ωχ...Μπλοκαρε ο μηχανισμος εντασης της αλυσιδας...
...η αλυσιδα χαλαρωσε μετα το κοψιμο... αυτα μεχρι στιγμης
Η αλυσιδα θελει λαδωμα για να μην ανεβαινει η θερμοκρασια απο την τριβη και φθειρεται, για να μην σκουριασει απο την υγρασια, για να κινειται και να γλυστραει πανω στη λαμα ευκολοτερα κανοντας το κοψιμο πιο αποτελεσματικο και με λιγοτερη πιεση στο μοτερ.
Επισης μια καλολαδωμενη αλυσιδα μαγκωνει πιο δυσκολα στο ξυλο, οποτε ειναι προυποθεση και για ενα ασφαλεστερο κοψιμο.
Χωρις την μπαταρια επανω και πριν απο καθε χρηση, βαζω αρκετες σταγονες λαδι με ενα μικρο μπουκαλακι φροντιζοντας να παει σωστα μεταξυ αλυσιδας και λαμας, ας τρεξει και πανω στη λαμα., γυρνωντας την αλυσιδα με το χερι.
Μια φορα ειναι αρκετη για οσο διαρκει μια μπαταρια, εκτος αν κοβω σκληρα και ξερα ξυλα οποτε θα κρινω αν χρειαζεται συμπληρωματικο λαδωμα.