cvt
A continuously variable transmission (CVT) is a transmission that can change steplessly through an infinite number of effective gear ratios between maximum ...
Η διάβρωση των "πλαστικών" είναι μια περίπτωση που δεν αποκλείεται (σε θεωρητικό επίπεδο και λόγω των προσθέτων) αλλά είναι μάλλον απίθανη.
Η χρήση λαδιών απο διαφορικά και αυτόματα κιβώτια δεν συνιστάται διότι έχουν μεγάλο ιξώδες.
Σε όσα τεχνικά site έχω κοιτάξει αυτό λένε, και ότι φυσικά το 100% συνθετικό λάδι είναι απολύτως ασφαλές για όλων των ειδών τα πλαστικά (εκτός κάποιων πολύ λίγων εξαιρέσεων).
Επειδή χρησιμοποιώ αυτά τα λάδια που είπα πιο πάνω, πολλά χρόνια (20+) τώρα χωρίς πρόβλημα, θα ήθελα κάποιος να καταθέσει συγκεκριμένο site που αποδεικνύει με φωτογραφίες και χημικές αναλύσεις ότι γίνονται ζημιές...
καλό είναι να μαθαίνουμε καινούργια πράγματα...
όσο για σένα Internet King... βλέπω ότι γουστάρεις τα snake oils... ακούς εκεί 20 λιρες τα 5ml...:flipout:
cvt
A continuously variable transmission (CVT) is a transmission that can change steplessly through an infinite number of effective gear ratios between maximum ...
Όπως λέει κι ο Χρήστος, φουλ συνθετικό λάδι, από 10-40, 0-40, 0-30 θα κάνει μια χαρά δουλειά. Εγώ έχω και με τα βαρέλια κάτω στο μαγαζί, οι Θεσσαλονικείς περάστε με μια σύριγγα να σας βολέψω...
Αυτό που θα ήθελα να προσθέσω είναι ότι το ιξώδες παίζει ρόλο, διότι δημιουργεί αντίσταση.
Σε πηγάδια που έχουν πολύ λίγο "τζόγο" (tighter tolerance) χρειάζεται λεπτότερο.
Εγώ πρακτικά βάζω πρώτα και μετά περιστρέφω το πλατό... αυτό πρέπει να περιστρέφεται τουλάχιστον για ένα λεπτό ελεύθερα μέχρι να σταματήσει. ΑΝ δεν το κάνει μάλλον είναι πηχτό το λάδι ή έχει ζημιά το πηγάδι.
Αυτός είναι ένας πρακτικός δικός μου τρόπος, δεν το έχω διαβάσει πουθενά, αλλά έχει για μένα λογική.
Το Sondek τα πάει καλά με w10-40 (όπως και το Lenco)... το Oracle θέλει λεπτότερο.
Μου έχει συμβεί να χάνει στροφές το Oracle από το πηχτό λάδι, τόσο που νόμιζα ότι παρέδωσε πνεύμα το μοτέρ ή το τροφοδοτικό... μετά από μήνες προβληματισμού, η αλλαγή λαδιών ως εκ θαύματος σταθεροποίησε τις στροφές και τώρα δεν χάνει ούτε εκατοστό.
Συγχωρήστε μου την παρέμβαση, αφού πικαπάκιας δεν είμαι. :damnyou:
Βλέπω όμως (blugosi κ.α.) πως, όσον αφορά τα motor oils, υπάρχουν κάποιες παρανοήσεις.
Το "W" λόγου χάρη δεν σημαίνει winter, όπως κι εγώ νόμιζα μέχρι πρότινος, αλλά αναφέρεται στη μέθοδο μέτρησης του ιξώδους. To 10W-30 στους 24 β.Κελσίου (75F) δεν είναι 10άρι αλλά 100άρι. Δλδ πιο πηχτό ακόμα και από τις βαλβολίνες του κιβωτίου! Γίνεται 10άρι στους 100C (75F). http://www.bobistheoilguy.com/motor-oil-102/
(πιστεύω πως θα βρείτε ενδιαφέρουσες όλες τις σελίδες 101,102,κλπ για τα αυτοκίνητά σας)
Αν πρέπει οπωσδήποτε να πάτε, λόγω κόστους, σε μηχανόλαδα υπάρχουν και πολύ λεπτότερα fork oils για μοτοσυκλέτες, που σίγουρα είναι φιλικά προς πλαστικά και πολυμερή για να μην προσβάλλουν τις τσιμούχες των πηρουνιών. Υπάρχει ακόμα και το γνωστό σας Singer.
Όπως είπα, δεν είμαι ειδικός και δεν κάνω συστάσεις. Απλά, αν δεν θέλετε βαλβολίνη στα πηγάδια σας, μακρυά από τα πολύτυπα!
Αν πάλι τα 'χετε δοκιμάσει και σας κάνουν, κανένα πρόβλημα. -bye-
edit: Γιατί έχω την βεβαιότητα ότι και το Linn, αν το τσεκάρει κάποιος απλά με τα δάχτυλά του (μεταξύ δείκτη-αντίχειρα), θα το βρει απείρως λεπτότερο από οποιοδήποτε πολύτυπο;;;
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα... μερικά παλαιότερα πικάπ δουλεύουν με βαλβολίνη... (grease bearing).
Ο απλός τρόπος να δείτε αν το λάδι έχει το σωστό ιξώδες είναι να περιστρέψετε το πλατό, το οποίο πρέπει να γυρνά τουλάχιστον ένα λετπό... όπως είπα πιο πάνω... χρονομετρήστε με το εργοστασιακό λάδι και δείτε τις διαφορές με το οποιοδήποτε άλλο.
Θα εκπλαγείτε ότι και με βαλβολίνη αυτό είναι εφικτό ακόμα και σε bearings που παίρνουν λάδι...αρκεί να υπάρχουν οι ανοχές.
Στο Linn με το εργοστασιακό λάδι το πλατό μπορεί να κάνει αρκετά δευτερόλεπτα να κάτσει οπότε δεν κάνει η βαλβολίνη.
Επίσης μπορεί να χρησιμοποιήσετε μονότυπο λάδι, δεν υπάρχει περιορισμός, απλά επειδή πάντοτε υπάρχει κοινό λάδι που χρησιμοποιούμε στα αυτοκίνητα αυτός και ο λόγος.
100% Συνθετικό διότι είναι απολύτως σταθερό στον χρόνο και στην (κρύα) χρήση.
Ο λόγος αλλαγής δεν είναι ότι παθαίνει κάτι το λάδι, αλλά για καθαρισμό του πηγαδιού από τυχόν ρινίσματα.
Πικάπ με σχετικά ελαφρά πλατό δεν πάσχουν συνήθως... βαρύτερα μάζας κλπ θέλουν περισσότερη προσοχή συντήρηση.
Ο απλός τρόπος να δείτε αν το λάδι έχει το σωστό ιξώδες είναι να περιστρέψετε το πλατό, ... χρονομετρήστε με το εργοστασιακό λάδι και δείτε τις διαφορές με το οποιοδήποτε άλλο.
...
Βλέπω όμως (blugosi κ.α.) πως, όσον αφορά τα motor oils, υπάρχουν κάποιες παρανοήσεις.
Το "W" λόγου χάρη δεν σημαίνει winter, όπως κι εγώ νόμιζα μέχρι πρότινος, αλλά αναφέρεται στη μέθοδο μέτρησης του ιξώδους. To 10W-30 στους 24 β.Κελσίου (75F) δεν είναι 10άρι αλλά 100άρι. Δλδ πιο πηχτό ακόμα και από τις βαλβολίνες του κιβωτίου! Γίνεται 10άρι στους 100C (75F). http://www.bobistheoilguy.com/motor-oil-102/
(πιστεύω πως θα βρείτε ενδιαφέρουσες όλες τις σελίδες 101,102,κλπ για τα αυτοκίνητά σας)
Αν πρέπει οπωσδήποτε να πάτε, λόγω κόστους, σε μηχανόλαδα υπάρχουν και πολύ λεπτότερα fork oils για μοτοσυκλέτες, που σίγουρα είναι φιλικά προς πλαστικά και πολυμερή για να μην προσβάλλουν τις τσιμούχες των πηρουνιών. Υπάρχει ακόμα και το γνωστό σας Singer.
Όπως είπα, δεν είμαι ειδικός και δεν κάνω συστάσεις. Απλά, αν δεν θέλετε βαλβολίνη στα πηγάδια σας, μακρυά από τα πολύτυπα!
Αν πάλι τα 'χετε δοκιμάσει και σας κάνουν, κανένα πρόβλημα. -bye-
edit: Γιατί έχω την βεβαιότητα ότι και το Linn, αν το τσεκάρει κάποιος απλά με τα δάχτυλά του (μεταξύ δείκτη-αντίχειρα), θα το βρει απείρως λεπτότερο από οποιοδήποτε πολύτυπο;;;
Οι περισσότεροι έχουμε ελλειπή γνώση πάνω στα θέματα του συγκεκριμένου site. Άλλος λιγότερο, άλλος περισσότερο.
Ο τύπος είναι σχετικά πλήρης και κατανοητός για τον "απλό" αναγνώστη.
Γιατί άμα μπεις σ'αυτό της SAE, χωρίς να'σαι χημικός-μηχανικός, χάνεις τη μπάλα.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.