κουραστηκα

gou-tsou

Senior Member
22 August 2006
380
οπως θα διαπιστωσετε και σε προηγουμενο ποστ,ψαχνομαι για αναβαθμιση εδω και μηνες.σκεφτηκα πολυκαναλο,το μετανιωσα,σκεφτηκα τελικο,σκεφτηκα ολοκληρωμενο (το μετανιωσα),και τελικα κατεληξα στο να χρησιμοποιησω τον marantz 4600 Ως προ και τον adnance acoustic ως τελικο(μην παει χαμενος 12 μηνες ενισχυτης).τα ηχεια τα καινουργια θα ειναι τα crystal audio T3.επειδη ομως ο συνδυασμος δεν υπαρχει ουτε στα ονειρα μου στημενος σε καποιο μαγαζι,χρειαζομαι τις γνωσεις σας.θα ηθελα να σας ρωτησω εαν πιστευετε οτι ο marantz μπορει να οδηγησει σωστα τα νεα ηχεια χωρις να χρειαστω τον τελικο(ο οποιος ειναι πολυ πιο ικανος οδηγικα).επισης γνωριζετε καποιο μαγαζι που να εχει τις μαρκες αυτες τουλαχιστον(γιατι ολοι λενε κατοπιν παραγγελιας κλπ κλπ)?τουλαχιστον πειτε μου την γνωμη σας θεωρητικα πια λυση προτειματε...ευχαριστω

http://www.marantz.com/new/index.cf...t=eu&bus=hf&prod_id=3664&type=avr&series=comp

ο παραπανω ειναι ο 4001 αλλα ειναι παρομοιος στις ικανοτητες μα τον 4600
και τα crystal audio:

http://www.crystalaudiovideo.com/product.aspx
βοηθηστε γιατι τα εχω παιξει απο δω και απο κει
 

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,406
Βέροια
To μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι χομπίστες είναι ότι νομίζουν πως οδηγούν σωστά τα ηχεία τους!

Επίσης η εμπειρία δείχνει πως στα περισσότερα ηχεία όσο καλύτερη οδήγηση δώσεις τόσο περισσότερα θα λάβεις...
 

Busoni

Supreme Member
5 July 2006
3,290
Πάτρα
Τα Τ3 ειναι αρκετά ευαίσθητα για να έχεις πρόβλημα οδήγησης. Bεβαια, με μεγαλύτερη ισχύ λογικά θα παίξουν καλύτερα. Τα Τ3 τα έχει το net-electric.gr, τα έχω δει και στον Κωτσόβολο κατα καιρούς, αλλά μπορείς να τα δεις και στην Crystal Audio.
 

gou-tsou

Senior Member
22 August 2006
380
To μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι χομπίστες είναι ότι νομίζουν πως οδηγούν σωστά τα ηχεία τους!

Επίσης η εμπειρία δείχνει πως στα περισσότερα ηχεία όσο καλύτερη οδήγηση δώσεις τόσο περισσότερα θα λάβεις...

τι ακριβως εννοειτε?τα crystal δεν τα εχω στην κατοχη μου ακομη,απλα ρωταω αν θα χρειαστω τον τελικο ωστε να παιξουν σωστα.δλδ εσεις θεωρειται την χρηση του απαραιτητη.?. -bye-
 

Costas Coyias

Banned
19 June 2006
1,964
Αυστρία
Τα συγκεκριμένα ηχεία είναι μεν ευαίσθητα, αλλά έχουν ονομαστική αντίσταση 4Ω, η οποία, μέσα στη διακύμανσή της ανά το ακουστικό φάσμα, ενδέχεται να πέφτει ακόμη και κάτω από 3Ω. Για τα περισσότερα κυκλώματα της σειράς, που τοποθετούνται ως τελικά στάδια σε ενισχυτές AV, αυτή η αντίσταση είναι πολύ χαμηλή, οπότε κλείνει η έξοδός τους στιγμιαία, για να τα προστατεύσει θερμικά τε και ηλεκτρικά.

Θεωρητικά, συνήθως και πρακτικά, αυτό δεν συμβαίνει σε έναν τελικό ενισχυτή, όπου είναι αυξημένα τα περιθώρια κόστους, και κατά προέκταση και τα περιθώρια χώρου μέσα στο σασί, για μεγαλύτερα ψυγεία, και όλα τα υπόλοιπα που είναι απαραίτητα για την οδήγηση ενός ηχείου χαμηλής αντίστασης. Βεβαίως, όλα αυτά υπό συνθήκες οδήγησης σε υψηλή στάθμη, μιας και το συγκεκριμένο ηχείο είναι ευαίσθητο. Τί να το κάνεις, όμως, αν έχεις ηχεία και φοβάσαι να ανοίξεις το volume. Δώρο άδωρο...
 

gou-tsou

Senior Member
22 August 2006
380
Απάντηση: Re: κουραστηκα

Τα συγκεκριμένα ηχεία είναι μεν ευαίσθητα, αλλά έχουν ονομαστική αντίσταση 4Ω, η οποία, μέσα στη διακύμανσή της ανά το ακουστικό φάσμα, ενδέχεται να πέφτει ακόμη και κάτω από 3Ω. Για τα περισσότερα κυκλώματα της σειράς, που τοποθετούνται ως τελικά στάδια σε ενισχυτές AV, αυτή η αντίσταση είναι πολύ χαμηλή, οπότε κλείνει η έξοδός τους στιγμιαία, για να τα προστατεύσει θερμικά τε και ηλεκτρικά.

Θεωρητικά, συνήθως και πρακτικά, αυτό δεν συμβαίνει σε έναν τελικό ενισχυτή, όπου είναι αυξημένα τα περιθώρια κόστους, και κατά προέκταση και τα περιθώρια χώρου μέσα στο σασί, για μεγαλύτερα ψυγεία, και όλα τα υπόλοιπα που είναι απαραίτητα για την οδήγηση ενός ηχείου χαμηλής αντίστασης. Βεβαίως, όλα αυτά υπό συνθήκες οδήγησης σε υψηλή στάθμη, μιας και το συγκεκριμένο ηχείο είναι ευαίσθητο. Τί να το κάνεις, όμως, αν έχεις ηχεία και φοβάσαι να ανοίξεις το volume. Δώρο άδωρο...


thnx.:grinning-smiley-043