Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Συσκευές
Απαραδέκτο σέρβις και συμπεριφορά της Lenovo
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="manthes" data-source="post: 1057944334" data-attributes="member: 24272"><p>Μεταφερω το κειμενο οπως το δημοσιευσα και σε αλλο φορουμ ωστε να μαθαινει ο καθενας τι ισχυει με την συμπεριφορα της Lenovo</p><p></p><p></p><p>Ειχα την ατυχια να παρω μια απο τις σαβουρες της Λενοβο (με δεδομενο οτι χαλασε σε 1,5 χρονο ο ορος σαβουρα ειναι επιτρεπτος πιστευω). Στον 1,5 χρονο αποκτησε προβλημα στην φορτιση και το εστειλα στο σερβις (Αρβατο οποτε τα λογια περιττευουν). Με καποιο μαγικο τροπο ανακαλυψαν οτι το κινητο εχει προβλημα στο Power on, κατι που δεν συνεβαινε φυσικα, οποτε εκτος απο την μπαταρια μου αλλαξαν και την πλακετα. </p><p></p><p></p><p>Πηρα το κινητο απο το σερβις μετα απο 25 μερες και διαπιστωσα οτι πλεον δεν εβρισκε τα δικτυα κινητης τηλεφωνιας (πλην κοσμοτε με τα χιλια ζορια). Το ξαναστελνω στο σερβις (με φωτογραφια του κινητου χωρις σημα και ενος τηλεφωνου των 20 ευρω με φουλ σημα) και απο την Πεμπτη εως σημερα ακομα δεν το εχουν ελεγξει. Σημερα επειδη συμπληρωσα ενα μηνα χωρις κινητο τους πηρα τηλεφωνο λεγοντας πως αφου δεν μπορουν να το επισκευασουν (παιρνουμε ως δεδομενο πως θα χρειαστει παλι να ερθει νεα πλακετα δηλαδη αλλες 20 μερες χωρις τηελφωνο) τοτε θελω αντικατασταση κινητου ή τα λεφτα μου πισω αλλιως θα κανω καταγγελια. </p><p></p><p></p><p>Καπου εκει αρχισε και το ωραιο καθως η κυρα στο τηλεφωνο αρχισε τις εξυπναδες του στυλ τι εννοειται πως σας κατεστρεψαν το κινητο την πρωτη φορα, θα περιμενετε να ολοκληρωθει ο ελεγχος, δεν προβλεπεται αντικατασταση, καντε οτι θελετε ειναι δικο σας θεμα.</p><p></p><p></p><p>Επειδη δεν θελω να χασω επιπλεον χρονο προφανως δεν θα περιμενω το ποτε θα ολοκληρωθει ο ελεγχος. Υπαρχει καποιος που να γνωριζει που ειναι καλυτερα να απευθυνθω για το συγκεκριμενο θεμα; Σκεφτομαι για τον Συνηγορο του Καταναλωτη αλλα υπαρχει καποια καλυτερη λυση;</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="manthes, post: 1057944334, member: 24272"] Μεταφερω το κειμενο οπως το δημοσιευσα και σε αλλο φορουμ ωστε να μαθαινει ο καθενας τι ισχυει με την συμπεριφορα της Lenovo Ειχα την ατυχια να παρω μια απο τις σαβουρες της Λενοβο (με δεδομενο οτι χαλασε σε 1,5 χρονο ο ορος σαβουρα ειναι επιτρεπτος πιστευω). Στον 1,5 χρονο αποκτησε προβλημα στην φορτιση και το εστειλα στο σερβις (Αρβατο οποτε τα λογια περιττευουν). Με καποιο μαγικο τροπο ανακαλυψαν οτι το κινητο εχει προβλημα στο Power on, κατι που δεν συνεβαινε φυσικα, οποτε εκτος απο την μπαταρια μου αλλαξαν και την πλακετα. Πηρα το κινητο απο το σερβις μετα απο 25 μερες και διαπιστωσα οτι πλεον δεν εβρισκε τα δικτυα κινητης τηλεφωνιας (πλην κοσμοτε με τα χιλια ζορια). Το ξαναστελνω στο σερβις (με φωτογραφια του κινητου χωρις σημα και ενος τηλεφωνου των 20 ευρω με φουλ σημα) και απο την Πεμπτη εως σημερα ακομα δεν το εχουν ελεγξει. Σημερα επειδη συμπληρωσα ενα μηνα χωρις κινητο τους πηρα τηλεφωνο λεγοντας πως αφου δεν μπορουν να το επισκευασουν (παιρνουμε ως δεδομενο πως θα χρειαστει παλι να ερθει νεα πλακετα δηλαδη αλλες 20 μερες χωρις τηελφωνο) τοτε θελω αντικατασταση κινητου ή τα λεφτα μου πισω αλλιως θα κανω καταγγελια. Καπου εκει αρχισε και το ωραιο καθως η κυρα στο τηλεφωνο αρχισε τις εξυπναδες του στυλ τι εννοειται πως σας κατεστρεψαν το κινητο την πρωτη φορα, θα περιμενετε να ολοκληρωθει ο ελεγχος, δεν προβλεπεται αντικατασταση, καντε οτι θελετε ειναι δικο σας θεμα. Επειδη δεν θελω να χασω επιπλεον χρονο προφανως δεν θα περιμενω το ποτε θα ολοκληρωθει ο ελεγχος. Υπαρχει καποιος που να γνωριζει που ειναι καλυτερα να απευθυνθω για το συγκεκριμενο θεμα; Σκεφτομαι για τον Συνηγορο του Καταναλωτη αλλα υπαρχει καποια καλυτερη λυση; [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Συσκευές
Απαραδέκτο σέρβις και συμπεριφορά της Lenovo
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…