Προβληματική εξυπηρέτηση από online shop!

Mihalis S.

Supreme Member
19 June 2006
3,497
Θα έλεγα να ρίξετε μια ματιά στο online shop http://www.lotudvd.gr. Αλλά μόνον αυτό. Και σας παρακαλώ διαβάστε όλες τις διαβεβαιώσεις που λένε ότι δίνουν ώς προς την εξευτελιστικά παραπλανητική "100% Εξυπηρέτηση" των πελατών τους.

Είναι απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ! Δεν είχα δεί λοιπόν πουθενά αλλού τις καινούργιες Ελληνικές ταινίες που κυκλοφόρησε η Finos Films, και αποφάσισα να αγοράσω 4 από αυτές μέσω του εν λόγω ηλεκτρονικού καταστήματος. Τι το ήθελα ο δύστηχος. Η παραγγελία έφθασε 'σχετικά' γρήγορα, από Παρασκευή, σε Τρίτη, αφού μεσολάβησε και ΣΚ. Που δαιμονίζομαι; Πρώτον ήρθαν τα 3 από τα 4 DVD που είχα παραγγείλει και ενώ είχα πληρώσει και τα τέσσερα μέσω της πιστωτικής μου κάρτας. Με είχαν τιμολογήσει όμως για τα 3. Δευτερον τα δυο εξ αυτών δεν παίζουν αφού μόλις αρχίσει η ταινία κολλάνε. Μέχρι εκεί καλά αφού σκέφθηκα θα επικοινωνήσω μαζί τους με τον ένα ή άλλο τρόπο ώστε να διευτετηθούν τα παραπάνω ζητήματα. Αμ δε!
Εστειλα αγαπητοί μου φίλοι 6 διαφορετικά email από εχθές σε 3 ή 4 διαφορετικές διευθύνσεις. Πήρα τηλέφωνο ακόμη και στα τηλέφωνα χωρίς χρέωση και με χρέωση από τις 9 το πρωι μέχρι τις 4 το μεσημέρι, και το μόνο που άκουγα ήταν τηλεφωνητής να μου λέει πως όλες οι γραμμές ήταν κατηλειμένες και να αφήσω φωνητικό μήνυμα (τόση δουλειά πια!). Εκανα fax και τους έστειλα. Το αποτέλεσμα;;;;; Καμμία μα καμμία απάντηση μέχρι στιγμής.

Το ωραίο στην όλη υπόθεση πoιο είναι ξέρετε; Λένε στην ιστοσελίδα τους ότι αν βρείς πουθενά πιο φθηνά το ίδιο DVD θα σου επιστρέψουν υπό την μορφή δώρου, την διαφορά επί δύο. Ε λοιπόν στην ιστοσελίδα του αξιόλογου videosun.gr, βρήκα ακριβώς τις ίδιες ταινίες με διαφορά... άκουσον άκουσον... από 19,45 ευρώ που με χρέωσαν έκαστη, στο videosun.gr με 12,70!!!! :violent-smiley-030: Τους το ανέφερα και αυτό στην προσπάθεια επικοινωνίας μου μαζί τους. Αλλά δεν βλέπω προκοπή. Σκέφτομαι να καταφύγω στο INKA έτσι γιατί έχω δαιμονιστεί με τους μασκαράδες.

Οπότε... lotusDVD.gr ούτε να το πλησιάσετε.... μην κάνετε το λάθος! Ουτε με :twoguns:

Υ.Γ. Μου αρέσει που σε κάποιο σημείο της ισοτσελίδας τους λένε ότι δεν είναι απρόσωπη εταιρία αλλά γράφουν και ονόματα, τηλ. κλπ. Σαν δεν ντρέπονται!:mad:
 
Last edited:

Δημήτρης Ιωάννου

Moderator
Staff member
18 June 2006
14,826
Αθήνα-Κέντρο
Απάντηση: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!

ΙΝΚΑ.....ΙΝΚΑ...

Με την πρώτη απειλή για καταγγελία ,όλοι γίνονται αρνάκια..

Με έχει σώσει το ΙΝΚΑ δυό φορές ! Τρέχα στο Υπ.Εμπορίου ,στην Κάνιγγος,1ος όροφος.Εκεί είναι και σε εξυπηρετουν ΑΜΕΣΑ..!
 

Mihalis S.

Supreme Member
19 June 2006
3,497
Απάντηση: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!

Δυστηχώς βρίσκομαι στην Πάτρα αλλά έχω εκνευριστεί τόσο πολύ που σίγουρα θα πάω ακόμη κι αν ήταν στην Αλεξανδρούπολη!
 

Mihalis S.

Supreme Member
19 June 2006
3,497
Απάντηση: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!

Update: Στις 14:40 σήμερα παρέλαβα ένα email από τον υπευθυνο της εταιρίας όπου με διαβεβαίωσε να μην ανησυχώ για την παραγγελία μου, πως δεν μου έχουν χρεώσει το 4ο DVD το οποίο δεν έστειλαν καθώς επίσης και να τους επιστρέψω τα 2 DVD τα οποία είναι ελαττωματικά, είτε σαν επιστροφή, είτε για να μου τα αντικαταστήσουν. Ακόμη όσον αφορά το θέμα της τιμής, μου είπαν ότι αν το/τα κρατήσω θα με χρεώσουν την τιμή του άλλου καταστήματος που βρήκα. Φυσικά και ζήτησα να μου τα αντικαταστήσουν αφού άλλωστε πρόθεσή μου ήταν και είναι να αποκτήσω τα συγκεκριμένα DVD και όχι επειδή άλλαξα γνώμη. Οπότε συμπεραίνω ούτε γάτα ούτε ζημιά...:nounder:

Να σημειώσω ότι πρόθεσή μου δεν είναι να δυσφημίσω τον οποιονδήποτε αλλά σε κάθε περίπτωση, το εν λόγω ηλεκτρονικό κατάστημα συνέβαλε κατηγορηματικά ώστε να σχηματίσω την παραπάνω εντύπωση για την εξυπηρέτησή τους την οποία άλλωστε εξυμνούν και στην ιστοσελίδα τους.

Απλά αναρωτιέμαι γιατί όλη αυτή η αλληλογραφία δεν έλαβε χώρα εχθές ή έστω σήμερα νωρίς το πρωϊ, και έγινε την δεδομένη στιγμή....:chinscratch:

Τα συμπεράσματα δικά σας!

Θα περιμένω να ολοκληρωθεί η όλη διαδικασία για να σας ενημερώσω σχετικώς.
 

Andreas Stefanakis

Established Member
5 July 2006
157
Re: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!

Ας κρατήσουμε μερικές επιφυλάξεις μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία.Εξαρχής πάντως κάτι δεν πάει καλά.
 

Μιχάλης Πικούνης

Established Member
18 June 2006
285
Re: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!

Σωστά όλα αυτά αλλά θα πρέπει να δώσουμε την ευκαιρεία στο μαγαζί να εξυπηρετήσει στη περίπτωση που έτυχε όντως να έχει πάρα πολύ δουλειά. Οκ, θα έπρεπε να το έχει προβλέψει, αλλά είναι τελείως διαφορετικό το "μας κοροιδεύουν" με το "καθυστέρησαν μερικές ώρες να απαντήσουν".
 

Mihalis S.

Supreme Member
19 June 2006
3,497
Απάντηση: Re: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!

Μιχάλης Πικούνης said:
Σωστά όλα αυτά αλλά θα πρέπει να δώσουμε την ευκαιρεία στο μαγαζί να εξυπηρετήσει στη περίπτωση που έτυχε όντως να έχει πάρα πολύ δουλειά. Οκ, θα έπρεπε να το έχει προβλέψει, αλλά είναι τελείως διαφορετικό το "μας κοροιδεύουν" με το "καθυστέρησαν μερικές ώρες να απαντήσουν".
Μιχάλη δεν θα διαφωνήσω μαζί σου, αλλά εδώ δεν πρόκειται για "μερικές" ώρες αλλά για αρκετές... Αν μπείς στον κόπο να διαβάσεις τις διαβεβαιώσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος ώς προς την άμεση εξυπηρέτηση, θα δείς πως γράφει ξεκάθαρα πως όλα τα email απαντώνται αυθημερόν, και πως αν τυχόν δεν συμβεί αυτό, δικαιούσαι ώς δώρο ένα DVD αφού το αναφέρεις στο email παραπόνων. Αν διαβάσεις προσεκτικά το αρχικό μήνυμά μου θα δείς πως εδώ δεν μιλάμε απλά για ένα email το οποίο δεν απαντήθηκε...

Προς το παρόν πάντως δεν έχω λάβει καμμία ειδοποίηση από το εν λόγω κατάστημα από εχθές αφού τους απάντησα...

Περιμένουμε λοιπόν...:nounder:
 

lotusdvd

New member
4 September 2006
10
Re: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!

Καλησπέρα,

Είμαι ο υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών του LotusDVD.com, και νομίζω ότι οφείλω να απαντήσω σε αυτή τη συζήτηση, παρόλο που την βρήκα τυχαία από το google!

Θα αρχίσω λίγο ανάποδα… δηλαδή με το αποτέλεσμα, και θα φτάσω και στην αρχή της «ιστορίας». Ο Μιχάλης έχει εξυπηρετηθεί. Αντικαταστήσαμε τα χαλασμένα DVD, και επιστρέψαμε και τη διαφορά στη πιστωτική του κάρτα, όπως ακριβώς δεσμευόμαστε από τη πολιτική μας, που έχουμε δημοσιευμένη.

Σχετικά με την «καθυστέρηση», πράγματι στάλθηκαν κάποια e-mail και ένα fax από τον Μιχάλη, στις 11 και 12/7. Η απάντηση στάλθηκε από εμένα προσωπικά, στις 12/7. Εάν ως καθυστέρηση λογίζεται η μη αυθημερόν απάντηση, τότε ναι, καθυστερήσαμε. Σίγουρα όμως δεν μπορεί να θεωρηθεί «απαράδεκτη» ή «αισχρή» η εξυπηρέτησή μας, επειδή απαντήσαμε την επόμενη μέρα, και όχι αυθημερόν.

Σχετικά με τους χρόνους αποστολής, η παραγγελία μπήκε τη Παρασκευή, άρα παραδόθηκε στη Courier τη Δευτέρα, και πήγε στο προορισμό της την Τρίτη. Την Τρίτη (11/7) έστειλε ο μιχάλης τα e-mail. Την Τετάρτη (12/7) έλαβε απάντηση. Μέσα στην εβδομάδα (δηλαδή μέχρι 15/7) είχε στα χέρια του την αντικατάσταση των DVD, με δική μας courier και με δική μας χρέωση.


Επειδή σκοπός μας είναι η υποδειγματική εξυπηρέτηση, παρατηρήσαμε ότι αρκετοί πελάτες μας, μεταξύ τον οποίων και ο Μιχάλης προσπαθούσαν να επικοινωνήσουν μαζί μας τηλεφωνικά και έβγαιναν στο τηλεφωνητή, μειώνοντας τη προσωπική επαφή με τρόπο αντιπαραγωγικό. Για αυτό, από 1η Αυγούστου, το τηλεφωνικό μας κέντρο στο (εντελώς δωρεάν νούμερο) 800.11.60.000 απαντάτε από προσωπικό, από τις 8 το πρωί μέχρι τις 10 το βράδυ καθημερινά εκτός Κυριακής, ενώ το Σάββατο από τις 10 μέχρι τις 2.

Σχετικά με το υψηλό κόστος των DVD της Finos, το διαπιστώσαμε χάρη στο Μιχάλη. Ήμασταν η πρώτη εταιρεία που εμπορεύθηκε τα DVD της Finos Films (αποδεδειγμένα), και είχαμε κάνει αγορές με υψηλότερη τιμή, ακόμη και από τη λιανική που δίνουν σήμερα. Δεν είναι η πρώτη φορά που κάποιος προμηθευτής ρίχνει τις τιμές ή κάποια καταστήματα ρίχνουν τις τιμές ακόμη και ως «κράχτες».
Παρόλα αυτά, επειδή σκοπός μας είναι να παραμένουμε άξιοι της εμπιστοσύνης των πελατών μας, παρέχουμε πραγματική εγγύηση τιμής, επιστρέφοντας τα χρήματα εφόσον το βρείτε αλλού φθηνότερα ακόμη και 5 μέρες μετά την αγορά.
Το ίδιο έγινε και με το Μιχάλη, που χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες, (πιστωτικά τιμολόγια, ακύρωση παραστατικών κλπ) επιστρέψαμε άμεσα τα χρήματα στη κάρτα του, χωρίς πολλές ερωτήσεις.

Επιπλέον, επειδή παρέχουμε 100% εγγύηση ικανοποίησης, προτείναμε στο Μιχάλη εάν το ήθελε να ακυρώσει εντελώς τη παραγγελία του, και να του επιστρέψουμε το 100% των χρημάτων του.

Λυπάμαι που ο Μιχάλης έχει τέτοια άποψη για εμάς, χωρίς να την ανακαλέσει δημοσίως από τη στιγμή που εξυπηρετήθηκε, όχι μόνο γρήγορα, αλλά ίσως και υποδειγματικά θα έλεγα.

Στις 11/7 έστειλε το πρώτο e-mail, στις 12/7 απαντήσαμε, μέχρι τις 15 είχε στα χέρια του ολοκληρωμένη τη παραγγελία, έχοντας αντικαταστήσει τα DVD.

Προσωπικά πιστεύω ότι από μέρους μας έγινε ότι καλύτερο θα μπορούσε να γίνει. Δε νομίζω να υπάρχουν άλλα καταστήματα που δέχονται τη πλήρη επιστροφή της παραγγελίας, ακόμη και αν απλά δεν σας αρέσει αυτό που παραγγείλατε. Δε νομίζω να υπάρχουν άλλα καταστήματα που να αντικαθιστούν τα DVD που δεν σας άρεσαν ακόμη και αν τα έχετε ανοίξει και τα έχετε δει (με επιβάρυνση ως ενοικίαση, λόγω απαξίωσης του τίτλου).

Εάν κάποιος έχει διαφορετική άποψη, ας την εκφράσει, προκειμένου να προσπαθήσουμε να γίνουμε ακόμη καλύτεροι.

Για οτιδήποτε επιπλέον είμαι πάντα στη διάθεσή σας.

Με εκτίμηση,

Μπούκουρης Αλέξανδρος
 
10 July 2006
5,257
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!

Είναι για μένα μεγάλη χαρά, η ύπαρξη ενός thread σαν κι’αυτό (όχι ειδικά του συγκεκριμένου), που φέρνει στα ίσια τις εταιρίες & μαγαζιά με τον φτωχό & μόνο καταναλωτή. Και μάλιστα realtime. Σε παλιότερο thread (Παγκοσμιοποίηση ...... ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ !!!), είχα αναφερθεί σε αυτή ακριβώς, την πολιτική, η οποία είναι και η μόνη, που θα μπορούσε να λειτουργήσει, σε σχέσεις , θεμάτων κατανάλωσης, εργασιακών σχέσεων, κυβερνήσεων και υποκόμων (συγνώμη πολιτών) και οτιδήποτε ακόμη αφορά διαφορές μεταξύ ατόμου και κοινωνίας. Επίσης συγχαρητήρια σ’αυτούς που πασχίζουν να κρατιέται υψηλό το επίπεδο εδώ μέσα, αλλιώς θα μας παίρνανε για πλάκα και πιθανότατα να μην ασχολούταν κανείς (από την απέναντι πλευρά) σοβαρά μαζί μας.
 

Δημήτρης Ν.

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,209
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!

Εξαιρετικά. Μια απάντηση για όσους συνήθως κατηγορούν τους Ελληνες και θαυμάζουν τους υπόλοιπους λαούς για την συνέπεια τους . Οσοι έτυχε να διαβάσουν το θέμα μου σχετικά με την παραγγελία cd από Ιαπωνικό σάϊτ , θα πρέπει να γνωρίζουν ότι μετά από 20 τουλάχιστον ημέρες από την τηλεφωνική μου επικοινωνία μαζί τους ( ναι , πήρα τηλέφωνο στην ιαπωνία και μάλιστα δις) , την αποστολή φαξ προ των αργιών του δεκαπενταύγουστου και την εκ νέου αποστολή e-mail προ εβδομάδος , ουδεμία απάντηση έχω λάβει έως σήμερα.
 

AlexT_

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,447
Θεσσαλονίκη
Re: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!

Μετά την παροχή εξηγήσεων απο τον υπεύθυνο εξυπηρέτησης πελατών του LotusDVD.com, περιμένουμε την τοποθέτηση του Μιχάλη για να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας.
 

Mihalis S.

Supreme Member
19 June 2006
3,497
Απάντηση: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!

Να'μαι κι εγώ λοιπόν.

Η αλήθεια είναι πως ΝΑΙ, τελικά η συναλλαγή μου με το lotusDVD ολοκληρώθηκε. ΝΑΙ τα DVD αντικαταστάθηκαν. ΝΑΙ έγινε η πίστωση στην κάρτα μου για την οποία ενημερώθηκα προσφάτως λαμβάνοντας τον αναλυτικό λογαριασμό του μηνός. Οπότε ΝΑΙ, για ν'αρχίσω κι εγώ ανάποδα, κατά τα λεγόμενα του Αλέξανδρου, "εξυπηρετήθηκα".

Για την ιστορία όμως πρέπει να αναφέρω κάποιες λεπτομέρειες αφού ο Αλέξανδρος επέλεξε να σχολιάσει το θέμα.

Και να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Η παραγγελία μου έγινε όντως Παρασκευή και εφθασε στα χέρια μου Τρίτη. Δεν ξέρω γιατί το αναφέρει αυτό ο Αλέξανδρος, άλλωστε εγώ δεν παραπονέθηκα για τον χρόνο της αρχικής παράδοσης. Εδώ όμως υπάρχει κάποιο σφάλμα από το lotusDVD. Εγώ είχα κάνει παραγγελία και πληρωμή μέσω της πιστωτικής μου κάρτας για 4 DVD κι όχι για 3 που παρέλαβα την Τρίτη. Και ερωτώ, αφού το κατάστημα δεν είχε το 4ο DVD που ζήτησα δεν είχε την υποχρέωση να με ενημερώσει και να με ρωτήσει εάν παρόλ'αυτά θέλω ακόμη να εκτελεσθεί η παραγγελία μου; Αντί αυτού επέλεξε να μου αποστείλει μόνον τα 3. Νομίζω πως έχω κάθε λόγο αρχικά να κάνω παράπονα γι'αυτό και μόνον, και αν έχω λάθος, παρακαλώ να με διορθώσετε.

Προσπάθησα λοιπόν κατόπιν αυτού να επικοινωνήσω μαζί τους. Η προσπάθεια αυτή ξεκίνησε νωρίς το πρωι της Τρίτης. Εστειλα καμποσα email, προσπάθησα τηλεφωνικώς αρκετές φορές, και έστειλα και fax. Το ίδιο έκανα και την επόμενη ημέρα Τετάρτη όπου πλέον αγανακτισμένος αποφάσισα να γνωστοποιήσω το θέμα στο forum μας. Τελικά επικοινώνησε μαζί μου ο Αλέξανδρος μέσω email και νομίζω παραπάνω έχω γράψει τι μου είχε πεί. Ακολούθησαν κάποια ακόμη email συννενόησης αν θυμάμαι καλά και συμφωνήσαμε να τους επιστρέψω τα DVD και να μου κάνουν και την έκπτωση αφού είχα βρεί χαμηλότερη τιμή σε άλλο online store. Τους τα επέστρεψα με courier με δική μου χρέωση και ενημέρωσα τον Αλέξανδρο με email ότι τα έστειλα. Μετά από δυο ημέρες δεν είχα καμμία ενημέρωση ότι τα DVD παρελήφθησαν από τον Αλέξανδρο αλλά είχα ένα τηλεφώνημα από την courier όπου μου είπαν ότι η διευθυνση που είχα αποστείλει τα DVD ήταν ανύπαρκτη και ότι δεν μπορούσαν να παραδώσουν την αποστολή. Και πάλι ενημέρωσα τον Αλέξανδρο με email για το θέμα. Τότε ο ίδιος τελικά επικοινώνησε μαζί μου μέσω email και τελικά και τηλεφωνικως, όπου μου είπε οτι δεν τίθεται θέμα ανύπαρκτης διεθυνσης κλπ. κλπ και ότι θα περάσει ο ίδιος να τα παραλάβει από την courier. Περιληπτικά έτσι έχει η κατάσταση. Τις επόμενες ημέρες τελικά παρέλαβα τα DVD που έπρεπε να αντικατασταθούν.

Για να μην μακρυγορώ με ακόμη περισσότερες λεπτομέρειες γιατί κουράζομαι να τα γράφω αλλά και να τα σκέφτομαι, η όλη διαδικασία, πάρτο, γράψε, φέρτο, συννενοήσου, ξαναφέρτο, ξαναπάρτο, ξαναστείλτο, κλπ. κλπ. κράτησε καμμιά δεκαπενταριά ημέρες μέχρι τελικά να έχω στα χέρια μου τα 3 από τα 4 DVD που ήθελα. Τώρα αν όλο αυτό το θεωρείτε εσείς υποδειγματική εξυπηρέτηση..... ε, τα συμπεράσματα δικά σας.

Σχετικά με το υψηλό κόστος που αναφέρεσαι Αλέξανδρε, ναι το διαπιστώσατε χάρις εμού αλλά παρόλ'αυτά στην ιστοσελίδα σας οι τιμές, ακόμη και τώρα που σας γράφω, παραμένουν οι ίδιες δηλ. 19,45 έκαστο... Οπότε δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο το αναφέρεις.... γιατί και ο επόμενος που θα παραγγείλει το ίδιο πρόβλημα θα έχει.....

Τελως πάντων, δεν θέλω να μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες και διευκρινίσεις. Αλλωστε το είπα και παραπάνω ότι σκοπός μου δεν ήταν να δυσφημισω οποιονδήποτε αλλά να εκφράσω το παράπονο μου και την δυσφορία μου για την ταλαιπωρία που υπέστην. Και νομίζω ότι το Ελληνικό σύνταγμα μου δίνει ακόμη το δικαίωμα να το πράξω. Ισως οι κάποιοι χαρακτηρισμοί μου να ήταν λίγο τραβηγμένοι και αν έτσι έχουν τα πράγματα τότε γι'αυτούς και μόνον είμαι πρόθυμος όχι μόνον να ανακαλέσω αλλά και να ζητήσω και συγνώμη, αλλά δεν ήταν σε καμμία περίπτωση προσωπικοί αλλά εναντίον της εμπορικής πολιτικής ενός καταστήματος. Οσον αφορά την αίσθηση που μου άφησε η συναλλαγή μου με το εν λόγω ηλεκτρονικό κατάστημα, παραμένει η ίδια παρόλες τις διαβεβαιώσεις του Αλέξανδρου. Θεωρώ θετικό βήμα τις εξελίξεις που μας περιγράφει ο Αλέξανδρος στο μήνυμά του και ελπίζω να αρκεί και στο μέλλον ένας δυσαρεστημένος πελάτης για να αλλάξει η πολιτική ενός καταστήματος. Κάνω αμέτρητες συναλλαγές μέσω διαδικτύου κάθε χρόνο. Τα προβλήματα που διαπιστώνω οφείλω να τα καταγράφω και να τα μοιράζομαι, όπως έκανα πάντα από τοτε που πρωτομπήκα online στο διαδίκτυο το 1993, όπως έπραξα και στην συγκεκριμένη περίπτωση. Αν αυτό δυσαρεστεί κάποιους δεν φταίω εγώ.

Κι εγώ λυπάμαι αγαπητέ φίλε Αλέξανδρε που αντί να παραδεχθείτε το σφάλμα σας στην συγκεκριμένη περίπτωση, μας αναφέρεις τα όσα έγραψες παραπάνω. Η άποψη μου κατεγράφη και οι φίλοι στο φόρουμ ας βγάλουν τα συμπεράσματά τους.
 

lotusdvd

New member
4 September 2006
10
Re: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!

Καλησπέρα,

Επειδή δεν είναι πρόθεσή μου να αρχίσει μία συζήτηση του στυλ «μου είπαν αυτό», «είπα εκείνο», θα απαντήσω όσο πιο σύντομα γίνεται σε όσα αναφέρθηκαν επιπλέον.

Εδώ να σημειώσω ότι χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι σαν το Μιχάλη, και μόνο έτσι μπορεί να γίνει καλύτερο όχι μόνο ένα κατάστημα, αλλά ολόκληρη η αγορά.

1. Αρχικός χρόνος παράδοσης: Αναφέρθηκε επειδή υπήρχε κάποια αναφορά στο αρχικό μήνυμα, που έδειχναν δυσαρέσκεια από το χρόνο παράδοσης. Ίσως η δυσαρέσκεια να ήταν από την όλη απογοήτευση, αλλά όφειλα να το διευκρινίσω.

2. Σχετικά με τις επόμενες αποστολές – παραλαβές. Η αρχική παραγγελία έγινε με τη Speedex, εταιρεία με την οποία δεν συνεργαζόμαστε. Προκειμένου όμως να εξυπηρετήσουμε πελάτες που έχουν συμβόλαια με συγκεκριμένες εταιρείες κάνουμε αποστολή με όλες. Για αυτό τη πρώτη φορά πήγαμε εμείς στη Speedex, για να είμαστε σίγουροι ότι δεν θα γίνει λάθος κατά την αποστολή.

Όταν μας επεστράφησαν τα χαλασμένα DVD, επεστράφησαν με τη Speedex, αφού αυτό ήταν επιλογή του πελάτη. Η Speedex υποστήριξε ότι δεν έβρισκε τη διεύθυνση (γνωστή μέθοδος όταν δε προλαβαίνουν να παραδώσουν), και πήγα προσωπικά από τα γραφεία τους και το παρέλαβα αυθημερόν, όταν ενημερώθηκα ότι έχει γίνει αποστολή. Ακόμη και τότε, δεν μου το έδιναν επειδή ήθελαν αριθμό αποστολής, και αφού τσακώθηκα και έμεινα εκεί περίπου 20-30 λεπτά, το βρήκαν!.

Στην επόμενη (και τελευταία αποστολή) ζήτησα να τα στείλω με άλλη courier. Η αποστολή έγινε αυθημερόν με τη λήψη του δέματος από τη Speedex. Τα στείλαμε με την ACS που συνεργαζόμαστε με δική μας χρέωση, προκειμένου να αποφευχθούν επιπλέον προβλήματα.

3. Το υψηλό κόστος έχει παραμείνει στις σελίδες επειδή είναι ήδη άνω της τιμής αγοράς μας. Απαγορεύεται ένα κατάστημα να πουλάει κάτω του κόστους του, σύμφωνα με το φορολογικό μας σύστημα. Ούτως η άλλως όμως, σταματήσαμε να φέρνουμε ταινίες της Finos Films για να μην έχουμε παρεμφερή προβλήματα.

4. Το σφάλμα του τηλεφωνικού κέντρου το παραδεχτήκαμε και το διορθώσαμε άμεσα.

5. Εάν ως σφάλμα λογίζεται η απάντηση την επόμενη μέρα, τότε ναι, το παραδέχομαι. Όμως όπως λέμε και στο site, προσπαθούμε να απαντούμε αυθημερόν, οπωσδήποτε όμως μέχρι 2 μέρες. Εδώ πέρασε μόνο μία.

Εάν ως σφάλμα λογίζεται ότι είχαμε ακριβότερη τιμή, το παραδεχτήκαμε. Δεν είναι όμως όλα στα χέρια μας. Όταν μας πουλάνε κάτι για 1 ευρώ και μετά το πουλάνε αλλού μισό, δεν είναι ολοκληρωτικά δική μας ευθύνη. Παρ’ αυτά σας καλύψαμε τη διαφορά, κάτι που δεν θα έκαναν άλλα καταστήματα. Θα το έκαναν και άλλοι πιστεύετε;

Εάν ως σφάλμα λογίζεται ότι δεν έπαιζαν τα DVD στο DVD-Player σας, τότε ναι σφάλαμε που αγοράσαμε «χαλασμένα» DVD. Όμως δεν μπορούμε να ανοίγουμε τη ζελατίνα τους και να τα ελέγχουμε ένα-ένα. Επιπλέον, κάτι που ίσως δεν έχει αναφερθεί, είναι ότι τα DVD που παραλάβαμε, έπαιζαν κανονικά σε DVD Player που τα δοκίμασα προσωπικά. Παρ’ αυτά εμείς τα αντικαταστήσαμε, χωρίς η προμηθεύτρια εταιρεία να τα δέχεται για αντικατάσταση. Θα σας τα αντικαθιστούσαν και άλλα καταστήματα;


Προσωπικά πιστεύω ότι ήταν ένα σύνολο συγκυριών που έκαναν το Μιχάλη να δυσαρεστηθεί, και κάποιος άνθρωπος που είναι δυσαρεστημένος με κάτι δύσκολα αλλάζει γνώμη. Δεν προσπαθώ να αλλάξω γνώμη στο Μιχάλη, αλλά οφείλω να απαντήσω δημόσια εφόσον έμαθα για την ύπαρξη αυτής της συζήτησης.

Όταν μία παραγγελία εκτελείται χωρίς την ύπαρξη προβλήματος τότε όλα τα καταστήματα είναι καλά. Όταν όμως υπάρχουν προβλήματα στη συναλλαγή (για τα οποία δεν ευθύνεται απαραίτητα το κατάστημα), τότε ο τρόπος χειρισμού του προβλήματος είναι αυτός που κάνει τη διαφορά ενός καλού με ενός όχι καλού καταστήματος.

Θέλω να πιστεύω ότι ο κάθε χειρισμός από μέρους μας, ο οποίος στη συγκεκριμένη περίπτωση έγινε προσωπικά από εμένα ήταν ο καλύτερος δυνατός.

Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη και των υπολοίπων. Πιστεύετε ότι θα μπορούσε να γίνει κάτι παραπάνω; Πιστεύετε ότι άλλα καταστήματα θα εξυπηρετούσαν καλύτερα;

Φιλικά,

Αλέξανδρος
 

Larry

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
19,652
Re: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!

Κε Αλεξανδρε Μπουκουρη η απαντηση σας πιστευω να καλυψε τοσο τον συμφορουμιτη μας και πελατη σας Μιχαλη οσο και εμας
εχουμε πολλοι καει απο εταιρειες του χωρου σας και κυριως με την χρονοβορα διαδικασια ,αν κατι παει στραβα,της αποκαταστασης πραγματων που δεν σταλθηκαν δεν επαιζαν δεν δουλευαν,ελπιζω και αλλαε εταιρειες στον χωρο σας να λαβουν γνωση της ενεργειας σας να απαντουν απο το βημα που τους δινει το avclub και να ειναι σιγουροι οτι δεν θα χασουν
 
Last edited:
17 June 2006
20,740
Αθήνα
Απάντηση: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!

Εγώ πιστεύω ότι τελικά όλα κατέληξαν καλώς.

Και ο Αλέξανδρος από την μεριά του καταστήματος έκανε αυτά που υποσχόταν στην σελίδα (αλλαγή χαλασμένων dvd, επιστροφή της διαφοράς στο διπλάσιο) και ο Μιχάλης από την μεριά του καταναλωτή συμφώνησε ότι όντως έγιναν τα ανωτέρω.

Το ότι υπήρξαν καθυστερήσεις στα πάρε δώσε που ίσως να οφείλονται και στα courier , επίσης στο τηλεφωνικό κέντρο που επίσης παραδέχθηκε ο Αλέξανδρος είναι νομίζω κάτι αναπόφευκτο σ' αυτές τις περιπτώσεις και δυστυχώς ακόμα και το παραμικρό γέρνει την ζυγαριά πολύ περισσότερο προς την αρνητική κρίση απ ότι ίσως της αξίζει.

Μετά την κατάληξη αυτή , προσωπικά βρίσκω "βαρύ" τον τίτλο του θέματος.
 

Larry

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
19,652
Re: Απάντηση: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!

ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΤΑΣΟΣ said:
Μετά την κατάληξη αυτή , προσωπικά βρίσκω "βαρύ" τον τίτλο του θέματος.


και πρεπει να αλλαχθει νομιζω..
 

lotusdvd

New member
4 September 2006
10
Re: Απάντηση: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!

ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΤΑΣΟΣ said:
υποσχόταν στην σελίδα (αλλαγή χαλασμένων dvd, επιστροφή της διαφοράς στο διπλάσιο) και ο Μιχάλης από την μεριά του

Μία σημείωση για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Η διαφορά επιστράφηκε χρηματικά στην κάρτα κανονικά. Οχι στο διπλάσιο. Στο διπλάσιο θα γινόταν εάν η αντικατάσταση γινόταν υπό μορφή δώρου ή πίστωσης.

Αλέξανδρος
 
17 June 2006
20,740
Αθήνα
Απάντηση: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!

ΟΚ. Ευχαριστούμε για την διευκρίνηση.

Larry, οι αλλαγές στους τίτλους των θεμάτων πρέπει να γίνονται και με την σύμφωνη γνώμη του συντάκτη τους.
 

Larry

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
19,652
Re: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!

αυτο εννοω φιλε Τασο ,
αν ο Μιχαλης θελει και νομιζω οτι ειναι και το σωστο θα μπορουσε να αλλαξει το τιτλο του θεματος που μετα απο την παρεμβαση του Κου Αλεξανδρου θεωρειται ληξαν