Κathleen Ferier-Πορτραίτο.

17 June 2006
62,722
Χολαργός
Η κοντράλτο Kathleen Ferier,έχει αναφερθεί ξανά στο μουσικό φόρουμ απο τον Δαμιανό,όπως και στοιχεία απο την σύντομη και δραματική ζωή της(1912-1953).
H EMI,έχει εκδώσει έναν θαυμάσιο δίσκο αφιερωμένο στην σπουδαία αυτή φωνή,χαρακτηριστικό τού ταλέντου της,που τον προτείνω ανεπιφύλακτα σε όποιον ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα για την τέχνη της.
Η Ferier είχε μιά μοναδική ικανότητα να μεταδίδει στο ακροατήριο τήν αγάπη της γι´αυτό που τραγουδούσε.Σπουδαία άρθρωση,σθένος φωνής,υψηλή τεχνική και μεγάλη αυτοσυγκράτηση ώστε να μην περιπίπτει σε μελοδραματικές ερμηνείες.
Στον δίσκο που προτείνω παρουσιάζονται ντουέτα σε τραγούδια τών Purcell,Handel,Green (Βρεττανός συνθέτης τού 18ου αιώνα),Mendelssohn,αποσπάσματα απο την όπερα Orfeo ed Euridice τού Gluck(1714-1787),καθώς και τα ´τραγούδια για τα νεκρά παιδιά´(Kindertotenlieder)τού Mahler υπο την διεύθυνση του Bruno Walter ο οποίος υπήρξε και μέντοράς της.
Στα ντουέτα τραγουδά μαζί με την soprano Isobel Baillie.
Στο πιάνο τήν συνοδεύει ο Gerald Moore.
Τα αποσπάσματα απο τον Ορφέα,συνοδεύονται απο την Ορχήστρα τής Ολλανδικής Οπερας,υπο την διεύθυνση του Charles Bruck.
Tα τραγούδια του Green ηχογραφήθηκαν το 1944.Λιγο αργότερα ηχογράφησε τίς δύο άριες απο την οπερα τού Handel,Ottone.
Το 1945 ο πολύς Walter Legge επιδίωξε και πέτυχε να τραγουδήσουν μαζί,Purcell και Μendelssohn ,οι θεωρούμενες ως οι δύο καλύτερες φωνές για ορατόρια ,τής εποχής.
Στον Handel η Ferier επιβεβαιώνει την φήμη της σαν μιά σπουδάια ερμηνεύτρια τού συνθέτη ,μεταφέροντάς μας όλη την χαρά τού ´Spring is coming'και όλη την ευγένεια και το μουσικό της ήθος στο ´Come to me soothing sleep'.
Στον Mendelssohn αναδεικνύει μαζί με την Baillie την φυσική ικανότητα τού συνθέτη στην δημιουργία αυθεντικής μελωδίας.Υπέροχες διφωνίες.
Στον Purcell,ενώ το σύνηθες είναι να τραγουδιεται απο δύο κόντρα-τενόρους,οι δύο τραγουδίστριες τον αποδίδουν εμφατικά.
Μεγάλη στιγμή τού δίσκου είναι οι άριες απο τον Ορφέα.Η μαγνητοταινία που είχε καταγραφεί απο δίσκους τών 78 στροφών ανακαλύφθηκε το 1965.Η ηχογράφηση είναι μέτρια ,αλλά καμιά σημασία δεν έχει γιατί η Ferier είναι συγκλονιστική σαν Ορφέας.Στην άρια ´Che puro ciel',η Ferier μαγέυει μεταδίδοντας την συναισθηματική αντίφαση τού ήρωα,που νοιώθει λυπημένος για την απώλεια τής Ευρυδίκης,μιά ηλιόλουστη και χαρούμενη μέρα.
Οπως επίσης και η άρια της τρίτης πράξης ´Che feci mai?....Che faro senza Euridice??'ερμηνευεται με μιά δραματική λιτότητα,που δεν αφαιρεί τίποτα απο τον συναισθηματισμό τού δράματος.Αξεπέραστη.Τελευταία φορά που τραγούδησε τον ρόλο ήταν τον Φεβρουάριο του 1953,υπο τον Barbirolli.Ακύρωσε τίς δυο απο τίς 4 παραστάσεις γιατί ήταν πολύ καταβεβλημένη πιά απο την ασθένεια.Εφυγε τον Οκτώβριο του ιδίου έτους,42 ετών.
Στα kidertotenlieder,σε ποίηση Ruckert,εύκολα μπορεί κανείς να παρασυρθεί στο μελόδραμα.Το θέμα είναι ´βαρύ ´απο μόνο του και ο Mahler είχε υποστεί αρκετές απώλειες αδελφών του στην νεανική ηλικία.Ο Walter είχε συνεργαστεί μαζί της το 1947 στο ´Τραγούδι τής Γής´και είχε δηλώσει ότι βρήκε την ιδανική τραγουδίστρια.
Και εδώ η ερμηνεία της είναι λιτή και δραματική όσο πρέπει.Βαθειά συγκέντρωση στο κείμενο ,άψογη άρθρωση,φωνή σε μεγάλη φόρμα.Ο Walter,διευθύνει την Φιλαρμονική τής Βιέννης,σαν γνήσιος Μαλεριανός.
Δίσκος διαμάντι.
Η Ferier είναι ακόμα εδώ,μέσω τής τέχνης της:´Sono Orfeo ,e vivo ancor'.!!!!
 
ferrier.jpg

Θα παραμένει αθάνατη, όσο υπάρχουν οι ηχογραφήσεις της, να μας κάνει καλύτερους ανθρώπους με τη γενναιοδωρία της μεγάλης Τέχνης της.

Η απόλυτη, αξεπέραστη ερμηνεύτρια του Μάλερ. Την άκουσα, με την αφορμή του αφιερώματος σου Σπύρο, να τραγουδά το Urlicht υπό τη διεύθυνση του Χερ Όττο από ζωντανή ηχογράφηση του 1951 και...

Che faro senza Euridice με τη Φέριερ. Μόνο για να την ακούσει κανείς ως Ορφέα, αξίζει να πάρει το δίσκο αφιέρωμα της ΕΜΙ.
 
17 June 2006
62,722
Χολαργός
Που έχεις αυτή την 2η βρε θηρίο???Tην έχω με τον Χερ Οττο ,αλλά στην επίσημη εκτέλεση με Σβάρτσκοπφ.Και είναι και η αγαπημένη μου συμφωνία.
 
Είναι ένα cd της Decca από τη σειρά Historic, με τον Κλέμπερερ να διευθύνει σε συναυλία την Κονσέρτγκεμπαου, τη σοπράνο Jo Vincent και τη Φέριερ. Η μεταγραφή πρέπει να είναι από δίσκους 78 στροφών και η ηχογράφηση - μονοφωνική φυσικά - είναι πολύ μέτρια.

Τώρα που έχουν πέσει τα copyrights κυκλοφορεί νομίζω κάτω από άλλο label, ελπίζω με καλύτερη επεξεργασία.

Φυσικά όπως καταλαβαίνεις, την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε την παραλαμβάνεις στα χέρια σου. ;)
 
17 June 2006
62,722
Χολαργός
Είναι ένα cd της Decca από τη σειρά Historic, με τον Κλέμπερερ να διευθύνει σε συναυλία την Κονσέρτγκεμπαου, τη σοπράνο Jo Vincent και τη Φέριερ. Η μεταγραφή πρέπει να είναι από δίσκους 78 στροφών και η ηχογράφηση - μονοφωνική φυσικά - είναι πολύ μέτρια.

Τώρα που έχουν πέσει τα copyrights κυκλοφορεί νομίζω κάτω από άλλο label, ελπίζω με καλύτερη επεξεργασία.

Φυσικά όπως καταλαβαίνεις, την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε την παραλαμβάνεις στα χέρια σου. ;)

:Banane0: :Banane0:
 
Στη Φέριερ, καλομαθημένη όπως ήταν από την ευγένεια και το στυλ του Βάλτερ, δεν άρεσε να δουλεύει με το χερ Όττο. Σε επιστολή της έγραφε μεταξύ άλλων: "Ουρλιάζει σαν τρελλός! Πιθανόν ο Μάλερ του να πετύχει... Αλλά ωωω!!! τι άντρας!"
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,053
Αν δεν το έχετε καταλάβει έχουμε 3 Λυμπερόπουλους στο φορουμ .....
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,053
...αλλά μόνο ο ένας απ αυτούς έχει για εικόνισμα αυτό

B000005S37.01.LZZZZZZZ.jpg



μα αγαπητέ μου....
ουδείς θα το αμφισβητούσε άλλωστε.:SFGSFGSF:

φυσικά σε δεχόμαστε με τα ελαττώματά σου...:ernaehrung004:


btw έχεις ακούσει και την τέταρτη πλευρά ?:HTEHETH63:
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,053
Re: Απάντηση: Κathleen Ferier-Πορτραίτο.

εγώ 2 τους βγάζω .. :guitarist: ποιός είναι ο υπ' αριθμόν 3 ?:FSGSFGS4:

ο δικός μας...
ο Liberopoulos
και ο Γιώργος Λυμπερόπουλος...
 
17 June 2006
14,352
btw έχεις ακούσει και την τέταρτη πλευρά ?:HTEHETH63:

Φυσικά! το είχα σε βινύλιο που κόλλαγε η τελευταία στροφή ad infinitum. Αλλο πράγμα!
Τη μία μας έλεγε ηλίθιους ο Ρήντ, την άλλη προσπαθούσε να μας πείσει ότι τύφλα νά'χει ο Ξενάκις. Δε βαριέσαι: να αγαπάς, σημαίνει να καταπίνεις.
Σαν συνολικό καλλιτεχνικό statement ο δίσκος είναι σε δική του κατηγορία.
Εγώ κρατώ τη ρήση του Morley:
"το ΜΜΜ θα μπορούσε να έχει φτιαχτεί μόνο από κάποιον που έχει πέος και μπορεί να το ακούσει ολόκληρο, μέχρι τέλους, μόνο κάποιος που έχει πέος - μπορεί να σημαίνει πως ο Θόρυβος του δίσκου είναι μιά απόπειρα προς κάποιο είδος αλχημείας που θα εξασφαλίσει ότι το πέος ποτέ δε χάνει την ικανότητά του να σηκώνεται. Ο Ρήντ επικαλέσθηκε τον ήχο του αίματος που τρέχει στις νευρικές απολήξεις του πέους, πράγμα που εξηγεί γιατί ο συγκεκριμένος δίσκος ασκεί μιά γοητεία διαρκείας πάνω σ ένα συγκεκριμένο τύπο αρσενικών ρ'ν'ρ φάνς, αυτούς που έψαξαν στο ρ'ν'ρ για σεξουαλική διέγερση και παρηγοριά. Είναι, πιθανώς, ο ήχος του σπέρματος που εκτοξεύεται στα πέρατα του Σύμπαντος, ο ήχος της τεράστιας ανακούφισης που νιώθει ένας άντρας κάθε που το πέος του σκληραίνει και μπορεί να έχει έναν ακόμα οργασμό. Το ΜΜΜ είναι η γιορτή της στύσης από το Ρήντ κι όσοι από εμάς ταξιδεύουν μέσα του και το γεύονται και θαυμάζουν τη δύναμη και το σφρίγος του, το μήκος και το τέλειο σχήμα του, στην ουσία θαυμάζουν ένα πέος - το δικό τους στην καλύτερη περίπτωση, αυτό του Ρήντ στη χειρότερη. Τι επίτευγμα - ο Ρήντ κατάφερε να καρφώσει ένα σηκωμένο πέος κατευθείαν στην καρδιά της ποπ μουσικής".
Πες μου τώρα εσύ βρε chief ένα δίσκο του Παϊτέρη που να ενέπνευσε κάποιον να γράψει τέτοια μαργαριτάρια :popcorn:
 
Last edited:
16 August 2006
1,635
Απάντηση: Re: Κathleen Ferier-Πορτραίτο.

...αλλά μόνο ο ένας απ αυτούς έχει για εικόνισμα αυτό

B000005S37.01.LZZZZZZZ.jpg

Eno o 2os exei metaxi allon to Mutiny ton Birthday Party.

Agapite Kosta ta grapta sou einai polu endiaferonta. An thimamai kala diavazontas esena gniorisa ton Molvaer kai ton Aarset. Thanks