Για τρίτη φορά εχθές πήρα την απάντηση "την επόμενη εβδομάδα" για τον SR-5003 που έχω παραγγείλει και ήδη σκέφτομαι πολύ σοβαρά τις εναλλακτικές (αγορά από εξωτερικό ή άλλο μηχάνημα).
Θα έλεγε κανείς ότι μία νέα αντιπροσωπεία στο χώρο θα προσπαθούσε, αν όχι να εξυπηρετεί καλύτερα από την προηγούμενη, τουλάχιστον να δίνει υπεύθυνες απαντήσεις. Ελπίζω οι υπόλοιποι φίλοι της Marantz να έχουν καλύτερες εμπειρίες.
Θα έλεγε κανείς ότι μία νέα αντιπροσωπεία στο χώρο θα προσπαθούσε, αν όχι να εξυπηρετεί καλύτερα από την προηγούμενη, τουλάχιστον να δίνει υπεύθυνες απαντήσεις. Ελπίζω οι υπόλοιποι φίλοι της Marantz να έχουν καλύτερες εμπειρίες.