Σύγκριση Yamaha rx-v771 με εισαγωγικο ολοκληρωμένο

chris454

New member
27 April 2012
6
Είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου πολυκαναλου ενισχυτή και θέλω να εκφρασω μια απορια... Εισαγωγικοι ολοκληρωμενοι ενίσχυτες οπως ο yamaha a-s500 ή ο denon pma 710ae κατα πόσο καλύτεροι μπορει να ειναι του 771 στην αναπαραγωγη μουσικης κυριως μεσω πικαπ και cd? Τι θα με συμβουλευατε? Να μεινω ως εχει με τον 771 ή αξιζει να προχωρησω στην αγορα ενος εκ των 2 ολοκληρωμενων γιατι θα εχω καλυτερο αποτελεσμα? Σας ευχαριστω...
 
Έχει εκφραστεί πολλάκις η συγκεκριμένη άποψη-απορία εδω μέσα και η απάντηση φυσικά είναι ίδια, οτι πάντα οι στερεοφωνικοί ενισχυτές είναι πολύ καλύτεροι απο τους πολυκάναλους στην στερεοφωνική ακρόαση. όταν δε μιλάμε για εισαγωγικά μοντέλα πολυκάναλων δε υπάρχει σύγκριση...
τώρα απο εκεί και πέρα τα γούστα που θες θα καθορίσουν και τον εξοπλισμό σου.
Αν τα ηχεία σου παίζουν ικανοποιητικά για σένα με τον πολυκάναλο και είσαι ευχαριστημένος με αυτό που ακούς μπορείς να μείνεις και εκεί...αν θες πάς και ακούς ένα ζευγάρι ηχεία με στερεοφωνικό ενισχυτή και σου λύνεται η απορία...
ότι θες, καθορίζεις μπάτζετ και εδώ είμαστε....
 
σε στερεοφωνικη λειτουργια, ενας εισαγωγικος ολοκληρωμενος παιζει πολυ καλυτερα απο εναν AV εισαγωγικο ή και ανωτερης κατηγοριας, και αυτο οφειλεται στα αχανη προενισχυτικα σταδια των AV που "φτωχαινουν" τον ηχο. Εχε υποψη σου οτι εαν εχεις πεντακαναλο συστημα μπορεις να προσθεσεις εναν ολοκληρωμενο με passthrough στον AV σου, ο οποιος θα λειτουργει σαν τελικος οταν βλεπεις ταινιες, αλλα οταν ακους μουσικη θα μπορεις να ακους απο αυτον χωρις να ανοιξεις καν τον AV. Απλα θελει να χεις συνδεσει μια πηγη επανω στον ολοκληρωμενο.
 
σε στερεοφωνικη λειτουργια, ενας εισαγωγικος ολοκληρωμενος παιζει πολυ καλυτερα απο εναν AV εισαγωγικο ή και ανωτερης κατηγοριας, και αυτο οφειλεται στα αχανη προενισχυτικα σταδια των AV που "φτωχαινουν" τον ηχο. Εχε υποψη σου οτι εαν εχεις πεντακαναλο συστημα μπορεις να προσθεσεις εναν ολοκληρωμενο με passthrough στον AV σου, ο οποιος θα λειτουργει σαν τελικος οταν βλεπεις ταινιες, αλλα οταν ακους μουσικη θα μπορεις να ακους απο αυτον χωρις να ανοιξεις καν τον AV. Απλα θελει να χεις συνδεσει μια πηγη επανω στον ολοκληρωμενο.

Με 350ευρώ max που ψάχνει ο φίλος ομως δεν ξέρω αν μπορει να βρει ολοκληρωμενο με passthrough. Αυτο θα ηταν το καλυτερο μιας και πιο καλο ηχο στο δικαναλο θα ειχε αλλα και καλυτερα ρευματα και πιο ξεκουραστο πολυκαναλο στις ταινιες του
 
Αν δουλέψει τον ολοκληρωμένο σαν τελικό, δεν χρειάζεται να έχει passthrough. Απλός θα του δώσει σήμα από την pre out του AV (εφόσον έχει) σε μία line in και θα ρυθμίσει το volume σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο.
 
αν καταλαβα καλα απο τη συνδεσμολογια, με αυτο τον τροπο ουσιαστικα παλι θα παιζει με το προενισχυτικο σταδιο του av, οποτε δεν κερδιζει τιποτα σε ποιοτητα, παραμονο σε οδηγηση. Δεν ειδα το οικονομικο οριο των 350 ευρω γιαυτο εγραψα για ολοκληρωμενο με passthrough. Σε αυτη την περιπτωση, ή μεταχειρισμενο σε περιπτωση που βρεθει, ή καινουριο ολοκληρωμενο χωρις, στον οποιο θα βαζει βγαζει καλωδια.
 
Last edited:
Αν δουλέψει τον ολοκληρωμένο σαν τελικό, δεν χρειάζεται να έχει passthrough. Απλός θα του δώσει σήμα από την pre out του AV (εφόσον έχει) σε μία line in και θα ρυθμίσει το volume σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο.

Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις σας... Φίλε toliskot αυτό δεν θα είναι λιγο δυσκολο αφου πρεπει να ρυθμιζω τις εντασεις των ηχειων απο 2 ενισχυτες και επομενως το volume θα εχει καποιο προβληματάκι? Και απο οτι καταλαβα ολοι μου προτεινετε την αγορα του ολοκληρωμενου ακομα και σε μικρη κατηγορια τιμων σε σχεση με τον AV
 
Θα βάλεις το volume του ολοκληρωμένου στη μέση (μπορεί και λίγο πιο πάνω αναλόγως τα ηχεία σου, θα το δοκιμάσεις) και θα παίζεις μόνο με το master του AV. Αυτό μόνο στις ταινίες. Στη μουσική θα έχεις την πηγή σου ''πάνω'' στον ολοκληρωμένο και δεν θα ανοίγεις καθόλου τον AV. Είναι η ποιο απλή και οικονομική λύση.
 
Θα βάλεις το volume του ολοκληρωμένου στη μέση (μπορεί και λίγο πιο πάνω αναλόγως τα ηχεία σου, θα το δοκιμάσεις) και θα παίζεις μόνο με το master του AV. Αυτό μόνο στις ταινίες. Στη μουσική θα έχεις την πηγή σου ''πάνω'' στον ολοκληρωμένο και δεν θα ανοίγεις καθόλου τον AV. Είναι η ποιο απλή και οικονομική λύση.

Δν εχει καθολου ειρωνικο τονο η ερωτηση που θα σου κανω (για να μαθω και γω κατι παραπανω σε ρωταω) αλλα τοτε αν ειναι τοσο απλο γιατι καποιοι να σκιζονται να βρουν ακριβο ολοκληρωμενο με HT Passthrough ενω μπορουν να κανουν τη δουλεια τους με οποιονδηποτε ολοκληρωμενο ο οποιος διαθετει μια line in θυρα? Κερδιζουν και κατι αλλο εκτος απο τα 5-10 λεπτα που μπορει να τους παρει να ρυθμισουν τα ποτενσιομετρα για το volume?
 
Και μια ακόμα ερώτηση. Ποια η διαφορά ολοκλήρωμένου και δικάναλου ενίσχυτη όπως βλέπω σε πολλα e-shops να διαχωρίζουν. Για παράδειγμα τι διαφορες έχουν οι Yamaha A-S500 και Yamaha RS-500? Μόνο η διαφορα των 10watt που εχουν τους διαφοροποιεί?
 
Οι ερωτησεις που θετεις ειναι 2 και δεν εχει σχεση η μια με την αλλη. Ολοκληρωμενος ενισχυτης ειναι αυτο που λεει η λεξη, προενισχυτικο και τελικο σταδιο σε ενα κουτι με κοινη τροφοδοσια. Ο δικαναλος ειναι ενισχυτης 2 καναλιων και μπορει να ειναι ολοκληρωμενος, ή σετ προενισχυτη-τελικου ενισχυτη.

Οσον αφορα τους Yamaha, ο A-S500 ειναι ολοκληρωμενος δικαναλος, ο R-S500 ειναι ολοκληρωμενος δικαναλος με ραδιοφωνο. Οσον αφορα τα μηχανηματα, υπαρχουν κι αλλες διαφορες υπερ του A-S οπως η καλυτερη τροφοδοσια, το γεγονος οτι το κυκλωμα ειναι απλουστερο λογω απουσιας του ραδιοφωνου κλπ. Αν δεν χρειαζεται καποιος το tuner, ο A-S500 ειναι καλυτερος ενισχυτης.
 
Tyler, η προενισχυση ακριβων av οπως για παραδειγμα pioneer lx-83 και 85, denon 4311 κτλ., της ταξης δηλαδη πανω κατω του 2χιλιαρου, μπορει να συγκριθει με την προενισχυση δικαναλων?
 
Εχε υποψη σου οτι εαν εχεις πεντακαναλο συστημα μπορεις να προσθεσεις εναν ολοκληρωμενο με passthrough στον AV σου, ο οποιος θα λειτουργει σαν τελικος οταν βλεπεις ταινιες, αλλα οταν ακους μουσικη θα μπορεις να ακους απο αυτον χωρις να ανοιξεις καν τον AV. Απλα θελει να χεις συνδεσει μια πηγη επανω στον ολοκληρωμενο.


Αυτο κανω και εγω χρονια τωρα. Μιας και δεν υπαρχει χωρος για δυο ξεχωριστα συστηματα ακουω ανεξαρτητα απο τον δικαναλο οταν θελω και οταν ειναι η ωρα της ταινιας απλα παιζουν και οι δυο ενισχυτες. Ενεργοβορα λυση αλλα λυνει τα αυτια....
 
Αυτο κανω και εγω χρονια τωρα. Μιας και δεν υπαρχει χωρος για δυο ξεχωριστα συστηματα ακουω ανεξαρτητα απο τον δικαναλο οταν θελω και οταν ειναι η ωρα της ταινιας απλα παιζουν και οι δυο ενισχυτες. Ενεργοβορα λυση αλλα λυνει τα αυτια....
Αυτό πρόκειται να δοκιμάσω κι εγώ. Δεν τον έχω φέρει ακόμη σε άμεση αντιπαράθεση με τον δικάναλο, αλλά είμαι περίεργος ν' ακούσω στην πράξη τη διαφορά του, με τον 771.
 
Δν εχει καθολου ειρωνικο τονο η ερωτηση που θα σου κανω (για να μαθω και γω κατι παραπανω σε ρωταω) αλλα τοτε αν ειναι τοσο απλο γιατι καποιοι να σκιζονται να βρουν ακριβο ολοκληρωμενο με HT Passthrough ενω μπορουν να κανουν τη δουλεια τους με οποιονδηποτε ολοκληρωμενο ο οποιος διαθετει μια line in θυρα? Κερδιζουν και κατι αλλο εκτος απο τα 5-10 λεπτα που μπορει να τους παρει να ρυθμισουν τα ποτενσιομετρα για το volume?

Γιατί κάνουν την τρίχα τριχιά. Τη βρωμιά του προενισχυτικού σταδίου του AV θα την πάρεις έτσι κι αλλιώς. Λίγο ακόμη βρωμιά δε βλάπτει. Το αποτέλεσμα είναι ότι αν κοτσάρεις έναν ολοκληρωμένο (χωρις HT Passthrough) πάνω σε έναν πεντακάναλο ο πεντακάναλος απογειώνεται. ΥΓ Για τη ρύθμιση των db από τον AV αρκούν 5-10 δευτερόλεπτα.