Ποιά 42" μέχρι 1700 ευρώ?

alexst

Senior Member
18 June 2006
394
Αθήνα
Επισης σας λεω και αυτα:

Α) Το Υπουργείο Ανάπτυξης ανακοίνωσε την έναρξη της λειτουργίας νέου δικτυακού κόμβου για το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή , όπου οι καταναλωτές θα μπορούν αν υποβάλλουν on-line καταγγελίες που αφορούν προβλήματα σε διασυνοριακές συναλλαγές. Στην ιστοσελίδα www.eccefpolis.gr , οι καταναλωτές μπορούν να βρουν πληροφορίες για τα δικαιώματά τους όσον αφορά τις συναλλαγές που πραγματοποιούν στην Ε.Ε., καθώς και να ενημερωθούν για τις υπηρεσίες που μπορεί να τους παρέχει το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή.

B) O νομος για την ευθυνη των κατασκευαστων (2251/1994) φεκ 191/16.11.94 που προβλεπει με βαση το αρθρο 5 παραγραφος 6 πολυ βαριες ποινες σε οποιον κατασκευαστη δεν εξασφαλιζει συνεχεις υπηρεσιες για συντηρηση και επισκευη για οσο χρονο διαρκει η ζωη του προιοντος με προστιμα απο 500 χιλ εως 20 εκατομυρια(τοτε).
 

johnsk

Established Member
5 January 2007
112
Γλυφαδα
Για δες και την Hitachi 42pd9700.
Κυκλοφορησε η πληροφορια οτι επεσε η τιμη της κοντα στα δικα σου άνω όρια.
Για ψαξτο λιγο, ειναι καλη επιλογη

Γιαννης
 

marios18t

New member
26 September 2006
87
Ηλιουπολη
Φίλοι μου...κακά τα ψέματα...εγγυήσεις από ιντερνετικές αγορές...δεν....[/QUOTE said:
Φίλε Νάσο καλησπέρα. Εχω στείλει το παρακάτω Email στην Sony Hellas πριν από μία εβδομάδα και ακόμα περιμένω απάντηση. Το ιντερνετικό κατάστημα που αναφέρω, είναι ένα από αυτά που έχουν ψωνίσει πολλοί φίλοι στο forum.

Ημερομηνία: Sat, 24 Feb 2007 12:24:30 +0000 (GMT)
Θέμα: Ερώτηση για αγορά LCD 40V2500
Προς: [email protected]
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω μία τηλεόραση SONY 40V2500 και θα ήθελα κάποιες πληροφορίες σχετικά με την εγγύηση που χορηγείται στο συγκεκριμένο προιόν.
Συγκεκριμένα, οι προσφορές που έχω βρει κυμαίνονται από 2150 ευρώ σε κατάστημα sony center έως 1830 ευρώ σε ελληνικό κατάστημα που κυρίως κινείται μέσω αγορών internet. Οπως είναι προφανές, η διαφορά τιμής είναι αρκετά υπολογίσιμη και θα ήθελα να γνωρίζω εάν υπάρχει κάποιο ρίσκο στην εγγύηση του προιόντος. Αξίζει να σημειωθεί, πως με ενημέρωσαν οτι δεν πρόκειται για παραεισαγωγή και πως υπάρχει επίσημη εγγύηση από τη Sony.
Η απορία μου είναι τι επιπλέον καλύψεις μπορεί να έχω αγοράζοντας από τα sony centers και τι μπορεί τυχόν να χάνω αγοράζοντας από το άλλο μαγαζί, δηλαδή τι κάνει τη διαφορά από πλευράς αντιπροσωπείας sony.

Θα επιθυμούσα λοιπόν να έχω μία κατατοπιστική απάντηση στο συγκεκριμένο θέμα, ώστε να μπορέσω να αποφασίσω σχετικά με την αγορά του προιόντος sony που έτσι κι αλλιώς εμπιστεύομαι.
 
18 June 2006
7,544
Μάριε για να δούμε τι θα σου απαντήσουν(αν σου απαντήσουν...)

πάντως δεν είναι η ίδια περίπτωση...εσύ θέλεις ν´αγοράσεις από Ελλάδα κι όχι από το εξωτερικό....
 

karalrs

Established Member
17 July 2006
137
your reference number: 2800516786

Dear Mr. *********,

Thank you for your email regarding our warranty for your LE40F71B.

If there is on top of the warranty card standing 'EU Bloc Warranty' you have warranty in Greece, otherwise not.

Please do not hesitate to contact us again should you have any further questions.

Kind regards,

Michaela
Samsung Electronics


στην κάρτα εγγυησης μου γράφει "Samsung european bloc warranty"
αχρείαστη να ειναι αλλα εγώ προσωπικα ειμαι αισιόδοξος....
 

karalrs

Established Member
17 July 2006
137
Δηλαδή EU και European είναι το ίδιο?



Δηλαδή θα έχει κάρτες εγγυησης που θα γράφουν EU bloc και αλλες με ΕUROPEAN Bloc?

δηλαδη πανευρωπαική εγγυηση ή πανευρωπαική ενωσης εγγυηση?

τέλος πάντως θα το ξεκαθαρίσω με την μαμά samsung:Banane0:
 

Θάνος Φούντας

AVClub Addicted Member
22 June 2006
1,878
Ίσως γίνομαι υπερβολικός αλλά καλύτερα φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισα... μπορεί το EU να σημαίνει χώρες EU και το European να σημαίνει λοιπή Ευρώπη ή κάτι άλλο.
 

karalrs

Established Member
17 July 2006
137
κοιτα και eu να σημαίνει μέσα είμαστε αλλα εχω κάνει πάλι ερώτηση στην samsung και περιμένω
 

marios18t

New member
26 September 2006
87
Ηλιουπολη
Μάριε για να δούμε τι θα σου απαντήσουν(αν σου απαντήσουν...)

πάντως δεν είναι η ίδια περίπτωση...εσύ θέλεις ν´αγοράσεις από Ελλάδα κι όχι από το εξωτερικό....

Νάσο, θέλω να πιστεύω πως θα απαντήσουν. Θεωρώ πως είναι υποχρέωσή τους να αποσαφηνίζουν στους καταναλωτές οι οποίοι εμπιστεύονται τα προιόντα τους, θέματα όπως αυτό της εξασφάλισης εγγυήσεων.

Αν τελικά αγοράζοντας από ένα ελληνικό ιντερνετομάγαζο έχεις τις ίδιες ακριβώς καλύψεις από την αντιπροσωπεία (όχι παραεισαγωγή) γιατί να μην το προτιμήσεις και να κερδίσεις τουλάχιστον ένα 15 % σε σύγκριση με άλλα καταστήματα, που σε μεγάλα ποσά σαν αυτό που αναφέρω έχεις 320 ευρώ κέρδος ;

Φιλικά, Μάριος
 
18 June 2006
7,544
Νάσο, θέλω να πιστεύω πως θα απαντήσουν. Θεωρώ πως είναι υποχρέωσή τους να αποσαφηνίζουν στους καταναλωτές οι οποίοι εμπιστεύονται τα προιόντα τους, θέματα όπως αυτό της εξασφάλισης εγγυήσεων.

Αν τελικά αγοράζοντας από ένα ελληνικό ιντερνετομάγαζο έχεις τις ίδιες ακριβώς καλύψεις από την αντιπροσωπεία (όχι παραεισαγωγή) γιατί να μην το προτιμήσεις και να κερδίσεις τουλάχιστον ένα 15 % σε σύγκριση με άλλα καταστήματα, που σε μεγάλα ποσά σαν αυτό που αναφέρω έχεις 320 ευρώ κέρδος ;

Φιλικά, Μάριος

Καλημέρα Μάριε-bye-

εννοείται ότι συμφωνώ μαζί σου...αλοίμονο...