To πρόβλημα του φίλου μου θύμισε τη φρίκη που έφαγα τα Χριστούγεννα απο το ίδιο κατάστημα.Δεν είναι του χαρακτήρα μου να γκρινιάζω,ούτε λογαριάζω 100 ψωροευρώ, το συγκεκριμένο γεγονός όμως με εξόργισε τα μάλα.Τους έβγαλα στο troktiko, τους ανέφερα στο ΙΝΚΑ και στην αρμόδια τράπεζα και φυσικά δεν ξαναψώνισα ποτέ απο αυτούς.Θεωρώ οτι έκανα το χρέος μου και έβαλα έστω και ένα λιθαράκι στην ανοικοδόμηση της ασπίδας του καταναλωτή.Έτσι για να μην μας περνάνε για Αμερικανάκια.....
Παραθέτω την ιστορία που έχω δημοσιεύσει και στο φόρουμ μου......
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Μα όλα σε μένα θα συμβαίνουν;
Μέρες που είναι είπα να κάνω κι εγώ κάποια δωράκια σε πρόσωπα που αγαπώ...
Αμ δέ, το κακό πνεύμα των Χριστουγέννων για άλλη μια φορά προσπαθεί να με βγάλει έξω απο τα ρούχα μου...
Για να καταλάβετε, παραθέτω επιστολή μου στο ΙΝΚΑ,στο eshop.gr και -εννοείται-στο troktiko.blogspot.com:
-----------------------------------------------------------------------
Μετά από παραγγελία προϊόντος μέσω internet από το eshop.gr και αφού επιβεβαίωσα ότι το προϊόν εμφανιζόταν στην ιστοσελίδα τους ως διαθέσιμο,
επικοινώνησα τηλεφωνικά με αντιπρόσωπο της εταιρίας. Η απάντηση ήταν ότι το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο και ότι είναι άγνωστο το πότε θα αποσταλεί.
Αμέσως ενημέρωσα ότι κατά την παραγγελία μου είχα ζητήσει την επιβεβαίωση για τη διαθεσιμότητα του προϊόντος και ότι αν υπάρχει περίπτωση να καθυστερήσει επιθυμώ να ακυρωθεί η παραγγελία. Ταυτόχρονα ζήτησα την ακύρωση της παραγγελίας και την ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής μου κάρτας.
Η απάντηση του λογιστηρίου ήταν πως εφόσον η χρέωση στην κάρτα μου ήταν με 6 δόσεις, το ποσό θα μου επιστραφεί με δόσεις, γεγονός για το οποίο ευθύνεται η τράπεζα!!!
Το αξιοπερίεργο στην όλη υπόθεση δεν είναι η μη δυνατότητα επιστροφής του ποσού εφ’άπαξ, ίσως όντως να είναι θέμα τράπεζας αλλά το ότι η χρέωση της κάρτας μου έγινε την ίδια μέρα με την παραγγελία ενώ ακόμα και σήμερα δεν είχε ελεγθεί η διαθεσιμότητα του προϊόντος… Το μόνο δηλαδή που τους απασχόλησε ήταν πως θα τα πάρουν… Κανείς τους δεν έκανε τον κόπο να ελέγξει αν υπάρχει το προϊόν αυτό για το οποίο έσπευσαν να πληρωθούν…
Και ερωτώ, πως γίνεται να χρεώνομαι για κάτι που δεν πήρα ποτέ και αντί αυτού να περιμένω 6 μήνες για να πάρω τα χρήματα μου πίσω;;;;;
Νόμιζα ότι η ευκολία των δόσεων ήταν από το κατάστημα προς τον πελάτη και όχι το αντίθετο…
Επισυνάπτω επικοινωνία μου με το τμήμα πωλήσεων, απόδειξη παραγγελίας, απόδειξη χρέωσης κάρτας με τις αντίστοιχες ημερομηνίες.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Απάντηση eshop.gr
Σας αποστέλουμε την απάντηση της εταιρίας μας όσων αφορά την καταγγελία του κυρίου Μανουσάκη Εμμανουήλ στο:
http://troktiko.blogspot.com/2008/12...post_8613.html .
Παρακαλούμε να προχωρήσετε στην δημοσίευση της.
Όσον αφορα την χρέωση στις on line παραγγελίες γίνεται αρχικά χρέωση της πιστωτικής κάρτας του πελάτη, εάν δεν είναι δυνατή η προέγκριση, με τον τρόπο που αυτός επιθυμεί (εφάπαξ ή δόσεις) προκειμένου να διαπιστωθεί ότι το ποσό της παραγγελίας είναι διαθέσιμο. Στη συνέχεια προχωρά η παραγγελία του.
Αυτό σημαίνει πως: α) αν το προϊόν της παραγγελίας είναι άμεσα διαθέσιμο, δεσμεύεται στην αποθήκη όπου βρίσκεται και ξεκινά το ταξίδι του με προορισμό τον πελάτη, β) αν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο και υπάρχει διαθεσιμότητα από τον προμηθευτή , δίνεται εντολή προμήθειας και ειδοποιείται ο πελάτης για την ημερομηνία παραλαβής του με μικρές αποκλίσεις και γ) αν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο και ΔΕΝ υπάρχει διαθεσιμότητα από τον προμηθευτή, ειδοποιείται ο πελάτης για το αν επιθυμεί να ακυρώσει την παραγγελία εντελώς ή να επιλέξει ένα άλλο παρεμφερές προϊόν.
Στην τρίτη (γ) περίπτωση , αν ο πελάτης επιθυμεί την ακύρωση της παραγγελίας, ανάλογα με το πώς έχει χρεωθεί η πιστωτική του κάρτα ( εφάπαξ ή δόσεις) γίνεται και η επιστροφή . Αυτό συμβαίνει διότι η τράπεζα αντιλογίζει το ποσό της χρέωσης με το ποσό της επιστροφής , κίνηση η οποία είναι καθαρά λογιστική. Έτσι σε περίπτωση που η πιστωτική κάρτα χρεωθεί με δόσεις και η επιστροφή γίνεται με δόσεις. Στην ουσία ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας δεν πληρώνει τίποτα, ούτε αφαιρείται από την κάρτα του κάποιο ποσό, η χρέωση με τον αντιλογισμό της μηδενίζεται, δεν δεσμεύεται κανένα ποσό από την πιστωτική κάρτα και το διαθέσιμο υπόλοιπό της παραμένει ακέραιο.
Σε περίπτωση που γίνει χρέωση με δόσεις και επιστροφή εφάπαξ του ποσού , σε πολλές περιπτώσεις η τράπεζα δεν αναγνωρίζει την επιστροφή, δεν κάνει τον αντιλογισμό, δεσμεύει το ποσό και το εισπράττει μηνιαία από τον κάτοχο, όποτε αυτός χρεώνεται για κάτι που τελικά δεν απέκτησε ποτέ.
Δεν καταλαβαίνουμε πραγματικά ποιο είναι το πρόβλημα του πελάτη από την στιγμή που στην ουσία δεν υπάρχει χρέωση (διαδικασία αντιλογισμού που προαναφέρθηκε).
Για όποια άλλη ερώτηση ή διευκρίνηση είμαστε στην διάθεση σας
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Απάντησή μου στο e-shop:
Aπάντηση μου στις αηδίες τους
Απάντηση δημοσίευσής σας στο τρωκτικό:
“Δεν καταλαβαίνουμε πραγματικά ποιο είναι το πρόβλημα του πελάτη από την στιγμή που στην ουσία δεν υπάρχει χρέωση (διαδικασία αντιλογισμού που προαναφέρθηκε).”
Tα προβλήματα του πελάτη είναι τα εξής:
1.Ότι πρώτα χρεώνετε τον πελάτη και μετά ψάχνετε να δείτε αν έχετε αυτό που σας παράγγειλε. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Και βγαίνετε και παραδέχεστε στο τρωκτικό ότι όποιος πελάτης παραγγείλει κάτι που δεν έχετε αυτός θα πρέπει να περιμένει το πότε θα δεήσετε να το βρείτε για να του το στείλετε. Τα λεφτουδάκια όμως αμέσως στην τσέπη. Και καλά εγώ ο φτωχομπινές παράγγειλα μια καμερούλα των 100 . Αν είχα παραγγείλει μια Sony Bravia των 2000 με 48 δόσεις θα έπρεπε να περιμένω με χρεωμένη την κάρτα μου για 2 χρόνια μη έχοντας τη δυνατότητα να αγοράσω από αλλού επειδή εσείς δεν κάνετε καλά τη δουλειά σας; Γι’ αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει μια μαγική λέξη που λέγεται ΠΡΟΕΓΚΡΙΣΗ. Και σαν αδαής τραπεζικός υπάλληλος που είμαι παρακαλώ όπως με ενημερώσετε σε ποιες περιπτώσεις «δεν είναι δυνατή η προέγκριση».
2.Το ότι σας είχα ενημερώσει ταυτόχρονα με την παραγγελία ότι θέλω το προϊόν να βρίσκεται στα χέρια μου μέχρι τις 25 και κανείς σας δεν ενδιαφέρθηκε να με ενημερώσει ότι δεν έχετε τη δυνατότητα αυτή.
3.Το ότι η εταιρία «ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ» μάλλον έχει δόντι στις τράπεζες καθώς σε πανομοιότυπη περίπτωση αγοράς με δόσεις επέστρεψε το ποσό ολόκληρο με μια μεγαλοπρεπέστατη συγγνώμη και χωρίς να βγαίνει κι από πάνω.
4.Το ότι δεν μπήκατε στον κόπο να μου απαντήσετε παρά τρέξατε να καλύψετε τη βλακεία σας στον πολύ κόσμο.
5.Το ότι εκμεταλλεύεστε το γεγονός ότι ζούμε στη χώρα της ασυδοσίας και χορεύετε όπως θέλετε.
Συγχωρέστε το επιθετικό μου ύφος, οφείλεται σε νεύρα. Καθώς σήμερα πήγα σε ένα περίπτερο, ζήτησα ένα Marlboro, ο περιπτεράς μου πήρε τα τελευταία μου 3 και μου είπε να περάσω μεθαύριο να πάρω τα τσιγάρα…
Παρακαλώ όπως προχωρήσετε στη διαγραφή του λογαριασμού μου και την απομάκρυνση προσωπικών μου δεδομένων από τους servers σας.