...είχα γράψει παλαιότερα :
''....Σημαντικό προτέρημα της μουσικής σε σχέση με άλλες τέχνες είναι η δυνατότητα του ακροατή να αντανακλά δικές του σκέψεις και συναισθήματα πάνω σε αυτά που αρχικά (πιθανώς) θα ήθελε να εκφράσει ο συνθέτης /δημιουργός, ακόμη και αν τα πρώτα είναι συχνά κάθε άλλο παρά ‛συμφασικά’ με τα δεύτερα, ή και τελείως ασυνάρτητα, ασύμβατα και αντιφατικά….
Εκεί που προφανώς ο δημιουργός εκφράζει οδύνη, θλίψη, απελπισία, εμείς μπορεί να αρεσκόμεθα να αντλούμε αξιοπρέπεια για την αντιμετώπιση της καθημερινότητας, εκεί που εκφράζεται καταστροφική μανία, εμείς θέλουμε να βλέπουμε ασύλητο ερωτικό πάθος, φιλήδονες εκμυστηρεύσεις, και υπογάστρια που κοχλάζουν, υπαγορεύοντας στο αίμα τους χτύπους και ‛τρόπους’ παγανιστικών χορών…..
Αυτή η ‛ελευθεριότητα’ ερμηνείας και μετάφρασης των κωδικών των δημιουργών επιτρέπει στις μουσικές φράσεις να πυροβολούν λυσσωδώς το συναισθηματικό μου ολόγραμμα, κομματιάζοντας το σε άλλοτε πολύχρωμες άλλοτε μαύρες ξεφτισμένες λουρίδες, σύρματα και ηλεκτρικά ψίχουλα, που αρέσκομαι να επανασυνθέτω σε σάρκινες κορδέλες και κομφετί , για να δημιουργήσω το δικό μου παζλ, που θα μου επιτρέψει να ερμηνεύσω και κατανοήσω την δική μου πραγματικότητα. ...''
... σ´αυτά τα πλαίσια, ουδόλως ενδιαφέρομαι, κατά την ακρόαση ενός έργου, για την ζωή, τον πόνο, κλπ. του συνθέτη ... αυτά με ενδιαφέρουν, και πολύ μάλιστα, αργότερα, μετά την ακρόαση, όταν θα επιχειρήσω να αναλύσω και να συνθέσω κάποιο δικό μου νοητικό οικοδόμημα για να μπορέσω να ερμηνεύσω κατά πρώτον οικεία πράγματα και να καταννοήσω, κατά δεύτερον κάποια ζητούμενα του δημιουργού....
Κατά την ακρόαση θέλω να συνδιαλλαγώ με το έργο, άρα κάθε ματιά του ερμηνευτή που θα με βοηθήσει να βρω κάποιες γωνίες που δεν είχα επισκεφθεί, είναι για μένα ενδιαφέρουσα ....