Recent content by axilleas05

  1. A

    *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

    Θέλω να συγχαρώ και ταυτόχρονα να ευχαριστήσω τους υπεύθυνους στο Nova Support, για την ευγένεια και αμεσότητα στην εξυπηρέτηση , σε σχέση με την ανανέωση - μετάβαση σε πρόγραμμα ΕΟΝ+, της συνδρομής μου.
  2. A

    Nova EON TV / EON+

    Μα σ αυτό αναφέρθηκα. Υπάρχουν αναφορές φίλων προηγουμένως ότι επικοινώνησαν και τους απάντησαν θετικά για δορυφορικό χωρίς box.
  3. A

    Nova EON TV / EON+

    Μόλις επικοινώνησα με Νova. Η απάντησή τους : Δεν υπάρχει καμία δυνατότητα για τους υφιστάμενους δορυφορικούς να έχουν θέαση σε smart tv αν δεν μεταβούν σε πρόγραμμα EON με τον ανάλογο εξοπλισμό.( box). Στη παρατήρησή μου , αν έχει ακούσει ή αν γνωρίζει για υπάρχον δορυφορικό ΕΟΝ,( χωρίς box) ...
  4. A

    Nova EON TV / EON+

    Παιδιά αλαλούμ , πόσο θα συνεχιστεί αυτό από μεριάς εταιρείας; Έλεος πια.
  5. A

    Nova EON TV / EON+

    Φυσικά έχοντας δορυφορικό ΕΟΝ , μελλοντικά , δεν θα είναι δυνατή η θέαση σε 4Κ , (που θα απαιτείται box). Αν δεν κάνω λάθος.
  6. A

    Nova EON TV / EON+

    Επειδή είναι σαφές ότι υπάρχει απίστευτη σύγχυση , που προκαλείται από διφορούμενες απαντήσεις πού δίνονται από διάφορες πηγές ( τηλεφωνικό κέντρο , chat, καταστήματα ) , είναι απαραίτητο να υπάρξει ανακοίνωση της εταιρείας για τις επιλογές των υφιστάμενων πελατών.
  7. A

    Nova EON TV / EON+

    Αν έχω καταλάβει καλά, οι επιλογές για όλους όσους έχουμε δορυφορικό είναι 2. Η πρώτη, να μεταβούμε από δορυφορικό σε πρόγραμμα ΕΟΝ αποκτώντας και το box, ( χάνοντας φυσικά τα δορυφορικά). Και η δεύτερη επιλογή , να κρατήσουμε το δορυφορικό και να μεταβούμε σε πρόγραμμα EON ( χωρίς να...
  8. A

    Nέα Cosmote IP TV - OTT

    Sony Vaio SVE1713R1EB είναι το laptop.
  9. A

    Nέα Cosmote IP TV - OTT

    Ναι έχω windows 10. Έχω δοκιμάσει και με τους τρεις προβλεπόμενους, Firefox, Chrome kai Edge. Το ίδιο αρνητικό αποτέλεσμα και με τους τρεις.
  10. A

    Nέα Cosmote IP TV - OTT

    Καλημέρα, είμαι συνδρομητής σε δορυφορικό full πακέτο, έκανα επιτυχώς τη μετάβαση από το go σε ott , στο smartphone και στον σταθερό υπολογιστή. Προσπάθησα στη συνέχεια να συνδεθώ ( έχοντας κλειστή την εφαρμογή στις άλλες συσκευές φυσικά) και μέσω του laptop, και δεν μπορώ, διότι δεν το...
  11. A

    *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

    Σας ευχαριστώ για την πληρέστατη και εμπεριστατωμένη απάντησή σας σε ότι σας ζήτησα. Καλή χρονιά και πάλι.
  12. A

    *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

    Σας έχω γράψει προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία μου. Ευχαριστώ.
  13. A

    *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

    Καλησπέρα και καλή Χρονιά. Θέλω να σας ρωτήσω για την υπηρεσία novaondemand. Την υπηρεσία την ενεργοποίησα μέσα από το Nova My account. Για την περίπτωση που θελήσω να την απενεργοποιήσω δεν μου δίνεται η δυνατότητα από το my account. Προφανώς αυτό μπορώ να το κάνω μόνο μετά από επικοινωνία με...
  14. A

    *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

    Ζητώ συγνώμη αν έκανα κάτι που δεν προβλέπεται.
  15. A

    *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

    Καλησπέρα, σας έχω γράψει σε προσωπικό μήνυμα μου τι ακριβώς ζητώ. Ευχαριστώ