Συμφωνώ. Όμως τελικά το θέμα είναι ότι για να βρω το δίκιο μου πρεπει να μιλήσω δε ξέρω και εγώ πόσες φορές με την εταιρία, να πάω στο κατάστημα και δε ξέρω τι θα χρειαστεί ακόμα. Τελικά πως μας προστατεύουν οι νόμοι απο την LG και τη κάθε LG που μας ταλαιπωρεί-κοροϊδεύει?
Τη τηλεόραση μου αυτή τη στγμή την έχει ένα εξουσιοδοτημένο service της LG το οποίο υποστηρίζει τη δικαιολογία για την υγρασία. Θα προσπαθήσω και με τη media αλλα φοβάμαι ότι θα τους επηρεάσουν.
Καλησπέρα. Είμαι κάτοχος ενός αρκετά καλου συστήματος home theater με HTPC, projector, και δυστυχώς για τηλεόραση έχω μια LG 47 ιντσών LE5550 LED. Γράφω δυστυχώς γιατί μετά απο 18 μήνες στη κατοχή μου η τηλεόραση χάλασε αφού η μισή οθόνη δείχνει ασπρόμαυρα. Κάλεσα το service της LG να μου την...
Δεν τα ξέρω τα συγκεκριμένα μοντέλα αλλά προτείνω Samsung χωρίς συζήτηση. Έχω μια Samsung 42´ και μια LG 47´. Πέρα απο το ότι η Samsung δεν έχει πάθει τιποτα ενω η LG εκαψε το panel, να παρακαλάς να μη μπλεξεις με το service της LG. Τρομερή ταλαιπωρία με δικαιολογιες για να μην καλύψουν την εγγύηση.
Αν εχεις όλες τις ρυθμίσεις στις αρχικές εργοστάσιακες μάλλον είσαι" τυχερός". Τρέξε στο κατάστημα που την αγοράσες να σου δώσουν τα λεφτά πίσω. Άμα μπλεξεις με service lg την πατήσες. Έγω ταλαιπωρουμαι 10 ημέρες μαζί τους και δε μου καλύπτουν τη εγγύηση.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.