Αν το έχει κανείς με ποδήλατα: έχω πρόβλημα με το ένα πετάλι στο ποδήλατο της μικρής, που βγαίνει συνέχεια...
Ένα χρόνο αφού το αγοράσαμε βγήκε, για την ακρίβεια άρχισε να γυρίζει ελεύθερα στον άξονα. Το πήγα στον ποδηλατά, το έφτιαξε και σε κάνα χρόνο τα ίδια πάλι.
Μετά είπα να το φτιάξω μόνος μου: δοκίμασα να το ζορίσω να μπει με ένα μεγάλο σφιγκτήρα αλλά ίσα που έπιανε στο τετράγωνο καρέ. Μετά το κοπάνησα με ένα σφυρί (με ένα ξύλο στο ενδιάμεσο), μπήκε κάπως αλλά σε 1-2 βόλτες με το ποδήλατο ξαναβγήκε.
Έχετε καμιά ιδέα τι κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις; Σκέφτομαι να λιμάρω την τρύπα από το πετάλι για να μπορεί να μπει λίγο πιο βαθιά στον άξονα.
Εδώ το πετάλι τοποθετημένο με το χέρι. Μετά τις σφυριές νομίζω πάλι στο ίδιο βάθος ήταν, άντε μια ιδέα πιο μέσα. Το βιδάκι πάνω αριστερά ασφαλίζει το πετάλι στον άξονα, αλλά θεωρώ είναι μόνο για να μην πέσει κάτω, δεν προσφέρει κάτι σε αντοχή.
Το τετράγωνο καρέ το άξονα είναι κάπως κωνικό. Το μέτρησα στα 13Χ13 χιλιοστά πάνω-πάνω και γύρω στα 14Χ14 στην βάση του. Η τετράγωνη τρύπα στο πετάλι είναι λίγο φαγωμένη αλλά όχι και τόσο πολύ για να γυρίζει ελεύθερα γύρω από τον άξονα.
Ένα χρόνο αφού το αγοράσαμε βγήκε, για την ακρίβεια άρχισε να γυρίζει ελεύθερα στον άξονα. Το πήγα στον ποδηλατά, το έφτιαξε και σε κάνα χρόνο τα ίδια πάλι.
Μετά είπα να το φτιάξω μόνος μου: δοκίμασα να το ζορίσω να μπει με ένα μεγάλο σφιγκτήρα αλλά ίσα που έπιανε στο τετράγωνο καρέ. Μετά το κοπάνησα με ένα σφυρί (με ένα ξύλο στο ενδιάμεσο), μπήκε κάπως αλλά σε 1-2 βόλτες με το ποδήλατο ξαναβγήκε.
Έχετε καμιά ιδέα τι κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις; Σκέφτομαι να λιμάρω την τρύπα από το πετάλι για να μπορεί να μπει λίγο πιο βαθιά στον άξονα.
Εδώ το πετάλι τοποθετημένο με το χέρι. Μετά τις σφυριές νομίζω πάλι στο ίδιο βάθος ήταν, άντε μια ιδέα πιο μέσα. Το βιδάκι πάνω αριστερά ασφαλίζει το πετάλι στον άξονα, αλλά θεωρώ είναι μόνο για να μην πέσει κάτω, δεν προσφέρει κάτι σε αντοχή.
Το τετράγωνο καρέ το άξονα είναι κάπως κωνικό. Το μέτρησα στα 13Χ13 χιλιοστά πάνω-πάνω και γύρω στα 14Χ14 στην βάση του. Η τετράγωνη τρύπα στο πετάλι είναι λίγο φαγωμένη αλλά όχι και τόσο πολύ για να γυρίζει ελεύθερα γύρω από τον άξονα.