Όχι δεν κάνεις λάθος.....μμμ βλεπω το κορμουδακι της δαφνης να ξεπερνα αρκετα την διαμετρο της λαμ;ας, κανω λαθος?
Λοιπόν, παρέλαβα και κούρεψα επί τόπου.
Στα θετικά:
Στα αρνητικά:
- Η μπαταρία (10Ah) με έβγαλε σχεδόν ασπροπρόσωπο (τελείωσε κυριολεκτικά ένα τσικ πριν τελειώσω, αλλά ήταν πρώτη φόρτιση, και πρώτη χρήση από πλευράς μου, άρα δεν ήμουν απόλυτα efficient). Το καλό είναι ότι δέχεται και την 5άρα μπαταρία που έχω στο blower της ίδιας εταιρίας, και μ'αυτή κατάφερα άνετα να τελειώσω τη δουλειά και να φυσήξω μετά.
- Ο fast charger είναι... fast πραγματικά, την κτηνώδη μπαταρία την καθαρίζει σε καμιά ωρίτσα.
- Το κόψιμο είναι μια χαρά, μάλιστα έχει τρεις διαφορετικές λεπίδες (mulching, bagging και μια που είναι all-around και υποτίθεται ότι σου αυξάνει την αυτονομία). Δοκίμασα με την πρώτη, όλα καλά.
- Ο θόρυβος είναι αρκετά χαμηλότερος από τη βενζίνη, βέβαια πάλι θέλει ακουστικά ή κάτι τέτοιο αλλιώς θα σε εκνευρίσει.
- Η εμπειρία του να μην τρως καυσαέριο είναι η πιο σημαντική αναβάθμιση. Πολιτισμός, χωρίς πλάκα.
- Διάφορες σαχλαμαρίτσες, που όμως κατά καιρούς μπορεί να είναι χρήσιμες. Πχ, ένδειξη μπαταρίας που φαίνεται όσο κουρεύεις, ειδοποίηση στο κινητό όταν τελειώσει η φόρτιση, φώτα LED, ενδείξεις θερμοκρασίας, θήκη για το κινητό, κλπ.
Από ποιότητα και ανθεκτικότητα θα δούμε, βέβαια και η Honda που έχει τη φήμη του ποιοτικού ούτε δυο χρόνια δεν έβγαλε. Αυτή τουλάχιστον λέει ότι έχει και 5 χρόνια εγγύηση.
- ΒΑΡΙΑ. Είναι ΒΑΡΙΑ. Θα μου πεις, τι σε νοιάζει, ε, έχω μια ακρούλα κήπου που είναι ανηφορική, με πέθανε.
- Μου πήρε λίγη ώρα να συνηθίσω/ρυθμίσω την ταχύτητα του self-propel (τη μία μου φαινόταν πολύ αργό, την άλλη πολύ γρήγορ), και έχω την εντύπωση ότι στο στρίψιμο είναι λίγο περιεργη, προτιμά να τη σηκώνεις λίγο προς τα πίσω παρά να στρίβεις επί τόπου.
Θελουμε βιντεο!!!Λοιπόν, παρέλαβα και κούρεψα επί τόπου.
Στα θετικά:
Στα αρνητικά:
- Η μπαταρία (10Ah) με έβγαλε σχεδόν ασπροπρόσωπο (τελείωσε κυριολεκτικά ένα τσικ πριν τελειώσω, αλλά ήταν πρώτη φόρτιση, και πρώτη χρήση από πλευράς μου, άρα δεν ήμουν απόλυτα efficient). Το καλό είναι ότι δέχεται και την 5άρα μπαταρία που έχω στο blower της ίδιας εταιρίας, και μ'αυτή κατάφερα άνετα να τελειώσω τη δουλειά και να φυσήξω μετά.
- Ο fast charger είναι... fast πραγματικά, την κτηνώδη μπαταρία την καθαρίζει σε καμιά ωρίτσα.
- Το κόψιμο είναι μια χαρά, μάλιστα έχει τρεις διαφορετικές λεπίδες (mulching, bagging και μια που είναι all-around και υποτίθεται ότι σου αυξάνει την αυτονομία). Δοκίμασα με την πρώτη, όλα καλά.
- Ο θόρυβος είναι αρκετά χαμηλότερος από τη βενζίνη, βέβαια πάλι θέλει ακουστικά ή κάτι τέτοιο αλλιώς θα σε εκνευρίσει.
- Η εμπειρία του να μην τρως καυσαέριο είναι η πιο σημαντική αναβάθμιση. Πολιτισμός, χωρίς πλάκα.
- Διάφορες σαχλαμαρίτσες, που όμως κατά καιρούς μπορεί να είναι χρήσιμες. Πχ, ένδειξη μπαταρίας που φαίνεται όσο κουρεύεις, ειδοποίηση στο κινητό όταν τελειώσει η φόρτιση, φώτα LED, ενδείξεις θερμοκρασίας, θήκη για το κινητό, κλπ.
Από ποιότητα και ανθεκτικότητα θα δούμε, βέβαια και η Honda που έχει τη φήμη του ποιοτικού ούτε δυο χρόνια δεν έβγαλε. Αυτή τουλάχιστον λέει ότι έχει και 5 χρόνια εγγύηση.
- ΒΑΡΙΑ. Είναι ΒΑΡΙΑ. Θα μου πεις, τι σε νοιάζει, ε, έχω μια ακρούλα κήπου που είναι ανηφορική, με πέθανε.
- Μου πήρε λίγη ώρα να συνηθίσω/ρυθμίσω την ταχύτητα του self-propel (τη μία μου φαινόταν πολύ αργό, την άλλη πολύ γρήγορ), και έχω την εντύπωση ότι στο στρίψιμο είναι λίγο περιεργη, προτιμά να τη σηκώνεις λίγο προς τα πίσω παρά να στρίβεις επί τόπου.
Καλημέρα φίλε και καλορίζικη η νέα σου μηχανή.
Τι ακριβώς έπαθε η honda και δεν κράτησε ούτε 2 χρόνια όπως λες;
Εγώ πέρυσι αγόρασα την Honda HRG 466 η οποία πραγματικά μέχρι στιγμής είναι αστέρι και πολύ ελαφριά- 32kg η οποία μου φαίνεται πούπουλο και πολύ εύκολη στην οδήγηση.
Η προηγούμενη που είχα ήταν τέρας 43kg και ήταν πραγματικά θηρίο.
Το hondάκι όμως είναι άλλη φάση. Ευκολία, άνεση και εξαιρετική απόδοση κοπής, αυτονομίας (βενζίνης εννοώ) κλπ.
Sent from my iPhone 14 pro max using Tapatalk Pro