Πρόβλημα σε LG 55SK8500PLA

patagos

Senior Member
16 May 2012
387
ΑTHENS
Γεια Χαρα και Καλη Χρονια με υγεια!!!
Δυστυχως σημερα μου παρουσιασε προβλημα η τηλεοραση στα καλα καθουμενα, εχει βγαλει σε ενα σημειο της οθονης μια καθετη γραμμη οπως μπορειτε να δειτε και στις φωτογραφιες.

20210110_224858.jpg
20210110_225045.jpg
20210110_225115.jpg
20210110_224905.jpg
Τι κανουμε σε αυτη την περιπτωση? Ειναι ακομα εντος εγγυησης. Μιλαω πρωτα με αντιπροσωπεια και μετα με καποιο εξουσιοδοτημενο service?
 
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ LG 55SK8500PLA

Γεια Χαρα και Καλη Χρονια με υγεια!!!
Δυστυχως σημερα μου παρουσιασε προβλημα η τηλεοραση στα καλα καθουμενα, εχει βγαλει σε ενα σημειο της οθονης μια καθετη γραμμη οπως μπορειτε να δειτε και στις φωτογραφιες.

View attachment 176355
View attachment 176356
View attachment 176357
View attachment 176358
Τι κανουμε σε αυτη την περιπτωση? Ειναι ακομα εντος εγγυησης. Μιλαω πρωτα με αντιπροσωπεια και μετα με καποιο εξουσιοδοτημενο service?
Με το customer service θα μιλήσεις..
 
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ LG 55SK8500PLA

δεν θελει και συζητηση-προβλημα πανελ ειναι και αφου εισαι εντος εγγυησης,δεν εχεις και προβλημα κοστους.
τηλεφωνο στο service να ερθουν να την παρουν.
 
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ LG 55SK8500PLA

Εχω διαβασει κατα καιρους εδω, σε αλλα threads κατοχων LG τηλεορασεων, οτι καλυτερη επιλογη ειναι το ταδε εξουσιοδοτημενο service απο το αλλο, αλλα δε θυμαμαι τα ονοματα..... Εγω ειμαι Αθηνα, Γαλατσι....
 
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ LG 55SK8500PLA

Εχω διαβασει κατα καιρους εδω, σε αλλα threads κατοχων LG τηλεορασεων, οτι καλυτερη επιλογη ειναι το ταδε εξουσιοδοτημενο service απο το αλλο, αλλα δε θυμαμαι τα ονοματα..... Εγω ειμαι Αθηνα, Γαλατσι....
Μανωλόπουλος


Αλλά από την εξυπηρέτηση θα τους στείλουν για να την πάρουν..Δεν παίρνεις τηλ εσύ εκεί..
 
Ναι, μολις μιλησα με το customer service και μου ειπαν οτι αυριο ή μεθαυριο θα στειλουν για να την παρουν. Κι ο Θεος βοηθος...
 
Μολις ηρθαν και την πηραν απο τον Μανωλοπουλο, σε 4-7 εγασιμες θα εχω νεα, μου ειπαν...... :bigcry:
 
Περασαν παραπανω μερες απ'οτι μου ειχαν πει απο τον Μανωλοπουλο, αλλα καμια ειδοποιηση! Οποτε πηρα εγω τηλ. μολις τωρα και μου ειπαν οτι η τηλεοραση παει για αντικατασταση. Εχουν προωθησει ηδη το αιτημα στην LG και μου ειπαν να μιλησω μαζι τους. Πηρα εγω τωρα την LG και μου ειπαν οτι εχει εγκριθει το αιτημα, αλλα θα πρεπει να περιμενω τηλ. για να μου πουν ποιο μοντελο κλπ. Εγω απο ερευνα που εκανα αυτες τις μερες, βλεπω οτι τα τρεχοντα μοντελα δεν υποστηριζουν DTS και καμποσα ακομα features που ειχε η δικη μου, και τα οποια ηταν MUST για μενα. Τι κανουμε τωρα??????
 
Περασαν παραπανω μερες απ'οτι μου ειχαν πει απο τον Μανωλοπουλο, αλλα καμια ειδοποιηση! Οποτε πηρα εγω τηλ. μολις τωρα και μου ειπαν οτι η τηλεοραση παει για αντικατασταση. Εχουν προωθησει ηδη το αιτημα στην LG και μου ειπαν να μιλησω μαζι τους. Πηρα εγω τωρα την LG και μου ειπαν οτι εχει εγκριθει το αιτημα, αλλα θα πρεπει να περιμενω τηλ. για να μου πουν ποιο μοντελο κλπ. Εγω απο ερευνα που εκανα αυτες τις μερες, βλεπω οτι τα τρεχοντα μοντελα δεν υποστηριζουν DTS και καμποσα ακομα features που ειχε η δικη μου, και τα οποια ηταν MUST για μενα. Τι κανουμε τωρα??????
Πόσο είναι το πιστωτικό σου;
 
Αν χρειαστει ναι, οχι πολυ βεβαια, αλλα αν βρω κατι με λιγα εξτρα χρηματα, γιατι οχι?
Αυτη ας πουμε, που ειναι μοντελο του 2020 αν δεν κανω λαθος, εχει τα χαρακτηριστικα της δικιας μου που ηταν του 2019 αν δεν κανω λαθος....
https://www.public.gr/product/tileo...-led-super-uhd-hdr-55sm8600pla/prod9900255pp/

Και ειναι και φθηνοτερη.... Αλλιως μπορω να παω σε περισσοτερες ιντσες ισως?
 
Παιδιά σορι που παρεμβαίνω αλλά δεν νομίζω ότι θα πάρει πιστωτικό ο φίλος.Θα του δώσουν μια άντε δύο επιλογές όπως του είπαν κιόλας.Να εύχεται να του δώσουν καινουργια και όχι ανακατασκευασμένη.
 
Ανακατασκευασμενη? Σοβαρα τωρα? Παιζει τετοιο ενδεχομενο? Καλα που μου το ειπες....
 
Ανακατασκευασμενη? Σοβαρα τωρα? Παιζει τετοιο ενδεχομενο? Καλα που μου το ειπες....
Δεν παίζει..

Νέο μοντέλο από την αποθήκη τους ή πιστωτικό από το κατάστημα.
 
Δεν είμαι σίγουρος αν το κάνει η lg αλλά στο παρελθόν και σε φίλους στο φόρουμ έχει προταθεί να γίνει αλλαγή με ανακατασκευασμένη-επιδιορθωμενη.Επισης από ότι έχω καταλάβει ενδέχεται και μερικοί άθελά τους να τη δέχτηκαν χωρίς να γνωρίζουν και χωρίς να μπορεί να αποδειχθεί ότι ήταν ανακατασκευασμένες.Το πιστωτικό από το κατάστημα πάντως μου φαίνεται πολύ δύσκολο, αυτό συμβαίνει συνήθως -όπως και στη δική μου περίπτωση- όταν μιλάμε για εγγύηση καταστήματος.Σε περίπτωση εγγύησης από την εταιρία το πιο πιθανό είναι να του δώσουν οποίο μοντέλο έχουν ,αν όχι το ίδιο έχουν με παρόμοια χαρακτηριστικά.
 
Δε νομιζω οτι θα μου προτεινουν αντικατασταση με κατωτερο μοντελο, κι εγω ή ο οποιοσδηποτε αλλος θα δεχτει. Και στην τελικη ας επισκευσουν τη δικια μου. Τι παει να πει δεν υπαρχει ανταλλακτικο? Σε 2 ετων τηλεοραση δεν υπαρχει ανταλλακτικο? Αν ειναι δυνατον.....!!!!
 
Δεν είμαι σίγουρος αν το κάνει η lg αλλά στο παρελθόν και σε φίλους στο φόρουμ έχει προταθεί να γίνει αλλαγή με ανακατασκευασμένη-επιδιορθωμενη.Επισης από ότι έχω καταλάβει ενδέχεται και μερικοί άθελά τους να τη δέχτηκαν χωρίς να γνωρίζουν και χωρίς να μπορεί να αποδειχθεί ότι ήταν ανακατασκευασμένες.Το πιστωτικό από το κατάστημα πάντως μου φαίνεται πολύ δύσκολο, αυτό συμβαίνει συνήθως -όπως και στη δική μου περίπτωση- όταν μιλάμε για εγγύηση καταστήματος.Σε περίπτωση εγγύησης από την εταιρία το πιο πιθανό είναι να του δώσουν οποίο μοντέλο έχουν ,αν όχι το ίδιο έχουν με παρόμοια χαρακτηριστικά.
Έχω κάνει αντικατάσταση με πιστωτικό 2 φορές με την lg,οπότε δεν ισχύουν αυτά που λες.
 
Έχω κάνει αντικατάσταση με πιστωτικό 2 φορές με την lg,οπότε δεν ισχύουν αυτά που λες.

Με βάση την προσωπική σου εμπειρια δεν ίσχυει το ένα σκέλος,αυτό που αφορά το πιστωτικο.Τα υπόλοιπα που είπα ισχυουν.Επισης είπα το πιο πιθανό, δεν ήμουν κάθετος αν και η δική μου εμπειρία λέει ακριβως το αντιθετο.Αλλη φορά φίλε lobo σε παρακαλώ να είσαι πιο προσεκτικός με την εκφορά του λόγου σου γιατί δημιουργούνται εντυπώσεις και πολύ εύκολα παρεξηγήσεις.