Νέοι Marantz AV FY '23

thanking

Established Member
10 March 2023
100
O RZ70 έπαιζε μέχρι τελευταία στιγμή σαν εναλλακτική. Δεν ήταν θέμα τιμής (αφού είναι φθηνότερος του 40), αλλά έχασε αφενός για λόγους... χωροταξικούς (είναι ακόμα πιο ψηλός από τον 40, θα έπρεπε να σηκώσω την τηλεόραση κι άλλο), αφετέρου γιατί ήθελα την ευελιξία των δυο συστημάτων (Audyssey + Dirac) για παιχνίδια στο μέλλον.

Άσε που πάντα είχα την περιέργεια να δοκιμάσω έναν Marantz. Και όπως λέει ο Λεωνίδας, όντως φαντάζει σαν Apple ανάμεσα σε Android. Στην αίσθηση και μόνο, γιατί το λειτουργικό είναι προφανώς 100% το ίδιο με τον Denon.
O rz70 φθηνότερος του 40? Σε ποια αγορά αναφέρεσαι και είναι φθηνότερος; Ευρώπη έχει πάνω από 1000 ο ονκυο με το dirac μαζί αλλά πάλι είναι αισθητά ακριβότερος

Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
O rz70 φθηνότερος του 40? Σε ποια αγορά αναφέρεσαι και είναι φθηνότερος; Ευρώπη έχει πάνω από 1000 ο ονκυο με το dirac μαζί αλλά πάλι είναι αισθητά ακριβότερος

Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

America. $2800 o z70, $3500 o 40 (εγώ τον βρήκα $3000 σε flash deal, αλλιώς δε θα τσίμπαγα). Συγκριτικά ο 4800 στα $2500. Σε σας Ελλάδα δεν έχω ιδέα πως πλασάρονται.
 

thanking

Established Member
10 March 2023
100
Σχεδόν 3000 ο 40 ο άλλος δεν έρχεται καν.
Από Γερμανία που έρχεται Ελλάδα όμως είναι κάτω από 2000 ο 40 και 3200 ο ονκυο!





Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
  • Wow
Reactions: Maestro

thanking

Established Member
10 March 2023
100
Μια χαρά εγγύηση έχουν με 2Κ φυσικά τον στέλνεις Γερμανία αλλά το χιλιάρικο που γλιτώνεις είναι ανεκτίμητο...

Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,815
Αθήνα
Κάνουν και στην Ευρώπη τις πουστιές που κάνουν εδώ που η εγγύηση ισχύει μόνο για πιστοποιημένους resellers; Γιατί βλέπω ότι η επίσημη τιμή στη Γερμανία είναι 2800.

Αν δεν είναι πιστοποιημένος reseller (δηλαδή από το επίσημο κανάλι πώλησης) πως θα μπορέσει να σου δώσει εγγύηση και support στον τόπο σου; Το μόνο που θα μπορέσει να σου δώσει είναι μια αντικατάσταση στην καλύτερη που σημαίνει ότι θα εξακολουθείς να έχεις το πρόβλημα που είχες. Θα σου πουνε δηλαδή ότι έτσι είναι, δεν γίνεται κάτι άλλο, ίσως να μπορείς να ζητήσεις πίσω τα χρήματα κλπ, αλλά δεν υπάρχουν τα ίδια περιθώρια υπαναχώρησης εδώ και εκεί.
Στην Αμερική μάλλον είναι και πιο αυστηρά τα πράματα. No money no honey λογικά εκεί. Αλλά και από την άλλη αφού θα έχεις πληρώσει για το support από τον επίσημο reseller θα λυθεί το - όποιο - θέμα αντιμετωπίσεις.
Αρκεί βέβαια το θέμα να μην έχει προκύψει από δική σου υπαιτιότητα, θα το βρουν και αυτό στο service να ξέρεις, τα μηχανήματα δίνουν report πλέον.
Άσε να έχεις τουλάχιστον το κεφάλι σου ήσυχο, να έχεις και επικοινωνία με το επίσημο service που έχει πρόσβαση στα service bulletin, παρά με κάποιον τυχαίο dealer που απλώς είναι box mover.
 

thanking

Established Member
10 March 2023
100
Box mover οκ αλλά και το 1Κ στην τσέπη δεν το ξεπερνάς εύκολα... Εγώ βλέπω πάντως με 2Κ παίρνεις τον 40 με 5ετη εγγύηση! Ας τον στείλω Γερμανία αν έχω γλιτώσει 1Κ στην περίπτωση της στραβης!

Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,815
Αθήνα
Πάμε κι όπου βγει φάση δηλαδη; :p

Εγώ ακόμα και για λιγότερο πολύπλοκα μηχανήματα δεν το εμπιστεύομαι αυτό. But that's me που θέλω να είμαι σίγουρος, θέλω να μου πει ο τεχνικός τι συμβαίνει με το νι και με το σίγμα.
Λόξυγγα θα παρουσιάσουν τα μηχανήματα κατά καιρούς, τόσο πολύπλοκα που είναι, τότε φαίνεται η αξία του επίσημου service. Πιο πριν δεν φαίνεται αυτό. Out of sight, out of mind που λένε.
Μόνο σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας ενός προϊόντος θα σκεφτόμουν αγορά απ' έξω, δηλαδή όταν δεν γίνεται αλλιώς.

Και τώρα που το θυμήθηκα, δεν έχω κάνει ποτέ τη διαδικασία update στον SR8002 που διόρθωνε το DTS bomb (οι παλιοί ξέρουν). Γιατί τουλάχιστον για όσο είχα επαφή με το επίσημο service ήξερα και τι άλλα θεματάκια προέκυπταν σε κανα-δυο updates που είχανε βγάλει. Μετά έχασα την επαφή και δεν ξέρω σε ποια version τα διόρθωσαν όλα, πάντως το είχανε φτιάξει κάποια στιγμή.
 
Πάντως, να χ@σω το premium, στην Denon όταν ρώτησα στο chat αν ο retailer είναι certified μου είπαν αμέσως. Στη Marantz, που τον πήρα από seller στο Amazon (Gramophone) που φαίνεται να έχει και brick and mortar store και σοβαρό web presence, αφενός δεν κατάφερα να βρω τσατ διαθέσιμο και χρειάστηκε να περιμένω στο τηλέφωνο, αφετέρου με παρέπεμεψε σε ένα website όπου έπρεπε να ψάξω μόνος μου. To βρήκα μεν το μαγαζί, αλλά στη brick and mortar εκδοχή του, όχι ως Amazon reseller, και συνεχίζω να έχω ένα ίχνος ανησυχίας μέχρι να μου απαντήσει κάποιος από κει επίσημα (όπως έκαναν στη Denon αμέσως).
 
Last edited:

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,815
Αθήνα
Πάντως ήταν certified ο retailer και αυτό έχει σημασία. Αν και δεν νομίζω να μπορούσε αλλιώς να πουλά η Amazon στο USA. Δεν είναι ευρώπη βλέπεις που αν πάρεις ένα παλιοδισκάκι 4Κ και καθυστερήσει με υπαιτιότητα του καταστήματος... θες χάπι για την πίεση... . :ROFLMAO:

Να πω κάτι άλλο τώρα. Δεδομένου ότι είδα το δελτίο τύπου για τον classe pre MKII που θα έχει και αυτός HEOS (πλέον) και η ημερομηνία είναι για τις 12 Μαρτίου η ανακοίνωση και τέλος Μαρτίου για τη διαθεσιμότητα, εικάζω ότι κάπου εκεί λογικά θα έχουν και το update του HEOS.
Ας το ελπίσουμε... .
 
  • Like
Reactions: broncogr
Αν δεν είναι πιστοποιημένος reseller (δηλαδή από το επίσημο κανάλι πώλησης) πως θα μπορέσει να σου δώσει εγγύηση και support στον τόπο σου; Το μόνο που θα μπορέσει να σου δώσει είναι μια αντικατάσταση στην καλύτερη που σημαίνει ότι θα εξακολουθείς να έχεις το πρόβλημα που είχες. Θα σου πουνε δηλαδή ότι έτσι είναι, δεν γίνεται κάτι άλλο, ίσως να μπορείς να ζητήσεις πίσω τα χρήματα κλπ, αλλά δεν υπάρχουν τα ίδια περιθώρια υπαναχώρησης εδώ και εκεί.
Στην Αμερική μάλλον είναι και πιο αυστηρά τα πράματα. No money no honey λογικά εκεί. Αλλά και από την άλλη αφού θα έχεις πληρώσει για το support από τον επίσημο reseller θα λυθεί το - όποιο - θέμα αντιμετωπίσεις.
Αρκεί βέβαια το θέμα να μην έχει προκύψει από δική σου υπαιτιότητα, θα το βρουν και αυτό στο service να ξέρεις, τα μηχανήματα δίνουν report πλέον.
Άσε να έχεις τουλάχιστον το κεφάλι σου ήσυχο, να έχεις και επικοινωνία με το επίσημο service που έχει πρόσβαση στα service bulletin, παρά με κάποιον τυχαίο dealer που απλώς είναι box mover.

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Η (εκάστοτε) Marantz θα έπρεπε να οφείλει να σε υποστηρίξει ως κατασκευαστής ανεξάρτητα από το που τον αγόρασες. Το που και πως ας το βρει η ίδια, μπορεί να βρει τεχνικό στην πόλη σου, ή να σου στείλει ένα prepaid label για να το στείλεις όπου θέλει. Αν εσύ αποφασίσεις ως καταναλωτής να αγοράσεις από box mover, πάλι προϊόν που βγήκε από το εργοστάσιο της Marantz παίρνεις, άρα οφείλει να σε υποστηρίζει. Το ότι χρειάζεσαι service μετά από 1-2 χρόνια είναι εκ των πραγμάτων δική της ευθύνη (αφού εγγυάται 5).

Νομίζω αυτά είναι απλά παραθυράκια που βρήκαν οι κατασκευαστές για να μας δουλεύουν όλους κανονικά.

Καλά εννοείται δε μιλάμε για περίπτωση που έριξες τη μπύρα σου μέσα του, αυτό είναι άλλη υπόθεση. Όπου κι εκεί δηλαδή, θα έπρεπε να σου δώσει κάποιες επιλογές επί πληρωμή, είτε για επισκευή είτε για αντικατάσταση. Όπως πχ έκανε η SVS στην περίπτωση μου που το woofer πλημμύρισε, και μου έδωσαν 50% off για καινούριο.
 

thanking

Established Member
10 March 2023
100
Εγώ νομίζω είναι επιχειρηματολογια για να δικαιολογούν το καπέλο που πατάνε οι επίσημοι μεταπωλητές...

Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,815
Αθήνα
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Η (εκάστοτε) Marantz θα έπρεπε να οφείλει να σε υποστηρίξει ως κατασκευαστής ανεξάρτητα από το που τον αγόρασες. Το που και πως ας το βρει η ίδια, μπορεί να βρει τεχνικό στην πόλη σου, ή να σου στείλει ένα prepaid label για να το στείλεις όπου θέλει. Αν εσύ αποφασίσεις ως καταναλωτής να αγοράσεις από box mover, πάλι προϊόν που βγήκε από το εργοστάσιο της Marantz παίρνεις, άρα οφείλει να σε υποστηρίζει. Το ότι χρειάζεσαι service μετά από 1-2 χρόνια είναι εκ των πραγμάτων δική της ευθύνη (αφού εγγυάται 5).

To λες μόνος σου. Ο κατασκευαστής, όχι ο retailer ή ο distributor που δεν έχει καμία σχέση με εκείνο που αγόρασες (όταν δεν τον έχεις αγοράσει από εκείνον).

Εσύ το αγόρασες από authorised retailer, επομένως δεν έχεις να ανησυχείς για κάτι. Στον τόπο σου θα εξυπηρετηθείς όπως προβλέπεται και με ό,τι περιλαμβάνει η αγοραστική σου σχέση μεταξύ εσένα και του retailer.
 
Για πείτε ρε παλικάρια, μπανάνες πως μπαίνουν στον 40? Αγόρασα αυτές εδώ, πιο πολύ επειδή ήθελα να κάνω ένα συγκριτικό για πάρτη σας μεταξύ των 4800/40 και ήθελα να τους κάνω λίγο πιο hot-swappable. Δεν ξέρω αν υπάρχουν 'σωστά' και 'λάθος' μεγέθη, πάντως δε χωράνε ως έχουν. Κάπου είδα ότι πρέπει να βάλεις ένα στραβό συνδετήρα μέσα και να τραβήξεις τα καπάκια, αλλά δε νομίζω να γίνεται από όσο δοκίμασα (δεν έχει κάπου να πιαστεί μέσα). Ενδέχεται κιολας να μην παίρνει καθόλου. Εδώ φαίνεται πως είναι τα βύσματα του.

Marantz-Cinema-40-AV-Receiver-2.webp
 
Last edited:

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,815
Αθήνα
Όταν αφαιρέσεις τα μαύρα πλαστικά καπάκια στο πίσω μέρος της μπόρνας, τότε αποκαλύπτεται το εσωτερικό της όπως στη φωτογραφία που δείχνεις τώρα. Μετά το μόνο που χρειάζεται είναι να σφίξεις την μπόρνα μέχρι το τέλος της διαδρομής της βιδώνοντάς την προς τα μέσα και σπρώχνεις την μπανάνα στο πίσω μέρος που είναι η τρύπα (ακούστηκε κάπως αυτό αλλά ΟΚ).

Με συνδετήρα βγάζεις τα καπάκια στους Yamaha. Στους denon και marantz αφαιρείται με το νύχι ή με ένα κοπιδάκι από το πλάι, ή και με ένα ίσιο κατσαβίδι.
 
Όταν αφαιρέσεις τα μαύρα πλαστικά καπάκια στο πίσω μέρος της μπόρνας, τότε αποκαλύπτεται το εσωτερικό της όπως στη φωτογραφία που δείχνεις τώρα. Μετά το μόνο που χρειάζεται είναι να σφίξεις την μπόρνα μέχρι το τέλος της διαδρομής της βιδώνοντάς την προς τα μέσα και σπρώχνεις την μπανάνα στο πίσω μέρος που είναι η τρύπα (ακούστηκε κάπως αυτό αλλά ΟΚ).

Με συνδετήρα βγάζεις τα καπάκια στους Yamaha. Στους denon και marantz αφαιρείται με το νύχι ή με ένα κοπιδάκι από το πλάι, ή και με ένα ίσιο κατσαβίδι.

Όχι, ο δικός μου δεν έχει καπάκια, είναι όπως το βλέπεις στη φωτό από κάτω. Έχει τρύπα, απλά η τρύπα είναι πολύ στενή για τη μπανάνα (με το συμπάθειο :p).

IMG_0794.jpeg
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,633
Οι κλασικές μπανάνες είναι 4mm.

Τέτοιες πρέπει να είναι και αυτές που πήρες.

Στη φωτό που εβαλες δεν έχει καπάκια.

Μάλλον απλά φοβάσαι να σπρώξεις τη μπανάνα…Έχει ελαστικό έλασμα στο κέντρο που υποχωρεί όπως τη σπρώχνεις….απλα θέλει λίγο πίεση.
 
Έχω τη εντύπωση ότι βγαίνει κάπως το εσωτερικό, απλά δεν είναι ξεκάθαρο το πως. Λογικά αυτό το κομμάτι που είναι πλαστικό κόκκινο-μαύρο. Δεν πιέζεται μέσα με τίποτα, η διαφορά διαμέτρου είναι τεράστια.

IMG_0844.jpeg


IMG_0843.jpeg
 
Last edited: