Search results

  1. S

    Wind Vision

    Στην εφαρμογή η επιλογή για screen share κολλάει και σε εσάς; Έχω 100mbps ταχύτητα κι ενώ στο κινητό παίζει κανονικά η εικόνα όταν την στέλνω λαγκαρει και φορτώνει συχνά πυκνά.
  2. S

    Wind Vision

    Δεν γνωρίζεις αν εχω wind vision σε κάποιο άλλο box. Ύφος και υποδείξεις να κάνετε εκεί που γνωρίζετε
  3. S

    Wind Vision

    Μάλλον δεν γνωρίζεις καλά τα της Wind και λες ότι θέλεις. Επίσης την αναβάθμιση ΔΕΝ την κάνει η εταιρεία της Wind αλλά η Technicolor. Δεν αφορά την υπηρεσία της Wind Vision αλλά το λογισμικό του android box που έχει αγοράσει η Wind για να φιλοξενήσει την εφαρμογή της. Επίσης όταν κόβεις την...
  4. S

    Wind Vision

    Καμία απαίτηση. Το tv box έχει υποχρέωση η εταιρεία να έρθει να το παραλάβει καθώς αυτό λένε οι εκπρόσωποι της. Από εκεί και πέρα το box φιλοξενεί την εφαρμογή και δεν έχει καμία σχέση η Wind με τα λειτουργικό της
  5. S

    Wind Vision

    Την αναβάθμιση δεν την κάνει η Wind όμως αλλά η technicolor
  6. S

    Wind Vision

    Κι εγώ την έχω κόψει και δεν πήρα την ενημέρωση. Όμως και άλλος που έχει κανονικά συνδρομή ακόμα δεν πήρε ενημέρωση. Νομίζω πως γίνεται σταδιακά
  7. S

    Wind Vision

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Wind Vision Την κάνω αλλά φαίνεται να μην ενημερώνει. Θα προσπαθήσω να κάνω hard reset
  8. S

    Wind Vision

    Ωραία ήρθε και σε μένα Μια ερώτηση. Εμένα μου είχαν έρθει 2 αποκωδικοποιητές. Ο δεύτερος που δεν είναι ενεργός θα πάρει την ενημέρωση; Γνωρίζετε; Τον χρησιμοποιώ για android box
  9. S

    Wind Vision

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Wind Vision Ρυθμισεις- πληροφορίες - ενημέρωση συστήματος - έλεγχος για ενημερωση Αυτή την διαδρομή ακολουθώ
  10. S

    Wind Vision

    Έχω πατήσει πολλές φορές ενημέρωση και μου λέει ότι το σύστημα είναι ενημερωμένο. Ευελπιστώ να μην είναι παλιός ο αποκωδικοποιητής καθώς ήμουν από τους πρώτους που το πήρε, και γι'αυτό δεν μου το αναβαθμιζει