18 Ιουνίου 2010 η Digea στην Αθήνα

billpan

Established Member
3 October 2009
196
αθηνα
Re: 18 Ιουνίου η Digea στην Αθήνα

εχω παρατηρηση κατι δεν ξερω αν το εχει και καποιος αλλος αλλα αν βαλω την τηλεοραση με ενσωματωμενο δεκτη mpg4 και βλεπω τα ψηφιακα και βαλω και μια αλλη να παιζει τα αναλογικα αυτη με τα ψηφιακα εχει καποια καθυστερηση σε αυτο που βλεπω δηλαδη το προγραμμα στα αναλογικα ειναι ποιο μπροστα σε μεταδωση απο τα ψηφιακα

εχει εντοπιση καποιος αυτο το θεμα η παιζει μονο σε εμενα ;
Ετσι ειναι.
 

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,396
t3.large
Re: Απάντηση: 18 Ιουνίου η Digea στην Αθήνα

Συγνώμη φίλε aris82, αλλά μου ακούγεται εντελώς αστείο το να καθίσει οποιοσδήποτε να "πειράξει" screencaps ώστε να βγάλει καλύτερο τον έναν ή τον άλλο.. :rolleyes:

Αυτό θα ήταν ακραία fanboyίστικη συμπεριφορά, η οποία δεν αρμόζει σε κανέναν σοβαρό άνθρωπο.

Τα screencaps που έβαλε ο sfortis προφανώς είχαν σκοπό να δείξουν τις δυνατότητες των δυο "μπουκέτων" υπό τις καλύτερες δυνατές συνθήκες. Γιαυτό επέλεξε τα δυο ίσως καλύτερα κανάλια, και δύσκολα στιγμιότυπα από αυτά. Δεν πιστεύω ότι μπορεί να γίνει εύκολα πιο αντικειμενική σύγκριση.

ακριβώς... και εκεί φάνηκε η αδυναμία του mpeg2 όπου στις γρήγορες σκηνές ,ακόμα και στο θεωρητικά καλύτερο σε bitrate σπορτ+, υπάρχουν πολλά artifacts έντονης συμπίεσης. Ο αλγόριθμος mpeg4 έχει εξορισμού πολύ καλύτερη απόδοση σε μικρότερο bitrate.

τώρα για πειραγμένα screenshots κτλ ας μην σχολιάσω!:rifle:
 
Last edited:

Konstantinos1972

New member
7 June 2010
31
Rabbit Island (Athens)
Re: 18 Ιουνίου η Digea στην Αθήνα

Όλη τη σαβούρα της Ιταλίας την αγοράζουμε εμείς.
Αυτό γίνετε από τότε που ξεκίνησε η Ελεύθερη ραδιοφωνία στα FM
Ξεσκαρτάρουν παλιατζούρες οι Ιταλοί και τρέχουμε να αγοράσουμε link, pll exciter και transmitter με την τιμή του scrap.
Μην περιμένετε να δείτε καλή εικόνα με μηχανήματα τεχνολογίας του 1980.

ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ

Ό, τι και να συζητάμε είναι ανούσιο με απαρχαιωμένα μηχανήματα, ζωντανό παράδειγμα το ΣΚΑΙ, έχει μηχανήματα δεκαετίας (φαντάσου να είχε διετίας) και παίζει 16/9 και έχει και την καλύτερη εικόνα και είμαι σίγουρος ότι έχει την υποδομή για HD.

Ό, τι και να λέμε είμαστε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 10 χρόνια πίσω.

Και αν νομίζετε ότι δεν θα υπάρξει επίγεια συνδρομητική TV (με αθλητικά, ταινίες και HD μετάδοση) κάνετε λάθος.

Δεν είμαι ο Νοστράδαμος, αλλά αυτό βλέπω.

Απλά θα τρέχουμε ΞΑΝΑ για τρίτη φορά να ψάχνουμε αποκωδικοποιητές Mpeg4, Mpeg14, Mpeg104, Mpeg10000004 που να παίρνουν κάρτα.

Το χρήμα "πρέπει" να ΓΥΡΝΑΕΙ..........................
 

aposperp

New member
2 May 2007
86
Re: 18 Ιουνίου η Digea στην Αθήνα

Όλη τη σαβούρα της Ιταλίας την αγοράζουμε εμείς.
Αυτό γίνετε από τότε που ξεκίνησε η Ελεύθερη ραδιοφωνία στα FM
Ξεσκαρτάρουν παλιατζούρες οι Ιταλοί και τρέχουμε να αγοράσουμε link, pll exciter και transmitter με την τιμή του scrap.
Μην περιμένετε να δείτε καλή εικόνα με μηχανήματα τεχνολογίας του 1980.

ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ

Ό, τι και να συζητάμε είναι ανούσιο με απαρχαιωμένα μηχανήματα, ζωντανό παράδειγμα το ΣΚΑΙ, έχει μηχανήματα δεκαετίας (φαντάσου να είχε διετίας) και παίζει 16/9 και έχει και την καλύτερη εικόνα και είμαι σίγουρος ότι έχει την υποδομή για HD.

Ό, τι και να λέμε είμαστε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 10 χρόνια πίσω.

Και αν νομίζετε ότι δεν θα υπάρξει επίγεια συνδρομητική TV (με αθλητικά, ταινίες και HD μετάδοση) κάνετε λάθος.

Δεν είμαι ο Νοστράδαμος, αλλά αυτό βλέπω.

Απλά θα τρέχουμε ΞΑΝΑ για τρίτη φορά να ψάχνουμε αποκωδικοποιητές Mpeg4, Mpeg14, Mpeg104, Mpeg10000004 που να παίρνουν κάρτα.

Το χρήμα "πρέπει" να ΓΥΡΝΑΕΙ..........................
Αν το κανουν κι αυτο,:rifle:
θα φταιμε να βαλουμε πειραγμενα.... μηχανακια ??
 

aris82

Established Member
12 June 2010
110
Re: Απάντηση: 18 Ιουνίου η Digea στην Αθήνα

Συγνώμη φίλε aris82, αλλά μου ακούγεται εντελώς αστείο το να καθίσει οποιοσδήποτε να "πειράξει" screencaps ώστε να βγάλει καλύτερο τον έναν ή τον άλλο.. :rolleyes:

Αυτό θα ήταν ακραία fanboyίστικη συμπεριφορά, η οποία δεν αρμόζει σε κανέναν σοβαρό άνθρωπο.

Τα screencaps που έβαλε ο sfortis προφανώς είχαν σκοπό να δείξουν τις δυνατότητες των δυο "μπουκέτων" υπό τις καλύτερες δυνατές συνθήκες. Γιαυτό επέλεξε τα δυο ίσως καλύτερα κανάλια, και δύσκολα στιγμιότυπα από αυτά. Δεν πιστεύω ότι μπορεί να γίνει εύκολα πιο αντικειμενική σύγκριση.
Αυτό που είναι αστείο φίλε Δημήτρη, είναι το ότι η Digea μπροστά στη μεγάλη της αποτυχία που είναι ξεκάθαρη τοις πάσι, έχει τοποθετήσει εγκάθετους (δεν διαφωνώ με αρκετές γνώσεις) για να προσπαθήσουν με ωραίες ορολογίες π.χ. bitrates, "συμπίεση", "αποσυμπίεση" κλπ να δείξουν ότι η Digea είναι εφάμιλλη του RTL-HD (χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου κανάλι που έβλεπα στη Γερμανία). Κανείς δεν είπε ότι το mpeg4 είναι χειρότερο του mpeg2. Αυτό που είπαμε είναι ότι η Digea δεν ξέρει να εκπέμψει mpeg4. Όσον αφορά τον ΣΚΑΙ αν όντως δεν πειράχτηκε από το φίλο μας, έχει πολύ τελειότερα μηχανήματα και σε αυτό οφείλεται η μεγαλύτερη αρτιότητα. Ας μας δείξει ο φίλος μας το Spor+ με το πρώτο σε τηλεθέαση κανάλι στη χώρα μας ή τα αμέσως επόμενα και εκεί ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ο κάθε πικραμένος!:eek:perator:
 

aris82

Established Member
12 June 2010
110
Re: Απάντηση: 18 Ιουνίου η Digea στην Αθήνα

ακριβώς... και εκεί φάνηκε η αδυναμία του mpeg2 όπου στις γρήγορες σκηνές ,ακόμα και στο θεωρητικά καλύτερο σε bitrate σπορτ+, υπάρχουν πολλά artifacts έντονης συμπίεσης. Ο αλγόριθμος mpeg4 έχει εξορισμού πολύ καλύτερη απόδοση σε μικρότερο bitrate.

τώρα για πειραγμένα screenshots κτλ ας μην σχολιάσω!:rifle:
Είναι όντως συγκινητικό που υπάρχει τέτοια αγάπη, αλτρουισμός και απέλπιδα προσπάθεια αλληλοϋποστήριξης μεταξύ συγκεκριμένων ατόμων με συγκεκριμένη άποψη, πράγμα που επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο όσα εξέθεσα παραπάνω περί "συστήματος". Ποιο θα είναι το επόμενο γραφικό βήμα; Σε παράλληλες εικονίτσες το Μακεδονία της digea και κάποιο κανάλι από την ψηφιακή πλατφόρμα του Sky. Και μαντέψτε ποιο θα είναι το αποτέλεσμα;;; Καλύτερο το Μακεδονία... γιατί η Digea είναι απλά καλύτερη. -bye-
 

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,396
t3.large
Re: Απάντηση: 18 Ιουνίου η Digea στην Αθήνα

Αυτό που είναι αστείο φίλε Δημήτρη, είναι το ότι η Digea μπροστά στη μεγάλη της αποτυχία που είναι ξεκάθαρη τοις πάσι, έχει τοποθετήσει εγκάθετους (δεν διαφωνώ με αρκετές γνώσεις) για να προσπαθήσουν με ωραίες ορολογίες π.χ. bitrates, "συμπίεση", "αποσυμπίεση" κλπ να δείξουν ότι η Digea είναι εφάμιλλη του RTL-HD (χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου κανάλι που έβλεπα στη Γερμανία). Κανείς δεν είπε ότι το mpeg4 είναι χειρότερο του mpeg2. Αυτό που είπαμε είναι ότι η Digea δεν ξέρει να εκπέμψει mpeg4. Όσον αφορά τον ΣΚΑΙ αν όντως δεν πειράχτηκε από το φίλο μας, έχει πολύ τελειότερα μηχανήματα και σε αυτό οφείλεται η μεγαλύτερη αρτιότητα. Ας μας δείξει ο φίλος μας το Spor+ με το πρώτο σε τηλεθέαση κανάλι στη χώρα μας ή τα αμέσως επόμενα και εκεί ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ο κάθε πικραμένος!:eek:perator:

ομολογώ...είμαι ένας απο αυτούς τους εγκάθετους με γνώσεις επειδή τα παίρνω χοντρά απο την digea :laugh: τι ακούω...θα πηδηχτώ και εγώ απο το παράθυρο!! :laugh:


εν πάση περιπτώση...σε όλους είναι ορατό το checkerboarding στα ψηφιακά τις ΕΡΤ. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να πατησεις pause σε μια γρήγορη σκηνή, δεν χρειάζεται να το κουράσουμε.
 

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,396
t3.large
Re: Απάντηση: 18 Ιουνίου η Digea στην Αθήνα

Είναι όντως συγκινητικό που υπάρχει τέτοια αγάπη, αλτρουισμός και απέλπιδα προσπάθεια αλληλοϋποστήριξης μεταξύ συγκεκριμένων ατόμων με συγκεκριμένη άποψη, πράγμα που επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο όσα εξέθεσα παραπάνω περί "συστήματος". Ποιο θα είναι το επόμενο γραφικό βήμα; Σε παράλληλες εικονίτσες το Μακεδονία της digea και κάποιο κανάλι από την ψηφιακή πλατφόρμα του Sky. Και μαντέψτε ποιο θα είναι το αποτέλεσμα;;; Καλύτερο το Μακεδονία... γιατί η Digea είναι απλά καλύτερη. -bye-


http://en.wikipedia.org/wiki/Conspiracy_theory#Psychological_origins
 
Re: Απάντηση: 18 Ιουνίου η Digea στην Αθήνα

Αυτό που είναι αστείο φίλε Δημήτρη, είναι το ότι η Digea μπροστά στη μεγάλη της αποτυχία που είναι ξεκάθαρη τοις πάσι, έχει τοποθετήσει εγκάθετους (δεν διαφωνώ με αρκετές γνώσεις) για να προσπαθήσουν με ωραίες ορολογίες π.χ. bitrates, "συμπίεση", "αποσυμπίεση" κλπ να δείξουν ότι η Digea είναι εφάμιλλη του RTL-HD (χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου κανάλι που έβλεπα στη Γερμανία).

Δεν ξέρω τι έχει ή δεν έχει κάνει η Digea αλλού αλλά εδώ αυτό απλά δεν συμβαίνει. Δεν υπάρχουν "εγκάθετοι" ή αν υπάρχουν, δεν γράφουν.

Στατιστικά, ο μέσος Αθηναίος φαίνεται να είναι ευχαριστημένος με την Digea.

Προφανώς δεν έχει καμία σχέση η Digea με το RTL-HD. Η Digea δεν είναι HD. Ναι, ειπώθηκαν αρκετές κοτσάνες από τα κανάλια περί "υψηλής ευκρίνειας", αλλά what else is new. Μπανανία είναι εδώ.

Κανείς δεν είπε ότι το mpeg4 είναι χειρότερο του mpeg2. Αυτό που είπαμε είναι ότι η Digea δεν ξέρει να εκπέμψει mpeg4. Όσον αφορά τον ΣΚΑΙ αν όντως δεν πειράχτηκε από το φίλο μας, έχει πολύ τελειότερα μηχανήματα και σε αυτό οφείλεται η μεγαλύτερη αρτιότητα. Ας μας δείξει ο φίλος μας το Spor+ με το πρώτο σε τηλεθέαση κανάλι στη χώρα μας ή τα αμέσως επόμενα και εκεί ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ο κάθε πικραμένος!:eek:perator:

Αυτό που αποδεικνύει η σύγκριση του sfortis (αλλά και τα δικά σου γραπτά) είναι ότι για την ποιότητα εικόνας της Digea φταίνε οι σταθμοί, και όχι η ίδια η Digea. Το σύστημα της Digea με καλό σήμα στην είσοδο (ΣΚΑΪ) βγάζει μια χαρά εικόνα. Με χάλια σήμα στην είσοδο δεν μπορεί να κάνει θαύματα.
 

aris82

Established Member
12 June 2010
110
Re: Απάντηση: 18 Ιουνίου η Digea στην Αθήνα

Τώρα με απογοήτευσες sfortis.... Τόσο μορφωμένο παιδί και εμπιστεύεσαι την wikipedia για τις παιδαγωγικοψυχολογικές σου ανησυχίες; Μόνο που δεν μίλησα για συνωμοσία. Μάλλον τα πολλά... bitrates έχου αφήσει στην κατάψυξη τα ελληνικά σου...:BDGBGDB55:
 

aris82

Established Member
12 June 2010
110
Re: Απάντηση: 18 Ιουνίου η Digea στην Αθήνα

Στατιστικά, ο μέσος Αθηναίος φαίνεται να είναι ευχαριστημένος με την Digea.
Αυτό που αποδεικνύει η σύγκριση του sfortis (αλλά και τα δικά σου γραπτά) είναι ότι για την ποιότητα εικόνας της Digea φταίνε οι σταθμοί, και όχι η ίδια η Digea. Το σύστημα της Digea με καλό σήμα στην είσοδο (ΣΚΑΪ) βγάζει μια χαρά εικόνα. Με χάλια σήμα στην είσοδο δεν μπορεί να κάνει θαύματα.
Όλα ωραία και καλά! Τον μέσο Αθηναίο που έμεινε ευχαριστημένος από την Digea πού τον είδες; Μα πάω να πω κι εγώ μια καλή κουβέντα αλλά μόνος σου βγάζεις τα μάτια σου... Από τα 100 άτομα (τα γνωστά και αγαπημένα σε όλους μας) που ψήφισαν στο άλλο thread έβγαλες συμπεράσματα; Η νομίζεις ότι ο μέσος Αθηναίος με αυτά που βιώνει σε καθημερινό επίπεδο πηγαίνει και ψηφίζει για την Digea; Προφανώς όλοι εμείς έχουμε διαφορετικές...δημοσκοπήσεις από τις σικές σου.
 
Re: Απάντηση: 18 Ιουνίου η Digea στην Αθήνα

Όλα ωραία και καλά! Τον μέσο Αθηναίο που έμεινε ευχαριστημένος από την Digea πού τον είδες; Μα πάω να πω κι εγώ μια καλή κουβέντα αλλά μόνος σου βγάζεις τα μάτια σου... Από τα 100 άτομα (τα γνωστά και αγαπημένα σε όλους μας) που ψήφισαν στο άλλο thread έβγαλες συμπεράσματα; Η νομίζεις ότι ο μέσος Αθηναίος με αυτά που βιώνει σε καθημερινό επίπεδο πηγαίνει και ψηφίζει για την Digea; Προφανώς όλοι εμείς έχουμε διαφορετικές...δημοσκοπήσεις από τις σικές σου.

Εγώ βλέπω ότι περισσότεροι από 9 στους 10 υποψιασμένους Αθηναίους την θεωρούν καλύτερη από την αναλογική.

Αυτό συνήθως μεταφράζεται σε συντριπτική πλειοψηφία του συνολικού (μη-υποψιασμένου) κοινού, καθότι το μη-υποψιασμένο κοινό έχει χαμηλότερες απαιτήσεις.

Τα δικά σου στοιχεία από που προέρχονται; Είμαι πολύ περίεργος.
 

aris82

Established Member
12 June 2010
110
Re: Απάντηση: 18 Ιουνίου η Digea στην Αθήνα

Εγώ βλέπω ότι περισσότεροι από 9 στους 10 υποψιασμένους Αθηναίους την θεωρούν καλύτερη από την αναλογική.

Αυτό συνήθως μεταφράζεται σε συντριπτική πλειοψηφία του συνολικού (μη-υποψιασμένου) κοινού, καθότι το μη-υποψιασμένο κοινό έχει χαμηλότερες απαιτήσεις.

Τα δικά σου στοιχεία από που προέρχονται; Είμαι πολύ περίεργος.
Εγώ, όπως βλέπεις, και ψύχραιμος και προσεκτικός είμαι γι' αυτό και δεν αναφέρομαι σε αριθμούς. Το 9/10 που αναφέρεις όντως είναι συντριπτικό. Μόνο που καμία σχέση δεν έχει με την πραγματικότητα. Είναι τουλάχιστον απρεπές να χαρακτηρίζεις "μη υποψιασμένους" όλους τους κατοίκους του λεκανοπεδίου που από τις 18/6 έχουν κατακλύσει τα blogs, τα φόρα, το τηλεφωνικό κέντρο της Digea (και όλοι είμαστε σε θέση να το γνωρίζουμε αυτό). Ακόμη και το fullHD.gr που όντως απαρτίζεται από ειδήμονες και όχι από βραχύβιες διασημότητες του ενός τετάρτου αναφέρθηκε με επιστημονικά και τεκμηριωμένα επιχειρήματα στην αποτυχία του όλου εγχειρήματος. Όλοι εσείς παιδιά με τις απορίες και τα παράπονα είστε οι γραφικοί, οι μη υποψιασμένοι, ένα ασήμαντο 10% κατά τον φίλο Δημήτρη. Τα σχόλια δικά σας...
 

Konstantinos1972

New member
7 June 2010
31
Rabbit Island (Athens)
Re: 18 Ιουνίου η Digea στην Αθήνα

Με συγχωρείτε που επεμβαίνω αλλά.

Γιατί δεν το πιάνετε Τεχνικά το θέμα;

Αφού πολλοί από εμάς που ξέρουμε από ηλεκτρονικά γνωρίζουμε ότι αν δώσεις στην είσοδο ενός καλού μηχανήματος πολύ καλό σήμα θα πάρεις πολύ καλό σήμα στην έξοδό του με ελάχιστες απώλειες στην ποιότητα.

Αν δώσεις χάλια σήμα σε πολύ καλό μηχάνημα τότε χάλια σήμα θα πάρεις και από την έξοδο.

Είναι απλά τα πράγματα.
----------------------------------------------------------------------------------------
Και κάτι που δεν έχω διευκρινίσει στο post 1223.
Μιλάω για τα μηχανήματα των ιδιωτικών καναλιών και τον sudiακό τους εξοπλισμό, και όχι για την digea.
Εκτιμώ ότι η digea έχει μηχανήματα σύγχρονα
 
Last edited:

more peers

AVClub Fanatic
24 April 2009
20,155
Αθήνα
Απάντηση: Re: Απάντηση: 18 Ιουνίου η Digea στην Αθήνα

Από τα 100 άτομα (τα γνωστά και αγαπημένα σε όλους μας) που ψήφισαν στο άλλο thread έβγαλες συμπεράσματα;

Φίλε Άρη μπορείς να εξηγήσεις το παραπάνω, αν θές.
γνωστά και αγαπημένα πρόσωπα???

Είμαι από αυτούς που ψήφισαν στην δημοσκόπηση το AVClub και σχολίασα ότι η βελτίωση είναι τεράστια, πλην το παστέλωμα των χρωμάτων.
Ούτε πιξέλιασμα, ούτε σπασίματα, ούτε διακοπές, ούτε είδωλα, ούτε χιόνια, ούτε κουρτίνα μπροστά από την τηλεόραση (θαμπάδα)...

Διαφωνείς? Αν ναι, σε προσκαλώ να κάνουμε μια σύγκριση αναλογικού-ψηφιακού και μετά να γράψεις τι προτιμάς.
Αυτό άλλωστε λέει και το αποτέλεσμα της δημοσκόπησης... και όχι ότι ξαφνικά τα ελληνικά κανάλια έγιναν ΗD-16:9, Master Audio...

Φιλικά
-bye-
 

AFam

AVClub Fanatic
11 September 2006
26,961
Re: 18 Ιουνίου η Digea στην Αθήνα

Για να το πάμε και λίγο τεχνικά το θέμα, από τη μεριά των δεκτών που από την Παρασκευή έχω δει τουλάχιστον 20 δέκτες διαφορετικούς και έχουν τσεκαριστεί στην ίδια tv με την ίδια κεραία στο ίδιο σημείο.

Οι διαφορές είναι αρκετές και στην εικόνα και στον ήχο, κανένα μηχανάκι δεν έπαιξε το ίδιο και κάποια είχαν το γνωστό θέμα με το epg που το έβγαζαν αγγλικά....

Τρία τέσσερα αν θυμάμαι καλά είχαν διαφορά μία κλάση από τα υπόλοιπα σε εικόνα και ήχο.

Τα δύο ήταν Combo δέκτες, δηλαδή δορυφορικοί και επίγειοι σε ένα.....

Δεν θα αναφέρω μάρκες για ευνόητους λόγους, σε περιοδικό του χώρου των δορυφορικών υπάρχει τεστ με αρκετούς δέκτες. Προσέξτε τα νούμερα, δεν είναι τυχαία.....

Τώρα φωνάξτε όσο θέλετε !!!!!!!!:D
 

YannisA

Supreme Member
22 January 2008
3,151
ΑΘΗΝΑ
Re: 18 Ιουνίου η Digea στην Αθήνα

Όπου υπάρχει λευκό χρώμα είναι και η σκιά του σήματος, δηλαδή δεν περνάει ο λοβός από τα ΚΕ

Στην πρώτη φωτογραφία από Υμηττό στην δεύτερη από Αίγινα.
Η επιβεβαίωση είναι και ο χάρτης κάλυψης της DIGEA, φωτογραφία 3

Κωνσταντίνε, να ρωτήσω πού βρήκες (ή πώς έβγαλες) τους 2 χάρτες με το λευκό χρώμα?
Και επίσης ποιά είναι η απεικονιζόμενη περιοχή?
Εγκυκλοπαιδική η ερώτηση.
Ευχαριστώ.