Aτυχήματα αεροσκαφών, τρένων, ΜΜΜ

Status
Not open for further replies.

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,369
Τα ίδια και σε άλλους (και πιο κρίσιμους) τομεις οπως δημοσια νοσοκομεία κλπ.

Και φυσικά, στα πρωτοσέλιδα στα «ανεξάρτητα«…ΜΜΕ σήμερα παίζουν τίτλοι τύπου «σταθμάρχης: έκανα λαθος».

Αλλά έτσι δουλευει το σύστημα….
Όλα αυτά είναι τα απόνερα των μνημονίων και όχι μόνο ,ελπίζω τώρα που θα μπει εισαγγελέας να αναδείξει την αλήθεια .
 

karajim80

AVClub Addicted Member
23 September 2017
1,612
Καλά μην ελπίζεις και πολύ.
Το έχουμε δει πολλάκις το έργο.
Βρίσκουμε έναν τράγο , άντε δύο το πολύ, Ρίχνουμε τις ευθύνες και συνεχίζουμε να τρώμε απ' όπου βρούμε μέχρι να σηκωθούμε από την καρέκλα.Για την ψυχή της μάνας τους σκοτώνονται γι'αυτή??

Same Sh1t...Different Day..
 
Αλήθεια συγκινήθηκε κανείς όταν οι εργαζόμενοι έβαζαν αυτά τα θέματα περί ασφαλείας και κάποιοι ποινικοποίησαν το δικαίωμα της απεργίας ;

Αυτό είναι το πιο εξοργιστικό της υπόθεσης, ότι μιλάμε για κάτι που αφενός ήταν γνωστό, αφετέρου δε βγάζει κανένα νόημα, ακόμα κι αν είσαι άσχετος με τρένα.

Βέβαια, επειδή συχνά θεωρώ χρήσιμο σε μια κουβέντα να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, να θυμίσω πως είναι εξαίρεση σ'αυτή τη χώρα σωματεία να ασχολούνται με το κοινό συμφέρον και την ασφάλεια των πολιτών, οπότε είναι αναμενόμενο (όχι βέβαια συγχωρητέο) το να μην τους παίρνει κανείς σοβαρά. Άλλη μια απόδειξη του ενός στραβού μύρια έπονται. Όλα λάθος.
 
  • Like
Reactions: billpeppas
Και φυσικά, στα πρωτοσέλιδα στα «ανεξάρτητα«…ΜΜΕ σήμερα παίζουν τίτλοι τύπου «σταθμάρχης: έκανα λαθος».

... και αναμένονται τα γνωστά για το μαχαίρι που θα φτάσει στο κόκκαλο, κλπ κλπ κλπ.

Θα πάει ο σταθμάρχης φυλακή, και τα τρένα θα συνεχίσουν να τρέχουν χωρίς αυτοματισμούς μέχρι το επόμενο.
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,369
... και αναμένονται τα γνωστά για το μαχαίρι που θα φτάσει στο κόκκαλο, κλπ κλπ κλπ.

Θα πάει ο σταθμάρχης φυλακή, και τα τρένα θα συνεχίσουν να τρέχουν χωρίς αυτοματισμούς μέχρι το επόμενο.
Εισαγγελέας δεν είμαι ,ούτε θα βγάλω εγώ το πόρισμα .
Απλά κάποιοι από εμάς θα το πάμε το πράγμα εκεί που πρέπει ,είναι και θέμα ηθικής δικαίωσης .
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,633
Βέβαια, επειδή συχνά θεωρώ χρήσιμο σε μια κουβέντα να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, να θυμίσω πως είναι εξαίρεση σ'αυτή τη χώρα σωματεία να ασχολούνται με το κοινό συμφέρον και την ασφάλεια των πολιτών, οπότε είναι αναμενόμενο (όχι βέβαια συγχωρητέο) το να μην τους παίρνει κανείς σοβαρά. Άλλη μια απόδειξη του ενός στραβού μύρια έπονται. Όλα λάθος.
Έλα βρε συ, τώρα…

Εχουμε ένα πολιτικο σύστημα (και τα »συνεπακόλουθα« του) που συνειδητα παίζει κορώνα γράμματα τη ζωη των πολιτών, αφήνοντάς την στο έλεος του αν ένας άνθρωπος θα ξεχασει να γυρίσει σωστά ένα κλειδί (το λέω και ακόμα δεν μπορώ να το χωνέψω) και θα ασχοληθούμε με σωματεια κλπ; (λες και από αυτά περιμένει ο κάθε υπεύθυνος να ενημερωθεί για να μη αφήνει τα τραινα να πηγαίνουν στα τυφλα)
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,355
Αθήνα...
Στην Ελληνική κοινωνία, συνεχώς πέφτουμε από τα σύννεφα. Φτιάχτηκε μετά από δεν ξέρω και εγώ πόσες δεκαετίες και με τι budget μια διπλή γραμμή μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, η οποία μέχρι το 17 εάν δεν κάνω λάθος δεν ήταν καν ηλεκτροδοτημένη στο σύνολο της. Και έχει παραδοθεί ένα έργο, χωρίς να υπάρχει κανένα σύστημα τηλεδιοίκησης το οποίο να είναι λειτουργικό, έχοντας εκτεθειμένες ανισόπεδες που λειτουργούν με τη μανιβέλα, έργο με προδιαγραφή για 200 και 250km/h το οποίο είναι απροστάτευτο, με αποτέλεσμα μέχρι και να κλέβονται τα καλώδια ηλεκτροδότησης.

Έχουμε λοιπόν ένα έργο που κόστισε 15 δις, το ETCS έχει πληρωθεί, συμβασιοποιηθεί, πέσει, ξανασυμβασιοποιηθεί, καθυστερήσει εκ νέου η παραλαβή του, και για την ΕΡΓΟΣΕ που είναι υπεύθυνη για την υποδομή, πρόκειται για business as usual. Σήμερα έπρεπε να έχεις ETCS 3, όχι να ψάχνεις τα φανάρια, πόσο μάλλον να κάνει τον ρόλο του φαναριού ο σταθμάρχης με τον ασύρματο και το τεφτέρι.

Έχουμε ένα πανάκριβο δίκτυο το οποίο είναι ανεπαρκές, υποχρησιμοποιείται, δεν λειτουργεί στις ταχύτητες που είναι σχεδιασμένο και το κυριότερο, μη ασφαλές. Αυτή η κατάσταση είναι τριτοκοσμική και δείχνει πλήρη και παντελή αδιαφορία από σωρεία κόσμου επί 25 χρόνια.
 

karamela

AVClub Fanatic
6 November 2013
10,674
Οτι και να λέμε τώρα ή αν κάνουμε, τα παιδιά χάθηκαν και δεν γυρίζουν πίσω, ώς συνήθως στην Ελλάδα όλα είναι του ''μετά''...τίποτα δεν θα αλλάξει, όπως δεν έχει αλλάξει και σε τόσους άλλους τομείς, από την παιδεία, τα νοσκομεία, μέχρι τα ΜΜΜ και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε, τίποτα κυριολεκτικά τίποτα δεν λειτουργεί σωστά σε αυτή την χώρα, όλα με πατέντες γίνονται και τύχη. Κάθε καλοκαίρι καιγόμαστε, το χειμώνα πνιγόμαστε ή παγώνουμε και σαν μπαλαντέρ έχουμε και συμβάντα σαν το σημερινό.

Υ.Γ. Για να καταλάβουμε σε τι χώρα ζούμε, ένα απλό παράδειγμα, ο δρόμος μπροστά στο σπίτι μου, τα τελευταία 3 χρόνια έχει σκαφτεί και ασφαλτοστρωθεί 5 φορές!! Είτε για αέριο, οπτικές ίνες και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε, να συνενοηθούν να τα κάνουν όλα μαζί φαντάζομαι δεν παίζει το σενάριο ε?

Υ.Γ. Δυστυχώς το παρακάτω άρθρο λέει ωμά το τι συμβαίνει...ντροπή μας πραγματικά, πέρα από μέρα πένθους είναι μέρα ντροπής για όλους μας για αυτό που συνέβει.
 

chris73

AVClub Addicted Member
3 March 2014
2,913
Θεσσαλονίκη
Όνειρο μου θα ήταν να μπορούσαμε να μαζέψουμε όλους τους γνωστούς αγνώστους που ευθύνονται για αυτή τη κατάσταση τα τελευταία πχ 30 χρόνια, και να τους πάμε σε όλες τις κηδείες που θα γίνουν μια-μια...
ΣΚΑΤΑ
 
20 June 2006
9,533
Θεσσαλονίκη
Βλέπω τις εικόνες με τα δύο στραπατσαρισμένα τρένα δίπλα στην εθνική οδό και σκέφτομαι πόσο τυχεροί ήταν όσοι επέζησαν ( μέσα στην ατυχία τους) που η σύγκρουση έγινε 5 λεπτά μετα την έξοδο των τούνελ.
Πριν τα Τέμπη αλλά και στο πέρασμα τους , υπάρχουν διαδοχικά τούνελ πολλών χιλιομέτρων.
Για να μην αναφερθώ στο ποσό δύσκολο είναι να πάνε σε εκείνα τα σημεία πυροσβεστική και ασθενοφόρα.
Ακόμα θα τους έψαχναν και πιθανόν πολλούς να μην τους προλάβαιναν ζωντανούς.
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,217
127.0.0.1
Δεν γύρισε το κλειδί, δεν δούλεψε ο διακόπτης, άργησε να γυρίσει...
Και μετά τι;
Δεν χτυπάει ένα καμπανάκι, δεν ανάβει ένα λαμπάκι να σου πει "ρε φίλε, δεν δούλεψε όπως έπρεπε αυτό που έκανες";
Για πόσα χιλιόμετρα είχαν ένα τρένο σε λάθος γραμμή και δεν το κατάλαβε κανείς;
Μιλάμε για τεχνολογία της εποχής του χαλκού, όχι etcs, ούτε καν GPS!
Δηλαδή βασιζόμαστε 100% σε κάποιον που μπορεί να αφαιρεθεί, να πάει για κατούρημα ή να λιποθυμήσει ρε αδερφέ, χωρίς να υπάρχει μία δικλειδα ασφαλείας;
Έχουμε βάλει σφαίρες που τρέχουν με 200 σε δίκτυο του 1800;
 
  • Like
Reactions: billpeppas

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,633
Όνειρο μου θα ήταν να μπορούσαμε να μαζέψουμε όλους τους γνωστούς αγνώστους που ευθύνονται για αυτή τη κατάσταση τα τελευταία πχ 30 χρόνια, και να τους πάμε σε όλες τις κηδείες που θα γίνουν μια-μια...
ΣΚΑΤΑ
Θα ήταν καλύτερο αν απλα σταματουσαμε να τους ψηφίζουμε…
 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,144
ΑΘΗΝΑ
εγω αυτο πoυ δεν καταλαβαινω ειναι πως δεχθηκαν οι Ιταλοι να παρουν μονο το εργο της κυκλοφοριας των τρενων τους χωρις την αναλογη υποστηριξη απο τους σταθμους.

μου μοιαζει τρελλο. Λες και δεχθηκαν να στελνουν καραβια στον ωκεανο χωρις gps
Ισως γιατί έτσι ξεφορτώθηκαν τα γεμάτα άπειρα προβλήματα τρένα τους και τσίμπησαν τον ΟΣΕ με 45 εκ.
 

karamela

AVClub Fanatic
6 November 2013
10,674
Θα ήταν καλύτερο αν απλα σταματουσαμε να τους ψηφίζουμε…
Οταν ο μέσος Ελληνας το μόνο που τον νοιάζει είναι πως να κλέψει την Εφορία ή πως να χωθεί ακόμα και με αθέμιτα μέσα στο Δημόσιο για να τα ''ξύνει'', μην περιμένεις τίποτα παραπάνω από τους Πολιτικούς, έχουμε τους Πολιτικούς που μας αξίζουν. Οποιον και να ψηφίσεις δεν θα αλλάξει τίποτα σε αυτή την χώρα, στην συγκεκριμένη περίπτωση τίποτα πάλι δεν θα γίνει, θα ξεχαστεί σε μερικές μέρες οπως και τόσα άλλα. Κανονικά κρέμασμα θέλουν όλοι οι Υπουργοί συγκοινωνιων, πρόεδροι ΟΣΕ και λοιπά λαμόγια των τελευταίων 25 ετών...κάντο μια φορά να δεις αν θα τολμήσει κάποιος άλλος να ξανακάνει κάτι παρόμοιο.

Αλλα ναι ξέχασα παραιτήθηκε ο υπουργός λίγες μέρες πριν διαλυθεί η Κυβέρνηση για τις εκλογές, ένα δάκρυ κύλησε από την συγκίνηση...ντροπή σε όλους μας για το σημερινό. Από τον τελευταίο εργάτη έως τον Πρωθυπουργό όλοι έχουμε μερίδιο ευθύνης για το σημερινό. Η αδιαφορία μας, το να κοιτάμε μονο τον εαυτούλη μας και το ''δεν βαριέσε'' μας έφερε σε καταστάσεις σαν την σημερινή.
 

athlon6401

AVClub Enthusiast
12 December 2018
813
Δυστυχώς η εμπειρία λέει πως θα τη πληρώσει μόνο ο σταθμάρχης.

Έχουμε ένα τεράστιο έγκλημα που φτάνει σίγουρα μέχρι τη διοίκηση του ΟΣΕ, πιθανότατα φτάνει σε γενικούς γραμματείς του υπουργείου μεταφορών και πιθανόν ακόμα και στον υπουργό. Τους νυν και τους προηγούμενους φυσικά. Δε θα πρέπει να κουκουλωθεί όλο αυτό ρίχνοντας την ευθύνη σε έναν 60χρονο που όλη του τη ζωή ήταν αχθοφόρος ή μοίραζε βιβλία σε σχολεία. Οι άνθρωποι που τον τοποθέτησαν σε αυτή τη θέση έχουν μεγάλη ευθύνη. Οι άνθρωποι που δε φρόντισαν να λειτουργούν τα συστήματα ασφαλείας ενώ αγοράστηκαν έχουν μεγάλη ευθύνη. Οι άνθρωποι που έλαβαν τις επιστολές εργαζομένων και δεν έκαναν τίποτα έχουν μεγάλη ευθύνη.

Το κοινό περί δικαίου αίσθημα απαιτεί να μη τα φορτώσουν όλα σε ένα μεροκαματιάρη. Αυτός ήδη θα πρέπει να ζήσει με το βάρος πως από το δικό του λάθος χάθηκαν τόσοι άνθρωποι.
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,633
Οταν ο μέσος Ελληνας το μόνο που τον νοιάζει είναι πως να κλέψει την Εφορία ή πως να χωθεί ακόμα και με αθέμιτα μέσα στο Δημόσιο για να τα ''ξύνει'', μην περιμένεις τίποτα παραπάνω από τους Πολιτικούς, έχουμε τους Πολιτικούς που μας αξίζουν. Οποιον και να ψηφίσεις δεν θα αλλάξει τίποτα σε αυτή την χώρα, στην συγκεκριμένη περίπτωση τίποτα πάλι δεν θα γίνει, θα ξεχαστεί σε μερικές μέρες οπως και τόσα άλλα. Κανονικά κρέμασμα θέλουν όλοι οι Υπουργοί συγκοινωνιων, πρόεδροι ΟΣΕ και λοιπά λαμόγια των τελευταίων 25 ετών...κάντο μια φορά να δεις αν θα τολμήσει κάποιος άλλος να ξανακάνει κάτι παρόμοιο.

Αλλα ναι ξέχασα παραιτήθηκε ο υπουργός λίγες μέρες πριν διαλυθεί η Κυβέρνηση για τις εκλογές, ένα δάκρυ κύλησε από την συγκίνηση...ντροπή σε όλους μας για το σημερινό. Από τον τελευταίο εργάτη έως τον Πρωθυπουργό όλοι έχουμε μερίδιο ευθύνης για το σημερινό. Η αδιαφορία μας, το να κοιτάμε μονο τον εαυτούλη μας και το ''δεν βαριέσε'' μας έφερε σε καταστάσεις σαν την σημερινή.
Δυστυχώς, δύσκολα μπορώ να διαφωνήσω.

Δεν θέλω να είμαι ομως τόσο απόλυτος στο «όποιον και να ψηφίσουμε…».

Γιατι αν σκεφτόμαστε έτσι, δεν θα υπάρξει ποτε κανενας άξιος.

Το πρόβλημα είναι το γνωστό, που ανεφερες κι εσυ: Έχουμε τους πολιτικούς που μας αξίζουν / αυτούς που θελουμε.

Απλά θυμόμαστε το »πρόβλημα» μονο σε κάτι περιπτώσεις σαν αυτήν…

Και φυσικά κρεμασμα των ενόχων από τους συνενόχους δεν θα γίνει ποτε.
 
Έλα βρε συ, τώρα…Εχουμε ένα πολιτικο σύστημα (και τα »συνεπακόλουθα« του) που συνειδητα παίζει κορώνα γράμματα τη ζωη των πολιτών, αφήνοντάς την στο έλεος του αν ένας άνθρωπος θα ξεχασει να γυρίσει σωστά ένα κλειδί (το λέω και ακόμα δεν μπορώ να το χωνέψω) και θα ασχοληθούμε με σωματεια κλπ; (λες και από αυτά περιμένει ο κάθε υπεύθυνος να ενημερωθεί για να μη αφήνει τα τραινα να πηγαίνουν στα τυφλα)

Δε με κατάλαβες, συμφωνώ απόλυτα σ'αυτό που λες, απλά σου εξηγώ πόσο αναμενόμενο είναι να μην παίρνει κανείς στα σοβαρά τα σωματεία με τις συνήθεις πρακτικές. Αυτό ήταν εξαίρεση, αλλά όπως λένε και το χαλασμένο ρολόι δείχνει τη σωστή ώρα δυο φορές τη μέρα.

Φυσικά και δεν ήταν δουλειά του σωματείου να εξηγήσει στο κράτος της "ψηφιακής επανάστασης (λολ) ότι τα μεταξωτά βρακιά (high speed trains) χρειάζονται και επιδέξιους κ@λους (συστήματαασφαλείας σε λειτουργία). Απλά, ιδανικά, σε μια άλλη χώρα, τα σωματεια ίσως να μπορούσαν να λειτουργήσουν σαν μια επιπλέον δικλείδα ασφαλείας για να έρθει στο φως κάποια τέτοια παράλειψη.

Ποια σωματεία δηλαδή, που υπήρχε και παραίτηση του επικεφαλής της Τρενοσε γι'αυτόν το λόγο, και κανείς δεν ασχολήθηκε.
 

athlon6401

AVClub Enthusiast
12 December 2018
813
Μόλις άκουσα το μήνυμα του πρωθυπουργού. Θεωρώ απαράδεκτη τη φράση του "όλα δείχνουν πως το δράμα οφείλεται δυστυχώς κυρίως σε τραγικό ανθρώπινο λάθος". Όχι κύριε πρωθυπουργέ, δεν οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος. Οφείλεται στο ότι δεν υπήρχε καμία ασφαλιστική δικλείδα για όταν συμβεί το ανθρώπινο λάθος.
 
Status
Not open for further replies.