Τριήμερο συναυλιών Παπαδημητρίου-Συλαίου

Maria An.

Established Member
28 June 2006
292
Θεσσαλονίκη
Τριήμερο αυτοσχεδιασμού Παπαδημητρίου-Συλλαίου

Με τον τίτλο Μουσική & Κινηματογράφος το χαρισματικό ζευγάρι θα παρουσιάσει, με τρεις ακόμα σπουδαίους μουσικούς, τη μουσική που αυτοσχεδιαστικά θα εμπνευστεί από κλασσικές και πειραματικές εικόνες. Τόπος το Ξυλουργείο του Μύλου στη Θεσσαλονίκη.

http://www.kazandb.com/

http://www.jazznet.gr

Στα παραπάνω sites θα βρείτε όλες τις σχετικές πληροφορίες, εγώ να πω μόνο ότι με κάθε ευκαιρία παρακολουθώ τη δουλειά τους, την οποία βρίσκω εξαιρετική.
 
Last edited:

kostas k

AVClub Addicted Member
19 June 2006
1,786
Μελίσσια
Καλησπέρα Μαρία,

αν και διατηρώ σοβαρές επιφυλάξεις σχετικά με την Jazz όπως αυτη ορίζεται και παίζεται από Ελληνες μουσικούς (δεν είμαι σνομπ, απλά ότι έχω ακούσει μέχρι τώρα δεν έχει ενθουσιάσει) δεν μπορώ παρά να μην χαρώ όταν βλέπω ότι γίνονται προσπάθειες για την εξέλιξη και την διάδοσής της.

Από όσα γράφονται στο link σίγουρα θα έχει κάποιο οπτικοακουστικό ενδιαφέρον (αν και δεν βρήκα κάποια άμεση σχέση με jazz στα όσα διάβασα, αλλά από την άλλη θα μου πείτε και πως ορίζεται ο jazz κτλ)
Ένα μεγάλο "μπράβο" στα παιδιά για τις προσπάθειες τους και ένα "καλά να περάσετε" σε όσους τους παρακολουθήσουν.

Όποιος πάει ας μας πει εντυπώσεις
 
Last edited:

Maria An.

Established Member
28 June 2006
292
Θεσσαλονίκη
Να διευκρινίσω ότι πρόκειται για παλιούς καταξιωμένους στον χώρο τους μουσικούς. Έχω ακούσει αυτοσχεδιασμούς και 'αυτοσχεδιασμούς'. Δεν είμαι εύκολη στο να κολακέψω κάποιον που κινείται σε αυτόν τον μουσικό χώρο. Συνήθως θέλω να τους δείρω!!

Ένα ακόμα πολύ σημαντικό σημείο είναι το οπτικό υλικό. Πρόκειται κατά τη γνώμη μου για μικρά αριστουργήματα.

Πιστεύω την τρίτη μέρα να μπορέσω να είμαι εκεί, αν μου το επιτρέψει μια γρίππη που με ταλαιπωρεί.
 
10 July 2006
5,257
Θεσσαλονίκη
Πέρσι είχα παρακολουθήσει το Nosferatu του Παπαδημητρίου με το σχήμα του, αλλά και κινηματογραφικά του με την Συλλαίου. Είναι πραγματικά πολύ δεμένα μεταξύ τους (ασπρόμαυρο χωρίς ομιλούσα φίλμ και σύνθεση - ερμηνεία), σαν να φτιάχτηκαν το ένα για το άλλο.
 

Maria An.

Established Member
28 June 2006
292
Θεσσαλονίκη
Έγραψα και τη Συλλαίου με ένα λ στον αρχικό τίτλο και δεν μπορώ να το διορθώσω με edit να πάρει η ευχή! Υπάρχει τρόπος που μου διαφεύγει?
 

Maria An.

Established Member
28 June 2006
292
Θεσσαλονίκη
Μόλις διάβαζα το δελτίο τύπου σχετικά με τις ταινίες που θα προβληθούν. Αχ παλιογρίπη τι μου κάνεις, θα τα χάσω μου φαίνεται!

''Την Τρίτη 30 και την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου, προβολή ταινιών από την περίοδο του βωβού αλλά και σύγχρονων ταινιών χωρίς ήχο. Μία σημαντική περίπτωση του γαλλικού σουρεαλισμού, η ταινία του Ρενέ Κλέρ «Το Παρίσι κοιμάται» (1924), διαρκείας 35 λεπτών. ´Ενας τρελός επιστήμονας κατορθώνει και ακινητοποιεί τη ζωή στο Παρίσι με μια διαβολική ακτίνα. Σ' αυτή τη μαρμαρωμένη πόλη κυκλοφορούν ορισμένα πρόσωπα ζωντανά και προσπαθούν να ανακαλύψουν τι συμβαίνει. Είναι η χρονιά που θριαμβεύει ο σουρεαλισμός με την άλλη ταινία του Ρενέ Κλέρ, «Το διάλειμμα».
Δύο κινηματογραφικά ποιήματα του Μάν Ρέη: «Εμάκ Μπακιά» και «Αστερίας» (1927-28). Ο ντανταϊσμός γελοιοποιεί τον μικροαστικό τρόπο ζωής λειτουργώντας αυθόρμητα και ονειρικά.
Ο Γάλλος σκηνοθέτης Φρανσουά Οζόν των «8 γυναικών». Στα δεκαοκτώ του χρόνια, το 1988, γύρισε την πρώτη του βωβή σπουδαστική ταινία με τίτλο «Οικογενειακή φωτογραφία». Πρωταγωνιστεί η οικογένειά του, την οποία όμως φωτογραφίζει αφού σκοτώσει και στήσει τα νεκρά τους σώματα στον καναπέ του σαλονιού.
Δύο ακόμη σπουδαστικές ταινίες μεγάλων σκηνοθετών: «Γερασμένες ψυχές» του Όρσον Γουέλς, γυρισμένη το 1934 από τον 19χρονο Γουέλς. Και το 1957, ο 23χρονος Ρομάν Πολάνσκι κρυφοκοιτάζει επί δύο λεπτά με την κάμερα μία κυρία στο μπάνιο και καταλήγει στο «Πλατύ χαμόγελο» του συζύγου.
«Η ζωή και ο θάνατος του 9413» (1928), βωβή ταινία του Ρόμπερτ Φλόρεϊ η οποία αναφέρεται στη ζωή ενός κομπάρσου με τον αριθμό 9413. Περιμένει πότε θα τον καλέσουν στο Χόλιγουντ για να λάβει μέρος σε κάποια παραγωγή. Ο Φλόρεϊ καυτηριάζει το απάνθρωπο Χόλιγουντ, την κωδικοποίηση των ρόλων και των ηθοποιών.
Ο Σάμουελ Μπέκετ έγραψε με λεπτομέρειες το σενάριο για το «Φίλμ». Βωβή ταινία η οποία γυρίστηκε το καλοκαίρι του 1964 από τον Άλαν Σνάιντερ με πρωταγωνιστή τον Μπάστερ Κίτον. Ο ηθοποιός αποφεύγει διαρκώς το φακό, δεν θέλει να αντικρύσει το πρόσωπό του.
Τέλος, σύγχρονες ταινίες του Άκη Κερσανίδη και του Vinsky, δύο σκηνοθετών οι οποίοι με τα συγκεκριμένα έργα αναζητούν το μουσικό συμπλήρωμα που θα προκύψει κατά τη διάρκεια της προβολής.''

Πραγματικά εξαιρετικό υλικό....