Βρίσκεται στο ράφι πολύ καιρό τώρα. Σε άριστη κατάσταση.
Εχει κάνει service στην East Electronics η οποία και εγγυάται για την καλή λειτουργία του (εξ ου και το μπλέ αυτοκόλλητο στην πρόσοψη) πρίν απο ενάμισυ χρόνο περίπου.
Εκτοτε κάθεται....
Και ειναι κρίμα!
Τιμή 950€
Καλημερα Σαββα
Σας ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον αλλα δυο μερες αργοτερα το ενδιαφερον σας παραμενει μονον ενδιαφερον. Αλιμονο αν περιμενα δυο μερες για την αποκατασταση της βλαβης της τηλεφωνικης μου γραμμης.
Απ' οτι καταλαβα Σαββατο δε δουλευει σχεδον κανεις στη Nova...
Καλησπέρα,
Μεσος ορος χρονικης αναμονης 15 λεπτα στο 13731 και 99 ατομα αναμονη στο live chat για τεχνικη υποστηριξη?
Θα σας φαινοταν λογικο να μην λειτουργει το τηλεφωνο σας και να σας δινουν αυτους τους χρονους αναμονης?
Καλημέρα και πάλι Γιώργο,
Πολύ ευχαρίστως να το κάνω και δημοσίως, η σύνδεση μου λοιπόν περιλαμβάνει Τηλ ( απεριόριστα σταθ/κιν/διεθνή) Ιντερνετ 24 και full pack Nova.
Η συνδρομή μου ξεκίνησε πριν απο 6 χρόνια αν θυμάμαι καλά , ίσως και λίγο περισσότερο, με αρχική xρονική δέσμευση 24 μηνών...
Καλημέρα,
Παρακαλώ θα ήθελα να μου διευκρινήσετε το εξής. Εχω μια ενεργή συνδρομη Τηλ+Ιντερνετ+Δορυφορική αρκετά χρόνια τώρα η οποία είναι πια αορίστου χρόνου. Η ενδεχόμενη εγγραφή μου στην υπηρεσία novago με δεσμεύει χρονικά ;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Σ'ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου Νικο. Το κυριοτερο μελημα μου ειναι η αποσταση. Αν δηλαδη θα καταφερει να φτασει το σημα απο την πηγη στο δεκτη. Γι' αυτο και αναρωτιεμαι αν υπαρχει καποιο ειδος repeater ή οτι αλλο τελοςπαντων (ισως δυο σετ senders) για να ειμαι σιγουρος οτι καλυπτεται η...
Καλημερα. Με προβληματιζει η δορυφορικη εγκατασταση μιας και το υπαρχον συστημα δεν εχει προβλεψει καλωδιο sat, οποτε η κεντρικη εγκατασταση αχρηστευεται. Τοποθετειται λοιπον ο δορ. δεκτης διπλα στην τηλεοραση που θα παιξει και συνδεεται (με την TV με HDMI) αλλα οι αλες δυο TV μενουν...
Tελικα παραγγειλα την Samsung ( LE32s86B), γιατι την ειδα να παιζει και νομιζω οτι ηταν πολυ καλυτερη απο την Philips pf5331.Βεβαια εχουν 150ε διαφορα.... αλλα δεν μου πηγαινε η καρδια να μην αγορασω το πιο εξελιγμενο μοντελο.
Η βοηθεια παντως ηταν πολυ σημαντικη, ευχαριστω και παλι!
Το service δεν ειναι το μονο κριτηριο γιατι σε τελευταια αναλυση ολα τα service πανω κατω στο ιδιο επιπεδο βρισκονται, με κανα δυο εξαιρεσεις.
Αλλα δεν μπορει να προσπαθω π.χ να παρω ¨αντιγραφο ασφαλειας¨ απο ενα DVD και να παιδευομαι με τις ωρες προκειμενου να προσπερασω το Αrcoss και δεν...
Για τη Sony δε το πολυβλεπω απο καθαρη προκαταληψη οποτε μενω παντα μακρια απο προιοντα Sony. Δηλαδη δεν συμφωνω με την πολιτικη της (απο εποχης VHS Vs BETA) , και επισης απο εμπειρια πολυ κακου Sevice, αρα Χρηστο να προτιμησω την Samsung απο τις δυο Philips που εχω δει?
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.