παρόμοιο κόστος ζωών.
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,531
Μεταμορφωση
Η θανατικη ποινη θα επρεπε να επανερχεται για περιπτωσεις εθνικης καταστροφης (προκληση πυρκαγιων ηθελημενα, προκληση μαζικων θανατων κλπ_

Απλα
Αν εννοείς τον σταθμάρχη (σε αυτή τη περίπτωση), είμαι κατηγορηματικά αντίθετος.
 
  • Like
Reactions: billpeppas
Status
Not open for further replies.