και τωρα που το θυμηθηκα, τα ηλεκτρικα μοτερ συνηθως εχουν τα μισα και κατι βαττ απο οσα λενε , σε κατασταση λειτουργιας. και οταν ζοριστουν τοτε τα αμπερ του ρευματος που απορροφουν πριν μπει σε προστασια ή καει το μοτερ, φτανει την ονομαστικη τους ισχυ (αν λενε τα αληθινα βαττ και οχι φουσκωμενα).
οταν ομως ο βενζινοκινητηρας λεει πχ 1.8, τοτε βγαζει 1.8 στις αντιστοιχες στροφες.
δηλαδη ακομα και αν το παρκσαιντ μου λεει αληθεια και ειναι 500αρι, τοτε δεν δουλευει με περισσοτερα απο 300 βατ στην καλυτερη περιπτωση. (χλωμο το βλεπω, μαλλον ειναι 400 ονομαστικα και 250 πραγματικα)
οταν η μιτσουμπισι λεει 1.8 hp (1350 βαττ) στις Χ σαλ, βγαζει τοσο στον αξονα!