Προβλημα με LG37ER

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

     

    Σας προσκαλούμε να γιορτάσουμε μαζί τα 15α γενέθλια του AVclub.

    Την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021, και ώρα 21:00 θα πραγματοποιήσουμε το πάρτι των γενεθλίων του φόρουμ μας στο ROOT Cafe - bar - Restaurant

     

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

athan

New member
21 February 2007
19
Καταρχην για σε ολους και συγχαρητηρια στους εμπνευστες αυτου του χωρου.Σας γραφω για ενα προβλημα που αντιμετωπιζω με την συγκεκριμενη τηλεοραση.Την αγορασα στον Κωτσοβολο πριν καμια 15 ημερες και στις σκουρομαυρες σκηνες ητε στην τηλεοραση ητε σε dvd ξασπριζει στις 4 γωνιες το ιδιο κανει και κατα την αλλαγη απο καναλι σε καναλι κατα το στιγμιαιο μαυρισμα της οθονης.Θα παρακαλουσα εαν καπιος εχει αντιμετωπισει παρομοιο προβλημα να με εννημερωσει πως αντιμετωπιζετε καθως και αν ειναι κατι σοβαρο.Με τις ρυθμισεις της οθονης οσο και αν προσπαθησα δε γινεται τιποτα.Ευχαριστω εκ των προτερων.
 

athan

New member
21 February 2007
19
Πραγματι φιλε κατι τετοιο ειναι οχι ομως σε τοσο εντονο βαθμο.το θεμα ειναι τι γινεται τωρα;Aπο το service της lg με παρεπεμψαν στο τοπικο service.Δε ξερω τι να πω μαλλον ειμαι γκαντεμης.
 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
6,264
ΑΘΗΝΑ
Είσαι τυχερός που είναι LG.
Ονόμασέ τους το πρόβλημα ( backlight bleeding ) και πες τους ότι τόσο η Sony όσο και η Philips,αντικαθιστούν και όχι επισκευάζουν τις τηλεοράσεις που παρουσιάζουν αυτό το πρόβλημα.
 

stayros68

New member
26 July 2006
31
ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ
ΦΙΛΕ athan ΕΧΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΜΕ ΕΒΑΛΕΣ ΣΕ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΕΨΑΞΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΝ ΣΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΣΑ
 

athan

New member
21 February 2007
19
ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΟΔΥΣΣΕΙΑ.ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΜΕ ΠΑΡΕΠΕΜΨΑΝ ΣΤΟ ΤΟΠΙΚΟ SERVICE META AΠΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΙΑΦΩΝΙΣΑΝ ΟΙ ΔΥΟ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΤV ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΦΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟ SERVICE ME ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΗΡΘΑΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΗΡΑΝ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑΝ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΣΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑΙ ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΠΙΣΩ.ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΙΝΟΤΑΝ Η ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ Η ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΦΟΥ ΕΠΕΜΕΙΝΑ ΚΛΕΙΝΩΝΤΑΣ ΠΑΛΙ ΟΧΙ ΟΛΑ ΤΑ ΦΩΤΑ.ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ.ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ.ΑΝΑΜΕΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΚΑΘΩΣ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΠΡΟΣΑΨΩ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.ΤΕΛΙΚΑ Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΣΚΗΝΕΣ ΜΕ ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΟΛΑ ΤΑ ΦΩΤΑ ΑΝΟΙΧΤΑ.
 

ΝΑΣΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,545
athan κράτα μας ενήμερους...και υπομονή...

για τις φώτο θα κλικάρεις το post reply και θα επιλέξεις τα συνημμένα αρχεία ...και στην αναζήτηση θα ανεβάσεις τις φώτο από το σκληρό σου δίσκο...προσπάθησε..δεν είναι δύσκολο...
 

nalex

New member
30 November 2006
3
To idio antimetopisa me mia LG37LB1R pou agorasa erisi ton Aprilio apo ton Korsovolo. Meta apo poli talaiporia mou tin allaxan
 

athan

New member
21 February 2007
19
Τελικά βρέθηκα και εγώ στη δυσάρεστη θέση να τραβιέμαι πάνω από ένα μήνα και να μη μπορώ να βγάλω άκρη με service και αντιπροσωπείες .Όλα ξεκίνησαν όταν μετά από δέκα ημέρες αγοράς της καινούργιας μου TVκάθισα να δω την πρώτη μου ταινία, σβησμένα φωτά ,σκοτεινή σκηνή και νάσου τα πρώτα σύννεφα στις γωνιές της τηλεορασης,δωστου από εδώ άντε να δούμε κάτι άλλο τίποτα το πρόβλημα παρέμενε .Τηλεφωνώ την άλλη μέρα στον κωτσοβολο μιλάω με τον πωλητη και μου λέει κάτι για ρυθμίσεις κοντράστ και κάτι τέτοια αποτέλεσμα τίποτα. Αποφασίζω και εγώ να πω τον πόνο μου στο χώρο σας και κατευθείαν απεκαλύφθει το πρόβλημα .Μιλάω με το τοπικό σέρβιςτην επόμενη έρχονται δυο άτομα ενώ εγώ έλειπα τους δείχνει την τηλεόραση ο κουνιάδος μου την κοιτάνε διαφωνούν λίγο μεταξύ τους και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι δεν έχει πρόβλημα. Μετά από ενόχληση δικιά μου μετά από τρεις μέρες και αφού έχω στείλει e mail στα κεντρικά ονοματίζοντας το πρόβλημα περνουν την τηλεόραση στο τοπικό σέρβις .Πηγενω το μεσημέρι μετά τη δουλειά μου δείχνουν την τηλεόραση και μου δηλώνουν ότι δεν έχει πρόβλημα εμφρανες, προσπάθησα να του εξηγισω ότι δεν είναι δυνατό να εμφανιστεί κατι τετοιο με τον ήλιο ενώπιον της και κανονίζουμε να πάω το βραδυ.Το βραδύ χωρίς πάλι να είναι όλα τα φωτά σβηστά εμφανιζόταν το πρόβλημα , φυσιολογικό κατά αυτούς υπαρκτό δε. Μού απάντησαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι και ότι χαρτί αντικατάστασης δεν έχουν την δικαιοδοσία να μου δωσου.Σε ερώτηση μου γιατί δεν μου την επισκευάζουν η απάντηση τους ήταν ότι δε θεωρείτε από την LG το συγκεκριμένο προβλημα .Για 20 ημέρες έχω τηλεφωνήματα στην LG από εκεί στο σέρβις και τελευταίος ο κωρτσοβολος.Απο την LG από ευγένεια άλλο τίποτα όλοι κατανοουσαν το πρόβλημα το οποίο δε θεωρείτε πρόβλημα μου δίναν δίκιο για την αγανακτηση μου ως προς αυτό που βλέπω το θεωρούν όμως μέσα στα επιτρεπτά ορια.Απο τον κωτσοβολο μου λένε ότι δεν μπορούν να μου αλλάξουν την TV γιατί έχει πρόβλημα από τα κεντρικά (τους έχω στείλει με email 1φωτο)το πρόβλημα είναι φυσιολογικό και από το σέρβις ότι δεν μπορουν να κάνουν κάτι μην εχοντας δικαιοδοσια εκτός αν ενημερώθουν από τα κεντρικα .Συνοπτικα όλοι θέλουν να βοηθήσουν όλοι καταλάβουν τι ενοχλητικό είναι να βλέπεις σε καινούργια τηλεόραση και να θέλεις να τη σπάσεις αλλα δυστηχως δεν είναι στην δικαιοδοσια τους.Θελοντας να εννημερωσω το ινστ.καταναλωτων ηδη εχω στειλει ένα email.ζητησα από την LG ένα χαρτι που να γραφει ότι η τηλεορσαση εμφανιζει τη συγκεκριμενη συμεριφορα και ότι κατά αυτους το συγκεκριμενο κρινετε φυσιολογικο και και από το σερβις μου απαντησαν οτι το ενλογω χαρτι απλα θα γραφει ότι ηTV ελεγχηκε και είναι εντος προδιαγραφων τωρα ποιες είναι αυτές ο θεος και η ψυχη τους παρακατω σας παραθετω ένα από τα εμαιλ που εστειλα χωρις μεχρι στιγμης απαντηση.

Αγαπητοί κύριοι μετά από διάστημα 1 μήνα κάνατε την τιμή να με ενημερώσετε ότι το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η τηλεόραση μου είναι στα όρια του επιτρεπτού και ως αυτού δεν συντρέχει λόγος επιδιόρθωσης η αντικατάσταση της.Σαν πελάτης της εταιρείας σας νομίζω ότι θα ήταν πρέπον να απαντήσετε στα εξής ερωτήματα μου
1.Υπαρχει μονάδα μέτρησης του συγκεκριμένου προβλήματος τουτέστιν 5 πόντοι άσπρισμα στην γωνιά δεν δικαιολογούνται ενώ στους 4,99 είναι στα όρια του επιτρεπτού?
2.Υπευθυνος για την ταυτοποίηση ενός προβλήματος είναι το τοπικό σας service? το κέντρο εξυπηρέτησης? το κατάστημα αγοράς του προϊόντος σας?
3.Πόσα τηλεφωνήματα πρέπει ένας πελάτης σας να κάνει καθώς και πόσες ενοχλήσεις στο τοπικό σας service για να πάρει απάντηση με την παρέλευση μηνός ότι δεν γίνετε τίποτα καθως είναι κατι το φυσιολογικο.
4.Γιατι αφού θεωρείτε φυσιολογικό μια τηλεόραση καινούργιας τεχνολογίας να εμφανίζει αυτήν την απαράδεκτη εικόνα δεν ενημερώνετε τους πελάτες σας τουλάχιστο μέσω του εγχειριδίου χρήσεως ότι είναι κάτι το φυσιολογικό καθώς και τρόπους αντιμετώπισης του όπως η παρακολούθηση τηλεόρασης με φως φυσικού η τεχνικού καθώς και η αποφυγή σκουρόχρωμων σκηνών?
Επειδή η εταιρία σας είναι ένας παγκόσμιος κολλοσος θα περίμενα πιο σοβαρή αντιμετωπιση.Αγαπητοι κύριοι η μεγαλύτερη διαφήμιση μιας εταιρίας είναι οι ίδιοι οι καταναλωτές και η χειρότερη ένας απογοητευνος πελάτης.Μην κατανοωντας την αρνηση σας για επισκευη του προιοντος δε νομιζω να εχετε πολλους πελατες που θα δεχονταν μια τηλεοραση του κουτιου να παει για service πιστεύω ότι θα ηταν φρόνιμο να ενημερώσετε το καταναλωτικό κοινό ότι τέτοιου είδους προβλήματα θεωρούνται από την εταιρια σας φυσιολογικα.Σαν συνεχεια από την πλευρα μου θεωρω υποχρεωση μου την ενημερωση παντως υπευθυνου για την προστασια καταναλωτη καθως και την επιστολη διαμαρτηριας στα κεντρικα της εταιρειας σας.Χρονια αγοραστης ηλεκτονικων συσκευων χωρις ποτε να εχω αντιμετωπισει καπιο προβλημα θεωρω τουλαχιστο ατυχες να αντιμετωπιζω πρωτη φορα προβλημα αγοραζωντας ως καινουργιος πελατηςπροιον της εταιριας σας.Αληθεια αναρωτηθηκατε πιος ο λογος να επιθυμει καπιος την επισκευη η την αντικατασταση ενως καινουργιου προιοντος με το ιδιο προιον?

Εκανα πολλες προσπαθειες να ανεβασω φωτογραφιες από φωτογραφικη μηχανη που να δειχνουν εμφανως το προβλημαδηστυχως δεν τα καταφερα μαλλον λογω ογκου.
 

techie

AVClub Enthusiast
18 June 2006
1,131
Φιλε athan αν και χωρις εικονες δεν μπορω να δω το μεγεθος του προβληματος μπορω ομως να σου πω οτι και η δικη μου LG οταν εμφανιζει μαυρα Frame (πχ στην αρχη μιας ταινιας) παρατηρω ξασπρισματα στην κατω δεξια γωνια και λιγοτερο στην κατω αριστερη βεβαια εμενα δεν με ενοχλουν τοσο πολυ και φυσικα οταν βλεπω οτιδηποτε αλλο περα απο μαυρα frame το προβλημα δεν ειναι εμφανες

ειχα την εντυπωση οτι αυτο ειναι φυσιολογικο στις LCD και μαλιστα στα τεστ νομιζω οτι το ονομαζουν ομοιογενεια panel οταν μετρανε την φωτεινοτητα του panel οταν παρουσιαζει μαυρο

ας μας πουνε και αλλοι για να δουμε κατα ποσο ειναι κατι που ισχυει γενικα και σε τι βαθμο