Στο πολυκάναλο Hi-End αλλάζει εντελώς η μορφή και οι προτεραιότητες του συστήματος, ακριβώς γιατί έχει να καλύψει ανάγκες που το «κλασικό Hi-End» δεν μπορεί να καλύψει εκ της φύσης του.
To High end είναι ένα και ορίζεται ως "cost is no object" προκειμένου η ποιότητα να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στο τέλειο.
Προτεραιότητες δεν αλλάζει όταν μιλάμε για μουσική. Εκεί είναι η φυσικότητα του ήχου.
Θα αλλάξει αν μιλήσουμε για εικόνα π.χ.
Η φυσικότητα του ήχου λοιπόν δεν υπάρχει όταν μιλάμε για synthesizer.
"Άκου πόσο φυσικό ακούγεται το synthesizer!" δεν το είπε κανείς.
Οπότε το ότι κυκλοφορούν πολυκάναλα σε ηλεκτρονική μουσική, δεν στοχεύουν στο high end.
Εκεί, για να είναι πιο φυσικό και να νομίζεις ότι βρίσκεσαι στη συναυλία, το πολύ πολύ να σου βάλουν στα πίσω κανάλια κάποιον να βήχει κάθε 2 λεπτά.
Στο δικάναλο λοιπόν θα πάρεις μία τρισδιάστατη σκηνή και τον χώρο από εκεί που κάθεσαι όταν ακούς ζωντανά μουσική. Μπροστά σου. Εκτός αν είσαι μουσικός.
Προφανώς τίποτα από τα παραπάνω δεν έχει να κάνει με HiFi/Hiend επιπέδου αναπαραγωγή, το γράφω αλλά ως το γιατί πιστεύω ότι οι μίξεις από δω και πέρα θα στραφούν σιγά σιγά προς πολυκαναλο σαν στάνταρ.
Με το SACD απέτυχε παταγωδώς.
Γιατί να το κάνουν με το streaming; Για να ανοίξουν και άλλο την ψαλίδα από το βινύλιο και να ακριβύνουν και άλλο;
Καταλαβαίνεις ότι λόγω baud θα πέσει και άλλο η ποιότητα του δικάναλου αν πρέπει να μεταφέρουν το πενταπλάσιο αρχείο, έτσι;