I've heard that a Goldring rebuilt Akiva was awful. Poor tune and extremely quiet. Apparently Goldring cannot rebuild the generator coils like Lyra which is probably not surprising at the price point. The same person is confident that Linn carts made by Goldring will be much better (i.e. Klyde) and perhaps earlier Linn MCs like the Troika will be OK too. Not sure where the Arkiv fits into this picture but I'd be very wary.τέλος πιστεύω ότι η Linn δεν φτιάχνει κεφαλές, αλλά τις παίρνει custom made από άλλους.. θα το ψάξω κάποια στιγμή
Ολοι προτιμούμε να ακούμε με τα ιδια μας τα αυτια στο δικό μας σύστημα που γνωριζουμε στο δικό μας χώρο που ξέρουμε την αντηχιση του, οπως θα θέλαμε ο πλουτος της γης να ηταν ισα μοιρασμένος ο ανθρωπος να μη μολυνε τον πλανητη και οι γυναικες να σκεφτονταν ιδια με τους αντρες. Αλλα δεν....Προτιμώ να ακούω ...ακούγοντας
Μα μου αρέσει το LP12, τα 23.000,00 θεωρώ ηλίθιο αντίτιμο, όσον αφορά τις μέλλουσες πωλήσεις μαντικές ικανότητες δεν έχω, αλλά αν είχα μάλλον θα έχανα καθότι η μάνα των ηλιθίων είναι μονίμως εγκυμονούσα, LP12 έχω ακούσει (μία από τις πολυπληθείς version) δίπλα σε Micro Seiki και απλώς ....χάθηκε, ενώ πιστεύω ότι έχοντας τριάντα πλατό και οκτώ εν ενεργεία κάτι ξέρεις ή δεν ξέρεις παραπάνω... Ειλικρινά το μόνο πικάπ που με έχει εντυπωσιάσει μέχρι σήμερα, για να σοβαρευτώ λίγο, το οποίο θα ευχόμουν κάποτε να μπορούσα να αγοράσω είναι το Shindo 301. Αν το βρεις πρόσθεσέ το σε όσα έχεις ακούσει και ελπίζω, εάν δεν χαθείς στις πολυπληθείς εμπειρίες σου, να το εκτιμήσεις δεόντως. Αν το βρεις (σπανίζει πλέον) πιστεύω ότι θα κοστίζει περίπου στα μισά χρήματα του Klimax, αλλά σίγουρα παίζει στο υπερπολλαπλάσιο και για όνομα του θεού δεν χρειάζεται κανενός μα κανενός είδους αναβάθμιση .
Αγαπητέ vlad66 δεν υπάρχει, ούτε υπήρξε κανενός είδους καυγάς (ή "καυγάς"). Απλά το μόνο που είπα είναι, για να κλείσουμε το θέμα, ότι το να πωλείται σήμερα ένα απλό βρετανικό πικάπ ανάρτησης τριών σημείων με ελατήρια, με τις όποιες αναβαθμίσεις συνολικά 23.000,00€ δεν συνιστά ...συμφέρουσα ή έντιμη προσφορά. Για όσους ωστόσο συνιστά το αντίθετο, δεν έχω να πω τίποτα περαιτέρω... Προσωπικά πάντα θα μου αρέσει το LP12 για αυτό ακριβώς που είναι... χωρίς να χρειάζεται να του προσδίδω ιδιότητες που εκ κατασκευής στερείται, αλλά ευτυχώς ή δυστυχώς (μάλλον δυστυχώς) έτυχε να έχω ακούσει πολύ καλύτερα πικαπ...να διευκρινίσω ότι δεν παίρνω το μέρος κανενός στον .."καυγά".
Αγαπητέ vlad66 δεν υπάρχει, ούτε υπήρξε κανενός είδους καυγάς (ή "καυγάς"). Απλά το μόνο που είπα είναι, για να κλείσουμε το θέμα, ότι το να πωλείται σήμερα ένα απλό βρετανικό πικάπ ανάρτησης τριών σημείων με ελατήρια, με τις όποιες αναβαθμίσεις συνολικά 23.000,00€ δεν συνιστά ...συμφέρουσα ή έντιμη προσφορά. Για όσους ωστόσο συνιστά το αντίθετο, δεν έχω να πω τίποτα περαιτέρω... Προσωπικά πάντα θα μου αρέσει το LP12 για αυτό ακριβώς που είναι... χωρίς να χρειάζεται να του προσδίδω ιδιότητες που εκ κατασκευής στερείται ...και βεβαίως χωρίς αυτό το – ας το πω απλά - εξωπραγματικό κόστος, αλλά ευτυχώς ή δυστυχώς (μάλλον δυστυχώς) έτυχε να έχω ακούσει πολύ καλύτερα (κάποια εξ αυτών και πολύ φθηνότερα) πικαπ... Δεν γεννάται θέμα "καυγά" για κάτι τόσο απλό...να διευκρινίσω ότι δεν παίρνω το μέρος κανενός στον .."καυγά".
σε βιομηχανικό ή και σε βιοτεχνικό επίπεδο τα 23Κ είναι πάρα πολλά.Αγαπητέ vlad66 δεν υπάρχει, ούτε υπήρξε κανενός είδους καυγάς (ή "καυγάς"). Απλά το μόνο που είπα είναι, για να κλείσουμε το θέμα, ότι το να πωλείται σήμερα ένα απλό βρετανικό πικάπ ανάρτησης τριών σημείων με ελατήρια, με τις όποιες αναβαθμίσεις συνολικά 23.000,00€ δεν συνιστά ...συμφέρουσα ή έντιμη προσφορά. Για όσους ωστόσο συνιστά το αντίθετο, δεν έχω να πω τίποτα περαιτέρω... Προσωπικά πάντα θα μου αρέσει το LP12 για αυτό ακριβώς που είναι... χωρίς να χρειάζεται να του προσδίδω ιδιότητες που εκ κατασκευής στερείται, αλλά ευτυχώς ή δυστυχώς (μάλλον δυστυχώς) έτυχε να έχω ακούσει πολύ καλύτερα πικαπ...
Ε.. ένα μικρό "καυγαδάκι" το είχατε με τον west.....Δεν γεννάται θέμα "καυγά" για κάτι τόσο απλό...
Προσωπικά με κάλυψες και δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο... Ήδη πλατιάσαμε πολύ...σε βιομηχανικό ή και σε βιοτεχνικό επίπεδο τα 23Κ είναι πάρα πολλά.
τα υλικά δεν είναι από άλλον πλανήτη για να κοστίζουν τόσο.
τα εργατικά ανεβάζουν τόσο πολύ το κόστος;;
ένα σημερινό SL 1200G πωλείται γύρω στα 3500$ (άντε 5000$ αν κάνω λάθος) και σίγουρα δεν έχει μικρότερο κόστος στην technics από ότι το σημερινό LP12 στην Linn..
είναι τόσο καλύτερα/υψηλότερα τα μεροκάματα στην Σκωτία από ότι στην Ιαπωνία;;
δεν εξετάζω ούτε με ενδιαφέρει ποιό παίζει καλύτερα...
Δε νομίζω... τουλάχιστον από μεριάς μου τίποτα επί προσωπικού...Ε.. ένα μικρό "καυγαδάκι" το είχατε με τον west.....
Να υποθέσω ότι θα έπρεπε;Αυτό που με παραξένεψε είναι το ότι πριν 5 ημέρες έγραψα για ένα τέστ κορυφαίου προενισχυτή απ το Hi Fi News του Γενάρη, πολύ προσφάτως δηλαδή,που έλεγε ότι ο κάτοχο του Reference 6 μπορεί να αναβαθμίσει τον προενισχυτή του στην SE έκδοση με 5000 ευρώ και δεν το βρήκε εξωφρενικό κανείς.
τι να έλεγα ρε Γιάννη;;Αυτό που με παραξένεψε είναι το ότι πριν 5 ημέρες έγραψα για ένα τέστ κορυφαίου προενισχυτή απ το Hi Fi News του Γενάρη, πολύ προσφάτως δηλαδή,που έλεγε ότι ο κάτοχο του Reference 6 μπορεί να αναβαθμίσει τον προενισχυτή του στην SE έκδοση με 5000 ευρώ και δεν το βρήκε εξωφρενικό κανείς.
Και για να υπάρχουν, κάποιοι που σίγουρα ...κατέχουν τα αγοράζουν. Σε αυτό το χώρο υπάρχουν υπερτιμημένα αλλά υπάρχουν και υποτιμημένα για την αξία τους προϊόντα...κάπου έδειξα τζαμπερς για τις μπόρνες των ηχείων με 8 χιλιάρικα...