Denon PMA- A110

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Αυτά θα βλέπουνε εκεί στο Αμέρικα και θα γελάνε 😋
Φυσικά όπως ανέφερα πιο πάνω ακούω και από τα δυο για διαφορετικούς λόγους .
Υ.Σ Κάποια πράγματα πάλι έχουν αλλάξει τώρα που τα ακούω ,όσον αφορά τα δυναμικά και τα φωνητικά και είναι εμφανείς οι διαφορές ,το ηχόχρωμα παραμένει το ίδιο ανάμεσα σε λάμπα και τάξη Α έτσι τον έχουν κουρδίσει βασιζόμενοι από την παλιότερη σειρά (S) όπως ανέφερα .Αν δεν είχα το POA 5000 κοντά μου που τον έχω ακούσει δίχως προενίσχυση θα έλεγα είναι ήχος Denon ?
Να θυμίσω εδώ ότι και αυτός βγήκε την δεκαετία του 90 μαζί με την χρυσή σειρά S.

 
Με γεια το μηχάνημα Μάκη! Πολύ χαριτωμένο.. :)

Πολύ καλή εντύπωση κάνει η τεχνική που ακολούθησαν για το volume control:

index.php


Το συγκεκριμένο τσιπάκι (MUSES 72323 και όχι MUSE72323 όπως γράφει λανθασμένα το slide) θεωρείται το καλύτερο τσιπάκι που έχει βγει ποτέ για volume control. Θα ήταν και η δική μου επιλογή για volume control στις κατασκευές μου αν δεν είχα γυρίσει τελικά σε ladder / stepped attenuator τοπολογία.

Αλλά, βλέποντας τα πρώτα post του νήματος δεν μπορώ και να μην γκρινιάξω για κάποια πράγματα..

π.χ. βλέπουμε εδώ ότι έχουν βάλει το XMOS XS1 ως receiver στην είσοδο USB:

index.php


Το XS1 έχει πρακτικά καταργηθεί εδώ και 7-8 χρόνια από τις καλές υλοποιήσεις USB receiver, καθότι έχει βγει η νέα γενιά XCORE-200 η οποία κάνει generate πολύ πιο σωστά τα σήματα I2S. Τα XS1 συνεχίζουν να παράγονται αλλά μόνο ως legacy / ultra low cost λύσεις που δεν της χρησιμοποιεί κανένας σοβαρός κατασκευαστής. Για να τα έβαλε η Denon μάλλον θα έχει μερικά καράβια από δαύτα σε στοκ και θα θέλει να τα σπρώξει..

Επίσης, τι πενιχρή χωρητικότητα πυκνωτών είναι αυτή;

index.php


12.000μF στο κάθε rail? Σε τροφοδοτικό σταδίου ενίσχυσης; Αυτή είναι χωρητικότητα για τροφοδοτικό προενισχυτή, όχι τελικού.
Το ripple θα πηγαίνει σύννεφο όταν θα ανεβαίνουν κάπως οι εντάσεις..

Αλλά τι να κάνεις, έπρεπε να κρατηθεί το κόστος χαμηλά με κάποιο τρόπο.
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Με γεια το μηχάνημα Μάκη! Πολύ χαριτωμένο.. :)

Πολύ καλή εντύπωση κάνει η τεχνική που ακολούθησαν για το volume control:

index.php


Το συγκεκριμένο τσιπάκι (MUSES 72323 και όχι MUSE72323 όπως γράφει λανθασμένα το slide) θεωρείται το καλύτερο τσιπάκι που έχει βγει ποτέ για volume control. Θα ήταν και η δική μου επιλογή για volume control στις κατασκευές μου αν δεν είχα γυρίσει τελικά σε ladder / stepped attenuator τοπολογία.

Αλλά, βλέποντας τα πρώτα post του νήματος δεν μπορώ και να μην γκρινιάξω για κάποια πράγματα..

π.χ. βλέπουμε εδώ ότι έχουν βάλει το XMOS XS1 ως receiver στην είσοδο USB:

index.php


Το XS1 έχει πρακτικά καταργηθεί εδώ και 7-8 χρόνια από τις καλές υλοποιήσεις USB receiver, καθότι έχει βγει η νέα γενιά XCORE-200 η οποία κάνει generate πολύ πιο σωστά τα σήματα I2S. Τα XS1 συνεχίζουν να παράγονται αλλά μόνο ως legacy / ultra low cost λύσεις που δεν της χρησιμοποιεί κανένας σοβαρός κατασκευαστής. Για να τα έβαλε η Denon μάλλον θα έχει μερικά καράβια από δαύτα σε στοκ και θα θέλει να τα σπρώξει..

Επίσης, τι πενιχρή χωρητικότητα πυκνωτών είναι αυτή;

index.php


12.000μF στο κάθε rail? Σε τροφοδοτικό σταδίου ενίσχυσης; Αυτή είναι χωρητικότητα για τροφοδοτικό προενισχυτή, όχι τελικού.
Το ripple θα πηγαίνει σύννεφο όταν θα ανεβαίνουν κάπως οι εντάσεις..

Αλλά τι να κάνεις, έπρεπε να κρατηθεί το κόστος χαμηλά με κάποιο τρόπο.
Ευχαριστώ Δημήτρη .
Καταρχήν το Ultra High Current-MOS Μονό Push-Pull είναι παντεταρισμένο σύμφωνα με την Denon και εδώ βρισκόμαστε στην 7 γενιά .
Θα απαντήσω για αυτά που γνωρίζω ,οι πυκνωτές τροφοδοσίας είναι custom προερχόμενοι φυσικά από γνωστό κατασκευαστή που ειδικεύεται σε αυτούς και όχι μαϊμού ,όπως ανέφερα σε αυτό το νήμα υπάρχουν και κρυφές πλακέτες στον 2010ae πχ υπάρχει και μια ακριβώς κάτω από τους πυκνωτές τροφοδοσίας - μετασχηματιστές με πυκνωτές της Elna από την χρυσή σειρά ,θα την δεις σε αυτό το νήμα .
Από την άλλη φυσικά έχουμε δυο μετασχηματιστές με τρατζίστορ στρατιωτικού τύπου Toshiba όπως είχε αναφερθεί παλιότερα στην κοινότητα diy δυσεύρετα (γνήσια )και φυσικά όπως ειπώθηκε προσπάθησε συγκεκριμένη χώρα να τα αντιγράψει .
Όσον αφορά την υλοποίηση του DAC δεν γνωρίζω αν είναι παλιότερη έκδοση του XMOS δεν το αμφισβητώ αλλά …
Στα ψηφιακά αυτό που έχω καταλάβει γενικά είναι η υλοποίηση ,οπότε μιλάμε για δυο 1795 ανά κανάλι δεν μας λένε φυσικά ποια 1795 ;τέσσερα δηλ στο σύνολο με το παντεταρισμένο all 32 στην έκδοση ultra εδώ στον επετειακό .
Από την άλλη φυσικά έχουμε οδηγό Asio για win και Mac με native DSD και όχι dop.
Υ.Σ Επειδή αναφέρθηκα η προενυσχιση πέρα από το ολοκληρωμένο είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχει και κρυφή και όχι μόνο αυτό που βλέπουμε στα πλαγιά .
Η ουσία πέρα από τα τεχνικά είναι ότι μου αρέσει ο ήχος έχει ρεύματα και εδώ οι μετρήσεις του hi fi news στέκομαι όμως σε αυτό 95W / 184W / 346W / 618W
https://www.hifinews.com/content/denon-dcd-a110pma-a110-sacd-playeramplifier-lab-report
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,627
Kως
Μάκη έχεις 'συγκρίνει/ακούσει' κάποιον ολοκληρωμένο με εξωτερικό τροφοδοτικό σε σχέση με τον 110?
Έναν Naim ,έναν Cyrous 6-8/PSX ?
Ή κάποιον Crimson ,Sugden 21 SE ,παλιότερους Arcam,ATC ,βρετανικής σχεδίασης ως επί το πλείστον,;ή Cambridge ?
 
Ευχαριστώ Δημήτρη .
Καταρχήν το Ultra High Current-MOS Μονό Push-Pull είναι παντεταρισμένο σύμφωνα με την Denon και εδώ βρισκόμαστε στην 7 γενιά .
Θα απαντήσω για αυτά που γνωρίζω ,οι πυκνωτές τροφοδοσίας είναι custom προερχόμενοι φυσικά από γνωστό κατασκευαστή που ειδικεύεται σε αυτούς και όχι μαϊμού ,όπως ανέφερα σε αυτό το νήμα υπάρχουν και κρυφές πλακέτες στον 2010ae πχ υπάρχει και μια ακριβώς κάτω από τους πυκνωτές τροφοδοσίας - μετασχηματιστές με πυκνωτές της Elna από την χρυσή σειρά ,θα την δεις σε αυτό το νήμα .

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι είναι ποιοτικοί οι πυκνωτές, το πρόβλημα είναι η χωρητικότητά τους. Όσο καλοί και αν είναι, 12.000μF σημαίνει ότι σε δεδομένο ρεύμα θα έχεις δεδομένο ripple. Απλή φυσική είναι. Και ripple σημαίνει υποβάθμιση της ποιότητας ήχου. Ευτυχώς συνήθως δεν ακούμε σε μεγάλες εντάσεις, αλλά και πάλι σε αυτή την κατηγορία τιμής θα περίμενα κάτι καλύτερο.

Όσον αφορά την υλοποίηση του DAC δεν γνωρίζω αν είναι παλιότερη έκδοση του XMOS δεν το αμφισβητώ αλλά …
Στα ψηφιακά αυτό που έχω καταλάβει γενικά είναι η υλοποίηση ,οπότε μιλάμε για δυο 1795 ανά κανάλι δεν μας λένε φυσικά ποια 1795 ;τέσσερα δηλ στο σύνολο με το παντεταρισμένο all 32 στην έκδοση ultra εδώ στον επετειακό .

Σαφώς και παίζει ρόλο η όλη υλοποίηση, και εδώ έχουν κάνει πολλά πράγματα σωστά (π.χ. ξεχωριστό τύλιγμα στον μετ/τη για τις τροφοδοσίες του ψηφιακού, γαλβανική απομόνωση, upsampling με δυνατό ψηφιακό φίλτρο (απ' ότι φαίνεται) κτλ), αλλά εδώ έχουμε και ένα άλλο θέμα. Τα 1795 έχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές. Συγκεκριμένα δέχονται στην είσοδο sampling rate έως 200KHz. Οπότε δεν μπορώ να φανταστώ πως υλοποιείται αυτό:

index.php


Εδώ μας λένε ότι το AL32 κάνει upsample τα πάντα στα 1.4/1.5 MHz (ανάλογα το sampling rate family). Αλλά το 1795 δεν μπορεί να δεχτεί τέτοια δειγματοληψία. Οπότε κάποιος έχει γράψει κοτσάνα.
 
  • Like
Reactions: Sonus Naturalis

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Μάκη έχεις 'συγκρίνει/ακούσει' κάποιον ολοκληρωμένο με εξωτερικό τροφοδοτικό σε σχέση με τον 110?
Έναν Naim ,έναν Cyrous 6-8/PSX ?
Ή κάποιον Crimson ,Sugden 21 SE ,παλιότερους Arcam,ATC ,βρετανικής σχεδίασης ως επί το πλείστον,;ή Cambridge ?
Ακριβώς σύγκριση δεν έγινε .
Αλλά που τους θυμήθηκες ,στο αναφέρω γιατί παρότι είναι αγγλικής φιλοσοφίας όσον αφορά το hardware,το ηχόχρωμα τους είναι διαφορετικό .
Πρόσεξε Γιάννη μιλάς με έναν οπαδό 😊
 
  • Like
Reactions: westsound

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι είναι ποιοτικοί οι πυκνωτές, το πρόβλημα είναι η χωρητικότητά τους. Όσο καλοί και αν είναι, 12.000μF σημαίνει ότι σε δεδομένο ρεύμα θα έχεις δεδομένο ripple. Απλή φυσική είναι. Και ripple σημαίνει υποβάθμιση της ποιότητας ήχου. Ευτυχώς συνήθως δεν ακούμε σε μεγάλες εντάσεις, αλλά και πάλι σε αυτή την κατηγορία τιμής θα περίμενα κάτι καλύτερο.



Σαφώς και παίζει ρόλο η όλη υλοποίηση, και εδώ έχουν κάνει πολλά πράγματα σωστά (π.χ. ξεχωριστό τύλιγμα στον μετ/τη για τις τροφοδοσίες του ψηφιακού, γαλβανική απομόνωση, upsampling με δυνατό ψηφιακό φίλτρο (απ' ότι φαίνεται) κτλ), αλλά εδώ έχουμε και ένα άλλο θέμα. Τα 1795 έχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές. Συγκεκριμένα δέχονται στην είσοδο sampling rate έως 200KHz. Οπότε δεν μπορώ να φανταστώ πως υλοποιείται αυτό:

index.php


Εδώ μας λένε ότι το AL32 κάνει upsample τα πάντα στα 1.4/1.5 MHz (ανάλογα το sampling rate family). Αλλά το 1795 δεν μπορεί να δεχτεί τέτοια δειγματοληψία. Οπότε κάποιος έχει γράψει κοτσάνα.
Ναι κάνει το AL32 κάνει upsample Δημήτρη αλλά ο στόχος του είναι να πιάσει την αρχική ηχογράφηση αυτή είναι και η φιλοσοφία του και αυτό το αντιλαμβάνεσαι από το βάθος που δίνει αλλά και το ηχόχρωμα που μεταβάλλεται ακόμη και αν ακούσεις live σε κλειστό και ανοιχτό χώρο που έχει γίνει η ηχογράφηση .
Γενικά στα τσιπάκια ουδέποτε έδωσα σημασία από ποια εταιρία ήταν αλλά άκουγα πάντα την υλοποίηση ,αλλά όπως σου είπα δεν μας δίνει στοιχεία για ποιο 1795 είναι ,απλά τώρα κάνω εικασία μήπως μιλάνε για 1795 custom που έχει να κάνει όμως και με το ultra all 32 ,αν και νομίζω ότι μετράει για το πως θα τα τοποθετήσεις και σε ποια σειρά όλα αυτά .
Όσον αφορά την χωρητικότητα για τους πυκνωτές που αναφέρεις βλέπουμε ορισμένες φορές την αναγραφόμενη τιμή χωρίς όμως να μπαίνουμε στην διαδικασία της μέτρησης ,αυτό που μπορώ να σου πω από την εμπειρία μου από τον pma 2010 ae είναι και αυτοί πολύ μεγάλοι αν τους δεις από κοντά για αυτό και το σασί τους είναι ψιλό και εντέλει ίσως να τους βγαίνει κάτι στης μετρήσεις που έχει όμως να κάνει και με την συνολική σχεδίαση του hardware.
Σε πληροφορώ ότι ακούω δυνατά όταν μου δίνεται η ευκαιρία και τα στιγμιαία ρεύματα δίνονται σωστά εκεί που πρέπει σε κάποιες ηχογραφήσεις ,πολλά πράγματα όμως είναι και μια συνέχεια ακόμη και με τα ηχεία λόγο αντίστασης αλλά και ευαισθησίας ,αλλά αν δεις και το hardware του Χ11 και Χ1 δυο μεγάλους πυκνωτές έχει αλλά όλοι custom ,πάλι πιστεύω ότι κάποια πράγματα έχουν να κάνουν και με την προενίσχυση την καρδιά δηλαδή του ολοκληρωμένου .
Περισσότερο θα έλεγα ότι αυτά τα ενισχυτικά η φιλοσοφία τους είναι τα ρεύματα .
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,770
Αθήνα
Στο player DCD-A110 τα max 192KΗz με το 8 x οversampling μας κάνουν εκεί στο 1,5MHz.

Στον ενισχυτή που έχει δυνατότητα για 352.8 ή 384ΚΗz, η επόμενη στήλη σε αυτές τις δειγματοληψίες κάνει λόγο για 4fs και όχι 8fs, πάλι μας κάνουν εκεί κοντά στο 1.5MHz.

Δεν είμαι σίγουρος αν κάνει λόγο για «είσοδο» 200KHz. Λέει απλά maximum sampling rate 200ΚΗz. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι μπορεί να δεχτεί περισσότερα αλλά το maximum που μπορεί να κάνει upsampling να είναι 4x σε αυτή την περίπτωση. Το 8x γίνεται 4x σε μεγαλύτερη δειγματοληψία, όπως γίνεται και μέχρι 32x σε μικρότερη, όπως επίσης γράφει ο πίνακας, και πάλι βγαίνουν τα νούμερα.

Εδώ το PCM1795. 8x oversampling γράφει.

fbd_sles248a.gif
 
Ναι κάνει το AL32 κάνει upsample Δημήτρη αλλά ο στόχος του είναι να πιάσει την αρχική ηχογράφηση αυτή είναι και η φιλοσοφία του και αυτό το αντιλαμβάνεσαι από το βάθος που δίνει αλλά και το ηχόχρωμα που μεταβάλλεται ακόμη και αν ακούσεις live σε κλειστό και ανοιχτό χώρο που έχει γίνει η ηχογράφηση .

Όλα αυτά τα dsp προσπαθούν να καταφέρουν ένα πράγμα: να υλοποιήσουν το ψηφιακό φίλτρο με καλύτερο τρόπο απ' ότι θα έκανε το dac chip αν έπρεπε να το κάνει από μόνο του.

Και το καταφέρνουν, γιατί άλλο είναι να έχεις στη διάθεσή σου τους υπολογιστικούς πόρους ενός θρεμμένου FPGA, άλλο να περιμένεις να κάνει τη δουλειά ένα dac chip που κάνει παράλληλα και άλλα 10 πράγματα και πρέπει και να στοιχίζει μόνο x€.

Το τελικό αποτέλεσμα αν όλα έχουν πάει καλά είναι περισσότερη χωρική πληροφορία και πιο καθαρός ήχος γενικότερα.

Γενικά στα τσιπάκια ουδέποτε έδωσα σημασία από ποια εταιρία ήταν αλλά άκουγα πάντα την υλοποίηση ,αλλά όπως σου είπα δεν μας δίνει στοιχεία για ποιο 1795 είναι ,απλά τώρα κάνω εικασία μήπως μιλάνε για 1795 custom που έχει να κάνει όμως και με το ultra all 32 ,αν και νομίζω ότι μετράει για το πως θα τα τοποθετήσεις και σε ποια σειρά όλα αυτά .

Το 1795 είναι ένα συγκεκριμένο τσιπάκι, δεν υπάρχουν custom εκδόσεις και τέτοια. Οι προδιαγραφές του είναι γνωστές εδώ και πολλά χρόνια, μιας και είναι μοντέλο του 2009. Εικάζω ότι ο λόγος που έχει μπει σε αυτά τα μηχανήματα είναι η έλλειψη ημιαγωγών που υπήρχε όταν είχαν σχεδιαστεί (πέρυσι και πρόπερσι). Διαφορετικά θα είχαν βάλει πιο σύγχρονα, καλύτερα τσιπάκια.

Όσον αφορά την χωρητικότητα για τους πυκνωτές που αναφέρεις βλέπουμε ορισμένες φορές την αναγραφόμενη τιμή χωρίς όμως να μπαίνουμε στην διαδικασία της μέτρησης ,αυτό που μπορώ να σου πω από την εμπειρία μου από τον pma 2010 ae είναι και αυτοί πολύ μεγάλοι αν τους δεις από κοντά για αυτό και το σασί τους είναι ψιλό και εντέλει ίσως να τους βγαίνει κάτι στης μετρήσεις που έχει όμως να κάνει και με την συνολική σχεδίαση του hardware.

Οι ηλεκτρολυτικοί πάντα έχουν μεγάλες ανοχές, οπότε είναι πιθανό τα 12.000μF να είναι +/-20%, αλλά και 15.000μF να είναι, πάλι λίγα είναι. Για τόση ισχύ που συζητάμε..
 
Στο player DCD-A110 τα max 192KΗz με το 8 x οversampling μας κάνουν εκεί στο 1,5MHz.

Στον ενισχυτή που έχει δυνατότητα για 352.8 ή 384ΚΗz, η επόμενη στήλη σε αυτές τις δειγματοληψίες κάνει λόγο για 4fs και όχι 8fs, πάλι μας κάνουν εκεί κοντά στο 1.5MHz.

Δεν είμαι σίγουρος αν κάνει λόγο για «είσοδο» 200KHz. Λέει απλά maximum sampling rate 200ΚΗz. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι μπορεί να δεχτεί περισσότερα αλλά το maximum που μπορεί να κάνει upsampling να είναι 4x σε αυτή την περίπτωση. Το 8x γίνεται 4x σε μεγαλύτερη δειγματοληψία, όπως γίνεται και μέχρι 32x σε μικρότερη, όπως επίσης γράφει ο πίνακας, και πάλι βγαίνουν τα νούμερα.

Εδώ το PCM1795. 8x oversampling γράφει.

fbd_sles248a.gif

Αποκλείεται να πήραν το εσωτερικό oversampling του dac chip και να το βάφτισαν "Ultra AL32". Κανείς (ακόμα και αν είναι μαρκετίστας) δεν έχει τόσο θράσος. :p

Το τσιπάκι που δείχνουν ως υπεύθυνο για το AL32 είναι FPGA, και κλασική εφαρμογή των FPGA στο audio είναι η υλοποίηση ποιοτικών ψηφιακών φίλτρων.

Πιο πιθανό θεωρώ το να ανεβάζουν τα πάντα στα 1.4/1.5MHz και πριν τα δώσουν στα dac chips να τα κατεβάζουν πάλι στα 192Κ. Κι αυτό επειδή αναγκάστηκαν λόγω των συνθηκών να βάλουν "μικρό" dac τσιπάκι.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,770
Αθήνα
Αποκλείεται να πήραν το εσωτερικό oversampling του dac chip και να το βάφτισαν "Ultra AL32". Κανείς (ακόμα και αν είναι μαρκετίστας) δεν έχει τόσο θράσος. :p

Το τσιπάκι που δείχνουν ως υπεύθυνο για το AL32 είναι FPGA, και κλασική εφαρμογή των FPGA στο audio είναι η υλοποίηση ποιοτικών ψηφιακών φίλτρων.

Πιο πιθανό θεωρώ το να ανεβάζουν τα πάντα στα 1.4/1.5MHz και πριν τα δώσουν στα dac chips να τα κατεβάζουν πάλι στα 192Κ. Κι αυτό επειδή αναγκάστηκαν λόγω των συνθηκών να βάλουν "μικρό" dac τσιπάκι.

Κι εγώ απ' όσο ξέρω τα DAC δεν επιλέγουν εσωτερικά πόσο oversampling (x8, x4 κλπ) κάνουν αλλά είναι σταθερός ο ρυθμός αυτός.

Φωτογραφία με τα 4 DAC Chip από τον PMA-A110 δεν βλέπω, σε περίπτωση που πρόκειται για άλλο chip, στο DCD-A110 πάντως πρόκειται για PCM1795.

Επίσης είναι πιθανό εκείνο που λες για τα chip, να είναι από κάποιο στοκ και αυτά να μπορούσαν να κάνουν implementation τότε το 2020.

Στο νέο network player (χαμηλότερης κατηγορίας πάντως από αυτά) το implementation με τα 4 DAC που επίσης θα έχει, χρησιμοποιεί DAC της ESS.
 
Κι εγώ απ' όσο ξέρω τα DAC δεν επιλέγουν εσωτερικά πόσο oversampling (x8, x4 κλπ) κάνουν αλλά είναι σταθερός ο ρυθμός αυτός.

Κάποια dac chips μπορούν να παραμετροποιηθούν ώστε να αλλάζει το επιθυμητό oversampling (π.χ. τα πιο πολλά της AKM), αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημά μας.

Φωτογραφία με τα 4 DAC Chip από τον PMA-A110 δεν βλέπω, σε περίπτωση που πρόκειται για άλλο chip, στο DCD-A110 πάντως πρόκειται για PCM1795.

Επίσης είναι πιθανό εκείνο που λες για τα chip, να είναι από κάποιο στοκ και αυτά να μπορούσαν να κάνουν implementation τότε το 2020.

Στο νέο network player (χαμηλότερης κατηγορίας πάντως από αυτά) το implementation με τα 4 DAC που επίσης θα έχει, χρησιμοποιεί DAC της ESS.

Τα μεγάλα μοντέλα της ESS (9028Pro, 9038Pro, ίσως και άλλα) όντως δέχονται 1.4/1.5MHz pcm ως είσοδο όταν έχουμε εξωτερικό ψηφιακό φίλτρο, οπότε είναι λογικές σαν επιλογές.
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Όλα αυτά τα dsp προσπαθούν να καταφέρουν ένα πράγμα: να υλοποιήσουν το ψηφιακό φίλτρο με καλύτερο τρόπο απ' ότι θα έκανε το dac chip αν έπρεπε να το κάνει από μόνο του.

Και το καταφέρνουν, γιατί άλλο είναι να έχεις στη διάθεσή σου τους υπολογιστικούς πόρους ενός θρεμμένου FPGA, άλλο να περιμένεις να κάνει τη δουλειά ένα dac chip που κάνει παράλληλα και άλλα 10 πράγματα και πρέπει και να στοιχίζει μόνο x€.

Το τελικό αποτέλεσμα αν όλα έχουν πάει καλά είναι περισσότερη χωρική πληροφορία και πιο καθαρός ήχος γενικότερα.



Το 1795 είναι ένα συγκεκριμένο τσιπάκι, δεν υπάρχουν custom εκδόσεις και τέτοια. Οι προδιαγραφές του είναι γνωστές εδώ και πολλά χρόνια, μιας και είναι μοντέλο του 2009. Εικάζω ότι ο λόγος που έχει μπει σε αυτά τα μηχανήματα είναι η έλλειψη ημιαγωγών που υπήρχε όταν είχαν σχεδιαστεί (πέρυσι και πρόπερσι). Διαφορετικά θα είχαν βάλει πιο σύγχρονα, καλύτερα τσιπάκια.



Οι ηλεκτρολυτικοί πάντα έχουν μεγάλες ανοχές, οπότε είναι πιθανό τα 12.000μF να είναι +/-20%, αλλά και 15.000μF να είναι, πάλι λίγα είναι. Για τόση ισχύ που συζητάμε..
Ίσως Δημήτρη να μην έχεις καταλάβει την φιλοσοφία του hardaware του ενισχυτή μα ούτε του dac . Βάζοντας περισσότερους πυκνωτές νομίζεις ότι κάνεις δουλειά ;
Μα εδώ μιλάμε για παντεταρισμένο hardware FET UHC-MOS (Ultra High Current MOS) 😋
Πάμε παρακάτω …
Αναφέρεις καθαρός ήχος και εγώ μαζί σου αλλά υπάρχουν και οι ζεστές έγραφες άρα εδώ μιλάμε για ακρίβεια της ηχογράφησης όπως και να έχει, αυτο είναι που μου αρέσει στην denon ,μην νομίζεις και μια dl έτσι συμπεριφέρεται .
Μιλάς για 1795 αλλά δεν νομίζω να δοκίμασες να βάλεις 2 άνα κανάλι όταν κάποιοι βάζουν ένα οι δυο τσιπ .
Αλλά υπάρχει φυσικά το επίσης παντεταρισμένο ultra all 32 που λαμβάνει το σήμα στα 1536 Mhz .

Εδώ θα βρεις περισσότερες πληροφορίες
Από το Γιαπωνέζικο σάιτ http://www.denon.jp:443/product/PMAA110
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Ίσως Δημήτρη να μην έχεις καταλάβει την φιλοσοφία του hardaware του ενισχυτή μα ούτε του dac . Βάζοντας περισσότερους πυκνωτές νομίζεις ότι κάνεις δουλειά ;
Μα εδώ μιλάμε για παντεταρισμένο hardware FET UHC-MOS (Ultra High Current MOS) 😋
Πάμε παρακάτω …
Αναφέρεις καθαρός ήχος και εγώ μαζί σου αλλά υπάρχουν και οι ζεστές έγραφες άρα εδώ μιλάμε για ακρίβεια της ηχογράφησης όπως και να έχει, αυτο είναι που μου αρέσει στην denon ,μην νομίζεις και μια dl έτσι συμπεριφέρεται .
Μιλάς για 1795 αλλά δεν νομίζω να δοκίμασες να βάλεις 2 άνα κανάλι όταν κάποιοι βάζουν ένα οι δυο τσιπ .
Αλλά υπάρχει φυσικά το επίσης παντεταρισμένο ultra all 32 που λαμβάνει το σήμα στα 1536 Mhz .

Εδώ θα βρεις περισσότερες πληροφορίες
Από το Γιαπωνέζικο σάιτ http://www.denon.jp:443/product/PMAA110
Καλύτερα να πληκτρολογήσεις Denon Japan όπου θα βρεις πληροφορίες όπως φυσικά και από το official blog τους .
 
Ίσως Δημήτρη να μην έχεις καταλάβει την φιλοσοφία του hardaware του ενισχυτή μα ούτε του dac . Βάζοντας περισσότερους πυκνωτές νομίζεις ότι κάνεις δουλειά ;
Μα εδώ μιλάμε για παντεταρισμένο hardware FET UHC-MOS (Ultra High Current MOS) 😋
Πάμε παρακάτω …
Αναφέρεις καθαρός ήχος και εγώ μαζί σου αλλά υπάρχουν και οι ζεστές έγραφες άρα εδώ μιλάμε για ακρίβεια της ηχογράφησης όπως και να έχει, αυτο είναι που μου αρέσει στην denon ,μην νομίζεις και μια dl έτσι συμπεριφέρεται .
Μιλάς για 1795 αλλά δεν νομίζω να δοκίμασες να βάλεις 2 άνα κανάλι όταν κάποιοι βάζουν ένα οι δυο τσιπ .
Αλλά υπάρχει φυσικά το επίσης παντεταρισμένο ultra all 32 που λαμβάνει το σήμα στα 1536 Mhz .

Εδώ θα βρεις περισσότερες πληροφορίες
Από το Γιαπωνέζικο σάιτ http://www.denon.jp:443/product/PMAA110

Μάλλον δεν καταλαβαίνεις τι γράφω Μάκη.

Σου γράφω για νόμους της φύσης και μου απαντάς με πατέντες με μαρκετινίστικα ονόματα.

Σου μιλάω για ripple και τη ζημιά που κάνει στον ήχο και μου λες ότι υπάρχουν και ζεστές εγγραφές.

Σου λέω ότι το 1795 δεν δέχεται σήμα πάνω από 192KHz και μου λες τι γίνεται αν βάλεις 2 παράλληλα (hint: έχω βάλει έως και 4 παράλληλα (όχι 1795) και όσα και αν μπουν παράλληλα πάλι 192KHz θα δέχεται στην είσοδό του γιατί δεν έχει να κάνει με το πόσα είναι παράλληλα).

Σου λέω ποιο είναι το concept γύρω από όλα αυτά τα dsp με τα πάντα ενδιαφέροντα μαρκετινίστικα ονόματα και μου λες ότι το "ultra all 32 που λαμβάνει το σήμα στα 1536 Mhz". Ενώ λέει ότι καταλήγει να βγάζει σήμα στα 1536MHz αλλά δεν έχει που να το στείλει γιατί το dac δεν το δέχεται.

Το γιαπωνέζικο site πάντως λέει το παρακάτω:

1679498745315.png
(Google translate προφανώς)

το οποίο απλά μπερδεύει περισσότερο την κατάσταση λέγοντας παράλογα πράγματα όπως ότι τα 1.536MHz χωρίζουν σε δυο επί 768KHz (κάτι που είναι μη εφικτό και ξεκάθαρα λάθος) και πηγαίνει μετά στα γνωστά dac που δεν θα ξέρουν τι να τα κάνουν. Θα μου πεις, συμβαίνουν αυτά όταν καλείται το τμήμα μάρκετινγκ να κάνει πιο "εύηχα" τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Τουλάχιστον έχουν πετύχει το τι επιτυγχάνεται όταν παραλληλίζουμε τα στάδια εξόδων των dac. Κάτι είναι κι αυτό.
 
  • Like
Reactions: chocbhed

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Καλά Δημήτρη marketing είναι ,σου είπα όμως να μπεις στο official Blog τους αν λοιπόν τους αμφισβητείς στείλε τους και ένα email ,είμαι σίγουρος ότι θα σου απαντήσουν .
Αλλά να σου πω κάτι τώρα το βάθος και οι χροιές που ακούγονται στα μουσικά μεμονωμένα όργανα (λεπτομέρεια )ότι και να έχουν κάνει τα ακούς ,οπότε για εμένα όλα αυτά τα ακούω βερεσέ ,εσυ καλά κανείς που τα αναφέρεις αλλά για εμένα έχουν τεράστια τεχνογνωσία ακόμη και στον εξοπλισμό που διαθέτουν .
Ξέρεις τι είναι να ακούς το αντίστοιχο CD player τους το DCD a110 και να μην μπορείς να ξεχωρίσεις το CD με το SACD φυσικά και θα το χτυπήσω όταν έρθει η ώρα για να δέσει το γλυκό 😋χωρίς κανένα ίχνος ψυφιακίλας τοσο στο dac όσο στο CD τους .
Από την άλλη εδώ θα δεις και κρυφές πλακέτες από τον 2010 ae τι νομίζεις ότι όλα μας τα δείχνουν ανεξαρτήτως κατασκευαστή ; Η μια βρίσκεται στο κάτω μέρος των μετασχηματιστών και η άλλη από αριστερά .
EC3BBFF5-D01B-4186-A472-8CF03C6F0FD4.jpeg

A008CE38-ED2C-4EB9-9A17-8809C936D2CB.jpeg