Ποια ειναι η γνωμη σας για το service της SAMSUNG?

Είχα ένα dvd player της εταιρείας πριν 1-2 χρόνια, το 235 νομίζω, με πολύ καλή ποιότητα εικόνας. Έκανε μικρά κενά στον ήχο κάθε 2-3 λεπτά, πολύ ενοχλητικό. Μ' έστειλαν στο service απέναντι απ' το ΟΑΚΑ, έκαναν laser calibration ή κάτι παρόμοιο, αλλά δεν άλλαξε τίποτα. Τελικά το πήραν πίσω (νέα επίσκεψη εκεί), προφανώς ήταν ελαττωματική σειρά. Δεν ξαναπήρα Samsung.
 
ο κουνιαδος μου εχει μια lcd 32" δεν θυμαμαι μοντελο ειναι περιπου 2-3 ετων

πριν 3 μηνες ειχε προβλημα με τα χρωματα

ηρθαν την φορτωσαν απο το σπιτι

και την επεστρεψαν σε 5 μερες

ολα αυτα για θεσσαλονικη

νομιζω οτι δεν ειναι ασχημα
 
Πριν λίγες μέρες η LE32R72B που έχω παρουσίασε το εξής πρόβλημα: Κατά την αλλαγή καναλιών το background εμφάνιζε ένα αχνό κόκκινο χρώμα. Όταν η τηλεόραση συντόνιζε στο κανάλι, υπήρχαν κόκκινες λωρίδες οι οποίες εμφανίζονταν στο μαύρο χρώμα κυρίως. Επίσης, υπήρχε και μία κάθετη κόκκινη λωρίδα στο αριστερό μέρος της οθόνης. Δοκίμασα ν'αλλάξω τις ρυθμίσεις χρώματος (Θερμός 1 ή 2, Κανονικός, Ψυχρός). Τα κόκκινα εφέ γίνονταν χειρότερο στης ρυθμίσεις "Θερμός". Επικοινώνησα με το κεντρικό service και μου ζήτησαν ν'απευθυνθώ στο εξουσιοδοτημένο service του κ.Ζάχου στο Γαλάτσι. Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας και ραντεβού (απόλυτα ακριβείς στην ώρα τους) ήρθαν στο σπίτι και μετά απο αυτοψία του προβλήματος ζήτησαν να πάρουν την τηλεόραση στο εργαστήριο. Πιθανή αιτία προβλήματος όπως μου είπαν, κάποια φίσσα. Χρόνος επιδιόρθωσης 2 μέρες. Μιας και σήμερα είναι η δεύτερη μέρα, θα επανέλθω με περρισότερες λεπτομέρειες.
Λουκάς
 
Όπως είχα υποσχεθεί, επανέρχομαι στο θέμα του service: Η τηλεόραση μου παραδώθηκε μετά από 3 εργάσιμες ημέρες. Στο δελτίο επισκευών αναφέρθηκε πως έγινε επανασύνδεση της κεντρικής φύσσας. Κατά τη διάρκεια παραμονής στο service ενημερώθηκα για το ότι εκεί η τηλεόραση δεν παρουσίασε τα προβλήματα που αναφέρθηκαν από εμένα και πως ίσως τελικά ήταν θέμα κεραίας. Μετά την παράδοση η τηλεόραση παίζει κανονικά και δεν εμφανίζει τα συμπτώματα που ανέφερα παραπάνω. Το εξουσιοδοτημένο κατάστημα δεν χρέωσε απολύτως τίποτα για παραλαβή-έλεγχο-παράδοση της τηλεόρασης. Με λίγα λόγια, άμεση εξυπηρέτηση και γενική ικανοποίηση.
Λουκάς
 
Εγω θεωρω οτι οι φυσσες δεν βγαίνουν μονες τους και οτι η κεραια δεν μπορει να φταίει για τα φαινομενα που περιεγραψες.
Ομως επειδη δεν θελω να ειμαι αδικος, εαν πραγματικα εκει δεν τους παρουσιασε τιποτα τοτε και απο την πλευρα τους δεν μπορουν να κανουν και πολλα πραγματα...μαλλον κατα την μετακινηση κατι ηρθε στα ισια του (ψυχρη κολληση?)
 
Απάντηση: Re: Ποια ειναι η γνωμη σας για το service της SAMSUNG?

Όπως είχα υποσχεθεί, επανέρχομαι στο θέμα του service: Η τηλεόραση μου παραδώθηκε μετά από 3 εργάσιμες ημέρες. Στο δελτίο επισκευών αναφέρθηκε πως έγινε επανασύνδεση της κεντρικής φύσσας. Κατά τη διάρκεια παραμονής στο service ενημερώθηκα για το ότι εκεί η τηλεόραση δεν παρουσίασε τα προβλήματα που αναφέρθηκαν από εμένα και πως ίσως τελικά ήταν θέμα κεραίας. Μετά την παράδοση η τηλεόραση παίζει κανονικά και δεν εμφανίζει τα συμπτώματα που ανέφερα παραπάνω. Το εξουσιοδοτημένο κατάστημα δεν χρέωσε απολύτως τίποτα για παραλαβή-έλεγχο-παράδοση της τηλεόρασης. Με λίγα λόγια, άμεση εξυπηρέτηση και γενική ικανοποίηση.
Λουκάς

Φίλε μου να εχεις υπόψιν σου οτι στους νεους τυπους δεκτών δεν ψάχνουν για αλλαγή εξαρτημάτων[σπαζοκεφαλιά και χρόνος] αλλα αντικαθιστουν πλακέτες. Αυτο σημαινει ταχυτητα επισκευης.
Οσο ειναι εγγυηση τα service τα πληρωνει η μαμά εταιρεια.
ΟΤΟΣΟΣΤΕ μην περιμένετε να μάθετε την βλάβη