ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ MULTICHOICE HELLAS
Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της MultiChoice Hellas κέρδισε το ασημένιο βραβείο (2η θέση) στο Grand Prix 2006 της Teleperformance, μία ακόμα απόδειξη των υψηλής ποιότητας υπηρεσιών που παρέχει η MultiChoice Hellas στους συνδρομητές της.
Κάθε έτος ο όμιλος Teleperformance, ένας διεθνής παροχέας telemarketing και telesales, διοργανώνει το Grand Prix σε πολλές χώρες του κόσμου. Στην Ελλάδα, αυτός ο διαγωνισμός διεξάγεται από το 1998 και στόχο έχει να αναγνωρισθούν οι υπηρεσίες προς τους πελάτες μέσω τηλεφώνου και μέσω email.
Η Κα. Γκιζέλα Βουδούρη, Operations Manager της MultiChoice Hellas, πρόσθεσε: “Αισθανόμαστε πραγματικά υπερήφανοι για την διάκριση αυτή και στόχος μας είναι η διαρκής βελτίωση ώστε να προσφέρουμε το καλύτερο στους συνδρομητές μας. Θέλω να συγχαρώ και να ευχαριστήσω όλο το προσωπικό του τμήματος για τις προσπάθειές του, χάρη στις οποίες σήμερα συγκαταλεγόμαστε ανάμεσα στους ηγέτες στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών στην Ελλάδα”.
Πηγή: w w w.nova.gr
Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της MultiChoice Hellas κέρδισε το ασημένιο βραβείο (2η θέση) στο Grand Prix 2006 της Teleperformance, μία ακόμα απόδειξη των υψηλής ποιότητας υπηρεσιών που παρέχει η MultiChoice Hellas στους συνδρομητές της.
Κάθε έτος ο όμιλος Teleperformance, ένας διεθνής παροχέας telemarketing και telesales, διοργανώνει το Grand Prix σε πολλές χώρες του κόσμου. Στην Ελλάδα, αυτός ο διαγωνισμός διεξάγεται από το 1998 και στόχο έχει να αναγνωρισθούν οι υπηρεσίες προς τους πελάτες μέσω τηλεφώνου και μέσω email.
Η Κα. Γκιζέλα Βουδούρη, Operations Manager της MultiChoice Hellas, πρόσθεσε: “Αισθανόμαστε πραγματικά υπερήφανοι για την διάκριση αυτή και στόχος μας είναι η διαρκής βελτίωση ώστε να προσφέρουμε το καλύτερο στους συνδρομητές μας. Θέλω να συγχαρώ και να ευχαριστήσω όλο το προσωπικό του τμήματος για τις προσπάθειές του, χάρη στις οποίες σήμερα συγκαταλεγόμαστε ανάμεσα στους ηγέτες στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών στην Ελλάδα”.
Πηγή: w w w.nova.gr