Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Status
Not open for further replies.

dionisis

AVClub Enthusiast
23 February 2007
740
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

ΛΑΘΟΣ. Πριν τοποθετηθείς διάβασε τα προηγούμενα posts. Ο αντιπρόσωπος δια του στόματος του ιδίου του κ. Χ. Μασέλου αρνήθηκε να παραλάβει το μηχάνημα, αν και είχε συμφωνήσει να το δει, επειδή ο συνεργάτης του του είπε για μένα πως πρόσβαλα την εταιρία του στο Ιντερνετ!


Έχεις δίκιο, μου διέφυγε ότι διέψευσες και αυτή τη δήλωση του audiophile62 στο post σου.
 

DELTA

AVClub Enthusiast
15 August 2008
1,151
Σπάτα
Παραθετω απαντηση της Roksan αε σχετικο ερωτημα μου.

As the amp was purchased in the U.K., the retailer in the U.K. is responsible for the warranty cover. However for any manufacturing fault we will supply the parts free of charge to the distributor in Greece or U.K. You will need to contact local distributor to find out if any labour charges that may apply. As for the shipping costs to the U.K.- normally you are responsible for the shipping costs to the U.K. but you will have to speak to your U.K. retailer for details.

Αρα συμφωνα και με τα λεγομενα της Roksan επρεπε:
1. H αντιπροσωπεια να παραλαβει το μηχανημα και να κανει ελεγχο.
2. Να ενημερωσει τον πελατη για το κοστος επισκευης(εργατικα μονο)
3. Αν δεχοταν ο πελατης το κοστος να εκανε την παραγγελια των (δωρεαν)ανταλλακτικων και να το επισκευαζε.
Τι απο αυτα εγινε και τι δεν εγινε? Και μονο οτι αρνηθηκε να παραλαβει το μηχανημα(για οποιουσδηποτε λογους) σημαινει οτι δεν τηρησε τις υποχρεωσεις της , εστω και αυτες τις επαχθεις για τον πελατη.
 

savatage

AVClub Addicted Member
25 June 2006
2,402
Πάντως με τα μέχρι τώρα δεδομένα φαίνεται ότι η ευθύνη στο όλο θέμα μάλλλον βαραίνει την Roksan και την υποστήριξη της...:FSGSFGS4:
 

Ge0rge

AVClub Addicted Member
17 April 2007
2,454
Αρα συμφωνα και με τα λεγομενα της Roksan επρεπε:
1. H αντιπροσωπεια να παραλαβει το μηχανημα και να κανει ελεγχο.
2. Να ενημερωσει τον πελατη για το κοστος επισκευης(εργατικα μονο)
3. Αν δεχοταν ο πελατης το κοστος να εκανε την παραγγελια των (δωρεαν)ανταλλακτικων και να το επισκευαζε.
Τι απο αυτα εγινε και τι δεν εγινε? Και μονο οτι αρνηθηκε να παραλαβει το μηχανημα(για οποιουσδηποτε λογους) σημαινει οτι δεν τηρησε τις υποχρεωσεις της , εστω και αυτες τις επαχθεις για τον πελατη.

Στην αρχή αρνήθηκε και πολύ κακώς βέβαια, αλλά μετά από πίεση δέχτηκε και είπε ότι θα αλλάξει όλη την πλακέτα. Μεταφορικά και εργατικά όμως τα επομίζεται ο kanekati. Αλλιώς, στέλνει με 120 Ευρώ τον ενισχυτή στην Αγγλία και τελείωσε η υπόθεση. Αυτά είναι όλα σύνομα (σύμφωνα με όσα έχουν γραφτεί) και δεν μπορεί να γίνει τίποτα παραπάνω, όπως για παράδειγμα να παραλάβει καινούριο μηχάνιμα ο kanekati χωρίς κανένα απολύτως κόστος. Λέω εγω τώρα....

Αυτό που δε μου αρέσει όμως, εκτός του ότι υπήρχε η απόδειξη και σπυλώθηκε άδικα το audioaffair είναι ότι συνεχίζεται μια συζήτηση, χωρίς να έχει κανένα στόχο, απλά και μόνο για να θαύουμε ένα μαγαζί και προφανέστατα επιδή δεν έχουμε να κάνουμε τίποτ' άλλο. ΟΚ. Έγινε ένα λάθος, το πήραν πίσω όμως. Ας το λήξουμε εκεί. Γεμίζουμε σελίδες επί σελίδων αναμασώντας τα ίδια πράγματα.

Όσο για το ότι οι ξένοι οίκοι δεν υποστιρίζουν με τα εργατικά όταν ένα προϊόν είναι μέσα στην εγγύηση, λογικό είναι να μην το κάνουν. Σας δίνουν κάποια έκπτωση από τον τιμοκατάλογο, για να πληρώσετε τους λογαριασμούς σας, να βγάζετε το κέρδος σας και για να μπορέσετε να υποστηρίξετε τα προϊόντα κατά την διάρκεια της εγγύησης καλής λειτουργίας. Είναι δική σας υποχρέωση λοιπόν αυτού του είδους η υποστήριξη και όχι του κατασκευαστή οίκου. Ο κατασκευαστής, βγάζει και αυτός το κέρδος του, για να πληρώσει τους λογαριασμούς του και για να παρέχει τα ανταλακτικά δωρεάν.
 
Last edited by a moderator:

Busoni

Supreme Member
5 July 2006
3,290
Πάτρα
Παρακαλώ να αποφεύγουμε τους χαρακτηρισμούς προσώπων, και ειδικά όσων δεν εχουν την δυνατότητα να απαντήσουν. Ge0rge το μήνυμά σου εγινε edit καταλλήλως και παρακαλώ να μην επαναληφθεί.
 

DELTA

AVClub Enthusiast
15 August 2008
1,151
Σπάτα
Εχω κανει πολλες συναλλαγες με το audioaffair και μπορω να πω οτι ηταν αψογοι σε ολα. Και σε επιπλεον σημαντικες εκπτωσεις και στις παραδοσεις και στην επικοινωνια και στα παραστατικα. Το θεωρω πολυ αξιοπιστο καταστημα και νομιζω οτι θα συμετειχε και στο κοστος των μεταφορικων για την επισκευη του μηχανηματος αν γινοταν η καταληλη επικοινωνια απο τον φιλο μας και τον προτρεπω να το κανει αν το κοστος της επισκευης εδω το θεωρησει ακριβο. Και ας κανει και την καταγγελια του για να δουμε τι θα πουν οι αρχες σε ενα πραγματικο περιστατικο για να μαθουμε και τι ισχυει τελικα.
 
Last edited:

audiophile62

AVClub Enthusiast
9 February 2007
1,292
Αθηνα-Γλυφαδα
Τό έχω ήδη αναφέρει σέ προηγούμενο post μου στό παρόν νήμα , αλλά θά ήθελα νά υπενθυμίσω καί πάλι ότι από όσο έχω ενημερωθεί ΔΕΝ ΖΗΤΗΘΗΚΕ από τόν kanekati αμοιβή εργασίας κατά τίς τηλεφωνικές επικοινωνίες ( καί μόνο τέτοιες υπήρξαν ) μέ τήν αντιπροσωπία στήν Ελλάδα.
Μπορεί υποθέτω καί ο ίδιος νά τό επιβεβαιώσει η νά τό διαψεύσει.
 

dionisis

AVClub Enthusiast
23 February 2007
740
Θεσσαλονίκη
[FONT=&quot]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Η κίνηση η οποία υποδείχθηκε από εμάς στον αγαπητό [/FONT][FONT=&quot]kanekati[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]είναι η πλέον συμφέρουσα για αυτόν , άσχετα αν ο ίδιος δεν μπορεί η δεν θέλει να τό καταλάβει , μιάς και στή συγκεκριμένη περίπτωση κατ αρχήν θά επιβαρυνόταν μέ επισκευαστικά έξοδα , τά οποία η [/FONT][FONT=&quot]Roksan[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]δεν καλύπτει στή συγκεκριμένη περίπτωση , θά έμενε χωρίς τή συσκευή του για το ίδιο η καί μεγαλύτερο χρονικό διάστημα γιατί θά έπρεπε πρώτα νά ελενγθεί τό μηχάνημα , νά εντοπισθεί η βλάβη , νά ελθουν τά απαιτούμενα ανταλλακτικά από Αγγλία ,να επισκευασθεί . Μιά διαδικασία πού από την πείρα μας προσδιορίζουμε σέ χρονική διάρκεια μεταξύ δύο και τριών εβδομάδων καί σέ κόστος τουλάχιστον τερακοσίων ευρώ συμπεριλαμβανόμενων καί των μεταφορικών από και προς Θεσν/κη. Σέ περίπτωση πού η συσκευή είχε διατεθεί από εμάς τά επισκευαστικά έξοδα επιβάρυναν εξ ολοκλήρου εμάς , παρ ότι καί πάλι δέν τά καλύπτει ο κατασκευαστής καί τά ανταλλακτικά τον κατασκευαστή. Εάν δέ η αποκατάσταση της βλάβης αποδεικνυόταν εξαιρετικά χρονοβόρα , θά εξυπηρετούσαμε τόν πελάτη μας ακόμα καί μέ δανεισμό μηχανήματος επιδείξεως γιά όσο διάστημα απαιτούσε η επισκευή. Αυτή είναι η πρακτική πού ακολουθείται.[/FONT]


Τα επισκευαστικά έξοδα δεν είναι έξοδα εργασίας; Από το παραπάνω κατάλαβα ότι επειδή δεν τον αγόρασε από εσάς δεν μπορείτε να προσφέρεται δωρεάν εργασία γιατί δεν σας καλύπτει η Roksan, μόνο δωρεάν ανταλλακτικά. Αν τον είχε αγοράσει από εσάς το κόστος εργασίας το αναλαμβάνατε εσείς ως παροχή προς τους πελάτες σας. Έχω άδικο;
 

Leopilot

Established Member
13 June 2007
129
Thessaloniki
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Τό έχω ήδη αναφέρει σέ προηγούμενο post μου στό παρόν νήμα , αλλά θά ήθελα νά υπενθυμίσω καί πάλι ότι από όσο έχω ενημερωθεί ΔΕΝ ΖΗΤΗΘΗΚΕ από τόν kanekati αμοιβή εργασίας κατά τίς τηλεφωνικές επικοινωνίες ( καί μόνο τέτοιες υπήρξαν ) μέ τήν αντιπροσωπία στήν Ελλάδα.
Μπορεί υποθέτω καί ο ίδιος νά τό επιβεβαιώσει η νά τό διαψεύσει.

Ναι, πράγματι. Το μόνο που ζητήθηκε ήταν να στείλω το μηχάνημα χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες.
 

isoviths

Senior Member
19 September 2007
619
Αρα συμφωνα και με τα λεγομενα της Roksan επρεπε:
1. H αντιπροσωπεια να παραλαβει το μηχανημα και να κανει ελεγχο.
2. Να ενημερωσει τον πελατη για το κοστος επισκευης(εργατικα μονο)
3. Αν δεχοταν ο πελατης το κοστος να εκανε την παραγγελια των (δωρεαν)ανταλλακτικων και να το επισκευαζε.
Τι απο αυτα εγινε και τι δεν εγινε? Και μονο οτι αρνηθηκε να παραλαβει το μηχανημα(για οποιουσδηποτε λογους) σημαινει οτι δεν τηρησε τις υποχρεωσεις της , εστω και αυτες τις επαχθεις για τον πελατη.

Παραθετω απαντηση της Roksan αε σχετικο ερωτημα μου.[/FONT]

As the amp was purchased in the U.K., the retailer in the U.K. is responsible for the warranty cover.
Αφού ο ενισχυτής πωλήθηκε από το Ηνωμένο Βασίλειο, ο μεταπωλητής στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι υπεύθυνος για την κάλυψη εγγύησης.
However for any manufacturing fault we will supply the parts free of charge to the distributor in Greece or U.K.
Εντούτοις, για το οποιοδήποτε πρόβλημα/ελάττωμα της κατασκευής θα δώσουμε τα ανταλλακτικά δωρεάν είτε στο διανομέα στην Ελλάδα, είτε στο Ηνωμένο Βασίλειο..
You will need to contact local distributor to find out if any labour charges that may apply.
Εσείς, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον τοπικό διανομέα για να μάθετε τυχόν χρεώσεις εργασίας.
As for the shipping costs to the U.K.- normally you are responsible for the shipping costs to the U.K. but you will have to speak to your U.K. retailer for details.
Όσο για το έξοδα αποστολής στο Ηνωμένο Βασίλειο-κανονικά είναι δική σας ευθύνη/αρμοδιότητα, αλλά θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το μεταπωλητή σας στο Ηνωμένο Βασίλειο για περισσότερες λεπτομέρειες.

Το Νο 1 δεν το αναφέρει , το Νο 3 υποθέτω ότι βγαίνει από το Νο 2 και αποτελλεί συμπέρασμά σας ;-)

Μεταφράζω ακριβώς το τι έχει γραφτεί, τίποτα λιγότερο, τίποτα παραπάνω.


Υ.Γ. Έχω προσθέσει ένα "περισσότερες" είναι η αλήθεια :)
 
Last edited:

DELTA

AVClub Enthusiast
15 August 2008
1,151
Σπάτα
Παραθετω απαντηση της Roksan αε σχετικο ερωτημα μου.[/FONT]

As the amp was purchased in the U.K., the retailer in the U.K. is responsible for the warranty cover.
Αφού ο ενισχυτής πωλήθηκε από το Ηνωμένο Βασίλειο, ο μεταπωλητής στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι υπεύθυνος για την κάλυψη εγγύησης.
However for any manufacturing fault we will supply the parts free of charge to the distributor in Greece or U.K.
Εντούτοις, για το οποιοδήποτε πρόβλημα/ελάττωμα της κατασκευής θα δώσουμε τα ανταλλακτικά δωρεάν είτε στο διανομέα στην Ελλάδα, είτε στο Ηνωμένο Βασίλειο..
You will need to contact local distributor to find out if any labour charges that may apply.
Εσείς, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον τοπικό διανομέα για να μάθετε τυχόν χρεώσεις εργασίας.
As for the shipping costs to the U.K.- normally you are responsible for the shipping costs to the U.K. but you will have to speak to your U.K. retailer for details.
Όσο για το έξοδα αποστολής στο Ηνωμένο Βασίλειο-κανονικά είναι δική σας ευθύνη/αρμοδιότητα, αλλά θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το μεταπωλητή σας στο Ηνωμένο Βασίλειο για περισσότερες λεπτομέρειες.

Το Νο 1 δεν το αναφέρει , το Νο 3 υποθέτω ότι βγαίνει από το Νο 2 και αποτελλεί συμπέρασμά σας ;-)

Μεταφράζω ακριβώς το τι έχει γραφτεί, τίποτα λιγότερο, τίποτα παραπάνω.


Υ.Γ. Έχω προσθέσει ένα "περισσότερες" είναι η αλήθεια :)

Μα για πιο λογο να στειλουν δωρεαν τα ανταλλακτικα στον αντιπροσωπο αν οχι για να επισκευασει το μηχανημα? Ειναι αυτονοητο νομιζω .
 

audiophile62

AVClub Enthusiast
9 February 2007
1,292
Αθηνα-Γλυφαδα
Απάντηση: Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

ΛΑΘΟΣ. Πριν τοποθετηθείς διάβασε τα προηγούμενα posts. Ο αντιπρόσωπος δια του στόματος του ιδίου του κ. Χ. Μασέλου αρνήθηκε να παραλάβει το μηχάνημα, αν και είχε συμφωνήσει να το δει, επειδή ο συνεργάτης του του είπε για μένα πως πρόσβαλα την εταιρία του στο Ιντερνετ!

Γιά νά τελειώνει μιά καί καλή η "καραμέλα" γιά τόν συνεργάτη πού σέ διέβαλε στόν αντιπρόσωπο , τήν οποία επικαλείσαι κι εδώ αλλά καί σέ αλλα fora , σέ πληροφορώ ότι τό ΜΟΝΟ πού έγινε από πλευράς μου ήταν νά τόν ενημερώσω ΚΑΝΟΝΤΑΣ COPY PASTE ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ τού πιο κάτω :

03-02-2009, 20:14 #39 kanekati
Junior Member
smod_1.gif





Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2007
Περιοχή: Thessaloniki
Μηνύματα: 95


Re: Απάντηση: Re: Αγορά ολοκληρωμένου μέχρι 1000 με είσοδο main-in ή HT direct ή pow
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από DELTA
http://www.audioaffair.co.uk/index.p...productId=1356
(685 + 20 μεταφορικα)

και ειπα οτι σηκωνει και παζαρια.
Τωρα αν καποιοι εισαγωγεις πουλανε οσο θελουν δικαιωμα τους, ομως σημερα υπαρχουν και εναλλακτικοι τροποι αγορας.Μετα να μην παραπονιουνται ομως οτι η αγορα δεν κινειται. Μηπως περασαν την πτωση της λιρας αναλογικα στις τιμες , η μονο ενα μικρο μερος?????


Τον χτύπησα, 705 λίρες με τα μεταφορικά (780 ). Ευχαριστώ φίλε, με 'σωσες. Παραλίγο να 'σκαγα 950 !!! στον αντιπρόσωπο......





ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΟΛΙΟ δεν έγινε από εμένα γιά σένα πρός αυτόν.
 
Last edited by a moderator:

Leopilot

Established Member
13 June 2007
129
Thessaloniki
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Γιά νά τελειώνει μιά καί καλή η "καραμέλα" γιά τόν συνεργάτη πού σέ διέβαλε στόν αντιπρόσωπο , τήν οποία επικαλείσαι κι εδώ αλλά καί σέ αλλα fora , σέ πληροφορώ ότι τό ΜΟΝΟ πού έγινε από πλευράς μου ήταν νά τόν ενημερώσω ΚΑΝΟΝΤΑΣ COPY PASTE ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ τού πιο κάτω
"Τον χτύπησα, 705 λίρες με τα μεταφορικά (780 ). Ευχαριστώ φίλε, με 'σωσες. Παραλίγο να 'σκαγα 950 !!! στον αντιπρόσωπο"......

Σωστά. Αυτή ακριβώς τη φράση μου (φουσκωμένη με τα κατάλληλα επίθετα) έκανε στον κ. Μασέλο να θεωρήσει πως προσβάλω την εταιρία του, ενώ το μόνο που λέω είναι η αλήθεια. Στα 750 συν 200 ΚΑΠΕΛΟ! Μιλάμε για 27%!!!
Αλλά ακόμα και να τον πρόσβαλα ήταν υποχρεωμένος να το φτιάξει έστω με εργατικά δικά μου.
 

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
21,651
Φίλτατοι η κατάσταση έχει ξεκαθαρίσει αρκετά από την πρώτη στιγμή που ανοίχτηκε το Thread.
Ας μη γίνει προσωπική αντιπαράθεση!
 

Leopilot

Established Member
13 June 2007
129
Thessaloniki
Φίλτατοι η κατάσταση έχει ξεκαθαρίσει αρκετά από την πρώτη στιγμή που ανοίχτηκε το Thread.
Ας μη γίνει προσωπική αντιπαράθεση!

Έχεις δίκιο, άλλωστε το μηχάνημα έχει επισκευαστεί από εξωτερικό τεχνικό. Με πήραν τηλέφωνο πριν λίγο. Σε αντίθεση με την πρόβλεψη του συνεργάτη της αντιπροσωπείας ("Κόστος επισκευής ΔΕΝ αναφέρθηκε στίς κατ ιδίαν συζητήσεις τους , παρ ότι όπως εξήγησα είναι ιδιαίτερα ψηλό , λόγω τής κατασκευής τού μηχανήματος ( ολα surface mount ) . Σέ μιά τέτοια περίπτωση τό ΚΑΛΥΤΕΡΟ είναι η πλήρης αντικατάσταση τής πλακέτας") είχε απλώς φουσκωμένους πυκνωτές στην προενίσχυση. Το παραλαμβάνω σε 3 ώρες και σας ενημερώνω για το κόστος επισκευής και πυκνωτών.
 

audiophile62

AVClub Enthusiast
9 February 2007
1,292
Αθηνα-Γλυφαδα
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Σωστά. Αυτή ακριβώς τη φράση μου (φουσκωμένη με τα κατάλληλα επίθετα) έκανε στον κ. Μασέλο να θεωρήσει πως προσβάλω την εταιρία του, ενώ το μόνο που λέω είναι η αλήθεια. Στα 750 συν 200 ΚΑΠΕΛΟ! Μιλάμε για 27%!!!
Αλλά ακόμα και να τον πρόσβαλα ήταν υποχρεωμένος να το φτιάξει έστω με εργατικά δικά μου.

Οπως εξήγησα καί σέ πιό πάνω post , η συμφερότερη καί αποτελεσματικότερη κίνηση από πλευράς σου , ήταν καί είναι τό νά στείλεις τό μηχάνημα κατ ευθείαν στή Roksan , εφ όσον έχεις ήδη ελθει σ επαφή μαζί τους καί τούς έχεις εκθέσει τό τεχνικό πρόβλημα , γιατί εκεί αυτοί θά αλλάξουν τήν πλακέτα ολόκληρη καί έτσι ουσιαστικά θά έχεις καί πάλι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ μηχάνημα κι όχι επισκευασμένο. Οσον αφορά στά μεταφορικά , θά σού έρχονταν σχεδόν τό ίδιο μέ τό νά τό έστελνες εδώ καί πάλι πίσω....

Αυτό η δέ θέλεις η δέ μπορείς νά τό καταλάβεις...

Τά περί "φουσκώματος μέ κατάλληλα επίθετα" ανήκουν στή φαντασία σου , τήν οποία αδυνατώ αλλά καί ΔΕΝ ΘΕΛΩ νά παρακολουθήσω. Ισως θά πρέπει νά αποδεχτείς ότι δέν συνομωτούν όλοι εναντίον σου....Αδικα "τρώγεσαι".
Μέ μιά απλή κίνηση θά είχες λύσει τό πρόβλημά σου. Τά υπόλοιπα είναι γιά δημιουργία εντυπώσεων καί κακόβουλη σπέκουλα...
 

Leopilot

Established Member
13 June 2007
129
Thessaloniki
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Τά υπόλοιπα είναι γιά δημιουργία εντυπώσεων καί κακόβουλη σπέκουλα...

Ξέχασες να αφαιρέσεις την υπογραφή σου, για να σε πιστέψω
 

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
21,651
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Είπαμε, δώστε τέλος στην ξιφομαχία σας :fight:
 

Gojakla

Supreme Member
20 May 2009
5,856
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Γιά νά τελειώνει μιά καί καλή η "καραμέλα" γιά τόν συνεργάτη πού σέ διέβαλε στόν αντιπρόσωπο , τήν οποία επικαλείσαι κι εδώ αλλά καί σέ αλλα fora , σέ πληροφορώ ότι τό ΜΟΝΟ πού έγινε από πλευράς μου ήταν νά τόν ενημερώσω ΚΑΝΟΝΤΑΣ COPY PASTE ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ τού πιο κάτω : ...

...

...

...



Αφού σήμερα διάβασα όοοολο το thread... χωρίς να θέλω να εκφέρω κάποια άποψη μιας και έχω καλυφθεί από προλαλήσαντες... μου προκαλεί εντύπωση ένα μόνο πράγμα...

Γιατί αυτή η ενημέρωση στον επίσημο αντιπρόσωπο?

Θέλω να πώ... οκ, κάποιος (ένα nickname και τίποτα παραπάνω) σε ένα forum προβαίνει σε αγορά από το internet ενός προιόντος. Γιατί να γίνονται copy paste τα γραφόμενά του και μεταφορά τους στον αντιπρόσωπο?

Δλδ κάθε ένας που γράφει σε forum (όποιο και αν είναι αυτό) και αγοράζει προιόντα του αντιπροσώπου... ελέγχεται και με copy paste των γραφόμενών του, ενημερώνεται ο αντιπρόσωπος?




Αν θεωρείται το post μου "περιττό" ας μεριμνήσουν οι υπεύθυνοι. Ευχαριστώ.
 
Status
Not open for further replies.