Το σημαντικότερο είναι να ξέρεις από πριν την ακριβή θέση τους τουλάχιστο των εκτοξευτήρων και το χρονικό σημείο που θα σκάσουν. Επίσης να έχεις υπολογίσει από πριν το ύψος που θα φθάσουν για να ξέρεις που θα καδράρεις. Αν πάραυτα αιφνιδιαστείς και δεν χωρούν στο πλάνο οπότε αναγκαστείς να σηκώσεις τη μηχανή να βγουν μόνα τους δίχως τα δρώμενα, φρόντισε να μην είσαι πολύ τέλε γιατί θα αναγκαστείς να τα κυνηγάς δεξιά αριστερά που θα σκάνε. Στο ευρυγώνιο λοιπόν και κράτα το πλάνο σταθερό γιατί σταθεροποίηση με software την ξεχνάς θα μπερδεύεται με τις λάμψεις. Αυτόματη εστίαση φαντάζομαι δεν θα δουλέψει. Στο τονίζω γιατί εκείνη τη στιγμή που σκάνε απότομα είναι εύκολο να αιφνιδιαστείς και να τα κυνηγάς
Επίσης όσο πιο κλειστό διάφραγμα σου επιτρέουν οι συνθήκες και εστίασε με το χέρι στο 1ο πειροτέχνημα κι άστο εκεί. Αν σου πουν με καλή προσέγγιση το ύψος που φθάνουν, μπορείς να έχεις προεστιάσει σε κάποιο αντικείμενο αντίστοιχης απόστασης πχ στον τελευταίο όροφο μιας κοντικής πολυκατοικίας.
Για τα κοντινά στην σκηνή δεν μπορείς να κάνεις πολλά, άστο όπως βγει γιατί προσπαθώντας να φτιάξεις την έκθεση εκείνη τη στιγμή θα χάσεις το πλάνο. Έχε από πριν λίγο πιο κάτω την έκθεση χωρίς να σκοτεινιάσεις πολύ τον τραγουδιστή. Βέβαια μπορείς να την έχεις και στο αυτόματο αλλά δεν ξέρω πως θα λειτουργήσει σε αυτές τις συνθήκες.
Το καλύτερο είναι να έχεις και μια 2η κάμερα σε ένα τριποδάκι μακριά και στο ευρυγώνιο να τραβήξει.