Στην αναμονή για Marantz

Lepton

Supreme Member
19 June 2006
5,346
Γλυφάδα
Για τρίτη φορά εχθές πήρα την απάντηση "την επόμενη εβδομάδα" για τον SR-5003 που έχω παραγγείλει και ήδη σκέφτομαι πολύ σοβαρά τις εναλλακτικές (αγορά από εξωτερικό ή άλλο μηχάνημα).

Θα έλεγε κανείς ότι μία νέα αντιπροσωπεία στο χώρο θα προσπαθούσε, αν όχι να εξυπηρετεί καλύτερα από την προηγούμενη, τουλάχιστον να δίνει υπεύθυνες απαντήσεις. Ελπίζω οι υπόλοιποι φίλοι της Marantz να έχουν καλύτερες εμπειρίες.
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,643
Θα έλεγε κανείς ότι μία νέα αντιπροσωπεία στο χώρο θα προσπαθούσε, αν όχι να εξυπηρετεί καλύτερα από την προηγούμενη, τουλάχιστον να δίνει υπεύθυνες απαντήσεις.
Θα συμφωνήσω.

Αν και ΟΤ να πω την αίσθηση που έχω τελευταία για την Marantz γενικά:

Μετά τις αλλαγές στη μαμά εταιρεία (ίδιος όμιλος με Denon κλπ) μου κάνει λίγο σαν τον φτωχό συγγενή της υπόθεσης.

Σαν να εχει χάσει από την παλιά της αίγλη.

Δεν ξέρω, ίσως από την μία το γεγονός ότι δεν εχει βγάλει ''μεγάλα'' μοντέλα, λίγο η φτήνια γενικώς που επικρατεί στα CE, λίγο η Denon που κρατάει το ''κεφάλι'' στην ''ποιότητα'' και στα ''μεγάλα μοντέλα''....

Ακόμα και ο προ - τελικός που εβγαλε πρόσφατα μου κάνουν λίγο ''καρμίρικοι'' ρε παιδί μου.... :p

Τεσπα, μάλλον είναι η ιδέα μου υποθέτω.... -bye-
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,643
Γιαννη, δεν καταλαβα αν το ξερεις η οχι, οποτε να πω οτι η Marantz δεν ειναι στα χερια της Adamco πλεον. :)
 
Last edited by a moderator:

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,643
Ναι βρε εσυ...τώρα το θυμήθηκα ότι άλλαξε χέρια....αμ για αυτό!!!είπα και εγω...
Γιαννη, εκανες edit το δικο μου post αντι το δικό σου! :grinning-smiley-043
 

Lepton

Supreme Member
19 June 2006
5,346
Γλυφάδα
Σωκράτη, σε ευχαριστώ ιδιαιτέρως. Όντως, ο αντιπρόσωπος επικοινώνησε προσωπικά μαζί μου και μου υποσχέθηκε τη Δευτέρα οριστικές απαντήσεις.
 

isoviths

Senior Member
19 September 2007
619
Καλή εβδομάδα,

Επιτρέψτε μου για μία ακόμα φορά, να κάνω το συνήγορο…

Η Marantz, το Μάιο παρουσίασε νέες σειρές ΚΑΙ στο Audio/Video ΚΑΙ στο Audio.
Αποτέλεσμα της ταυτόχρονης ανανέωσης για όλη τη γκάμα, είναι η αδυναμία παραγωγής ικανών ποσοτήτων για την κάλυψη των καταναλωτών.

Ήμουν στην παρουσίαση της Marantz πριν ένα μήνα και αυτό που σας γράφω το παραδέχθηκε ο υπεύθυνος της εταιρείας για τις χώρες της Μεσογείου.

Η νέα σχεδίαση του εξωτερικού σασί, η «νέα» τεχνολογία στο εσωτερικό, έχουν οδηγήσει την εταιρεία εκτός των προβλέψεών της, με αποτέλεσμα την καθυστέρηση που έχουμε ήδη αντιληφθεί στην παραγωγή.
 

Lepton

Supreme Member
19 June 2006
5,346
Γλυφάδα
Πολύ σωστό. Επίσης κατανοητό (ειδικά από εμένα που δουλεύω στη βιομηχανία) είναι ότι με τις απεργίες που συχνά ταλαιπωρούν τα λιμάνια, πολλές εταιρίες έχουν πρόβλημα εξυπηρέτησης.

Εξήγησα όμως στον αντιπρόσωπο ότι αυτό που ενόχλησε εμένα δεν ήταν η καθυστέρηση, όσο οι λανθασμένες απαντήσεις, ότι δηλαδή έρχεται ενώ δεν ήταν γνωστό το αν και πότε. Για αυτό και όταν μίλησα μαζί του δεν βιάστηκε να μου δώσει απάντηση, το οποίο εκτίμησα.
 

ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΚΟΣ

Supreme Member
29 June 2006
4,393
Απάντηση: Re: Στην αναμονή για Marantz

Καλή εβδομάδα,

Επιτρέψτε μου για μία ακόμα φορά, να κάνω το συνήγορο…

Η Marantz, το Μάιο παρουσίασε νέες σειρές ΚΑΙ στο Audio/Video ΚΑΙ στο Audio.
Αποτέλεσμα της ταυτόχρονης ανανέωσης για όλη τη γκάμα, είναι η αδυναμία παραγωγής ικανών ποσοτήτων για την κάλυψη των καταναλωτών.

Ήμουν στην παρουσίαση της Marantz πριν ένα μήνα και αυτό που σας γράφω το παραδέχθηκε ο υπεύθυνος της εταιρείας για τις χώρες της Μεσογείου.

Η νέα σχεδίαση του εξωτερικού σασί, η «νέα» τεχνολογία στο εσωτερικό, έχουν οδηγήσει την εταιρεία εκτός των προβλέψεών της, με αποτέλεσμα την καθυστέρηση που έχουμε ήδη αντιληφθεί στην παραγωγή.

Αδυναμία λοιπών της εταιρίας να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της αγοράς και ασυνέπεια προς τους καταναλωτές που περιμένουν τα ''νέα'' κομμάτια της εταιρίας τα οποία παρουσίασε μόνο και μόνο για να κερδίσει το παιχνίδι των εντυπώσεων μιας και δεν μπορεί να καλύψει την αγορά.

Εχουμε λοιπών την ''απάντηση'' της εταιρίας στον ανταγωνισμό και τους ''ηλίθιους'' πιστούς καταναλωτές της εταιρίας (εγώ πρώτος-πρώτος) που περιμένουν και εμπαίζονται για να δώσουν τα λεφτά τους.
 

Γιώργος.Χ

Moderator
Staff member
23 June 2006
5,867
Αττική
Και γιατί αγχωνόμαστε ; Δεν υπάρχουν εναλλακτικές

DENON / ONKYO ;

Η αγορά πρέπει να γινει από Ελλάδα οπωσδήποτε ;
 

isoviths

Senior Member
19 September 2007
619
Προτείνω να μην είμαστε τόσο «αρνητικοί»…

Μην ξεχνάμε πως η Marantz τα τελευταία χρόνια είχε «χαθεί», είχε καιρό να ανανεώσει τα μοντέλα της, το έκανε απότομα και για όλη τη γκάμα της και με την ταυτόχρονη αλλαγή της Ελληνικής αντιπροσωπείας - η οποία επίσης δεν υπολόγισε, δε γνώριζε ουσιαστικά, το «μέγεθος» της εταιρείας και τους πιστούς σε αυτήν καταναλωτές, εμφανίστηκε φειδωλή στις παραγγελίες της - καταλήγουμε σε αυτά τα αποτελέσματα.

Δεν πρέπει, επίσης, να ξεχνάμε τις νέες τιμές που παρουσιάστηκαν για τη Marantz, τιμές που είναι κοινές πια με την Ευρώπη (αν αναρωτιέστε πως έγινε αυτό… ρωτήστε τους μεταπωλητές που την πληρώνουν ως συνήθως), που βοήθησαν τη ζήτηση από τους καταναλωτές για τα προϊόντα της Marantz.

Αυτές είναι οι προσωπικές μου σκέψεις, παρακολουθώντας την εταιρεία τα τελευταία χρόνια.

Επίσης, το 5003 δείχνει ένα από τα πλέον εμπορικά μοντέλα στης Marantz, έχοντας όμορφη κατασκευή, σύγχρονες δυνατότητες στο τμήμα επεξεργασίας εικόνας/ήχου και λογική τιμή γι’ αυτά που προσφέρει.

Γνωρίζω ότι στα υπόλοιπα μοντέλα ολοκληρωμένων audio/video δεν υπάρχουν τόσα προβλήματα (τουλάχιστον δεν έχω αντιμετωπίσει σε άλλο ολοκληρωμένο πρόβλημα παράδοσης, ακόμα).

Α! Και δεν ανήκω στο δυναμικό της εταιρείας ΕΤΥΤ : -)
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,911
Παλλήνη
Απάντηση: Re: Στην αναμονή για Marantz

Αδυναμία λοιπών της εταιρίας να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της αγοράς και ασυνέπεια προς τους καταναλωτές που περιμένουν τα ''νέα'' κομμάτια της εταιρίας τα οποία παρουσίασε μόνο και μόνο για να κερδίσει το παιχνίδι των εντυπώσεων μιας και δεν μπορεί να καλύψει την αγορά.

Εχουμε λοιπών την ''απάντηση'' της εταιρίας στον ανταγωνισμό και τους ''ηλίθιους'' πιστούς καταναλωτές της εταιρίας (εγώ πρώτος-πρώτος) που περιμένουν και εμπαίζονται για να δώσουν τα λεφτά τους.

Κωστα, μην προτρεχεις... Αν καποιος dealer δεν εκανε καλα την δουλεια του, δεν ειναι αμεση ευθυνη της αντιπροσωπειας, η οποια μαλιστα μολις εμαθε το συμβαν εσπευσε να επικοινωνησει αμεσα με τον πελατη για την αμεση επιλυση του προβληματος! Μακαρι ολες οι αντιπροσωπιες στην Ελλαδα να ειχαν αυτα τα "ανακλαστικα"..