Μπα το ακριβώς αντίθετο ισχύει, το 4Κ 120 fps σε ΑΑΑ τίτλους είναι pipe dream για την καινούρια γεννιά κονσολών. Σε αυτά τα παιχνίδια ακόμα και το σταθερό 60fps χωρίς υποβιβασμό της ανάλυσης στις απαιτητικές σκηνές είναι τρομακτικά δύσκολο. Σε casual games με πολύ λιγότερο απαιτητικά γραφικά, και όσο οι developers εξοικειώνονται με τις αρχιτεκτονικές των καινούριων παιχνιδομηχανών, θα συναντάμε πραγματικό 4Κ (χωρίς dynamic resolution, ώστε να ανεβοκατεβάζει την ανάλυση ανάλογα με το πόσο ζορίζεται) σε σταθερά 120 fps.
Στην πραγματικότητα τα 120 fps είναι περισσότερο χρήσιμα σε first-person shooter παιχνίδια, ώστε να μειώνουν το input lag όσοι παιζουν σε ανταγωνιστικό επίπεδο αυτούς τους τύπους παιχνιδιών, αν και η απόλυτη πλειοψηφία αυτών των παικτών χρησιμοποιούν υπολογιστές και όχι κονσόλες. Στους βαρβάτους τίτλους σε κονσόλες λογικά θα επιλέγεις ή mode με χαμηλότερη ανάλυση ή mode με χαμηλότερο framerate. Όσοι έχουν επιλέξει να συνδέσουν την κονσόλα τους σε τηλεόραση πολλών ιντσών το μεγαλύτερο κομμάτι θα προτιμά το mode της υψηλότερης ανάλυσης, εφόσον το framerate είναι σε σταθερά 60 fps. Αυτό από μόνο του έτσι κι αλλιώς είναι σημαντικό γεννεολογικό άλμα, αφού μέχρι τώρα στοχεύαν οι κονσόλες στο σταθερό 30 fps.
Γενικά μιλώντας το 4Κ 120Ηz περισσότερο νόημα έχει για τους κατόχους των καινούριων καρτών γραφικών της NVIDIA από την σειρά 3080 και πάνω (που είναι ελάχιστοι παγκοσμίως, καθώς υπάρχει τρομακτικά χαμηλό στοκ σε αυτές τις κάρτες και αυτό σε μαυραγορίτικες τιμές) που εκτός από πολύ μεγαλύτερο horsepower σε σχέση με τις κονσόλες έχουν και στο οπλοστάσιό τους και τις upscaling μαγγανείες του DLSS, που ήδη παράγει εντυπωσικά αποτελέσματα στα λίγα παιχνίδια που το έχουν υιοθετήσει.