Στην εφαρμογή η επιλογή για screen share κολλάει και σε εσάς; Έχω 100mbps ταχύτητα κι ενώ στο κινητό παίζει κανονικά η εικόνα όταν την στέλνω λαγκαρει και φορτώνει συχνά πυκνά.
Μάλλον δεν γνωρίζεις καλά τα της Wind και λες ότι θέλεις. Επίσης την αναβάθμιση ΔΕΝ την κάνει η εταιρεία της Wind αλλά η Technicolor. Δεν αφορά την υπηρεσία της Wind Vision αλλά το λογισμικό του android box που έχει αγοράσει η Wind για να φιλοξενήσει την εφαρμογή της. Επίσης όταν κόβεις την...
Καμία απαίτηση. Το tv box έχει υποχρέωση η εταιρεία να έρθει να το παραλάβει καθώς αυτό λένε οι εκπρόσωποι της. Από εκεί και πέρα το box φιλοξενεί την εφαρμογή και δεν έχει καμία σχέση η Wind με τα λειτουργικό της
Ωραία ήρθε και σε μένα
Μια ερώτηση. Εμένα μου είχαν έρθει 2 αποκωδικοποιητές. Ο δεύτερος που δεν είναι ενεργός θα πάρει την ενημέρωση; Γνωρίζετε; Τον χρησιμοποιώ για android box
Έχω πατήσει πολλές φορές ενημέρωση και μου λέει ότι το σύστημα είναι ενημερωμένο. Ευελπιστώ να μην είναι παλιός ο αποκωδικοποιητής καθώς ήμουν από τους πρώτους που το πήρε, και γι'αυτό δεν μου το αναβαθμιζει
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.