Panasonic Plasma U10 : Reviews - Eντυπώσεις - Σχόλια

TerI

AVClub Enthusiast
29 April 2008
1,157
Χίος
Παιδια, μολις την απεκτησα και εγω. Δωρο απο τον κουμπαρο μου!!! Thnx κουμπαρε :) Ηταν βιτρινας με 120 ωρες λειτουργιας στο πλαισιο... τιμη 480 . Το παλικαρι στο πλαισιο εφαγε φρικη οταν του ζητησα το τηλεχειριστηριο και μπηκα στο service menu και ελεγξα τις ωρες. Μια γρηγορη ερωτηση σε οποιον μπορει να απαντησει. Εχουμε συνδεσει το HTPC του κουμπαρου μου σε αναλυση 1920 χ 1080 και δεν χωραει η εικονα στην οθονη. Τι παιζει;;

Χμμμ..
Για Plasma σαν πολλές ώρες δεν έπαιξε..? Αν είναι όλα καλά βέβαια οκ, εσύ θα κρίνεις.
 

manosfp

AVClub Addicted Member
30 July 2008
1,538
Αγαπητέ πελάτη καλησπέρα σας.
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προχωρήσαμε σε πλήρη ακύρωση της παραγγελίας σας λόγω εξαντλήσεως των αποθεμάτων , καθώς επίσης και στην πίστωση του αντιστοίχου ποσού στην πιστωτική σας κάρτα. Η πίστωση του ποσού θα φανεί στον επόμενο λογαριασμό που θα λάβετε από την κάρτα σας.
Ευχαριστούμε που επιλέξατε την ιστοσελίδα μας για την πραγματοποίηση των αγορών σας.
Με εκτίμηση
Internet Sales Electroworld



Μου χρεώσανε και την κάρτα από πάνω! :BDGBGDB55:Και ας έλεγε η τηλεφωνήτρια πως ''δεν χρεώνουμε, αν δεν έχουμε να στείλουμε το προϊόν''. Και μην ξεχνάμε ότι η κλήση μας:call2: , καταγράφεται για να βελτιώνεται και να εξελίσσεται το κατάστημα.. Να τους πάρω και να τους αρχίσω στα καντήλια; :furious3:

Υπέροχα...Με κάτι τέτοια σκυλιάζω αφάνταστα..Ελπίζω αν είχες επιλέξει άτοκες δόσεις να μην σου κάνουν ότι μου έκανε πέρυσι το eshop:
"Η επιστροφή του ποσού στην κάρτα σας θα γίνει με τον ίδιο τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε: 12 ισόποσες μηνιαίες δόσεις!!!!":rifle::rifle::rifle::rifle:
 

akanthithos

New member
11 April 2010
35
Υπέροχα...Με κάτι τέτοια σκυλιάζω αφάνταστα..Ελπίζω αν είχες επιλέξει άτοκες δόσεις να μην σου κάνουν ότι μου έκανε πέρυσι το eshop:
"Η επιστροφή του ποσού στην κάρτα σας θα γίνει με τον ίδιο τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε: 12 ισόποσες μηνιαίες δόσεις!!!!":rifle::rifle::rifle::rifle:


Μιλάς σοβαρά;;;!!!:blink:
 

TerI

AVClub Enthusiast
29 April 2008
1,157
Χίος
120ωρες?τίποτα δεν είναι!

Συγνώμη, αλλά αν αυτές τις 120 ώρες η τηλεόραση στην βιτρίνα έπαιζε με dynamic mode και στατικές εικόνες δεν είναι "θέμα"?

Εντελώς καλοπροαίρετη η ερώτηση, μπορεί να κάνω και λάθος..
 

mirotis

New member
14 April 2010
11
Λοιπον... καταρχην να πω οτι τελικα μαλλον ειμαι τυχερος γιατι αμα στο electroworld εχει τελειωσει το αποθεμα... τοτε η τιμη που την πηρα πρεπει να ειναι μοναδικη. Το οτι ειχε παιξει 120 ωρες εμενα με εξεπληξε αλλα οχι δυσαρεστα καθως εχοντας διαβασει και τα σχεδον 3000 posts γνωριζω οτι οι 120 ωρες ειναι σχεδον οι μισες που χρειαζεται για να στρωσει η τηλεοραση μου. Λειτουργησε ακριβως 9 μερες αμα κρινω απο τα 19 on-off που ειχε. Βεβαια επεζε DVD με μαυρες μπαρες πανω κατω αλλα με μια λεπτομερη ματια δεν βλεπω κανενα τρελλο burn'in. Του εβαλα και το break in dvd για να δω για κανενα καμμενο pixel και μαλλον ανακαλυψα ενα παγωμενο. Ελπιζω να ξεπαγωσει τωρα που θα το προσεξω, ηδη ετοιμαζω να βαλω να παιζει ολο το βραδυ το break in dvd. Την εχω ηδη συνδεσει εχω ηδη κανει τις χακιες για το κρυφο μενου και επισης προπαθησα να την κανω αναβαθμιση στο τελευταιο firmware αλλα ΜΑΤΑΙΑ! Ειχε ηδη πανω της το τελευταιο firmware!! Τωρα θελω να ασχοληθω λιγο με τις ρυθμισεις χρωματος και gamma.

Πραγματικα δεν ξερω τι αλλο να την κανω. Περιμενω τις προτασεις σας!!!


p.s. Ευχαριστω για τις απαντησεις στο προβλημα μου. Το βρηκε τελικα ο κουμπαρος μου. Ηταν το overscan στο menu επρεπε να ειναι στο off,
 
Last edited:

mirotis

New member
14 April 2010
11
Συγνώμη, αλλά αν αυτές τις 120 ώρες η τηλεόραση στην βιτρίνα έπαιζε με dynamic mode και στατικές εικόνες δεν είναι "θέμα"?

Εντελώς καλοπροαίρετη η ερώτηση, μπορεί να κάνω και λάθος..

120 ωρες επαιζε σε normal mode trailers απο dvd χωρις στατικες εικονες και μετα απο εξονυχιστικο ελεγχο πριν την αγορα δεν διαπιστωσα καποιο burn in. :)
 

TerI

AVClub Enthusiast
29 April 2008
1,157
Χίος
Προσωπικά απο τις 200 ώρες στην δική μου , μόνο 1-2 ώρες να έβαλα συνολικά το break in. Και αυτές είμουν σπίτι και είχα το νού μου, μην κολλήσει κάνα dvd και έχουμε άλλα.. Κατ'εμέ λοιπόν είναι καλύτερο να παίζεις τηλεοπτικά κανάλια έχοντάς τα στο zoom3. Και τουλάχιστον για τις υπόλοιπες 100 ώρες προτείνω χαμηλές ρυθμίσεις γενικά. Φωτεινότητα, οξύτητα στο 0, και κατέβασε 3-4 βαθμίδες contrast και χρώμα. Για το Pixel δεν είμαι σίγουρος για ότι σου πω, οπότε δεν ρισκάρω, σίγουρα κάποιος άυριο θα το δει και θα σου απαντήσει.

Edit
Normal mode, ε πάλι καλά...
 
Last edited:

nik21

New member
26 February 2010
88
Χαλκίδα
Από την εμπειρία 10 ημερών με την u10 (~120 ώρες λειτουργίας) έχω καταλάβει ότι θέλει προσπάθεια :)p) για να δημιουργήσεις image retention, πόσω μάλλον burn in, οπότε μην σε ανησυχεί ιδιαίτερα.
Αφού δεν έμεινε στάμπα παίζοντας 9 μέρες υλικό με μαύρες μπάρες δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.
 

manosfp

AVClub Addicted Member
30 July 2008
1,538
Μιλάς σοβαρά;;;!!!:blink:

Θαύμασε ιστορία:
To πρόβλημα του φίλου μου θύμισε τη φρίκη που έφαγα τα Χριστούγεννα απο το ίδιο κατάστημα.Δεν είναι του χαρακτήρα μου να γκρινιάζω,ούτε λογαριάζω 100 ψωροευρώ, το συγκεκριμένο γεγονός όμως με εξόργισε τα μάλα.Τους έβγαλα στο troktiko, τους ανέφερα στο ΙΝΚΑ και στην αρμόδια τράπεζα και φυσικά δεν ξαναψώνισα ποτέ απο αυτούς.Θεωρώ οτι έκανα το χρέος μου και έβαλα έστω και ένα λιθαράκι στην ανοικοδόμηση της ασπίδας του καταναλωτή.Έτσι για να μην μας περνάνε για Αμερικανάκια.....
Παραθέτω την ιστορία που έχω δημοσιεύσει και στο φόρουμ μου......

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Μα όλα σε μένα θα συμβαίνουν;
Μέρες που είναι είπα να κάνω κι εγώ κάποια δωράκια σε πρόσωπα που αγαπώ...
Αμ δέ, το κακό πνεύμα των Χριστουγέννων για άλλη μια φορά προσπαθεί να με βγάλει έξω απο τα ρούχα μου...
Για να καταλάβετε, παραθέτω επιστολή μου στο ΙΝΚΑ,στο eshop.gr και -εννοείται-στο troktiko.blogspot.com:
-----------------------------------------------------------------------
Μετά από παραγγελία προϊόντος μέσω internet από το eshop.gr και αφού επιβεβαίωσα ότι το προϊόν εμφανιζόταν στην ιστοσελίδα τους ως διαθέσιμο,
επικοινώνησα τηλεφωνικά με αντιπρόσωπο της εταιρίας. Η απάντηση ήταν ότι το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο και ότι είναι άγνωστο το πότε θα αποσταλεί.
Αμέσως ενημέρωσα ότι κατά την παραγγελία μου είχα ζητήσει την επιβεβαίωση για τη διαθεσιμότητα του προϊόντος και ότι αν υπάρχει περίπτωση να καθυστερήσει επιθυμώ να ακυρωθεί η παραγγελία. Ταυτόχρονα ζήτησα την ακύρωση της παραγγελίας και την ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής μου κάρτας.
Η απάντηση του λογιστηρίου ήταν πως εφόσον η χρέωση στην κάρτα μου ήταν με 6 δόσεις, το ποσό θα μου επιστραφεί με δόσεις, γεγονός για το οποίο ευθύνεται η τράπεζα!!!
Το αξιοπερίεργο στην όλη υπόθεση δεν είναι η μη δυνατότητα επιστροφής του ποσού εφ’άπαξ, ίσως όντως να είναι θέμα τράπεζας αλλά το ότι η χρέωση της κάρτας μου έγινε την ίδια μέρα με την παραγγελία ενώ ακόμα και σήμερα δεν είχε ελεγθεί η διαθεσιμότητα του προϊόντος… Το μόνο δηλαδή που τους απασχόλησε ήταν πως θα τα πάρουν… Κανείς τους δεν έκανε τον κόπο να ελέγξει αν υπάρχει το προϊόν αυτό για το οποίο έσπευσαν να πληρωθούν…

Και ερωτώ, πως γίνεται να χρεώνομαι για κάτι που δεν πήρα ποτέ και αντί αυτού να περιμένω 6 μήνες για να πάρω τα χρήματα μου πίσω;;;;;
Νόμιζα ότι η ευκολία των δόσεων ήταν από το κατάστημα προς τον πελάτη και όχι το αντίθετο…

Επισυνάπτω επικοινωνία μου με το τμήμα πωλήσεων, απόδειξη παραγγελίας, απόδειξη χρέωσης κάρτας με τις αντίστοιχες ημερομηνίες.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Απάντηση eshop.gr
Σας αποστέλουμε την απάντηση της εταιρίας μας όσων αφορά την καταγγελία του κυρίου Μανουσάκη Εμμανουήλ στο: http://troktiko.blogspot.com/2008/12...post_8613.html .
Παρακαλούμε να προχωρήσετε στην δημοσίευση της.
Όσον αφορα την χρέωση στις on line παραγγελίες γίνεται αρχικά χρέωση της πιστωτικής κάρτας του πελάτη, εάν δεν είναι δυνατή η προέγκριση, με τον τρόπο που αυτός επιθυμεί (εφάπαξ ή δόσεις) προκειμένου να διαπιστωθεί ότι το ποσό της παραγγελίας είναι διαθέσιμο. Στη συνέχεια προχωρά η παραγγελία του.

Αυτό σημαίνει πως: α) αν το προϊόν της παραγγελίας είναι άμεσα διαθέσιμο, δεσμεύεται στην αποθήκη όπου βρίσκεται και ξεκινά το ταξίδι του με προορισμό τον πελάτη, β) αν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο και υπάρχει διαθεσιμότητα από τον προμηθευτή , δίνεται εντολή προμήθειας και ειδοποιείται ο πελάτης για την ημερομηνία παραλαβής του με μικρές αποκλίσεις και γ) αν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο και ΔΕΝ υπάρχει διαθεσιμότητα από τον προμηθευτή, ειδοποιείται ο πελάτης για το αν επιθυμεί να ακυρώσει την παραγγελία εντελώς ή να επιλέξει ένα άλλο παρεμφερές προϊόν.

Στην τρίτη (γ) περίπτωση , αν ο πελάτης επιθυμεί την ακύρωση της παραγγελίας, ανάλογα με το πώς έχει χρεωθεί η πιστωτική του κάρτα ( εφάπαξ ή δόσεις) γίνεται και η επιστροφή . Αυτό συμβαίνει διότι η τράπεζα αντιλογίζει το ποσό της χρέωσης με το ποσό της επιστροφής , κίνηση η οποία είναι καθαρά λογιστική. Έτσι σε περίπτωση που η πιστωτική κάρτα χρεωθεί με δόσεις και η επιστροφή γίνεται με δόσεις. Στην ουσία ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας δεν πληρώνει τίποτα, ούτε αφαιρείται από την κάρτα του κάποιο ποσό, η χρέωση με τον αντιλογισμό της μηδενίζεται, δεν δεσμεύεται κανένα ποσό από την πιστωτική κάρτα και το διαθέσιμο υπόλοιπό της παραμένει ακέραιο.

Σε περίπτωση που γίνει χρέωση με δόσεις και επιστροφή εφάπαξ του ποσού , σε πολλές περιπτώσεις η τράπεζα δεν αναγνωρίζει την επιστροφή, δεν κάνει τον αντιλογισμό, δεσμεύει το ποσό και το εισπράττει μηνιαία από τον κάτοχο, όποτε αυτός χρεώνεται για κάτι που τελικά δεν απέκτησε ποτέ.

Δεν καταλαβαίνουμε πραγματικά ποιο είναι το πρόβλημα του πελάτη από την στιγμή που στην ουσία δεν υπάρχει χρέωση (διαδικασία αντιλογισμού που προαναφέρθηκε).

Για όποια άλλη ερώτηση ή διευκρίνηση είμαστε στην διάθεση σας
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Απάντησή μου στο e-shop:
Aπάντηση μου στις αηδίες τους
Απάντηση δημοσίευσής σας στο τρωκτικό:


“Δεν καταλαβαίνουμε πραγματικά ποιο είναι το πρόβλημα του πελάτη από την στιγμή που στην ουσία δεν υπάρχει χρέωση (διαδικασία αντιλογισμού που προαναφέρθηκε).”


Tα προβλήματα του πελάτη είναι τα εξής:


1.Ότι πρώτα χρεώνετε τον πελάτη και μετά ψάχνετε να δείτε αν έχετε αυτό που σας παράγγειλε. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Και βγαίνετε και παραδέχεστε στο τρωκτικό ότι όποιος πελάτης παραγγείλει κάτι που δεν έχετε αυτός θα πρέπει να περιμένει το πότε θα δεήσετε να το βρείτε για να του το στείλετε. Τα λεφτουδάκια όμως αμέσως στην τσέπη. Και καλά εγώ ο φτωχομπινές παράγγειλα μια καμερούλα των 100 . Αν είχα παραγγείλει μια Sony Bravia των 2000 με 48 δόσεις θα έπρεπε να περιμένω με χρεωμένη την κάρτα μου για 2 χρόνια μη έχοντας τη δυνατότητα να αγοράσω από αλλού επειδή εσείς δεν κάνετε καλά τη δουλειά σας; Γι’ αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει μια μαγική λέξη που λέγεται ΠΡΟΕΓΚΡΙΣΗ. Και σαν αδαής τραπεζικός υπάλληλος που είμαι παρακαλώ όπως με ενημερώσετε σε ποιες περιπτώσεις «δεν είναι δυνατή η προέγκριση».

2.Το ότι σας είχα ενημερώσει ταυτόχρονα με την παραγγελία ότι θέλω το προϊόν να βρίσκεται στα χέρια μου μέχρι τις 25 και κανείς σας δεν ενδιαφέρθηκε να με ενημερώσει ότι δεν έχετε τη δυνατότητα αυτή.


3.Το ότι η εταιρία «ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ» μάλλον έχει δόντι στις τράπεζες καθώς σε πανομοιότυπη περίπτωση αγοράς με δόσεις επέστρεψε το ποσό ολόκληρο με μια μεγαλοπρεπέστατη συγγνώμη και χωρίς να βγαίνει κι από πάνω.



4.Το ότι δεν μπήκατε στον κόπο να μου απαντήσετε παρά τρέξατε να καλύψετε τη βλακεία σας στον πολύ κόσμο.



5.Το ότι εκμεταλλεύεστε το γεγονός ότι ζούμε στη χώρα της ασυδοσίας και χορεύετε όπως θέλετε.



Συγχωρέστε το επιθετικό μου ύφος, οφείλεται σε νεύρα. Καθώς σήμερα πήγα σε ένα περίπτερο, ζήτησα ένα Marlboro, ο περιπτεράς μου πήρε τα τελευταία μου 3 και μου είπε να περάσω μεθαύριο να πάρω τα τσιγάρα…


Παρακαλώ όπως προχωρήσετε στη διαγραφή του λογαριασμού μου και την απομάκρυνση προσωπικών μου δεδομένων από τους servers σας.
 

akanthithos

New member
11 April 2010
35
Θαύμασε ιστορία:
To πρόβλημα του φίλου μου θύμισε τη φρίκη που έφαγα τα Χριστούγεννα απο το ίδιο κατάστημα.Δεν είναι του χαρακτήρα μου να γκρινιάζω,ούτε λογαριάζω 100 ψωροευρώ, το συγκεκριμένο γεγονός όμως με εξόργισε τα μάλα.Τους έβγαλα στο troktiko, τους ανέφερα στο ΙΝΚΑ και στην αρμόδια τράπεζα και φυσικά δεν ξαναψώνισα ποτέ απο αυτούς.Θεωρώ οτι έκανα το χρέος μου και έβαλα έστω και ένα λιθαράκι στην ανοικοδόμηση της ασπίδας του καταναλωτή.Έτσι για να μην μας περνάνε για Αμερικανάκια.....
Παραθέτω την ιστορία που έχω δημοσιεύσει και στο φόρουμ μου......

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Μα όλα σε μένα θα συμβαίνουν;
Μέρες που είναι είπα να κάνω κι εγώ κάποια δωράκια σε πρόσωπα που αγαπώ...
Αμ δέ, το κακό πνεύμα των Χριστουγέννων για άλλη μια φορά προσπαθεί να με βγάλει έξω απο τα ρούχα μου...
Για να καταλάβετε, παραθέτω επιστολή μου στο ΙΝΚΑ,στο eshop.gr και -εννοείται-στο troktiko.blogspot.com:
-----------------------------------------------------------------------
Μετά από παραγγελία προϊόντος μέσω internet από το eshop.gr και αφού επιβεβαίωσα ότι το προϊόν εμφανιζόταν στην ιστοσελίδα τους ως διαθέσιμο,
επικοινώνησα τηλεφωνικά με αντιπρόσωπο της εταιρίας. Η απάντηση ήταν ότι το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο και ότι είναι άγνωστο το πότε θα αποσταλεί.
Αμέσως ενημέρωσα ότι κατά την παραγγελία μου είχα ζητήσει την επιβεβαίωση για τη διαθεσιμότητα του προϊόντος και ότι αν υπάρχει περίπτωση να καθυστερήσει επιθυμώ να ακυρωθεί η παραγγελία. Ταυτόχρονα ζήτησα την ακύρωση της παραγγελίας και την ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής μου κάρτας.
Η απάντηση του λογιστηρίου ήταν πως εφόσον η χρέωση στην κάρτα μου ήταν με 6 δόσεις, το ποσό θα μου επιστραφεί με δόσεις, γεγονός για το οποίο ευθύνεται η τράπεζα!!!
Το αξιοπερίεργο στην όλη υπόθεση δεν είναι η μη δυνατότητα επιστροφής του ποσού εφ’άπαξ, ίσως όντως να είναι θέμα τράπεζας αλλά το ότι η χρέωση της κάρτας μου έγινε την ίδια μέρα με την παραγγελία ενώ ακόμα και σήμερα δεν είχε ελεγθεί η διαθεσιμότητα του προϊόντος… Το μόνο δηλαδή που τους απασχόλησε ήταν πως θα τα πάρουν… Κανείς τους δεν έκανε τον κόπο να ελέγξει αν υπάρχει το προϊόν αυτό για το οποίο έσπευσαν να πληρωθούν…

Και ερωτώ, πως γίνεται να χρεώνομαι για κάτι που δεν πήρα ποτέ και αντί αυτού να περιμένω 6 μήνες για να πάρω τα χρήματα μου πίσω;;;;;
Νόμιζα ότι η ευκολία των δόσεων ήταν από το κατάστημα προς τον πελάτη και όχι το αντίθετο…

Επισυνάπτω επικοινωνία μου με το τμήμα πωλήσεων, απόδειξη παραγγελίας, απόδειξη χρέωσης κάρτας με τις αντίστοιχες ημερομηνίες.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Απάντηση eshop.gr
Σας αποστέλουμε την απάντηση της εταιρίας μας όσων αφορά την καταγγελία του κυρίου Μανουσάκη Εμμανουήλ στο: http://troktiko.blogspot.com/2008/12...post_8613.html .
Παρακαλούμε να προχωρήσετε στην δημοσίευση της.
Όσον αφορα την χρέωση στις on line παραγγελίες γίνεται αρχικά χρέωση της πιστωτικής κάρτας του πελάτη, εάν δεν είναι δυνατή η προέγκριση, με τον τρόπο που αυτός επιθυμεί (εφάπαξ ή δόσεις) προκειμένου να διαπιστωθεί ότι το ποσό της παραγγελίας είναι διαθέσιμο. Στη συνέχεια προχωρά η παραγγελία του.

Αυτό σημαίνει πως: α) αν το προϊόν της παραγγελίας είναι άμεσα διαθέσιμο, δεσμεύεται στην αποθήκη όπου βρίσκεται και ξεκινά το ταξίδι του με προορισμό τον πελάτη, β) αν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο και υπάρχει διαθεσιμότητα από τον προμηθευτή , δίνεται εντολή προμήθειας και ειδοποιείται ο πελάτης για την ημερομηνία παραλαβής του με μικρές αποκλίσεις και γ) αν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο και ΔΕΝ υπάρχει διαθεσιμότητα από τον προμηθευτή, ειδοποιείται ο πελάτης για το αν επιθυμεί να ακυρώσει την παραγγελία εντελώς ή να επιλέξει ένα άλλο παρεμφερές προϊόν.

Στην τρίτη (γ) περίπτωση , αν ο πελάτης επιθυμεί την ακύρωση της παραγγελίας, ανάλογα με το πώς έχει χρεωθεί η πιστωτική του κάρτα ( εφάπαξ ή δόσεις) γίνεται και η επιστροφή . Αυτό συμβαίνει διότι η τράπεζα αντιλογίζει το ποσό της χρέωσης με το ποσό της επιστροφής , κίνηση η οποία είναι καθαρά λογιστική. Έτσι σε περίπτωση που η πιστωτική κάρτα χρεωθεί με δόσεις και η επιστροφή γίνεται με δόσεις. Στην ουσία ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας δεν πληρώνει τίποτα, ούτε αφαιρείται από την κάρτα του κάποιο ποσό, η χρέωση με τον αντιλογισμό της μηδενίζεται, δεν δεσμεύεται κανένα ποσό από την πιστωτική κάρτα και το διαθέσιμο υπόλοιπό της παραμένει ακέραιο.

Σε περίπτωση που γίνει χρέωση με δόσεις και επιστροφή εφάπαξ του ποσού , σε πολλές περιπτώσεις η τράπεζα δεν αναγνωρίζει την επιστροφή, δεν κάνει τον αντιλογισμό, δεσμεύει το ποσό και το εισπράττει μηνιαία από τον κάτοχο, όποτε αυτός χρεώνεται για κάτι που τελικά δεν απέκτησε ποτέ.

Δεν καταλαβαίνουμε πραγματικά ποιο είναι το πρόβλημα του πελάτη από την στιγμή που στην ουσία δεν υπάρχει χρέωση (διαδικασία αντιλογισμού που προαναφέρθηκε).

Για όποια άλλη ερώτηση ή διευκρίνηση είμαστε στην διάθεση σας
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Απάντησή μου στο e-shop:
Aπάντηση μου στις αηδίες τους
Απάντηση δημοσίευσής σας στο τρωκτικό:


“Δεν καταλαβαίνουμε πραγματικά ποιο είναι το πρόβλημα του πελάτη από την στιγμή που στην ουσία δεν υπάρχει χρέωση (διαδικασία αντιλογισμού που προαναφέρθηκε).”


Tα προβλήματα του πελάτη είναι τα εξής:


1.Ότι πρώτα χρεώνετε τον πελάτη και μετά ψάχνετε να δείτε αν έχετε αυτό που σας παράγγειλε. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Και βγαίνετε και παραδέχεστε στο τρωκτικό ότι όποιος πελάτης παραγγείλει κάτι που δεν έχετε αυτός θα πρέπει να περιμένει το πότε θα δεήσετε να το βρείτε για να του το στείλετε. Τα λεφτουδάκια όμως αμέσως στην τσέπη. Και καλά εγώ ο φτωχομπινές παράγγειλα μια καμερούλα των 100 . Αν είχα παραγγείλει μια Sony Bravia των 2000 με 48 δόσεις θα έπρεπε να περιμένω με χρεωμένη την κάρτα μου για 2 χρόνια μη έχοντας τη δυνατότητα να αγοράσω από αλλού επειδή εσείς δεν κάνετε καλά τη δουλειά σας; Γι’ αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει μια μαγική λέξη που λέγεται ΠΡΟΕΓΚΡΙΣΗ. Και σαν αδαής τραπεζικός υπάλληλος που είμαι παρακαλώ όπως με ενημερώσετε σε ποιες περιπτώσεις «δεν είναι δυνατή η προέγκριση».

2.Το ότι σας είχα ενημερώσει ταυτόχρονα με την παραγγελία ότι θέλω το προϊόν να βρίσκεται στα χέρια μου μέχρι τις 25 και κανείς σας δεν ενδιαφέρθηκε να με ενημερώσει ότι δεν έχετε τη δυνατότητα αυτή.


3.Το ότι η εταιρία «ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ» μάλλον έχει δόντι στις τράπεζες καθώς σε πανομοιότυπη περίπτωση αγοράς με δόσεις επέστρεψε το ποσό ολόκληρο με μια μεγαλοπρεπέστατη συγγνώμη και χωρίς να βγαίνει κι από πάνω.



4.Το ότι δεν μπήκατε στον κόπο να μου απαντήσετε παρά τρέξατε να καλύψετε τη βλακεία σας στον πολύ κόσμο.



5.Το ότι εκμεταλλεύεστε το γεγονός ότι ζούμε στη χώρα της ασυδοσίας και χορεύετε όπως θέλετε.



Συγχωρέστε το επιθετικό μου ύφος, οφείλεται σε νεύρα. Καθώς σήμερα πήγα σε ένα περίπτερο, ζήτησα ένα Marlboro, ο περιπτεράς μου πήρε τα τελευταία μου 3 και μου είπε να περάσω μεθαύριο να πάρω τα τσιγάρα…


Παρακαλώ όπως προχωρήσετε στη διαγραφή του λογαριασμού μου και την απομάκρυνση προσωπικών μου δεδομένων από τους servers σας.

Τι να πεις και τι να σχολιάσεις..
 

john mentonis

New member
17 April 2010
23
ΑΘΗΝΑ/ΠΑΠΑΓΟΥ
Γεια σας
Πρωτα απο ολα ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολους για την ενημερωση και την βοηθεια και τις χρησιμες συμβουλες
Ειναι η πρωτη φορα που συμμετεχω σε φορουμ και ειμαι ιδιαιτερα χαρουμενος
διοτι σας διαβαζω αρκετο καιρο Σας εμπιστευτικα και αγορασα μια 42U10 στους
γονεις μου την παρασκευη 16/4
Οι πρωτες εντυπωσεις μου επιβεβαιωσαν τα οσα διαβασα προκειται για αριστη αγορα Σημερα πηγα στους γονεις εβαλα στο τηλεοπτικο Aspect 'Πλήρης κάλυψη οθόνης' --- Μέγεθος Σάρωσης>Ναι και στο STAR μου το βγαζει ευρεια
με καθετες μπαρες γκρι δεξια αριστερα και το ΣΚΑΙ στη ευρεια χωρις μπαρες ολα τα αλλα καναλια στην πληρη καλυψη Απο καποιον τεχνικο που τους την συνδεσε με την παραλαβη ηταν οκ αλλα δεν ειχαν τα ψηφιακα της ΕΤ
Πηγα λοιπον εγω και εκανα reset εβαλα χωρα ισπανια αλλα τελικα ειναι
θεμα κεραιας χαλασα και τα καναλια
Καμμια ιδεα τι λαθος κανω???
Σας ευχαριστω πολυ και καλως σας βρηκα
 

nik21

New member
26 February 2010
88
Χαλκίδα
Ξερεις οτι βρισκονται σεαλλο καταλογο απο τα αναλογικα, έτσι; Όταν πατάς TV στο κοντρόλ, τι σου βγάζει;
 

Isokratis

AVClub Addicted Member
18 August 2009
1,311
Ναι , πρεπει να πατησεις το πληκτρο TV για να παει στα ψηφιακα και να το ξαναπατησεις για να γυρισει στα αναλογικα...
 

alexpeykh

New member
17 April 2010
5
Τελικα δεν ημουν τυχερος. Εβαλα το PAL DVD break-in και διαπιστωσα πως γυρω στους 7 ποντους πανω απο το σημα της Panasonic υπαρχει ενα προβληματικο εικονοστοιχειο το οποιο πρεπει να ειναι κολλημενο στο κοκκινο. Υπαρχει εγγυηση για αυτο το ζητημα απο μεριας του καταστηματος που το αγορασα η της αντιπροσωπειας στην Ελλαδα? Βεβαια για να πουμε την αληθεια το διακρινεις απο αποσταση μικροτερη απο ενα μετρο ,μονο αν το ψαχνεις και σε ασπρο,πρασινο,γαλαζιο φοντο. Πρακτικα δεν υπαρχει περιπτωση να ενοχλησει καποιον για κανενα λογο,οχι οπως στην οθονη του υπολογιστη. Τωρα που υπαρχει αυτο το προβλημα μπορει να επηρεασει και αλλα εικονοστοιχεια αργοτερα?
 

Isokratis

AVClub Addicted Member
18 August 2009
1,311
Τελικα δεν ημουν τυχερος. Εβαλα το PAL DVD break-in και διαπιστωσα πως γυρω στους 7 ποντους πανω απο το σημα της Panasonic υπαρχει ενα προβληματικο εικονοστοιχειο το οποιο πρεπει να ειναι κολλημενο στο κοκκινο. Υπαρχει εγγυηση για αυτο το ζητημα απο μεριας του καταστηματος που το αγορασα η της αντιπροσωπειας στην Ελλαδα? Βεβαια για να πουμε την αληθεια το διακρινεις απο αποσταση μικροτερη απο ενα μετρο ,μονο αν το ψαχνεις και σε ασπρο,πρασινο,γαλαζιο φοντο. Πρακτικα δεν υπαρχει περιπτωση να ενοχλησει καποιον για κανενα λογο,οχι οπως στην οθονη του υπολογιστη. Τωρα που υπαρχει αυτο το προβλημα μπορει να επηρεασει και αλλα εικονοστοιχεια αργοτερα?

Καποιοι που ειχαν εντοπισει τετοιο εικονοστοιχειο , ανεφεραν οτι ξεκολλησε μετα απο καποιες ωρες...
Να επηρεασει αλλα δεν ειναι πιθανο
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Ενα προβληματικο pixel (subpixel για την ακριβεια) δεν θεωρειται προβλημα , μονο η LG δινει εγγυηση zero pixel στις LCD ανω των 42"...

Oποτε ξεχασε το και απολαυσε την νεα σου τηλεοραση...δεν ειναι "κολλητικό" μην φοβασαι....