Πρόβλημα με εγγραφή σε κάρτες class 10

CENTRAL

AVClub Addicted Member
30 June 2006
1,815
ATHENS
Καλησπέρα σε όλους!

Έχω το εξής θέμα με την Canon Legria HF200...

Μαζί με την κάμερα πήρα μια Silicon Power 16gb class 6 καρτούλα που λειτουργούσε και λειτουργεί μια χαρά. Με την κάμερα αυτή γράφω σε φουλ ποιότητα (MXP) όπου παίρνω 1,5 ώρα βίντεο HD 24P.

Φέτος αποφάσισα να πάρω 2η καρτούλα και πήρα μια Adata class 10 αυτή τη φορά και τίποτα!

Η κάμερα λέει πως δε μπορεί να γράψει HD video σ' αυτή την κάρτα. Μόνο SD και LD δέχεται να γράψει.

Λέω θα είναι μάπα η καρτούλα, ας δοκιμάσω κάτι καλύτερο. Παίρνω μια Kingston 16gb class 10, τα ίδια ακριβώς.

Τις φορμάρω και στο pc και στην κάμερα, τα ίδια. Κοιτάω στην Canon για κάποιο firmware update, τίποτε...

Τι στο καλό γίνεται;;;

Πως στην πιο αργή class 6 γράφει και στις class 10 αρνείται;;;
 

CENTRAL

AVClub Addicted Member
30 June 2006
1,815
ATHENS
Λοιπόν,

Θαυμάστε καμώματα τώρα…

Η κάμερα δεν αναγνωρίζει class 10 κάρτες καθώς όταν βγήκε υπήρχαν έως class 6. Λόγω κάποιου θέματος στο firmware βλέπει τις 10 σαν 1, οπότε και τις θεωρεί μη ικανές για αποθήκευση υψηλών bitrate…

Άντε και μέχρι εδώ το καταπίνεις, μια παράβλεψη στον προγραμματισμό, λάθη συμβαίνουν…

Πάμε στα πιο ωραία…

Η Canon από πέρσι έχει αναγνωρίσει το θέμα και έχει εκδώσει οδηγία για αναβάθμιση firmware προκειμένου να επιλυθεί το θέμα. Όπως είναι λογικό, μιας και δεν ευθύνεται ο χρήστης, η Canon αναλαμβάνει να κάνει την αναβάθμιση δωρεάν.

Αυτά στον πολιτισμένο κόσμο…

Στην Ελλάδα τώρα, η Intersys ζητάει 37 ευρώ για να κάνει την ίδια δουλειά. Συν τη μετάβαση στην Παιανία…

Υπολογίζουμε λοιπόν περίπου ένα 50άρικο κόστος και μια μέρα άδεια για κάτι που θα έπρεπε να μας παρέχουν δωρεάν και να μας ζητήσουν και συγνώμη.

Ας μη κάνω περεταίρω σχόλια γιατί δε θα είναι κόσμια…
 

CENTRAL

AVClub Addicted Member
30 June 2006
1,815
ATHENS
Και αφού επικοινώνησα εκ νέου και τους έστειλα και τα links όπου φαίνεται πως η Canon εκδίδει οδηγία για ΔΩΡΕΑΝ αναβάθμιση,

επικοινώνησε μαζί μου ο "προϊστάμενος" λέγοντάς μου πως εδώ ισχύει η χρέωση!!!

ΠΡΩΤΑ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΚΥΡΙΟΙ !!!
 

Photis

Supreme Member
4 July 2006
4,784
behind the camera
Ωραία, στείλε ένα email στην μαμά Canon, και επισύναψε την απάντηση που σου έδωσε ο προϊστάμενος της Intersys, και περίμενε να δεις τι θα σου πει η μαμά εταιρία. Μπορεί να την στείλεις κάπου εξωτερικό.
 

CENTRAL

AVClub Addicted Member
30 June 2006
1,815
ATHENS
Απευθύνθηκα ήδη στην Canon Europe και το κοινοποίησα και στην Intersys...
 
17 June 2006
20,766
Αθήνα
Οι class10 απλά έχουν ταχύτερο read/write με ότι συνεπάγεται αυτό. Για μια κάμερα δεν ξέρω αν έχει σημασία σε μια Dslr φωτογραφική όμως που φωτογραφίζεις κατά "ρυπάς" ίσως εκεί παίζει ρόλο η ταχύτητα της κάρτας για να μην μπαφεράρει.

Τέλος πάντων, επειδή είναι γνωστά τα ελληνικά κόλπα, δεν μπορείς να κάνεις μόνος σου την αναβάθμιση να ξεμπερδεύεις; Πιστεύω θα κυκλοφορούν ευρέως οι οδηγίες και στην τελική ζήτα τους το αρχείο και τις οδηγίες.
 

healler

Established Member
12 March 2007
147
Re: Απάντηση: Πρόβλημα με εγγραφή σε κάρτες class 10

Επειδή έχω το ίδιο πρόβλημα, η συγκεκριμένη αναβάθμιση είναι η μόνη που δεν διατίθεται ελευθερη και μεχρι στιγμης δεν έχω καταφέρει να τη βρώ ...αλλού.
Παλαιότερα υπήρχε διαθέσιμη αλλά καποιοι χρήστες που το τολμησαν η βιντεοκάμερα εσβησε για πάντα και έτσι δημιουργήθηκαν θεματα εγγύησης / αντικαταστασης από την Canon. Γι αυτό την απέσυραν και οδήγησαν τους ιδιοκτήτες στις αντιπροσωπείες...
Παντού στον κοσμο η αναβάθμιση γίνεται δωρεάν, επειτα απο "μαχη" καθως στην αρχή σε καποιους ζήτησαν χρήματα και εκεινοι διαμαρτυρήθηκαν και δικαιώθηκαν
Τωρα εδω στην Ελλαδάρα, ο καθε φεουδαρχης κανει ότι γουσταρει και έτσι ισχύει η χρέωση , νομίζω 35 ευρώ

Ωστόσο, επειδή φοβαμαι ακόμα και το service της Canon, δεν την έχω πάει ακομα. Αν ο CENTRAL το αποτολμήσει ας γράψει τις εντυπώσεις του. Το ίδιο θα κανω αν το τολμήσω κι εγώ καθώς καθε μερα περναω εξω απ το service της intersys και με τρωει
 

Billy the Kid

Moderator
Staff member
28 April 2007
14,143
Εύβοια
Eπικοινώνησες με τα service της Intersys και είπαν όλα αυτά;
Περίεργο μου φαίνεται γιατί όποτε τους χρειάστηκα ήταν εξυπηρετικοί και σχολαστικοί μαζί μου.
Τέλος πάντων ίσως μια εκ νέου επαφή ίσως διορθώσει τα πράγματα.
Μπορεί να έπεσες και σε "ζόρικο" υπάλληλο.....
 

healler

Established Member
12 March 2007
147
Re: Απάντηση: Πρόβλημα με εγγραφή σε κάρτες class 10

Eπικοινώνησες με τα service της Intersys και είπαν όλα αυτά;
Περίεργο μου φαίνεται γιατί όποτε τους χρειάστηκα ήταν εξυπηρετικοί και σχολαστικοί μαζί μου.
Τέλος πάντων ίσως μια εκ νέου επαφή ίσως διορθώσει τα πράγματα.
Μπορεί να έπεσες και σε "ζόρικο" υπάλληλο.....


Κι εμένα μου φαίνεται περίεργο που δυο μελη ετυχαν της ιδιας αντιμετώπισης και αναρωτιέσαι αν έπεσα σε ζορικο υπάλληλο.
Δεν καταλαβα τον τρόπο που το αντιμετωπίζεις....

Τι σημαινει ζορικος υπάλληλος. Παιρνουν δυο ανθρωποι και ρωτούν αν θα κοστισει η αναβαθμιση που διορθώνει βασική δυσλειτουργία του μηχανήμτος, και λαμβανουν την απάντηση "36 ευρώ"
Απ το μυαλο του το έβγαλε ο υπάλληλος και είναι ζορικος??????????????????????
Στην περίπτωσή μου του είπα οτι στο εξωτερικό είναι δωρεαν, μου είπε να περιμένω και μετά από λιγο μου είπε "εδώ κοστίζει 36 ευρώ"

και όταν σχολιάζω αρνητικά το φεουδάρχη, διαγραφτηκε το μήνυμα...

Κατα τα αλλα είναι πολύ εξυπηρετικοί πράγματι, όταν πήγα για απλό καθαρισμο την compact φωτογραφική, εσκασα 50 ευρουλακια και η μηχανη έγινε σαν καινουργια...

Για την καμερα ομως είμαι υποχρεωμενος να καταβαλω τα 36 ευρώ αφού με αυτόν τον τρόπο ο φεουδάρχης δεν απαιτεί αποζημιωση απο την μαμα εταιρεία και ετσι αντιπροσωπεία και μαμα εταιρεια είναι πολύ χαρούμενες και οι δυο....

Και ο καταναλωτής που πληρώνει το λαθος που υπήρχε εξ αρχής στο μηχάνημα, δεν μπορεί να κανει τίποτε, απλά να πλερώνει

Την αγαπάω την canon, εχω εκτυπωτή, compact μηχανη και βιντεοκάμερα... καταπληκτικά μηχανήματα και τα 3.

Το καλό να λέγεται....ομως να λέγεται και το κακό:Για την αντιπροσωπεία (και την καθε αντιπροσωπεία) που συμεριφέρεται ετσι εχω να πω τα χειρότερα

ΕΠαναλαμβανω αυτό που έγραψα και χτές.
Αν η χώρα ήταν σοβαρή, η canon θα είχε υποκαταστημα δικό της και όχι αντιπρόσωπο.
Ο αντιπρόσωπος θα κανει ότι γουστάρει προκειμένου να εχει ικανοποιημένους κατα σειρά
α) την εταιρεία τη δική του (δηλαδή την τσέπη του),
β) τη μαμά εταιρεία,
γ) τον καταναλωτή

as simple as that

P.S. Δεν νομιζω να προσβάλω κανεναν για να διαγραφεί το μήνυμα, οπως και χτές που είχα 2 ακομψες λεξεις οι οποίες θα μπορούσαν να διαγραφούν μονο αυτές και όχι ολοκληρο το μήνυμα. Με ενοχλεί οταν καποιοι ενοχλούνται από τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η περιγραφή και όχι απο τα περιγραφόμενα
 
Last edited:

healler

Established Member
12 March 2007
147
Λοιπόν πήγα χτές την κάμερα για αναβαθμιση και πλέον Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ!!!!!

Σημερα το πρωί την πήρα, απογευμα δοκιμάζω και ποσταρω

Μπραβο στην αντιπροσωπεία που το καταλαβε, ωστόσο παντα θα μου μεινει η απορία γιατι τοσο καιρό δεν γινοταν....
 

CENTRAL

AVClub Addicted Member
30 June 2006
1,815
ATHENS
Τελικώς κι εγώ την έφτιαξα χωρίς καμία χρέωση.

Τσάμπα η ταλαιπωρία!

* Δε ξέρω κατά πόσο έπαιξαν κάποιο ρόλο τα απανωτά emails που έστειλα στην Canon Europe. Αυτό έγινε παράλληλα με το άνοιγμα του παρόντος θέματος...
 

blugosi

Senior Member
17 November 2007
627
Παιδιά έχω κι εγώ με τη δική μου HF200 το ίδιο θέμα.
Που την πάω ακριβώς την κάμερα;

Ευχαριστώ!
 

healler

Established Member
12 March 2007
147

healler

Established Member
12 March 2007
147
NTERSYS SA - Photo SERVICΕ Δείτε το χάρτη
19 Χλμ. Αθηνών-Μαρκοπούλου, ΠΑΙΑΝΙΑ, ΤΚ 19002
ΤΗΛ 210 9554000 - 210 9554315
 

pmakr

New member
3 July 2010
58
Παιδια εχω κι εγω την ιδια καμερα και ειναι αδυνατο να παω στην παιανια και φοβάμαι οτι αν τη στειλω με courier θα την παρω πισω σε 1000 κομματια
Πως την κανω upgrade μονος μου; Γιατι δεν το εχουν για download;