Αγένεια ολκής σε εξουσιοδοτημένο Sony Service Center

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

     

    Σας προσκαλούμε να γιορτάσουμε μαζί τα 15α γενέθλια του AVclub.

    Την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021, και ώρα 21:00 θα πραγματοποιήσουμε το πάρτι των γενεθλίων του φόρουμ μας στο ROOT Cafe - bar - Restaurant

     

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

iceman

AVClub Enthusiast
22 July 2006
1,209
Αθήνα
Διαβάστε να δείτε τι μου έτυχε σήμερα!!! (όσα αναφέρω παρακάτω είναι από το email που έστειλα στη Sony Hellas αμέσως μετά το συμβάν)

"...από τις 30/11/2005 είμαι κάτοχος μίας TFT-LCD τηλεοράσεως της σειράς Bravia μοντέλο S23A10 και σε γενικές γραμμές ήμουν ευχαριστημένος από αυτήν...σημειωτέον η εν λόγω τηλεόραση χρησιμοποιείται σε υπνοδωμάτιο.

Πριν από περίπου 1,5 μήνα από τα ηχεία της εν λόγω τηλεόρασης άρχισε να ακούγεται, αρχικά κατά διαστήματα και στην συνέχεια συνεχώς, ένα ιδιαιτέρως εκνευριστικό βουητό (κάπως σαν ανεμιστηράκι λαπτοπ) το οποίο ειδικά στις συνθήκες όπου λειτουργούσε η TV (υπνοδωμάτιο, άρα γενικότερο περιβάλλον ήσυχο και λειτουργία της TV σε χαμηλή ένταση) ... εκνεύριζε και εμένα και τη σύζυγό μου.

Για την εξάλειψη του φαινομένου δοκίμασα διάφορες ρυθμίσεις από το μενού της τηλεόρασης μήπως και διορθωθεί και πράγματι διαπίστωσα ότι απενεργοποιώντας για λίγο (1-2 λεπτά) τα ηχεία μέσα από τη σχετική επιλογή του μενού το πρόβλημα διορθωνόταν.



Όμως εδώ και 15 ημέρες η άνω τεχνική έπαψε να έχει αποτελέσματα.... το δε ενοχλητικό βουητό εξακολουθεί..

Για το λόγο αυτό έψαξα στο site σας και βρήκα το πλησιέστερο στο σπίτι μου (Άνω Πατήσια) εξουσιοδοτημένο service center σας, Γιεμεντζόγλου Ν. & Σια Ο.Ε. (Ηρακλείου 100, 111 42 ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ), όπου κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας επισκέφθηκα σήμερα (1/11/2006) το πρωί, μαζί με την προβληματική συσκευή.


Όταν ήρθε η σειρά μου να την παραδώσω και προτού γίνει οποιαδήποτε παραλαβή ένας εκ των τεχνικών ζήτησε να τεθεί η τηλεόραση σε λειτουργία (στο χώρο της υποδοχής!!!) ώστε να διαπιστωθεί το πρόβλημα.


Όπως ήταν αναμενόμενο η ένταση του θορύβου δεν μπόρεσε να διαπιστωθεί στο θορυβώδες περιβάλλον της υποδοχής, όπου ήδη ανέμεναν 5 ακόμα άτομα.


Τότε ήρθε ένας κύριος με κοστούμι (το οποίο έφερε ραμμένο το σήμα Sony Service Center, ο οποίος καθόταν σε παρακείμενο γραφείο) και πήρε τη συσκευή στο εργαστήριο ζητώντας μου να τον ακολουθήσω.


Εκεί τη δοκίμασε ξανά προκειμένου να διαπιστώσει το πρόβλημα, το οποίο κατά την άποψή του δεν ήταν διακριτό!


Αφού του εξήγησα το περιβάλλον στο οποίο λειτουργεί η τηλεόραση και τη διαφορά του από τον χώρο εργαστηρίου (μολονότι πιο ήσυχος από την υποδοχή και πάλι θορυβώδης σε σχέση με το υπνοδωμάτιο) του ζήτησα να δοκιμάσει να το ακούσει από κοντά.


Τότε αυτός αναγνώρισε ότι πράγματι υπάρχει ένα βουητό αλλά επέμεινε ότι αυτό είναι φυσιολογικό, υπήρχε εξ´ αρχής στην τηλεόρασή μου και ότι θα συνεχίσει να υπάρχει μέχρι να παλιώσει...


Του εξήγησα ότι ο εν λόγω θόρυβος που τόσο εγώ όσο και η σύζυγός μου ακούμε πολύ καλά δεν υπήρχε εξ’ αρχής (αν υπήρχε θα είχαμε επισκεφτεί το service πολύ νωρίτερα) και ότι σε κάθε περίπτωση θα έπρεπε να το ψάξει σωστά και με υπομονή..


Τότε ο εν λόγω κύριος (που σημειωτέον ουδέποτε μου συστήθηκε) μου είπε ότι γνωρίζει τι βλάβη έχει η συσκευή μου...

Όταν τον ρώτησα ποια είναι αυτή μου απάντησε ότι η εν λόγω βλάβη συναντάται πολύ συχνά και συνίσταται στην αγωνία και το άγχος του πελάτη όταν λήγει η εγγύηση του!!!!!!!!!!!!



Έκπληκτος από την ειρωνική και αγενή του συμπεριφορά , και παραβλέποντας αρχικά την άνω προσωπική προσβολή, προσπάθησα, ρωτώντας τον, να μάθω από που μπορεί να προέρχεται ο ήχος που τόσο εγώ όσο και η γυναίκα μου ακούμε.


Ο εν λόγω κύριος αρνήθηκε να μου δώσει περισσότερες πληροφορίες και έφυγε βγάζοντας και την τηλεόρασή μου εκτός εργαστηρίου.


Τότε του ζήτησα να μου ζητήσει συγνώμη για την ανωτέρω ειρωνική και αγενή συμπεριφορά και αυτός μου απάντησε ότι δεν υπάρχει λόγος να κάνει κάτι τέτοιο!!!


Επιπλέον, του επέστησα ότι στη δική μου περίπτωση η λήξη της εγγύησής της συσκευής μου δεν ήταν το θέμα καθώς βάσει ενσωματωμένης στο εθνικό δίκαιο (Ν. 3043/2002) κοινοτικής νομοθεσίας αυτή καλύπτεται από 2ετή εγγύηση, άρα τουλάχιστον συγγνώμη έπρεπε να ζητήσει καθώς όσα είχε πει ήταν και αναληθή και προσβλητικά.

Αυτός αντέταξε ότι η εγγύησή είναι μονοετής και δεδομένου ότι κατ’ αυτόν και την «επιστημονική – ακουστική» του διάγνωση η λειτουργία της συσκευής δεν διέφερε από τη φυσιολογική, αρνήθηκε να παραλάβει τη συσκευή με αποτέλεσμα να την πάρω πίσω και να σας γράφω τώρα το παρόν email...."

Ωραία πράγματα ε???

Μόλις έχω απάντηση από Sony θα σας ενημερώσω....
 
16 July 2006
7,393
HAMBURG
τηλεφωνο στο κεντρο καταναλωτη και περιγραφη των ανωτερω..

μετα στειλε και ενα ΕΜΑΙΛ στη ΣΟΝΥ ευρωπης .....

και στο τελος δωστους και τον ΝΟΜΟ φωτοτυπια να τον καμαρωσουν .......
 

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,409
t3.large
Καλα έκανες και έστειλες μαιλ...Τωρα να την πάς σε άλλο service...Εγω σε μιά βλάβη που είχα (S32A10, έδειχνε σκουπίδια) εμεινα πολυ ικανοποιημενος απο το MEGA-SERVICE στο Μαρούσι. (Αγ.Κωνσταντίνου 12 151 24 Μαρούσι Τηλ: 210 6195953 Fax : 210 6104338 )

Σε λίγες μέρες ήταν έτοιμη, μετά απο αλλαγή μιάς πλακέτας και καλύτερα ρυθμισμένη απο πρίν ;)
 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
6,264
ΑΘΗΝΑ
Θα είναι κανένας από αυτούς τους άνδρες που περιγράφει η Νικόλ σε άλλο thread με την συνεχή "κούραση".
'Αλλαξέ τους τα φώτα...
 

Κρυωνάς Νίκος

AVClub Addicted Member
17 June 2006
2,407
Κιλκίς
Φίλε iceman σου εύχομαι η ταλαιπωρία που είχες στο service να είναι περαστική, και κακά τα ψέματα η επίσκεψη στο service είναι ταλαιπωρία ακόμα και αν όλα πάνε κατ' ευχήν.

Περιμένω όμως από εσένα να δημοσιεύσεις και την απάντηση από το email που έστειλες στην εταιρεία, να με γλυτώσεις και από τον κόπο.

Όσο αφορά τους υπόλοιπους από εμάς που δεν έχουμε πλήρη γνώση της υπόθεσης, και καθώς έχουμε ακούσει μόνο την μια πλευρά, να κάνουμε λίγο υπομονή και να μην βγάζουμε συμπεράσματα.

Ευχαριστώ.
 

Θάνος Φούντας

AVClub Addicted Member
22 June 2006
1,878
Αφού αποφάσισες (όπως και πρέπει) να το πάρεις ζεστά και να το "κυνηγήσεις" οι δικές μου προτάσεις είναι:
1. Καταγγελία στη Sony Hellas
2. Καταγγελία στη Sony Europe
3. Καταγγελία στο ινστιτούτο καταναλωτή
4. Επιστολή στα περιοδικά του χώρου όπου να περιγράφεις την ταλαιπωρία σου
5. Καταγγελία στο Υπουργείο Ανάπτυξης (υπάρχει μία υπηρεσία αλλά δε θυμάμαι πώς λέγεται τώρα)

Δε φταίει απαραίτητα η Sony. Καμια φορά οι "εξουσιοδοτημένοι" είναι το πρόβλημα. Βέβαια η επιλογή τους ανήκει στη Sony αλλά συνήθως γίνεται με βάση ένα checklist δυνατοτήτων...
 

iceman

AVClub Enthusiast
22 July 2006
1,209
Αθήνα
Εννοείτε, μιας και είμαι δικηγόρος και ξέρω καλά τα δικαιώματα μου, ότι το θέμα δεν θα το αφήσω έτσι, άλλωστε μόνο σε χρόνο θα μου κοστίσει... (όχι ότι και ο χρόνος δεν αποτιμάται!!)
Εννοείτε επίσης ότι θα δημοσιεύσω την όποια απάντηση της Sony, αν και μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχω λάβει τίποτα, ούτε με έχουν καλέσει για διευκρινίσεις.. γεγονός το οποίο προσώπικα είναι αρνητικό για την γενικότερη στάση της εδώ Sony.. (κάνοντας σύγκριση με τη Multichoice, όπου έστειλα email προχθές αργά το βράδυ για ένα πρόβλημα και χθες με έψαχναν σε κινητά και σταθερά να μου μιλήσουν και να τους εξηγήσω ακριβώς τι είχε συμβεί)..
Πάντως ο τύπος ήταν εκνευριστικός, η δε ειρωνεία του με εξόργισε πραγματικά ... ούτε όταν κατά τη στιχομυθία για τη διάρκεια της εγγύησης του είπα για τη διετία, επικαλούμενος την ιδιότητά μου έδειξε να ιδρώνει το αυτί του...
Ντροπή για το εν λόγω Service...
 

iceman

AVClub Enthusiast
22 July 2006
1,209
Αθήνα
Ακόμα ούτε φωνή ούτε ακρόαση.. ωραία αντιπροσωπεία έχουν.. σύντομα θα πάει και το εξωδικάκι....
 

iceman

AVClub Enthusiast
22 July 2006
1,209
Αθήνα
Ακόμα τίποτα δυστυχώς.. τέτοια αδιαφορία δεν την περίμενα..
Το εξώδικο θα φύγει μάλλον από Δευτέρα γιατί λόγω τρεξίματος δεν τα κατάφερα να το στείλω ακόμα...
Προσωπικά η Sony έχασε ένα στάνταρ πελάτη...
 

iceman

AVClub Enthusiast
22 July 2006
1,209
Αθήνα
Επιτέλους κάποιο σημάδι ζωής..
Αφού δεν βρήκα χρόνο για να στείλω σε εξώδικο (άσε τα 25 κερατιάτικα στον επιμελητή) ξαναέστειλα το ίδιο email στο CC της Sony με την εξής προσθήκη:


Πριν από 2 εβδομάδες σας έστειλα το κάτωθι email στο οποίο ακόμα δεν έχω λάβει την παραμικρή απάντηση..
Το ίδιο κείμενο θα σας αποσταλεί με fax και αν χρειαστεί και με δικαστικό επιμελητή... τόσο στην εταιρία σας όσο και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Εξακολουθώ να αντιμετωπίζω το ίδιο εκνευριστικό πρόβλημα με την τηλεόρασή μου που αναφέρω στο email και ακόμα η εταιρία σας, αν και έχει τη σχετική υποχρέωση, δεν το έχει αντιμετωπίσει...
Με την επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματος μου αναμένω την απάντησή σας.


Στη συνέχεια απέστειλα την εκτύπωση του άνω email και με fax και ύστερα από 2 ώρες έλαβα ην κάτωθι απάντηση:

SONY HELLAS A.E.E.
Ρ. ΦΕΡΑΙΟΥ 44-46 & Λ. ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ
154 51 Ν. ΨΥΧΙΚΟ, ΑΘΗΝΑ
ΑΠΟ: Τζανακακη Ευαγγελία ΤΗΛ: 67 82 177
Προϊσταμένη Τμ. Εξυπηρέτησης Πελατών FAX: 67 82 001
Κύριε .......... ,
Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στα προϊόντα της Sony, καθώς και για την επιστολή που στείλατε στα γραφεία μας.
Λυπούμαστε πολύ για το πρόβλημα που αντιμετωπίσατε με το Εξουσιοδοτημένο Σέρβις Γιεμετζόγλου Ν. και Σια Ο.Ε. της εταιρείας μας.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως παρά την εκπαίδευση των Εξουσιοδοτημένων Καταστημάτων Σέρβις από την εταιρεία μας και την παροχή των απαραίτητων οδηγιών και εγχειριδίων για την Εξυπηρέτηση των Πελατών μας, δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτα υπεύθυνοι για συγκεκριμένες ενέργειες μιας ανεξάρτητης επιχείρησης. Παρ´ όλα αυτά, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την αποφυγή παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον.
Παρόλα αυτά για την δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση ,θα σας συνιστούσα να απευθυνθείτε σε κάποιο άλλο εξουσιοδοτημένο μας service στην περιοχή που σας εξυπηρετεί ,να μας ενημερώσετε για τη επιλογή σας ,έτσι ώστε να μπορέσουμε εκ νέου να παρακολουθήσουμε την περίπτωση σας .
Επίσης θα ήθελα να σας ευχαριστήσω, γιατί καταγγελίες σαν τη δική σας, μας επιτρέπουν να εντοπίσουμε και να αναγνωρίσουμε τις όποιες αδυναμίες υπάρχουν στο σύστημα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας και να εφαρμόσουμε νέες πολιτικές για τη βελτίωση του επιπέδου της Εξυπηρέτησης Πελατών και της Τεχνικής μας Εξυπηρέτησης.
Με εκτίμηση,
Τζανακάκη Ευαγγελία


Όπως αντιλαμβάνεστε, τίποτα το σημαντικό μιας και δεν δίνεται λύση στο προβλημά μου...
Για το λόγο αυτό έστειλα την εξής απάντηση και θα σας ενημερώσω για τυχόν εξελίξεις...


Αξιότιμη κα. Τζανακάκη,
Ευχαριστώ για την απάντησή σας (μολονότι με σημαντική καθυστέρηση σε σχέση με την πρώτη μου επιστολή).
Επειδή, πλην του εν λόγω εξουσιοδοτημένου service (Γιεμετζόγλου Ν. και Σια Ο.Ε) δεν υπάρχει οποιοδήποτε άλλο που να με εξυπηρετεί (διαμένω στα Άνω Πατήσια) θα ήταν καλύτερο να αποστείλετε εσείς δικό σας τεχνικό στο χώρο μου ώστε και το πρόβλημα να διαπιστωθεί εύκολα και άμεσα και να μπορέσει να αναλάβει με τη δέουσα προσοχή τη συσκευή μου, προσφερόμενος να αναλάβω τυχόν μικροέξοδα μεταφοράς.
Πιστεύω ότι μετά την επί 15μερο ταλαιπωρία μου και την προσβλητική συμπεριφορά του συνεργάτη σας, που εν τέλει προσβάλλει τη δική σας εταιρία, τα ανωτέρω θα ήταν το ελάχιστο δείγμα κατανόησης και εξυπηρέτησης από την εταιρία σας.
Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνηση.
Με τιμή,
 

supacoopa

AVClub Addicted Member
19 June 2006
2,366
Athens
Νομιζω οτι οι μαγικη φραση αν χρειαστεί και με δικαστικό επιμελητή εφερε εστω ενα πρωτο αποτελεσμα.

Καλο κουραγιο φιλε!
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
14,865
Καλά, την SONY και την ποιότητα του support / service της τώρα την μάθατε;

Θυμάμαι προ ~2 ετίας που είχαμε αγοράσει κάτι super-duper 19αρες TFT οθόνες που είχε βγάλει τότε (τις πρώτες X BLACK για desktop) και είχαν έρθει με καμιά 10αρια καμένα Pixel η κάθε μία.
Το θέμα είναι όχι τόσο τα καμένα pixel (αυτό έχει να κάνει με την άλλη πληγή της SONY, το QC) αλλά με το γεγονός ότι service τους από τα 13 καμένα pixel που είχε μία οθόνη δεν έβλεπε κανένα!
Επειδή γνωρίζαμε τον τρόπο λειτουργίας τους, τους είχαμε μάλιστα μασκάρει σε χαρτί τα σημεία των καμένων pixel αλλά αυτοί εξακολουθούσαν επιδεκτικά να μην τα βλέπουν!
Αναγκαστήκαμε και στείλαμε δικό μας τεχνικό για να τους τα δείξει 1-1 με το χεράκι!
Απλώς ντροπή…

Μετά από αυτό και άλλες ευτυχείς εμπειρίες με προϊόντα SONY (πχ ψηφιακή φωτογραφική των 800 Ευρώ που έπρεπε να αλλαχθεί 4 φορές προκειμένου να μην έχει καμένα pixel ή σκόνες στο εσωτερικό του φακού), απλώς SONY μόνο αν μου χαρίσουν πλέον (και αυτό με πολύ σκέψη).
 

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,409
t3.large
Λαχειο ειναι αυτα τα πραγματα, λαχειο...Εγω παλι, δεν ειχα κανένα προβλημα ...πριν 1 μήνα και κατι που ειχα παει μια bravia την παρέλαβα σε 4 εργάσιμες μετά απο αλλαγή μιάς πλακέτας.
 

ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΚΟΣ

Supreme Member
29 June 2006
4,392
Σε ενυσχιτή αυτοκινίτου που ήταν τίγκα στις προστασίες και κάηκε το 1 κανάλι
μου ζήτησαν 25.000 δρχ για καθένα απο τα 4 mosfet.
O ενυσχιτής στοιχιζε 130.000 δρχ.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,516
BVR (Beyond Visual Range)
Re: Απάντηση: Αγένεια ολκής σε εξουσιοδοτημένο Sony Service Center

H Sony εχει απαραδεκτο service με βαση τις ιστοριες που εχω ακουσει. :slapface:

Ευτυχως εμενα δεν μου εχει χρειαστει ακομη.