AUDIOLYTIC
Supreme Member
- 13 August 2010
- 9,753
δεν είμαστε καλά........Γυρω στα 8000 ευρω χωρις κεφαλη.
Από την στιγμή που το Linn Klimax LP12 αποτιμάται στις 23.000,00€ (!!!) η τιμή του Thorens TD124DD στα 8.000,00€ δεν παύει να αποτελεί μία όντως ...συμφέρουσα προσφορά της highendίστικης μπουρζουαζίας στο βωμό της ηλιθιότητας των υπολοίπων...Γυρω στα 8000 ευρω χωρις κεφαλη.
το νέο Golf ξεκινάει από 20.400€Από την στιγμή που το Linn Klimax LP12 αποτιμάται στις 23.000,00€ (!!!) η τιμή του Thorens TD124DD στα 8.000,00€ δεν παύει να αποτελεί μία όντως ...συμφέρουσα προσφορά της highendίστικης μπουρζουαζίας στο βωμό της ηλιθιότητας των υπολοίπων...
δεν είμαστε καλά........
Κολλάει αγαπητέ στο ότι ο άκρατος καταναλωτισμός και η επιδειξιομανία έχουν οδηγήσει μία μερίδα «ακροατών», που ουδέποτε έχουν παραβρεθεί σε συναυλίες, ουδέποτε έχουν ακούσει από κοντά τους φυσικούς ήχους των οργάνων, ακούν αναπαραγωγές κομπρεσαρισμένων ηχογραφήσεων όπου όλα τα δομικά στοιχεία του ήχου έχουν προ πολλού εκλείψει, να νομίζουν ότι μπορούν να αγοράσουν την ακουστική φινέτσα και μαγεία δίνοντας απλά λεφτά ή πολλά λεφτά (...για περισσότερη μαγεία). Και όταν η μαγεία (πολλή ή λίγη) τελικά δεν τους ...κάθεται έρχεται η επίκκληση των γραφημάτων, σχεδιαγραμμάτων, αποκρίσεων, αποκλίσεων και παντός λοιπού είδους εκκρίσεων ακολουθούμενη από ένα φαύλο κύκλο αγοραπωλησιών. Προσωπικά δεν με εκπλήσσει καθόλου ότι, παρότι καθαρά εργοστασιακά προϊόντα, το Linn Klimax LP12 αποτιμάται ηλιθιωδώς στις 23.000,00€ (!!!), το Thorens TD124DD λιγότερο ηλιθιωδώς στα 8.000,00€ γιατί επί της ουσίας δημιουργούν την ψευδαίσθηση στον αγοραστή της αγοράς περισσότερης μουσικής ...μαγείας και απόλαυσης, κάτι σαν την ...αγορά μιας μουσικής Ferrari αντί ενός ταπεινού Golf άσχετα με το εάν και με τα δύο σε λίγο θα μπορεί κανείς να πηγαίνει μόνο στη δουλειά και να γυρνά και όλα αυτα σε φουλ μποτιλιάρισμα. Εννοείται ότι δεν είμαστε καλά και δεν είμαστε σε πολλά επίπεδα...το νέο Golf ξεκινάει από 20.400€
θα μου πεις ..-που κολλάει;;
-ε κάπου κολλάει...
και δεν είναι ανάγκη να αλλάξει ο βραχίονας.. να φτιαχτεί όπως πρέπει και είναι αρκετό να σταθεί το πικάπ απέναντι σε καταξιωμένα audiophile εργαλεία.Ηχητικά οι πίσω μας εποχές δύσκολα θα ξεπεραστούν στο μέλλον όποια τρυκ και εάν εφαρμόσει o καταναλωτικός τραρλατανισμός... Ωστόσο οφείλω να ομολογήσω ότι με την επανάκαμψη των πικαπ οι τιμές τους πήραν ανεξέλεγκτα την ανιούσα άσχετα με το γεγονός ότι, επί της ουσίας, τα περισσότερα από αυτά δύσκολα ανταγωνίζονται ένα προσεγμένο Technics SL-1200 ΜΚΙΙ (και αυτό με τον βραχίονα της εταιρείας, γιατί αν αλλάξεις και βραχίονα ...).
μα για αυτό είπαΚολλάει αγαπητέ στο ότι ο άκρατος καταναλωτισμός και η επιδειξιομανία έχουν οδηγήσει μία μερίδα «ακροατών», που ουδέποτε έχουν παραβρεθεί σε συναυλίες, ουδέποτε έχουν ακούσει από κοντά τους φυσικούς ήχους των οργάνων, ακούν αναπαραγωγές κομπρεσαρισμένων ηχογραφήσεων όπου όλα τα δομικά στοιχεία του ήχου έχουν προ πολλού εκλείψει, να νομίζουν ότι μπορούν να αγοράσουν την ακουστική φινέτσα και μαγεία δίνοντας απλά λεφτά ή πολλά λεφτά (...για περισσότερη μαγεία). Και όταν η μαγεία (πολλή ή λίγη) τελικά δεν τους ...κάθεται έρχεται η επίκκληση των γραφημάτων, σχεδιαγραμμάτων, αποκρίσεων, αποκλίσεων και παντός λοιπού είδους εκκρίσεων ακολουθούμενη από ένα φαύλο κύκλο αγοραπωλησιών. Προσωπικά δεν με εκπλήσσει καθόλου ότι παρότι καθαρά εργοστασιακά προϊόντα το Linn Klimax LP12 αποτιμάται ηλιθιωδώς στις 23.000,00€ (!!!), το Thorens TD124DD λιγότερο ηλιθιωδώς στα 8.000,00€ γιατί επί της ουσίας δημιουργούν την ψευδαίσθηση στον αγοραστή της αγοράς περισσότερης μουσικής ...μαγείας και απόλαυσης, κάτι σαν την ...αγορά μιας μουσικής Ferrari αντί ενός ταπεινού Golf άσχετα με το εάν και με τα δύο σε λίγο θα μπορεί κανείς να πηγαίνει μόνο στη δουλειά και να γυρνά και όλα αυτα σε φουλ μποτιλιάρισμα. Εννοείται ότι δεν είμαστε καλά και δεν είμαστε σε πολλά επίπεδα...
Γι αυτό γράφω απ το '13 ότι υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις αναβάθμισης σε κάθε υπο-τμήμα του συγκεκριμένου πλατό..Κολλάει αγαπητέ στο ότι ο άκρατος καταναλωτισμός και η επιδειξιομανία έχουν οδηγήσει μία μερίδα «ακροατών», που ουδέποτε έχουν παραβρεθεί σε συναυλίες, ουδέποτε έχουν ακούσει από κοντά τους φυσικούς ήχους των οργάνων, ακούν αναπαραγωγές κομπρεσαρισμένων ηχογραφήσεων όπου όλα τα δομικά στοιχεία του ήχου έχουν προ πολλού εκλείψει, να νομίζουν ότι μπορούν να αγοράσουν την ακουστική φινέτσα και μαγεία δίνοντας απλά λεφτά ή πολλά λεφτά (...για περισσότερη μαγεία). Και όταν η μαγεία (πολλή ή λίγη) τελικά δεν τους ...κάθεται έρχεται η επίκκληση των γραφημάτων, σχεδιαγραμμάτων, αποκρίσεων, αποκλίσεων και παντός λοιπού είδους εκκρίσεων ακολουθούμενη από ένα φαύλο κύκλο αγοραπωλησιών. Προσωπικά δεν με εκπλήσσει καθόλου ότι, παρότι καθαρά εργοστασιακά προϊόντα, το Linn Klimax LP12 αποτιμάται ηλιθιωδώς στις 23.000,00€ (!!!), το Thorens TD124DD λιγότερο ηλιθιωδώς στα 8.000,00€ γιατί επί της ουσίας δημιουργούν την ψευδαίσθηση στον αγοραστή της αγοράς περισσότερης μουσικής ...μαγείας και απόλαυσης, κάτι σαν την ...αγορά μιας μουσικής Ferrari αντί ενός ταπεινού Golf άσχετα με το εάν και με τα δύο σε λίγο θα μπορεί κανείς να πηγαίνει μόνο στη δουλειά και να γυρνά και όλα αυτα σε φουλ μποτιλιάρισμα. Εννοείται ότι δεν είμαστε καλά και δεν είμαστε σε πολλά επίπεδα...
Ουτε το ενα ουτε το αλλο , οπως και πολλα αλλα (και οχι μονον πικαπ) μου διεγειρουν ακομη και την περιεργεια να ακουσω πλεον.Από την στιγμή που το Linn Klimax LP12 αποτιμάται στις 23.000,00€ (!!!) η τιμή του Thorens TD124DD στα 8.000,00€ δεν παύει να αποτελεί μία όντως ...συμφέρουσα προσφορά της highendίστικης μπουρζουαζίας στο βωμό της ηλιθιότητας των υπολοίπων...
Και να συμπληρώσω... Το είπαμε σταθερή οικονομικοακουστική αξία το LP12 αλλά σαφέστατα σε αυτά, αλλά και σε πολύ λιγότερα, χρηματικά ποσά υπάρχουν κλάσης καλύτερα πικαπ... Εξάλλου, για να πω και την κακία μου, τόσες μα τόσες προσφερόμενες βελτιώσεις και εξελίξεις, το μόνο στο οποίο παραπέμπουν είναι σε μια ελλειπέστατη αρχική σχεδίαση, κάτι το οποίο πολύ σπάνια συναντά κάποιος στα αριστουργηματικά γιαπωνέζικα πικαπ του '70 τα οποία, συγγνώμη, αλλά χρειάζεται και άλλες εξελίξεις για να φτάσει το συμπαθέστατο Klimax LP12. Ελπίζω τουλάχιστον όταν τα καταφέρει το κόστος ανά μονάδα να μην έχει υπερβεί τα 100.000,00€.Βιομηχανικό πικαπ ανάρτησης τριών σημείων με ελατήρια και μπούρου ... μπούρου αναβαθμίσεις σύνολο = 23.000,00€. Να μην παραφράσω προλαλήσαντα, στα ελληνικά - αλλά και στα αφγανικά υποθέτω - αυτό λέγεται αρπαχτή.
Δε ξέρω αν είναι αρπαχτή μιας και δε γνωρίζω λεπτομέρειες αλλά για LP12 και γενικότερα για πικάπ είναι υπερτιμολογημένο όπως είναι 9 στα 10 μηχανήματα ήχου. Και αυτό δεν έχει καμία σχέση με το αν η Linn έχει δισκογραφική εταιρεία και γνωρίζει τη μουσική καλύτερα από τη Krell (τυχαία αναφορά). Ξέρω ότι σε πολλούς αρέσει το σύστημα αναβαθμίσεων που έχει η Linn και η Naim με τα τροφοδοτικά και η VPI παλαιότερα με την HW-19 σειρά αλλά εμένα με απωθεί. Δεν μου αρέσει η ιδέα να αγοράσω κάτι και να ξέρω από τη πρώτη στιγμή ότι μπορεί να γίνει καλύτερο και θα πρέπει να πληρώσω ξανά και ξανά. Οι εταιρείες το παρουσιάζουν σαν οικονομικότερη επιλογή από το να πουλάς και να πας στο επόμενο μοντέλο (ίσως και να είναι σε κάποιες περιπτώσεις) αλλά δε μου κάθεται με τίποτα. Έχω μηχανήματα 20 χρόνια, αν έπαιρναν εργοστασιακές αναβαθμίσεις κι επειδή ξέρω τον εαυτό μου θα είχα χαλάσει αρκετά χρήματα για να τα πάω στο επόμενο επίπεδο. Χαίρομαι που το Χ μηχανάκι είναι αυτό που είναι και απολαμβάνω τη μουσική όταν το χρησιμοποιώ.Βιομηχανικό πικαπ ανάρτησης τριών σημείων με ελατήρια και μπούρου ... μπούρου αναβαθμίσεις σύνολο = 23.000,00€. Να μην παραφράσω προλαλήσαντα, στα ελληνικά - αλλά και στα αφγανικά υποθέτω - αυτό λέγεται αρπαχτή.
Εγώ συμφωνώ αλλά θα βγει ο Χ οπαδός των πικάπ ανάρτησης και θα πει ότι μόνο LP12, Gyro κλπ. Υπάρχει κόσμος που θέλει τα ελατήρια σώνει και καλά και να κάθεται να τα ρυθμίζει κάθε λίγο και λιγάκι. Άλλοι αλλάζουν κεφαλές κάθε βδομάδα...ο καθένας με το χόμπυ του. Τα πικάπ μάζας για κάποιους δεν είναι μουσικά (ότι και αν σημαίνει αυτό)...δεν τα αποδέχονται....Εξάλλου, για να πω και την κακία μου, τόσες μα τόσες προσφερόμενες βελτιώσεις και εξελίξεις, το μόνο στο οποίο παραπέμπουν είναι σε μια ελλειπέστατη αρχική σχεδίαση κάτι το οποίο πολύ σπάνια συναντά κάποιος στα αριστουργηματικά γιαπωνέζικα πικαπ του '70 τα οποία, συγγνώμη, αλλά χρειάζεται και άλλες εξελίξεις για να φτάσει το συμπαθέστατο Klimax LP12. Ελπίζω τουλάχιστον όταν τα καταφέρει το κόστος ανά μονάδα μην έχει υπερβεί τα 100.000,00€.
Όχι δε κολλάει, υπάρχουν σπίτια που τα πουλάνε φθηνότερα από το Golf. Ας μη πάμε σε ανόμοια πράγματα, δεν έχει νόημα. Εγώ και τα αυτοκίνητα υπερτιμολογημένα τα θεωρώ αλλά όμως τα βλέπω σαν μέσο μεταφοράς, δεν είχα ποτέ κόλλημα μαζί τους. Για να το πω αλλιώς, αν είχα 20.000€ για πέταμα σε ταξίδια θα τα δινα. Δεύτερη επιλογή σε αλκοόλ (καλό, όχι φθήνιες) και μουσικά προϊόντα. Με ότι φτιάχνεται ο καθένας.το νέο Golf ξεκινάει από 20.400€
θα μου πεις ..-που κολλάει;;
-ε κάπου κολλάει...
Για να γίνει όσο πιο σωστά γίνεται σύγκριση σε δύο πικάπ πρέπει να βγει βραχίονας + κεφαλή από το 1ο και να μπει στο 2ο. Για μένα το πικάπ δεν πρέπει να έχει χροιά, λειτουργεί στις σωστές στροφές και δεν αφήνει εξωτερικές παρεμβάσεις μέσω μάζας ή ανάρτησης να επηρεάσουν τη λειτουργία του. Η χροιά είναι θέμα κεφαλής + phono stage, αφού βεβαίως λύσουμε το θέμα οδήγηση της κεφαλής από τον βραχίονα με τις σωστές ρυθμίσεις. Δύσκολο όμως να γίνει οπότε...τι ακούς? Unipivot είναι ο βραχίονας?...έχω την ευκαιρία να ακούσω από κοντά ότι έχω κάνει στο δικό μου δίπλα στο thorens TD810 με vpi jmw 9 και zyx bloom πρώτης γενιάς.
εγώ έχω την bloom 3 και φυσικά οι κεφαλές άλλαξαν θέσεις στα πικάπ για να σχηματίσω ολοκληρωμένη άποψη.