- 13 May 2009
- 4,523
Η Samsung Αμερικής ανακοίνωσε πως για την επίλυση του προβλήματος θα πρέπει να σταλούν οι συσκευές στα εξουσιοδοτημένα επισκευαστικά κέντρα της Samsung.
Για την Αμερική η διαδικασία που ακολουθείται είναι επικοινωνία του πελάτη με τη Samsung, καταγραφή του προβλήματος και αποστολή μέσω email αριθμού πρωτοκόλλου επισκευής και ετικέτας ταχυδρομείου UPS για τη δωρεάν αποστολή της συσκευής στη Samsung.
Η επισκευή της συσκευής θα είναι δωρεάν ακόμα και αν έχει λήξει η εγγύηση.
Για την Ελλάδα θα πρέπει οι πελάτες να επικοινωνήσουν με τη Samsung Ελλάδος.
https://www.samsung.com/gr/support/livechat/
https://samsung-webform.sprinklr.com/?language=el
210 6897691
https://eu.community.samsung.com/t5...cling-on-and-off-repeatedly/m-p/1825216#M8487
Για την Αμερική η διαδικασία που ακολουθείται είναι επικοινωνία του πελάτη με τη Samsung, καταγραφή του προβλήματος και αποστολή μέσω email αριθμού πρωτοκόλλου επισκευής και ετικέτας ταχυδρομείου UPS για τη δωρεάν αποστολή της συσκευής στη Samsung.
Η επισκευή της συσκευής θα είναι δωρεάν ακόμα και αν έχει λήξει η εγγύηση.
Για την Ελλάδα θα πρέπει οι πελάτες να επικοινωνήσουν με τη Samsung Ελλάδος.
https://www.samsung.com/gr/support/livechat/
https://samsung-webform.sprinklr.com/?language=el
210 6897691
https://eu.community.samsung.com/t5...cling-on-and-off-repeatedly/m-p/1825216#M8487