Nova EON TV / EON+

angelalex

AVClub Enthusiast
24 December 2018
1,254
Αθήνα
Εγώ διάβασα αυτό
Πάντως να ξέρετε εγώ όταν έβαλα EON δεν τους ένοιαζε σε ποια εταιρεία ήταν το ίντερνετ απλά αν είναι 50+ Mbps. Κανονικά έπαιξε σε όποιο πάροχο και αν έχω δοκιμάσει. Το λέω για να μην την πατήσει κανένας και πχ επειδή θέλει μόνο ΕΟΝ να αλλάξει και πάροχο χωρίς λόγο.
 
Πάντως να ξέρετε εγώ όταν έβαλα EON δεν τους ένοιαζε σε ποια εταιρεία ήταν το ίντερνετ απλά αν είναι 50+ Mbps. Κανονικά έπαιξε σε όποιο πάροχο και αν έχω δοκιμάσει. Το λέω για να μην την πατήσει κανένας και πχ επειδή θέλει μόνο ΕΟΝ να αλλάξει και πάροχο χωρίς λόγο.
Άμα ήταν αναγκαίο να έχεις internet από τη Nova, τότε δεν θα είχαν βγάλει και τα σκέτα πακέτα EON μόνο με τηλεόραση.
Συμφωνω, και με τουϛ δυο ομωϛ αυτα γραφουν στο επισημο σαιτ τουϛ. Ισωϛ ξεμεινε απο τη wind με το vision :p:p
 

sdragon28

AVClub Enthusiast
31 July 2018
1,025
Πάντως να ξέρετε εγώ όταν έβαλα EON δεν τους ένοιαζε σε ποια εταιρεία ήταν το ίντερνετ απλά αν είναι 50+ Mbps. Κανονικά έπαιξε σε όποιο πάροχο και αν έχω δοκιμάσει. Το λέω για να μην την πατήσει κανένας και πχ επειδή θέλει μόνο ΕΟΝ να αλλάξει και πάροχο χωρίς λόγο.
Αρκεί να καλύπτεται η περιοχή σου από τη Nova με 50+. Δηλαδή αν δεν σου δίνει πάνω από 24mbps σου δίνουν μόνο δορυφορικό. Ακόμα και FTTH να έχεις, πρέπει να έχει δίκτυο η nova. Από άλλον πάροχο δεν το δέχονται. Υπάρχουν και εξαιρέσεις βέβαια, μέσω τηλεφώνου και αν παρακαλέσεις και δώσεις καλές δικαιολογίες. Αλλιώς από κατάστημα δεν το δέχονται. Έχω ένα φίλο που είχε FTTH από Cosmote και επειδή η nova έδινε μόνο ADSL στην περιοχή του, δεν του πέρναγαν το αίτημα. Αστείες καταστάσεις.
 
  • Like
Reactions: kostthem

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
ελεος πια
ποιος αλλος αντιμετωπιζει το προβλημα με το να μη γινεται συνδεση στο myaccount
η στο αππ. και να σου βγαζει παντα ουπς δοκιμασε αργοτερα η να σε ξαναγυριζει πισω ξανα
στην σελιδα /βαλε το κινητο σου η το σταθερο σου
εστειλα μηνυμα στην υποστηριξη /ιδιες οδηγιες/ιδια αποτελεσματα
τοξερα οτι θα συμβει με την υπηρεσια νοβαεξοχικο αλλα ποτε δεν φανταζομουν τοσα προβληματα
τους τελευταιους μηνες η απογοητευση μετα απο πολλα χρονια συνδρομητης ειναι τεραστια
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,742
ΑΘΗΝΑ
ελεος πια
ποιος αλλος αντιμετωπιζει το προβλημα με το να μη γινεται συνδεση στο myaccount
η στο αππ. και να σου βγαζει παντα ουπς δοκιμασε αργοτερα η να σε ξαναγυριζει πισω ξανα
στην σελιδα /βαλε το κινητο σου η το σταθερο σου
εστειλα μηνυμα στην υποστηριξη /ιδιες οδηγιες/ιδια αποτελεσματα
τοξερα οτι θα συμβει με την υπηρεσια νοβαεξοχικο αλλα ποτε δεν φανταζομουν τοσα προβληματα
τους τελευταιους μηνες η απογοητευση μετα απο πολλα χρονια συνδρομητης ειναι τεραστια
το ιδιο μου κανει και εμενα....
 
  • Like
Reactions: kataras

Etherovamon

Established Member
13 December 2021
287
Τηλέφωνο στο 13700 να σας κάνουν απεγγραφή το account και εκ νέου εγγραφή
Μόνο έτσι βγήκε άκρη
 
  • Like
Reactions: kataras

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
μου απαντησαν οτι κανουν προσπαθειες για τον λογαριασμο μου και να προσπαθησω
αργοτερα
πηρα χθες το 13700 μουπε παρε το 13800 δεν ειναι τεχνικο προβλημα....
 

adok13

AVClub Enthusiast
16 July 2008
1,272
είναι δυνατον; να καθομαστε να κάνουμε 200 τηλέφωνα , για να μας διορθώσουνε ένα πρόβλημα που προκάλεσαν τα τσακάλια οι τεχνικοί τους για το site.;
 

Etherovamon

Established Member
13 December 2021
287
Καλά εντάξει
Μια βδομάδα πέρασε σε εμένα που έκαναν προσπάθειες και όλο το έβλεπε ο τεχνικός
Ξαναπάρε στο 13700 και πες να σε συνδέσουν στο τμήμα λογαριασμών/accounts για να μη χρεώνεσαι κιόλας
Και πες του να κάνει απεγγραφή
Ένα λεπτό δουλειά είναι

Edit: Όλα καλά στο my account, αλλά λογαριασμός ακόμα δεν έχει εκδοθεί.Ίσως μας κάνουν δώρο αυτό το μήνα λόγω ταλαιπωρίας
:p
 
Καλά εντάξει
Μια βδομάδα πέρασε σε εμένα που έκαναν προσπάθειες και όλο το έβλεπε ο τεχνικός
Ξαναπάρε στο 13700 και πες να σε συνδέσουν στο τμήμα λογαριασμών/accounts για να μη χρεώνεσαι κιόλας
Και πες του να κάνει απεγγραφή
Ένα λεπτό δουλειά είναι

Edit: Όλα καλά στο my account, αλλά λογαριασμός ακόμα δεν έχει εκδοθεί.Ίσως μας κάνουν δώρο αυτό το μήνα λόγω ταλαιπωρίας
:p
Χαχαχα, μακαρι! Ουτε σε μενα εχει εκδοθει λογαριασμοϛ για τιβι
 

Petran88

Established Member
24 October 2021
279
Πήρα τηλέφωνο για τον λογαριασμο μου είπαν ότι λόγω ενοποίησης κτλ κτλ θα αργήσουν να βγουν .
 

panathas1985

Senior Member
10 September 2021
337
ρε μαγκες αυτη η κατασταση με την eon εχει καταντησει κουραστικη.βλεπω μεσω λαπτοπ και ειδικα στα ποδοσφαιρικα ματς η εικονα παει σημειωτον και τρεμει ολη την ωρα!!στο μπασκετ ειναι καπως πιο υποφερτη η κατασταση!καντε κατι επιτελους!1 χρονο ειναι η εφαρμογη.στις αρχες δεν θυμαμαι να υπηρχε αυτο το χαλι!στην κοσμοτε η εφαρμογη ειναι τζαμι!μα ποσο δυσκολο ειναι να την κανετε ετσι?
 

Chan Terism

Senior Member
20 February 2012
344
χανια κρητη
Όσοι έχετε πρόβλημα με το myaccount, είσαστε πρώην συνδρομητές της wind προσπαθείτε να συνδεθείτε με τα στοιχεία που είχατε από την wind, η ήσασταν από πριν συνδρομητές της nova, εγώ που έχω μόνο eon-tv μπαίνω κανονικά στο myaccount και από υπολογιστή και από κινητό, οποίος είχε πριν wind μπορεί να συνδεθεί στο nova myaccount, με τα στοιχεία που είχε για το my wind
 
  • Like
Reactions: kostthem and sgatz

pepis

AVClub Addicted Member
11 December 2010
1,493
Αυτό είναι. Θέλει τους κωδικούς από το my wind, σε όσους είχαν και όχι τους κωδικούς του my account...!!!
 
ρε μαγκες αυτη η κατασταση με την eon εχει καταντησει κουραστικη.βλεπω μεσω λαπτοπ και ειδικα στα ποδοσφαιρικα ματς η εικονα παει σημειωτον και τρεμει ολη την ωρα!!στο μπασκετ ειναι καπως πιο υποφερτη η κατασταση!καντε κατι επιτελους!1 χρονο ειναι η εφαρμογη.στις αρχες δεν θυμαμαι να υπηρχε αυτο το χαλι!στην κοσμοτε η εφαρμογη ειναι τζαμι!μα ποσο δυσκολο ειναι να την κανετε ετσι?
Η cosmote δε δινει θεαση στα αθλητικα σε πανω απο μια συσκευη ανα λογαριασμο, οποτε λογικο το βρισκω οταν για καθε συνδρομητη να βλεπουν 3 να μπουκωνει η ΕΟΝ...
 
  • Like
Reactions: adok13

DARKShadow45

New member
18 June 2013
70
Σήμερα έτυχε να πέσω σε μια κατάσταση που με εξέπληξε δυσάρεστα. Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί αλλά η μετάδοση του action 24 στην Cosmote φαίνεται ότι γίνεται από κανονικό ψηφιακό σήμα ενώ η αντίστοιχη στη Nova από web stream με συνέπεια πέρα από το ότι υπάρχει μια διαφορά περίπου 10 δευτερόλεπτων στις μεταδόσεις με αυτή της Cosmote να είναι φυσικά πιο μπροστά λόγο κανονικής μετάδοσης υπάρχει τεράστια διαφορά και στην ποιότητα με αυτή της Nova να είναι τραγικά κατώτερη και στην κίνηση της εικόνας και φυσικά στην ανάλυση.
 

pirovola

Senior Member
Το γεγονός ότι μπορείς και βλέπεις ταυτόχρονα σε δύο - τρεις συσκευές είναι μια λειτουργικότητα που κανένας
δεν μπορεί να πει ότι για αυτό μπουκώνει. Αν βλέπανε όλοι σε μία συσκευή και είχαμε χιλιάδες συνδρομητές θα ήταν
μια από τα ίδια δεν θα άλλαζε τίποτα, ο μόνος δρόμος είναι η επικοινωνία με την εταιρεία για την καταγραφή των προβλημάτων.
Θα μπορούσαμε να γράφουμε ώρες και να κάνουμε συγκρίσεις και αναλύσεις όπως η δουλειά όλων μας είναι μόνο η θέαση και αυτή
δεν θα πρέπει να είναι με αστερίσκους είτε με παραδοχές.
 
Το γεγονός ότι μπορείς και βλέπεις ταυτόχρονα σε δύο - τρεις συσκευές είναι μια λειτουργικότητα που κανένας
δεν μπορεί να πει ότι για αυτό μπουκώνει. Αν βλέπανε όλοι σε μία συσκευή και είχαμε χιλιάδες συνδρομητές θα ήταν
μια από τα ίδια δεν θα άλλαζε τίποτα, ο μόνος δρόμος είναι η επικοινωνία με την εταιρεία για την καταγραφή των προβλημάτων.
Θα μπορούσαμε να γράφουμε ώρες και να κάνουμε συγκρίσεις και αναλύσεις όπως η δουλειά όλων μας είναι μόνο η θέαση και αυτή
δεν θα πρέπει να είναι με αστερίσκους είτε με παραδοχές.
Αυτο που λεϛ ειναι μια υποθετικη συνθηκη ενω αυτο που εγραψα μια πραγματικη. Αν καποτε κοπει, που φυσικα δεν το θελω, η πολλαπλη θεαση το ξανασυζηταμε. Το τραγικο ειναι οτι πιθανον καποιοι απο αυτουϛ που διαμαρτυρονται δεν πληρωνουν καν συνδρομη και επιβαρυνουν το συστημα, αν ισχυει βεβαιωϛ η σκεψη μου. Καλο εινα να βελτιωθουν τα πραγματα αλλα δεν ειναι και τραγικα σε καμμια απο τιϛ δυο πλατφορμεϛ.